Nee, heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand net Meerkat Manor gezien?
Neequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
en je muzieksmaak is?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:26 schreef Houniet het volgende:
eer welke photoshop gebruik jij?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
het is een lui varken die eer-ik /mad
kijken of hij dit leest :p
Nou ja zegquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zaphod is weggelopen. Op zoek naar nieuw vrouwvolk voor seks en nieuw gezin.
en je favo DJ'squote:
Pffft... Zijn er genoeg goed!quote:
Doei hè!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:28 schreef Houniet het volgende:
ajuu he, ik smeer hem ook zo
Doeiquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:28 schreef Houniet het volgende:
ajuu he, ik smeer hem ook zo
Ja? Das niet lief he! Ik zie mijne nog wel. Maar ik had mn oude ergens geupload/upgeload/whatever, maar die doet t dus niet. Straks ff Yoon vragen of ie m kan uploaden voor mij.quote:
Ben wel benieuwd hoe jou oude UI eruit zag danquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:42 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja? Das niet lief he! Ik zie mijne nog wel. Maar ik had mn oude ergens geupload/upgeload/whatever, maar die doet t dus niet. Straks ff Yoon vragen of ie m kan uploaden voor mij.Ik wil mn oude weer nl.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja, dat topic over halve papierversnipperaar...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:19 schreef DaMart het volgende:
Hoi. Ik zag een KSC-invasie in TTK vandaag [afbeelding].
Hounietquote:
Met die ogen. Misschien ken je m wel. Heb m echt lang gehad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jou oude UI eruit zag dan![]()
Waarom kan je zelf niet uploaden dan?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:50 schreef sassa het volgende:
[..]
Met die ogen. Misschien ken je m wel. Heb m echt lang gehad.
Nouja, omdat mijn allerliefste broer mijn stukje internet heeft gebruikt voor een of andere site terwijl ie zelf ook een stukje internet heeft. Maar aangezien ik verder geen stukje ervan hoef, alleen om heel soms een plaatje ofzo te uploaden, vraag ik meestal of Yoon dat even op zijn stukje kan uploaden. Net zo handig, hoef je het niet zelf te doen. Ik weet toch allemaal niet hoe dat werkt. Ik ben wel een nerd, maar niet zo'n erge hoor
Hard gewerkt ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Moe
Ik dacht even dat jullie een boek kwamen uitzoeken voor bij de koffiequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat topic over halve papierversnipperaar...
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jullie een boek kwamen uitzoeken voor bij de koffie [afbeelding].
Mijn meisje was ook behoorlijk afgedragen zei ze. En dan mag je donderdag weer aan de bak toch?quote:
Ah.quote:
ahuh.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn meisje was ook behoorlijk afgedragen zei ze. En dan mag je donderdag weer aan de bak toch?
Whehe, KSC'ers komen vaker in groepen in topicsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Half KSC komt in een TTK-topic... dan krijg je dat soort rare gedachtekronkels [afbeelding].
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:19 schreef DaMart het volgende:
Hoi. Ik zag een KSC-invasie in TTK vandaag.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jullie een boek kwamen uitzoeken voor bij de koffie.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Half KSC komt in een TTK-topic... dan krijg je dat soort rare gedachtekronkels.
Alleen MPG, Papier en indah waren er. En nu heb ik me er ook gemeldquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Half KSC komt in een TTK-topic... dan krijg je dat soort rare gedachtekronkels.
Ik had al zo het idee dat jullie elkaar aan het sms'en waren om even langs te komenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, KSC'ers komen vaker in groepen in topics![]()
![]()
Topic-hoppen ftwquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, KSC'ers komen vaker in groepen in topics![]()
![]()
We kunnen wel weer eens op SC-kaap gaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Topic-hoppen ftw [afbeelding]
Volgende week M, volgende weekquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
We kunnen wel weer eens op SC-kaap gaan...
Whehequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Volgende week M, volgende week [afbeelding]
Komt maandag een beetje goed uit? Ik ben de hele week vrij, maar dinsdag ga ik naar mijn zus in Friesland, woensdag en donderdag werken en vrijdag ga ik een beetje relaxen en naar de film 's avondsquote:
durf over vandaag niks te zeggen kan alle kanten nog op en voor donderdag: heb morgen de hele dag nogquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, en voor as donderdag?
ligt aan de tijd, wat later op de middag kan wel kennenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Komt maandag een beetje goed uit? Ik ben de hele week vrij, maar dinsdag ga ik naar mijn zus in Friesland, woensdag en donderdag werken en vrijdag ga ik een beetje relaxen en naar de film 's avonds [afbeelding]
succes met leren dan maar alvastquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
durf over vandaag niks te zeggen kan alle kanten nog op en voor donderdag: heb morgen de hele dag nog [afbeelding]
quote:
Geen dankquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks nu ga ik shrek3 kijken [afbeelding]
Ah.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
Pssst... Eer:
[KSC # 540] Studentenkoffie
Hehe, Houniet naaien ftwquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
Pssst... Eer:
Is dat de maan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:23 schreef sararaats het volgende:
wilde jullie dit effe laten zien:
[afbeelding]
gemaakt door Sara Raats op 30 oktober 2007
Nog een keer, je had 'm net toch ook al gepost??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:23 schreef sararaats het volgende:
wilde jullie dit laten zien:
[ afbeelding ]
gemaakt door Sara Raats op 30 oktober 2007
Mooie foto, al staat de maan er nog wat bleekjes opquote:
dat komt omdat ik nog niet goed kan fotograferen door m'n telescoop maar ik ga het wel leren op de cursus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooie foto, al staat de maan er nog wat bleekjes op
Okeej. Tof hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat komt omdat ik nog niet kan fotograferen door de telescoop maar ik ga het wel leren op de cursus.
vind het wel een geslaagde foto voor m'n eerste keer met de telescoop.quote:
Ja inderdaad, er zijn belangrijkere dingen hoor saar!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
vind het wel een geslaagde foto voor m'n eerste keer met de telescoop.
het is ook geen volle maan vandaag en er zat wat bewolking voor.
sterrenkunde is nu top-prioriteit. de rest kan me gestolen worden (de liefde bijvoorbeeld)
MPGeeeequote:
ja, goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Muckje! Hoe was het bij de parentes?![]()
![]()
zohoo, niet te enthousiast hequote:
mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:46 schreef sararaats het volgende:
opgeven staat niet in m'n woordenboek
heb nogmaals de maan gefotografeerd en blijkbaar is dit beter gelukt
[ afbeelding ]
Lief doen tegen eer-ik, geen vragen stellen, gewoon lief doenquote:
thanks cross.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Lief doen tegen eer-ik, geen vragen stellen, gewoon lief doen![]()
![]()
okeequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:50 schreef crossover het volgende:
[..]
![]()
Die is mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:46 schreef sararaats het volgende:
opgeven staat niet in m'n woordenboek [afbeelding]
heb nogmaals de maan gefotografeerd en blijkbaar is dit beter gelukt
[afbeelding]
Wat is loosquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Lief doen tegen eer-ik, geen vragen stellen, gewoon lief doen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hmmm....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vertel ik nog wel eens misschien.
wil d'r niet over praten.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:50 schreef crossover het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
hmmm....*insert aai-over-de-bol-smiley
jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Repetitie? Muckje wezen toeteren?
Doeiquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
ik peer 'm. doei.
Ik ben wezen gitaren, met een volledige band voor de verandering. Maar voorlopig nog geen concert.quote:
Wel foto's?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben wezen gitaren, met een volledige band voor de verandering. Maar voorlopig nog geen concert. [afbeelding]
lekkerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben wezen gitaren, met een volledige band voor de verandering. Maar voorlopig nog geen concert.![]()
Doeiquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
ik peer 'm. doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |