350 aan de wielen is weer een heel ander verhaalquote:Op zondag 4 november 2007 17:50 schreef Catch22- het volgende:
eindelijk een fatsoenlijke wagen dus.
350pk is een eitje. Andere turbo, uitlaat, profi chip, dikke IC en klaar
Ja daarom ga ik voor de 330 -350. kan nog meer met andere turbo's he?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:33 schreef PNG het volgende:
Goed bezig, bedenk wel, iets minder Pk houd het soms langer heel.
Zorg er vooral voor dattie niet te arm loopt, en vooral zet de pomp niet te hoog, injectoren niet te klein,
luchtbel is meteen dodelijk.
Magoed, dat weet je allemaal al.
Jups...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
350 aan de wielen is weer een heel ander verhaal
0-200 is echt voor kleinere lichte gti-achtigen.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:21 schreef Nerdmans het volgende:
0-200
Hmmm... beetje onduidelijk op het filmpje.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sPTdVVtTEXo
0-200 = 0-200km/h Tjabboquote:Op woensdag 14 november 2007 13:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
0-200 is echt voor kleinere lichte gti-achtigen.
400m is voor de echte jongens natuurlijk.
Hmm of zeg ik dat omdat de mijne pas na 200m op stoom is
Tot 340 pk ongeveer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 04:46 schreef StefanP het volgende:
Hoeveel PK kan dat blok aan zonder open te moeten? En de benzinepomp?
Wat een trieste sjonniesquote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Googolplexian het volgende:
Precies wat ik dacht. Die rijdt straks ook naar zn mooie vrijstaande villa terwijl die subara lutsers em met een beetje geluk voor de sociale woningbouw flat mogen parkeren.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof de persoon in de Ferrari zich druk maakt om die sukkeltjes in een Subaru [afbeelding]
Ach zo...quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Die rijdt straks ook naar zn mooie vrijstaande villa terwijl die subara lutsers em met een beetje geluk voor de sociale woningbouw flat mogen parkeren.
Zo bedoel ik het totaal niet. Je hoort ze echt op die manier lachen en roepen hij reageert niet meer, maar zo iemand haalt zn voldoening echt niet uit het sneller zijn op de snelweg dan wat gasten in een subaru. Zij blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:36 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ach zo...
ik wist niet dat passie voor snelheid alleen voor de rijken mocht zijn.
Maar je hebt altijd van dit soort posten natuurlijk.
Zowel een ferrari 355 als een subaru impreza is een liefhebbers auto.
De 355 vraagt enkel een grotetre bankrekening. . .
Maar ik ben in ieder geval blij dat ik en mn kleine flatje lol kunnen maken in zo'n enorme pauper auto [afbeelding]
Ik ken 2 mensen met een ferrari. en heb een paar situaties:quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het totaal niet. Je hoort ze echt op die manier lachen en roepen hij reageert niet meer, maar zo iemand haalt zn voldoening echt niet uit het sneller zijn op de snelweg dan wat gasten in een subaru. Zij blijkbaar wel.
Of voor de woonwagenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Die rijdt straks ook naar zn mooie vrijstaande villa terwijl die subara lutsers em met een beetje geluk voor de sociale woningbouw flat mogen parkeren.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:56 schreef Pascal86 het volgende:
Mijn beeld over mensen met een impreza is maar weer eens bevestigd
Doet me een beetje denken aan dit filmpjequote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Googolplexian het volgende:
Ben benieuwd. Suc6quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Nerdmans het volgende:
Zo....
we zijn er uit wat het gaat worden en wie het gaat worden
Vreede gaat samen met Mark Verhoeven de upgrade doen.
De onderdelen zijn besteld dus nu ist ff wachten.
Wat gaan we dus allemaal doen in de eerste plaats:
Grotere injectoren
Brandstof pomp
Koudere bougies
GT-spec uitlaat spruitstuk
Turbo :TD06-16G 1050
Front mounted intercooler
Remapping
alles goed voor zo'n 330 pk en 430 nm.
Uiteindelijk is het wenselijk dat er een metersetje gaat komen om wat zaken in de gaten te houden.
Verder wil ik ergens in t nieuwe jaar front en back strutbrace.
Hopelijk houden bak en koppeling het vol anders gaan die ook vervangen worden.
Ik heb er in ieder geval zin in en kijk uit naar mn nieuwe spulletjes
.
Gaaf!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Nerdmans het volgende:
-plannen-
Kansloosquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:04 schreef NightFlight het volgende:
A man, me matties hebbe 4 turboos op die impresa, 500 pk is niks man...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:04 schreef NightFlight het volgende:
A man, me matties hebbe 4 turboos op die impresa, 500 pk is niks man...
Hoi EM ???quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:19 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Gaaf!
Hou ons op de hoogte!
Zit je btw ook op EM?
Zo ja, hoe heet je daar?
[..]
Kansloos
Het forum is oorspronkelijk opgericht voor geblazen 4wd auto's.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:33 schreef Malle_beer het volgende:
Leuk forum, alleen jammer van de overkill aan Impreza's
Ah, ik meende te lezen dat het enkel over motorisch getunde auto's mocht gaan, dan zal ik er wel overheen hebben gelezen.quote:Op zondag 2 december 2007 08:52 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Het forum is oorspronkelijk opgericht voor geblazen 4wd auto's.
Aangezien de Impreza de meest voorkomende is, is het logisch dat die er het meeste te vinden zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |