wheheheh.... even garantie periode nog beetje aankijken...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:35 schreef Supra_Turbo het volgende:
Nice!
En nu snel die Beemer chippen!
]quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:35 schreef Supra_Turbo het volgende:
Nice!
En nu snel die Beemer chippen!
Ow...quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:42 schreef smegmanus het volgende:
Impreza's.. mooie bakken. Heb er zelf ook 1 gehad, een 98'er GTT.. met de nodige modificaties. Helaas rijd de auto niet meer rond, vorige eigenaar heeft hem (en zichzelf) om een boom gekruld .
Das dan mooi jammer, tis algemeen bekend dat extra opties aangeschaft door de huidige eigenaar over het algemeen maar deels door te berekenen zijn naar de volgende evt. eigenaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:15 schreef Nerdmans het volgende:
Hij blijft dus lekker in bezit, want een poging tot verkoop strand op 7.500 euro.
Dat was ik al zo'n beetje kwijt aan de versnellingsbak en t rubber en remmen.
voor een hobbyist wel. Zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:53 schreef smegmanus het volgende:
Mwah, de STI 6-bak heeft sowieso wel een meerwaarde hoor.
Maar dan moet je wel een kenner hebben
spammertquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:31 schreef Pinkerton het volgende:
Voor als je nog op zoek bent naar een cabrio met pit:
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk wel erg stoer.
de motor kan -mits goed gebouwd- wel wat misbruik hebben. Ik denk dat de aandrijflijn het eerste is dat het gaat begeven zonder upgrades.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:07 schreef invine het volgende:
800pk uit een 2.5 tering, die zal niet lang meegaan zonder goed onderhoud.
Mijn doel...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef Tjabbo het volgende:
Wat is je doel ? Met zoveel pk moet je keuzes gaan maken.
Veel pk? Hoge top ? Streetability ? Circuitprestaties ?
een drag car dus. zo snel mogelijk zo hard mogelijk gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:59 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Mijn doel...
mezelf bang maken denk ik.
Nee gewoon een snelle auto hebben die desgewenst een leuke kwart mijl kan zetten.
En dan af en toe terug om te kijken of je een 10 sec auto kan creeeren.
Nee gewoon met interieur erin radiootje en jawel subwoofertje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een drag car dus. zo snel mogelijk zo hard mogelijk gaan.
zolang je het maar met full interior doet. Auto's strippen voor de laatste paar tienden van seconden is gewoon een aanfluiting.
daarbij komt denk ik dat bij 600 pk niet aan een 10 sec. car zit. Met 800cc injectoren zit je direct (zo voor de vuist weg) aan 75% duty cycle volgens mij en dat loopt al aardig tegen de limiet. boven de 80% wil je niet komen met zoveel vermogen.
ik zou dan overwegen nog groter te gaan. Bedenk ook dat je wellicht een twin-fuel pomp systeem moet hebben. 1 voor 'gewoon' gebruik en 1 die bijschakelt aan de hand van de hoeveelheid boost die je draait zodat je motor nooit kapot gaat door fuel starvation.
denk dan ook aan dingen als een swirlpot. dat is zeker niet ongewoon bij grote injectoren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:59 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Nee gewoon met interieur erin radiootje en jawel subwoofertje.
Alhoewel die er wel uit gaat op raceday.
Met gummen wil ie nu al wel eens door de kofferruimte gaan butsen.
Die Twin fuel pomp is overigens geen slecht idee.
Ik zal daar zeker een vraag over stellen bij de tunerts.
Scooby is als t goed is ook aan t kijken wat ze evt kunnen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |