Middag!quote:
Jeejquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:25 schreef sararaats het volgende:
antwoord op de vraag:
IK BEN EEN BELG!
En als het misloopt met het formeren van een kabinet en iedereen krijgt ruzie en België valt uit elkaar? Wat ben je dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:25 schreef sararaats het volgende:
antwoord op de vraag:
IK BEN EEN BELG!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit je weer stiekem offline op msn?
KSC goes internationalquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:25 schreef sararaats het volgende:
antwoord op de vraag:
IK BEN EEN BELG!
Next stop: South Africa.quote:
Gezien en goed bevonden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:47 schreef OA het volgende:
Ik heb weer een update in "mijn" vakantietopic gegeven!![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit je weer stiekem offline op msn?
Zet 'm dan gewoon uit ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Goed idee
Moet ff een opdracht maken
Dat typt zo lastigquote:
Of bedoel je msn? Waarom zou ik die uitzetten als het ook op Offline kan, dan word ik net zo goed niet gestoord.quote:
Waarom heb je 'm dan uberhaupt aanstaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Of bedoel je msn? Waarom zou ik die uitzetten als het ook op Offline kan, dan word ik net zo goed niet gestoord.
Dan hoef ik me niet aan en af te melden, scheelt tijd. En ik kan het toch nog een beetje in de gaten houden, mocht ik iemand willen spreken. Het is meer de vraag waarom ik 'm totaal af zou moeten sluiten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan uberhaupt aanstaan.
Als je niet gestoord wilt worden.
Scheelt tijd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan hoef ik me niet aan en af te melden, scheelt tijd. En ik kan het toch nog een beetje in de gaten houden, mocht ik iemand willen spreken. Het is meer de vraag waarom ik 'm totaal af zou moeten sluiten.
Anyway, ik ga beginnen(althans, een poging doen)
In de bonus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hero PurPur smaakt best lekker, heel lekker eigenlijk
Deze week in de bonus bij de AH![]()
quote:
2 flesjes à 250 ml voor ¤2,00quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
In de bonus?
En dan nog 1,80 ofzo per flesje van 10 cl zeker
da's te doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
2 flesjes à 250 ml voor ¤2,00![]()
Pur-schuim?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hero PurPur smaakt best lekker, heel lekker eigenlijk
Deze week in de bonus bij de AH![]()
zozo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb er ook meteen een Café Fresco Macchiato bij gekocht![]()
Vies mennekequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:25 schreef JortK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a111DxMkMEM [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Heb je ze in grootverpakking meegenomen??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:25 schreef OA het volgende:
Hey erik, ze hebben in Chili een soort Taxi in kleine pakjes!![]()
Het smaakt iig precies hetzelfde, het heet alleen anders! 10 pakjes samen verpakt voor 600 peso, oftewel 90 cent....![]()
Eer-ik heeft wel connecties dat hij pallets vol kan opslaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb je ze in grootverpakking meegenomen?? [afbeelding]
Goeie zaak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:25 schreef OA het volgende:
Hey erik, ze hebben in Chili een soort Taxi in kleine pakjes!![]()
Het smaakt iig precies hetzelfde, het heet alleen anders! 10 pakjes samen verpakt voor 600 peso, oftewel 90 cent....![]()
Dudequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:25 schreef JortK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a111DxMkMEM![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:25 schreef JortK het volgende:
![]()
Nee, dat hadden ze niet. en daarbij was m'n koffer al propvol...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb je ze in grootverpakking meegenomen??![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer-ik heeft wel connecties dat hij pallets vol kan opslaan [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Moet je hem maar ff bellen![]()
Sowieso.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
NSFW ??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:25 schreef JortK het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:43 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat hadden ze niet. en daarbij was m'n koffer al propvol...![]()
[..]
![]()
[..]
Sowieso.![]()
Een bord met een hele grote kippenpoot, een bak salade en rijst met avocado + zuipen voor 2 personen.....ftwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja, dat wist ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:45 schreef eer-ik het volgende:
Ik hou niet echt van kippenpoten.
Wel goeie prijs though.
Zielepietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Valt me mee.
M'n moeder vergeet het altijd.
31 wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:59 schreef JortK het volgende:
31
zijn moeder is 31quote:
Dan was die er vroeg bijquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:09 schreef Houniet het volgende:
was having a bad day, nothing was going my way
I couldn't wait to get my pay cause it was Friday
Sat at my desk waiting for the bell
As soon as it rang I let out a yell
Just that day everything was going wrong
As each problem happened the day became real long
I went to the club to find my friend
Its only been a week since I last seen him
Always makes me feel like I'm on vacation
Always down to give me a good sensation
$25 dollars to hang out with my buddy
But I don't care cause its worth the money
He always makes me happy never makes mad
He can even make me feel great even when I'm sad
But if you're looking for my friend he won't be next to me
Cause he's a little white pill called Ecstasy.
That's right this song is not about a person. It's about a little pill called Ecstasy and that why I have to sing this song and it goes like this
OH ECSTASY YOU, YOU GOT WHAT I NEED TO MAKE ME FEL RIGHT AND TO MAKE ME FEEL NICE!
OH ECSTASY YOU, YOU GOT WHAT I NEED TO MAKE ME FEL RIGHT AND TO MAKE ME FEEL NICE!
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja druk aan het studeren hè , but ya allready knewquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:32 schreef sassa het volgende:
Niet te enthousiast hoor...
Hoe is het leven hier?
En lukt het een beetje??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja druk aan het studeren hè , but ya allready knew![]()
Eetsequote:
Ik heb hier nog geen pizza gegeten.. we hebben geen oven, alleen magnetronquote:
Ook wel lekker af en toequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen pizza gegeten.. we hebben geen oven, alleen magnetronZit wel een pizzaboer vlak bij me in de buurt
Hehe, sterkte ermee!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:25 schreef Pheno het volgende:
gebakken krieltjes. OMG, mijn eetlust is echt weer terugNu mijn vertrouwen nog.
eer = wegquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:26 schreef Houniet het volgende:
eer welke photoshop gebruik jij?
quote:
Je kunt hem beter PM'en, hij leest niet terug. Zeker niet als het op een andere pagina staatquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:42 schreef Houniet het volgende:
weet ik fritsert
misschien leest hij het straks wel![]()
het is een lui varken die eer-ik /madquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je kunt hem beter PM'en, hij leest niet terug. Zeker niet als het op een andere pagina staat![]()
Lekker lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:48 schreef sassa het volgende:
Ik had kip siam. Ook lekker.
Mgoed. Is het weer zo rustig hier...
Dalijk lekker warme choc nemen denk![]()
En anders gaan we het de hele tijd quotenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
het is een lui varken die eer-ik /mad
kijken of hij dit leest :p
Dat nummer is zooooooooooooooo vettquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:09 schreef Houniet het volgende:
was having a bad day, nothing was going my way
I couldn't wait to get my pay cause it was Friday
Sat at my desk waiting for the bell
As soon as it rang I let out a yell
Just that day everything was going wrong
As each problem happened the day became real long
I went to the club to find my friend
Its only been a week since I last seen him
Always makes me feel like I'm on vacation
Always down to give me a good sensation
$25 dollars to hang out with my buddy
But I don't care cause its worth the money
He always makes me happy never makes mad
He can even make me feel great even when I'm sad
But if you're looking for my friend he won't be next to me
Cause he's a little white pill called Ecstasy.
That's right this song is not about a person. It's about a little pill called Ecstasy and that why I have to sing this song and it goes like this
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand net Meerkat Manor gezien?
Neequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
en je muzieksmaak is?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:26 schreef Houniet het volgende:
eer welke photoshop gebruik jij?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
het is een lui varken die eer-ik /mad
kijken of hij dit leest :p
Nou ja zegquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zaphod is weggelopen. Op zoek naar nieuw vrouwvolk voor seks en nieuw gezin.
en je favo DJ'squote:
Pffft... Zijn er genoeg goed!quote:
Doei hè!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:28 schreef Houniet het volgende:
ajuu he, ik smeer hem ook zo
Doeiquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:28 schreef Houniet het volgende:
ajuu he, ik smeer hem ook zo
Ja? Das niet lief he! Ik zie mijne nog wel. Maar ik had mn oude ergens geupload/upgeload/whatever, maar die doet t dus niet. Straks ff Yoon vragen of ie m kan uploaden voor mij.quote:
Ben wel benieuwd hoe jou oude UI eruit zag danquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:42 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja? Das niet lief he! Ik zie mijne nog wel. Maar ik had mn oude ergens geupload/upgeload/whatever, maar die doet t dus niet. Straks ff Yoon vragen of ie m kan uploaden voor mij.Ik wil mn oude weer nl.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja, dat topic over halve papierversnipperaar...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:19 schreef DaMart het volgende:
Hoi. Ik zag een KSC-invasie in TTK vandaag [afbeelding].
Hounietquote:
Met die ogen. Misschien ken je m wel. Heb m echt lang gehad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jou oude UI eruit zag dan![]()
Waarom kan je zelf niet uploaden dan?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:50 schreef sassa het volgende:
[..]
Met die ogen. Misschien ken je m wel. Heb m echt lang gehad.
Nouja, omdat mijn allerliefste broer mijn stukje internet heeft gebruikt voor een of andere site terwijl ie zelf ook een stukje internet heeft. Maar aangezien ik verder geen stukje ervan hoef, alleen om heel soms een plaatje ofzo te uploaden, vraag ik meestal of Yoon dat even op zijn stukje kan uploaden. Net zo handig, hoef je het niet zelf te doen. Ik weet toch allemaal niet hoe dat werkt. Ik ben wel een nerd, maar niet zo'n erge hoor
Hard gewerkt ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Moe
Ik dacht even dat jullie een boek kwamen uitzoeken voor bij de koffiequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat topic over halve papierversnipperaar...
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jullie een boek kwamen uitzoeken voor bij de koffie [afbeelding].
Mijn meisje was ook behoorlijk afgedragen zei ze. En dan mag je donderdag weer aan de bak toch?quote:
Ah.quote:
ahuh.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn meisje was ook behoorlijk afgedragen zei ze. En dan mag je donderdag weer aan de bak toch?
Whehe, KSC'ers komen vaker in groepen in topicsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Half KSC komt in een TTK-topic... dan krijg je dat soort rare gedachtekronkels [afbeelding].
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:19 schreef DaMart het volgende:
Hoi. Ik zag een KSC-invasie in TTK vandaag.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jullie een boek kwamen uitzoeken voor bij de koffie.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Half KSC komt in een TTK-topic... dan krijg je dat soort rare gedachtekronkels.
Alleen MPG, Papier en indah waren er. En nu heb ik me er ook gemeldquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Half KSC komt in een TTK-topic... dan krijg je dat soort rare gedachtekronkels.
Ik had al zo het idee dat jullie elkaar aan het sms'en waren om even langs te komenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, KSC'ers komen vaker in groepen in topics![]()
![]()
Topic-hoppen ftwquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, KSC'ers komen vaker in groepen in topics![]()
![]()
We kunnen wel weer eens op SC-kaap gaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Topic-hoppen ftw [afbeelding]
Volgende week M, volgende weekquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
We kunnen wel weer eens op SC-kaap gaan...
Whehequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Volgende week M, volgende week [afbeelding]
Komt maandag een beetje goed uit? Ik ben de hele week vrij, maar dinsdag ga ik naar mijn zus in Friesland, woensdag en donderdag werken en vrijdag ga ik een beetje relaxen en naar de film 's avondsquote:
durf over vandaag niks te zeggen kan alle kanten nog op en voor donderdag: heb morgen de hele dag nogquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, en voor as donderdag?
ligt aan de tijd, wat later op de middag kan wel kennenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Komt maandag een beetje goed uit? Ik ben de hele week vrij, maar dinsdag ga ik naar mijn zus in Friesland, woensdag en donderdag werken en vrijdag ga ik een beetje relaxen en naar de film 's avonds [afbeelding]
succes met leren dan maar alvastquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
durf over vandaag niks te zeggen kan alle kanten nog op en voor donderdag: heb morgen de hele dag nog [afbeelding]
quote:
Geen dankquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks nu ga ik shrek3 kijken [afbeelding]
Ah.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
Pssst... Eer:
[KSC # 540] Studentenkoffie
Hehe, Houniet naaien ftwquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
Pssst... Eer:
Is dat de maan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:23 schreef sararaats het volgende:
wilde jullie dit effe laten zien:
[afbeelding]
gemaakt door Sara Raats op 30 oktober 2007
Nog een keer, je had 'm net toch ook al gepost??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:23 schreef sararaats het volgende:
wilde jullie dit laten zien:
[ afbeelding ]
gemaakt door Sara Raats op 30 oktober 2007
Mooie foto, al staat de maan er nog wat bleekjes opquote:
dat komt omdat ik nog niet goed kan fotograferen door m'n telescoop maar ik ga het wel leren op de cursus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooie foto, al staat de maan er nog wat bleekjes op
Okeej. Tof hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat komt omdat ik nog niet kan fotograferen door de telescoop maar ik ga het wel leren op de cursus.
vind het wel een geslaagde foto voor m'n eerste keer met de telescoop.quote:
Ja inderdaad, er zijn belangrijkere dingen hoor saar!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
vind het wel een geslaagde foto voor m'n eerste keer met de telescoop.
het is ook geen volle maan vandaag en er zat wat bewolking voor.
sterrenkunde is nu top-prioriteit. de rest kan me gestolen worden (de liefde bijvoorbeeld)
MPGeeeequote:
ja, goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Muckje! Hoe was het bij de parentes?![]()
![]()
zohoo, niet te enthousiast hequote:
mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:46 schreef sararaats het volgende:
opgeven staat niet in m'n woordenboek
heb nogmaals de maan gefotografeerd en blijkbaar is dit beter gelukt
[ afbeelding ]
Lief doen tegen eer-ik, geen vragen stellen, gewoon lief doenquote:
thanks cross.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Lief doen tegen eer-ik, geen vragen stellen, gewoon lief doen![]()
![]()
okeequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:50 schreef crossover het volgende:
[..]
![]()
Die is mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:46 schreef sararaats het volgende:
opgeven staat niet in m'n woordenboek [afbeelding]
heb nogmaals de maan gefotografeerd en blijkbaar is dit beter gelukt
[afbeelding]
Wat is loosquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Lief doen tegen eer-ik, geen vragen stellen, gewoon lief doen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hmmm....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vertel ik nog wel eens misschien.
wil d'r niet over praten.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:50 schreef crossover het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
hmmm....*insert aai-over-de-bol-smiley
jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Repetitie? Muckje wezen toeteren?
Doeiquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
ik peer 'm. doei.
Ik ben wezen gitaren, met een volledige band voor de verandering. Maar voorlopig nog geen concert.quote:
Wel foto's?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben wezen gitaren, met een volledige band voor de verandering. Maar voorlopig nog geen concert. [afbeelding]
lekkerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben wezen gitaren, met een volledige band voor de verandering. Maar voorlopig nog geen concert.![]()
Doeiquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
ik peer 'm. doei.
Waar?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:12 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker
ah, je mag wel naar mijn concert komen hoor
valt toch geen mens op
in Zegveldquote:
Whehequote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
in Zegveld [afbeelding]
we doen het samen met een ander orkest, dus iedereen van hun denkt dat je bij ons hoort, en iedereen van ons denkt dat je bij hun hoort [afbeelding]
geen mens die het doorheeft [afbeelding]
goed zoquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:20 schreef sararaats het volgende:
ik kruip nog niet onder de katoen
heb net een mug doodgemept en verdronken in de WC
ik geef je wel een triangel ofzo, dan ben je ineens iemand van de drumband ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Zelfs ik kan dus nog undercover komen,
das toch ook leuk?quote:ware het niet dat ik al naar een verjaardag moet![]()
Tot morgen!quote:
Platmeppen tegen de witte muur van een hotelkamer ook goed? Dat deed ik jaren terug in zuid-duitslandquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:22 schreef Muck het volgende:
[..]
goed zo [afbeelding]
daar zijn muggen voor [afbeelding]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik geef je wel een triangel ofzo, dan ben je ineens iemand van de drumband ofzo [afbeelding]
Jawel, maar nog net niet zo leuk als bij jou zijnquote:
ik heb nooit last van muggenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Platmeppen tegen de witte muur van een hotelkamer ook goed? Dat deed ik jaren terug in zuid-duitsland![]()
kun je eigenlijk noten lezen?quote:
awwwquote:[..]
Jawel, maar nog net niet zo leuk als bij jou zijn...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
in Zegveld
we doen het samen met een ander orkest, dus iedereen van hun denkt dat je bij ons hoort, en iedereen van ons denkt dat je bij hun hoort
geen mens die het doorheeft
Ik thuisquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Platmeppen tegen de witte muur van een hotelkamer ook goed? Dat deed ik jaren terug in zuid-duitsland![]()
Waarom zou hij dat kunnen? Dan weet iedereen dat hij mod-in-black isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:24 schreef Muck het volgende:
[..]
kun je eigenlijk noten lezen?
[..]
awww
quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou wie weet ben ik zaterdag vrij
whehehe, ik heb zo'n blauwe lampquote:
ja, dat komt doordat mijn blauw een beetje afgeeftquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat kunnen? Dan weet iedereen dat hij mod-in-black is![]()
das toevallig!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Muzieknoten kan ik een beetje lezen...
quote:[..]![]()
ik kruip er zo ook in ja....quote:
Dat is vroeg zat!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kruip er zo ook in ja....
half 7 loopt de wekker weer af
Trusten DaMartquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:42 schreef DaMart het volgende:
Ik doe met jullie mee en ga ook naar bed!
Lekker hoor. Niet te veel bewolking?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:55 schreef sararaats het volgende:
kom net van buiten
heb sterren gekeken op straat met de telescoop. altijd zo'n verhuis.
de telescoop van boven naar beneden zeulen. ik woon op de eerste verdieping en de deuren zijn redelijk smalquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker hoor. Niet te veel bewolking?
En wat betekent 'verhuis' in die laatste zin?![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 30 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
004. 113 vrolijke-frits
005. 112 Kuukske
007. 092 Papierversnipperaar
009. 086 Houniet
014. 068 MPG
018. 058 Muck
042. 044 indahnesia.com
055. 039 OA
059. 038 Pheno
069. 036 Sjowhan
112. 028 eer-ik
133. 024 JortK
187. 019 sararaats
Ik sta er tegenwoordig niet meer inquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
dat is alweer een stuk minder [afbeelding]
Ik zal wel even wat gemist hebben, maar....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goedemorgen koffieleutjes![]()
![]()
Laatste werkdag vandaag![]()
Moet alleen wel koffierondes doen![]()
Speciaal MOD-filter?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik sta er tegenwoordig niet meer in
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Speciaal MOD-filter? [afbeelding]
Vakantie? Wat is dat?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal wel even wat gemist hebben, maar....Laatste werkdag voor de vakantie? ![]()
Yep!quote:Laatste werkdag bij deze werkgever? ![]()
I wishquote:Laatste werkdag ever? ![]()
ik zit in Indonesiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:51 schreef OA het volgende:
Wat heb ik trouwens allemaal gemist? [afbeelding]MPG & Muck zijn officieel een stelletje [afbeelding] eer-ik is toegelaten op de HU [afbeelding] cross heeft een kamer in Tilburg [afbeelding] (dacht ik) ... ... ... [afbeelding]
Wat?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zit in Indonesie
owh, zo lang was je niet weg![]()
Erhm.....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vakantie? Wat is dat?
Al iets anders gevonden, of ga je even lekker achterover zitten?quote:[..]
Yep!![]()
quote:[..]
I wish![]()
Morgen uitslapen en rustig kijken wat de wereld mij te bieden heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Wat?![]()
Echt? Ik dacht dat je altijd maar deed alsof....![]()
[..]
Erhm......... [ afbeelding ] ==>
+
+
+
![]()
[..]
Al iets anders gevonden, of ga je even lekker achterover zitten?
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Wat? [afbeelding]
Echt? Ik dacht dat je altijd maar deed alsof.... [afbeelding]
[..]
Wel n aardig punt. Hoe gaat het met t buikje?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:19 schreef Pheno het volgende:
.
Mooi, ff lekker rustig aan doen dus!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Morgen uitslapen en rustig kijken wat de wereld mij te bieden heeft.![]()
Je bent dus ziek thuis?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:35 schreef Pheno het volgende:
Ik ga het over een uur horen. Of iig wordt dat kreng weer onderzocht.
niets mis mee, rustig aan doenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi, ff lekker rustig aan doen dus! [afbeelding]
neuh, dat hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:04 schreef OA het volgende:
Hmmm, zal ik hier maar een monoloog gaan houden? [afbeelding]
Wat een rust zeg... [afbeelding]
Hij heeft het zo druk op z'n werkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:34 schreef OA het volgende:
Mensen, ik werk momenteel tussen de bedrijven door aan een nieuwe stukje reisverslag. Als het een beetje meezit, komt ie in de eerste helft van de middag af.![]()
geen ideequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:16 schreef Frutsel het volgende:
Zeg Indah, waarom ploft die vulkaan nu niet [afbeelding]
iig zo druk dat ik er nu pas aan denk om een 2e kop koffie te gaan halen...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij heeft het zo druk op z'n werk![]()
Wel mooi, heb ik wat te lezen als ik pauze neem van het leren![]()
It's a start!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
3 uurtjes, is in elk geval weer wat.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
iig zo druk dat ik er nu pas aan denk om een 2e kop koffie te gaan halen...![]()
maar niet echt veelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
3 uurtjes, is in elk geval weer wat.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hebben ze daar ook 'ballen' in gegooid? [afbeelding]
en nog steeds niet gedaan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |