en wat geeft de = ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
kan alvast mijnvraagteken niet vinden op mijn nieuwe toetsenbord= geeft dus de = HUH
staat de taal instelling van je toetsenbord wel goed ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
kan alvast mijnvraagteken niet vinden op mijn nieuwe toetsenbord= geeft dus de = HUH
Ze heeft al moeite met het onthouden van 5 danspasjes......ik lig in een deuk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dan mag ze wel opschieten ...1 januari is het programma van de buis![]()
Het is wintertijd dus gevoelsmatig is het 02.00 uur....geen gezeik dus...quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:34 schreef KimiK het volgende:
[..]
Dan mag hij op gaan schieten want om 01.00 uur moet ie in z'n bedje liggen![]()
een DELLetje met Amerikaans toetsenbord soms?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
CRTL en Shift 1x tegelijk indrukken. Daarna krijg je weer gewoon je vraagteken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
beetj gezeik hoor....het bed is groot genoeg tochquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:42 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke wil apart slapen.........Huub moet bij Jaap liggen....
Huub moeilijk.......... wat een nonsensquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:43 schreef arneaux het volgende:
Huub doe s nou niet zo moeiiilijk.
precies, en ruimte voor jezelf zit in je hoofd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:43 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
beetj gezeik hoor....het bed is groot genoeg toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |