Dat is het hem juist, dan is er geen verschil meer.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp hebben de mensen die vroeg op moeten leuke streams en de mensen die uit kunnen slapen ook....
snap het verschil niet![]()
En net tegen Huub zeggen van wel, en dan raar vinden dat fans Amanda waarschuwen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:25 schreef Clank het volgende:
Nadia doet nu tegen Nadia haar beklag over Dennis.. dat hij dus idd niets doet!! Ze maakt Amanda ook nog maar even duidelijk dat ze hem er niet ingehouden heeft voor dekking.
Ik haat wintertijd....quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, dan is er geen verschil meer.![]()
Good luck, typo's zijn je bij voorbaat vergeven.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:24 schreef loisie het volgende:
Ziezo! in het bezit van een nieuw toetsenbord.........ff wennen.........en in bezit van nieuwe streams voor 1 maand............ook ff wennen............tss
dan mag ze wel opschieten ...1 januari is het programma van de buisquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:28 schreef Prospera het volgende:
Naad heeft aangevraagd:
Videoclips met Amanda
presentatiecursus
visagie
make-up
acteerlessen
stylistecursus, een hele opleiding
Journalistieke opleiding
en nog een paar vergeten.
quote:
Dat weten zij waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dan mag ze wel opschieten ...1 januari is het programma van de buis![]()
Dan mag hij op gaan schieten want om 01.00 uur moet ie in z'n bedje liggenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:30 schreef diedirk het volgende:
Begrijp ik nu goed at Dennis VANDAAG?VANAVOND nog Brian gaat confronteren?
Hoop dat Brian gelijk iedereen erbij haalt!
en wat geeft de = ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
kan alvast mijnvraagteken niet vinden op mijn nieuwe toetsenbord= geeft dus de = HUH
staat de taal instelling van je toetsenbord wel goed ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
kan alvast mijnvraagteken niet vinden op mijn nieuwe toetsenbord= geeft dus de = HUH
Ze heeft al moeite met het onthouden van 5 danspasjes......ik lig in een deuk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dan mag ze wel opschieten ...1 januari is het programma van de buis![]()
Het is wintertijd dus gevoelsmatig is het 02.00 uur....geen gezeik dus...quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:34 schreef KimiK het volgende:
[..]
Dan mag hij op gaan schieten want om 01.00 uur moet ie in z'n bedje liggen![]()
een DELLetje met Amerikaans toetsenbord soms?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
CRTL en Shift 1x tegelijk indrukken. Daarna krijg je weer gewoon je vraagteken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
beetj gezeik hoor....het bed is groot genoeg tochquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:42 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke wil apart slapen.........Huub moet bij Jaap liggen....
Huub moeilijk.......... wat een nonsensquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:43 schreef arneaux het volgende:
Huub doe s nou niet zo moeiiilijk.
precies, en ruimte voor jezelf zit in je hoofd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:43 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
beetj gezeik hoor....het bed is groot genoeg toch
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan in deze Huub wel volgen....Een beetje voldongen feit voor Huub...
Huub is niet de god van de gouden kooi, tijd om in te binden voor Huub. Next PP zal hem tegenvallen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Lieke wil dat Huub naast Jaap gaat slapen. Als excuus moet hij aan voeren dat hij protesteert tegen de nieuwe regel van de slaaptijden.
Huub zegt dat ze dan maar zelf ergens anders moet gaan liggen, Huub gaat zijn bed niet uit.![]()
Als Huub niet het bed uit gaat dan gaat Lieke ergens anders liggenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub moeilijk.......... wat een nonsens
Moet tie voor haar uit zijn bed.... laat haar zelf op de bank gaan slapen.
Huub gaat dus toch bij Jaap slapen, jammer dat. Zo geeft hij Lieke behoorlijk wat macht.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:46 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, en ruimte voor jezelf zit in je hoofd.
Next PP zal niet veel verschillen van de laatste of ik moet me sterk vergissen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub is niet de god van de gouden kooi, tijd om in te binden voor Huub. Next PP zal hem tegenvallen.
(![]()
)
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub gaat dus toch bij Jaap slapen, jammer dat. Zo geeft hij Lieke behoorlijk wat macht.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:52 schreef Maria44 het volgende:
Nee, Lieke Huub vond het stom van het bed en niet van jouw ruimte.
Ze doet het erom hoor, ze zoekt ruzie.
nee, naast Japiequote:Op maandag 29 oktober 2007 21:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus Huub gaat net als Nix op een stretcher liggen.....?
![]()
Je gaat Huub toch niet vergelijken met D, pulease.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus Huub gaat net als Nix op een stretcher liggen.....?
![]()
Tering! Zeg dat!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:49 schreef Kaleddis het volgende:
Jezus, ik word zoooo moe van Lieke ....
Mwah volgens mij heeft Lieke er niet veel moeite mee dat ze gedumpt is door Huub. Volgens mij is Lieke al een tijdje aan het aansturen op een breuk en als die er dan is dan moet ze niet zeuren. Wat een gelul trouwens dat de man maar een ander bed op moet zoeken. In deze tijd van emancipatie moet een zelfstandige vrouw als Lieke toch prima haar eigen weg kunnen gaan. Ze kan ook naast Dennis of Luc gaan liggen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:53 schreef Tissik het volgende:
Ehm... Huub heeft het zelf uitgemaakt toch?
Dan gaat hij ook maar zelf lekker op de bank liggen.
Ik snap lieke wel. Als mijn vriendje (om maar in DGK termen te blijven) het uitmaakt, zou ik me ook niet mijn bed uit laten bonjouren. En als mijn vriendje zo nodig van me af wil, dan heeft hij ook niets in mijn bed te zoeken.
Waarom zou Lieke het Huub comfortabel maken, als hij haar net heeft gedumpt? Een beetje vent snapt zelf ook nog wel dat hij dan niet meer bij een vrouw met enig gevoel van zelfrespect in bed kan kruipen. Tenzij die vrouw Amande of Nadia heet natuurlijk, die kunnen het woord zelfrespect niet eens spellen.
Uhm, wat Huub betreft kunnen ze gewoon in 1 bed slapen. Lieke wil dat niet omdat ze haar ruimte nodig heeft (maar zit dat niet in je hoofd ?). Maar nee, Huub moet er dan maar uitquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:53 schreef Tissik het volgende:
Ehm... Huub heeft het zelf uitgemaakt toch?
Dan gaat hij ook maar zelf lekker op de bank liggen.
Ik snap lieke wel. Als mijn vriendje (om maar in DGK termen te blijven) het uitmaakt, zou ik me ook niet mijn bed uit laten bonjouren. En als mijn vriendje zo nodig van me af wil, dan heeft hij ook niets in mijn bed te zoeken.
Waarom zou Lieke het Huub comfortabel maken, als hij haar net heeft gedumpt? Een beetje vent snapt zelf ook nog wel dat hij dan niet meer bij een vrouw met enig gevoel van zelfrespect in bed kan kruipen. Tenzij die vrouw Amande of Nadia heet natuurlijk, die kunnen het woord zelfrespect niet eens spellen.
Lijkt me een heel goede ontwikkeling. Kan dus weer nachtelijk gezellig worden op MB.quote:
Nix liet zich ook het bed uitsturen.....tot grote hilariteit van de streamersquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat Huub toch niet vergelijken met D, pulease.![]()
Dat ligt toch echt aan Lieke......drammen, drammen en nog eens drammen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat huub nu ook aardig loopt te zeiken.
Nee, niet de man. Degene die die beslissing neemt. Ik ben opgevoed met het het gegeven dat je de consequenties van je eigen handelen moet dragen, en die niet moet afschuiven op een ander. Als Lieke het had uitgemaakt, dan was de bank voor haar geweest. En ik heb zomaar het idee, dat Lieke dat in dat geval ook zo gedaan zou hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:56 schreef marky het volgende:
[..]
Mwah volgens mij heeft Lieke er niet veel moeite mee dat ze gedumpt is door Huub. Volgens mij is Lieke al een tijdje aan het aansturen op een breuk en als die er dan is dan moet ze niet zeuren. Wat een gelul trouwens dat de man maar een ander bed op moet zoeken. In deze tijd van emancipatie moet een zelfstandige vrouw als Lieke toch prima haar eigen weg kunnen gaan. Ze kan ook naast Dennis of Luc gaan liggen.
Je bent niet de enige die dat denkt hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat huub nu ook aardig loopt te zeiken.
Dus jij denkt dat Huub als een hond naast haar bed op de grond gaat liggen??quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nix liet zich ook het bed uitsturen.....tot grote hilariteit van de streamers
en nu Huub dus ook...dat is wel hetzelfde![]()
Nee, Huub had al aan haar verzoek voldaan, maar toch wilde ze daar nog steeds over verder discuzeurenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke is een zeikwijf, maar nu toch even niet. Ze gaf aan nog niet aan een gesprek toe te zijn. Huub heeft weinig respect voor die houding en blijft net zolang vissen totdat ze hapt en dan krijg je dit soort discussies......
Ik heb vandaag alleen mee gelezen en zet net pas mijn streams aan, zoals ik het nu hoor, vind ik juist dat huub zit te drammen over wat Lieke gisteren wilde en wat ze nu wilquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan Lieke......drammen, drammen en nog eens drammen.
Nu pas ??quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is Lieke eigenlijk een zeikwijf.....
mijn ogen gaan nu pas open![]()
Ik kijk stream 4, jij?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, Huub had al aan haar verzoek voldaan, maar toch wilde ze daar nog steeds over verder discuzeuren![]()
Ja duh.......hoor je wat Lieke allemaal zegt. Ik zou never nooir meer naast dat wijf willen slapen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nix liet zich ook het bed uitsturen.....tot grote hilariteit van de streamers
en nu Huub dus ook...dat is wel hetzelfde![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:00 schreef loisie het volgende:
? hebbes!
niet slim van d'r....die gaat natuurlijk de volle laag krijgen van de andere groepquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:00 schreef arneaux het volgende:
Overigens vraag ik me wel af wat Lieke precies wil als ze drek alleen in bed ligt.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:58 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. de wil is er maar het lukt gewoon niet.
Eerlijk?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Huub als een hond naast haar bed op de grond gaat liggen??![]()
IK luister er niet naarquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja duh.......hoor je wat Lieke allemaal zegt. Ik zou never nooir meer naast dat wijf willen slapen.![]()
Of voor Liekequote:Op maandag 29 oktober 2007 22:03 schreef cobain94 het volgende:
Donkere dagen voor huub...
Morgen slapen ze weer samen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:03 schreef cobain94 het volgende:
Dat is goed voor ze, daar groeien ze van.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:04 schreef arneaux het volgende:
Wat is de uitleg van die brief eigenlijk? Waarom moeten ze vroeger naar bedje toe?
De Huub waar ik van hou, zou vannacht samen met Jaap bij Dennix in bed stappenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Eerlijk?
Ik zou Gaby bestellen en nog een paar van die snollen......en lekker in de jacuzzi gaan zitten...![]()
Met 50% is dat moeilijk voor hem (en voor vele fans) om dat te geloven, maar de man met de hamer staat heel dicht bij....quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:03 schreef cobain94 het volgende:
Dat hele vrienschapgedoe zal voor geen meter werken, in het begin even om mekaar te pleazen ...maar dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:06 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Morgen slapen ze weer samen.
Maar nu is het vriendschap.
Huub spreekt nog net niet uit en sex dan.
Die kan toch gewoon naast die loser.... heeft die andere loser meteen geen andere keus meer en moet naast Luc blijven liggen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Huub als een hond naast haar bed op de grond gaat liggen??![]()
Ja....dat is gekquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Is het echt zo gek dat Lieke even niet het bed wil delen met degene waar ze sinds een uurtje of 6 geen relatie meer mee heeft?
ik snap er geen ruk meer van, en vanmiddag zei ze dat Huub haar beste vriend was en maatje.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:04 schreef Maria44 het volgende:
ze hadden geen vriendschap maar een relatie.
Het zal je maar gezegd worden.
Lieke![]()
Natuurlijk gaat dat niet werken, want het enige wat dan veranderd zou zijn is dat ze geen sex meer hebben. Ze blijven bovenop elkaars lip zitten en denken aanspraak op elkaar te kunnen maken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:09 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dat hele vrienschapgedoe zal voor geen meter werken, in het begin even om mekaar te pleazen ...maar dan?
Ah ze willen dus kosten besparen. Ik vind t alleen een beetje raar dat het donderdag dan weer niet hoeft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is goed voor ze, daar groeien ze van.![]()
En bovendien kan de nachtploeg dan wat vroeger hun oogjes dicht doen.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Is het echt zo gek dat Lieke even niet het bed wil delen met degene waar ze sinds een uurtje of 6 geen relatie meer mee heeft?
Precies... slappe hap die Huub.... accepteert ook weer gewoon die bedtijd... die gast slikt ook alles.... aktie aktie aktie...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
De Huub waar ik van hou, zou vannacht samen met Jaap bij Dennix in bed stappen![]()
Vrouwen..................quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:11 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap er geen ruk meer van, en vanmiddag zei ze dat Huub haar beste vriend was en maatje.![]()
Nee.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Ja want ze deelde ook het bed met hem toen ze nog geen relatie hadquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Dat ze even het bed niet wil delen met Huub, is niet gek.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Ik zou het gekker vinden als ze nu lekker gezellig naast hem kroop.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Ligt er aan op wat voor een manier het uit gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Dat komt wel want nu is het blok aan zijn been wegquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... slappe hap die Huub.... accepteert ook weer gewoon die bedtijd... die gast slikt ook alles.... aktie aktie aktie...![]()
Huub is niet meer... dit is slecht politiek correct gedrag... iest wat hij verafschuwde.... de FEBOquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
TOEDELEDOKIEquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:15 schreef loisie het volgende:
Ik schakel over naar bed...........................lees het morgen wel...........STOM TOETSENBORD! TOEDELOE
' t Kind staat buiten af te luisteren aka knallenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
N maakt maar weer eens duidelijk dat ze D niet weg mocht stemmen.
Ik begrijp geen yota van het hokje....waai is die loser nu er gesprekken gevoerd worden? Houden ze in het hokje zijn handje weer vast?
Allemachtig.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:04 schreef Maria44 het volgende:
ze hadden geen vriendschap maar een relatie.
Het zal je maar gezegd worden.
Lieke![]()
OMG.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:19 schreef Scandalous het volgende:
Luc laat het Kluun boek aan A+N zien. Ze kijken naar de schoenen op de voorkant en Amanda zegt "Gucci. Leuk!" en geeft het weer terug![]()
Ik hoop dat Brian nu gaat stijgen.Heeft hij wel verdiend.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:17 schreef coldstar het volgende:
Ik ben net thuis en heb de COS even door gelezen. De relatie tussen Lieke en Huub is einde verhaal. Ik ben reuze benieuwd wat dit met de popu poul gaat doen.
Heb je hem zien afluisteren, ik niet, daar is hij te laf voor en kan niks met die info, gebruikt het toch niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef mootie het volgende:
Hhhhhhhhhmmmmmm ik zit niet te luisteren, maar bashed Nadia Dennis?
(hij luistert namelijk af)
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub is niet meer... dit is slecht politiek correct gedrag... iest wat hij verafschuwde.... de FEBOis het gelukt om Huub te temmen....
geen alcohol, bedtijd..... zelfs mijn neefje van 15 zou dit niet pikken.
Ik heb t ook gezien.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je hem zien afluisteren, ik niet, daar is hij te laf voor en kan niks met die info, gebruikt het toch niet.
Inmiddels begrijp ik dat N D er de volgende stemminsronde uit wil stemmen........![]()
Wat verwacht Huub nou, dat zij vannacht weer lekker bij hem komt liggen zodat hij weer onder de deken verder kan praten. Lieke wil gewoon een nacht goed slapen, is zo gek toch niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zou het gekker vinden als ze nu lekker gezellig naast hem kroop.
Wat is het soms toch ook een heerlijk wijf...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
Naad en Amanda zouden het boek van Kluun - Komt een vrouw bij de dokter - nooit kopen, het heeft een saaie "kaft."
Luc attendeert ze op de Gucci schoenen, die ook op de omslag staan.
Amanda - Is dat Gucci? Oh cool!![]()
Ik had die cap speciaal voor jou gemaakt Desii....quote:
morgen zegt ze weer wat anders en overmogen weer iets anders.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je hem zien afluisteren, ik niet, daar is hij te laf voor en kan niks met die info, gebruikt het toch niet.
Inmiddels begrijp ik dat N D er de volgende stemminsronde uit wil stemmen........![]()
OMG, wat een leeghoofden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:19 schreef Scandalous het volgende:
Luc laat het Kluun boek aan A+N zien. Ze kijken naar de schoenen op de voorkant en Amanda zegt "Gucci. Leuk!" en geeft het weer terug![]()
Palma en haar gevolg kennende weten die anderen er morgen binnen no time van de breuk af.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat verwacht Huub nou, dat zij vannacht weer lekker bij hem komt liggen zodat hij weer onder de deken verder kan praten. Lieke wil gewoon een nacht goed slapen, is zo gek toch niet.
Palma zal dit overigens allemaal wel lezen, dus die weet het toch wel morgenochtend en het is dan aan de 'almachtige Palm' om het voor zich te houden of het aan Brian te vertellen. We zullen zien morgen.....
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
Wat is Huub opvallend hyper!
Lijkt wel of hij wat gesnoven heeft
lulkoekverhaal natuurlijk wat ze zal volhouden tot vlak voor de volgende stemmingsronde. Tot die tijd "zit ze goed".quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Lieke een fles azijn leeg had gedronken, wat een zure muts is dat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
Krijgen we dat verhaal weer...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
tuurlijk. gooi er een paar lekkere wijfen in, huub en japio moeten veel lol hebben en dan byby lieke, alleen een beetje jammer dat jaap niet zo betrouwbaar is en huub en jaap beide geen dubbele dekking hebben. dus dag lieke en dan de ontslagronde's veranderen op de laatste twee van de popoll stemmenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:24 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja ik zat ook al te denken...
maar het kan ook gewoon opluchting en bevrijding zijn omdat het uit is
Hij is een beetje controle kwijt, dat zint hem niet....quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
Zou nog ff teruggaan, nix komt er nu opgefokt bijzittenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia zit Nix weer zwart te maken bij Luc............
en verder trek ik het even niet....
Het zal de terugslag zijn van het heerlijke gesprek van afgelopen zaterdag.... die openheid is haar allemaal wat te veel geworden...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:26 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Lieke een fles azijn leeg had gedronken, wat een zure muts is dat.
Dat zei ze meteen al. Een keer of 10.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:22 schreef Mokum020 het volgende:
Het niet naast Lieke slapen is maar 1 nachtje.....![]()
zegt ze nu....
en hij zit weer ijs te kauwenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou nog ff teruggaan, nix komt er nu opgefokt bijzitten![]()
En kauwt weer op ijsklontjes.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:29 schreef Stupidisco het volgende:
haha, heeft ie nou al zijn moed bijeen geraapt om er bij te gaan zitten....
quote:
wortelsquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:30 schreef rooie3 het volgende:
Wat lopen ze nu weer te vreten.Pfffffffff knap irritant hoor.Ergeren jullie je daar ook al aan.
Komt er pissig bijzitten, iedereen lult lekker verder over hem, nixje zegt nix en nipt wat aan z'n kopje theequote:Op maandag 29 oktober 2007 22:29 schreef Stupidisco het volgende:
haha, heeft ie nou al zijn moed bijeen geraapt om er bij te gaan zitten....
Ja ze kan niet verder door die mand vallen dus ze zal blij zijn dat het uit is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zal de terugslag zijn van het heerlijke gesprek van afgelopen zaterdag.... die openheid is haar allemaal wat te veel geworden...
Staat tie VS internationaal? Als hij bij mij op NL staat, heb ik dat ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
Hij gedraagt zich als een kutpubertje.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is een beetje controle kwijt, dat zint hem niet....
Ik ben niet doof....Nix maakt ruzie met Nadia.....en kauwt ijsblokjesquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat zei ze meteen al. Een keer of 10.
Mannenstokdoorf !
Huub: Kut!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:33 schreef Clank het volgende:
Huub: Gaan we nu nooit meer sex hebben?
Lieke: De komende tijd niet.... denk ik.
Ja.. pleur op!! Ik laat me m'n eigen bed niet uitjagen!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:35 schreef akveor het volgende:
Jaaaa... laat haar maar op de bank slapen....
Het is gewoon een machtsspelletje van Lieke.
En ja hooor hij schopt haar op de bank...
Huub is terug?
Ik ook want dit is gewoon Huub... onbeschoft, wreed... en heerlijk open.......quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub: Kut!
en dan komt Jaap weer binnen met dat geniepige lachje van hem, wat bij Huub weer stoere praat uitlokt. Jaap smult hiervan.
quote:
hadden al geen/weinig sexquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:33 schreef Clank het volgende:
Huub: Gaan we nu nooit meer sex hebben?
Lieke: De komende tijd niet.... denk ik.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja.. pleur op!! Ik laat me m'n eigen bed niet uitjagen!!!
niet echt slim van Huub, als ze dat leuk op de tv neerzetten kost hem dat stemmen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:35 schreef akveor het volgende:
Jaaaa... laat haar maar op de bank slapen....
Het is gewoon een machtsspelletje van Lieke.
En ja hooor hij schopt haar op de bank...
Huub is terug?
nu maar hopen dat de uitleg voor 1 uur rond isquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:38 schreef BuffyJan het volgende:
Nix zegt ok geef me jullie verhalen, dan ga ik nu Lieke confronteren.
Brian: Nadia geeft je net een berg munitie
Ik vaar blind op jullie posts dus ik juich maar mee.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:37 schreef Maria44 het volgende:
Lieke weet dat Huub alles dezelfde dag uitgepraat wil hebben en daarom doet ze het niet. Ik denk dat Huub het nu -eindelijk- ook doorheeft.
Go Huub![]()
Huub en Lieke zijn al pissed.. kunnen ze het op Dennis afreageren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:39 schreef rooie3 het volgende:
Dennis gaat zo knallen tewgen Huub en Lieke.En luc is een vuile verrader.
Ja en? Da's Huub de kutkabouter... blij dat ie weer (even?) terug is....quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:39 schreef Verida het volgende:
[..]
niet echt slim van Huub, als ze dat leuk op de tv neerzetten kost hem dat stemmen.
Eigenaardig, de reden dat Huub Lieke dumpt is dat hij getrouwd is met dgk en er dus geen relatie bij kan hebben.
Nu Lieke niet in tranen vraagt of hij haar terug wil nemen voelt hij zich afgewezen en gaat heel puberaal doen.
Is hij nu al vergeten dat hij 'het spel' weer alleen wilde spelen of heeft hij toch een beetje spijt. Of voelt hij zich door het gedrag van Lieke op zijn tuinkabouterpikkie getrapt?![]()
Allemaal Amanda's hier?quote:
Heel goed dat jij D volgt, dan missen we nix.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vaar blind op jullie posts dus ik juich maar mee.![]()
Ik volg de sorry ass van een D.
loserloverquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vaar blind op jullie posts dus ik juich maar mee.![]()
Ik volg de sorry ass van een D.
Ach hij hoeft nu nog maar tot 01.00u te wachten tot in naar bed kan...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:42 schreef T-lex het volgende:
Dit gaat leuk worden...ze stoken Nix gewoon op dat hij straks naar huub gaat. En daat zal die hem wel weer om z'n oren krijgen...vette setup dit. Brian probeerd hem nog ff een veer in z'n reet te stopen. En lacht zich straks helemaal suf.
Wat een knallerquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:43 schreef misslady83 het volgende:
o mijn god volgens mij is dennis vrij verlegen lijkt wel hij moet t echt wat brutaler aanpakken!
En hij doet het ook gewoon allemaal, letterlijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:40 schreef petraa het volgende:
Ze gaan alle woorden in Dennis mond leggen, zodat hij nog niet szelf hoef te doen.
Nee natuurlijk niet....quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
En Dennis is nergens meer, dit loopt totaal niet zoals hij dacht.
Eigenlijk zou die op het moment dat hij vind dat die aan het knallen is, een bordje omhoog moeten houden waar op staat dat die aan het knallen is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:45 schreef Maria44 het volgende:
Huub is gewoon rustig maar D zal wel denken dat ie aan het knallen is nu![]()
het leukste van dit alles was dat zodra Dennis op pad ging de rest hem hartelijk zat uit te lachen omdat ze prima deze gang van zken vermoeddenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En hij doet het ook gewoon allemaal, letterlijkHuub geeft gewoon antwoord en vertelt hoe het ging.
Hij knalt door het indrukken van het knopje van zijn ballpoint en vraagt hoe Huub omgaat met Lieke.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:43 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een stumperd die Nix......
hij laat zich sturen door de anderen met tekst voor Huub.....en gaat ook nog...
hij gaat knallen....![]()
Ja ik vind het schitterend. Nu met Lieke erbij is hij helemaal kansloos. Ik vind het echt apart dat Huub zó eerlijk antwoord geeft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En hij doet het ook gewoon allemaal, letterlijkHuub geeft gewoon antwoord en vertelt hoe het ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |