Dat is het hem juist, dan is er geen verschil meer.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp hebben de mensen die vroeg op moeten leuke streams en de mensen die uit kunnen slapen ook....
snap het verschil niet![]()
En net tegen Huub zeggen van wel, en dan raar vinden dat fans Amanda waarschuwen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:25 schreef Clank het volgende:
Nadia doet nu tegen Nadia haar beklag over Dennis.. dat hij dus idd niets doet!! Ze maakt Amanda ook nog maar even duidelijk dat ze hem er niet ingehouden heeft voor dekking.
Ik haat wintertijd....quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, dan is er geen verschil meer.![]()
Good luck, typo's zijn je bij voorbaat vergeven.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:24 schreef loisie het volgende:
Ziezo! in het bezit van een nieuw toetsenbord.........ff wennen.........en in bezit van nieuwe streams voor 1 maand............ook ff wennen............tss
dan mag ze wel opschieten ...1 januari is het programma van de buisquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:28 schreef Prospera het volgende:
Naad heeft aangevraagd:
Videoclips met Amanda
presentatiecursus
visagie
make-up
acteerlessen
stylistecursus, een hele opleiding
Journalistieke opleiding
en nog een paar vergeten.
quote:
Dat weten zij waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dan mag ze wel opschieten ...1 januari is het programma van de buis![]()
Dan mag hij op gaan schieten want om 01.00 uur moet ie in z'n bedje liggenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:30 schreef diedirk het volgende:
Begrijp ik nu goed at Dennis VANDAAG?VANAVOND nog Brian gaat confronteren?
Hoop dat Brian gelijk iedereen erbij haalt!
en wat geeft de = ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
kan alvast mijnvraagteken niet vinden op mijn nieuwe toetsenbord= geeft dus de = HUH
staat de taal instelling van je toetsenbord wel goed ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
kan alvast mijnvraagteken niet vinden op mijn nieuwe toetsenbord= geeft dus de = HUH
Ze heeft al moeite met het onthouden van 5 danspasjes......ik lig in een deuk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dan mag ze wel opschieten ...1 januari is het programma van de buis![]()
Het is wintertijd dus gevoelsmatig is het 02.00 uur....geen gezeik dus...quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:34 schreef KimiK het volgende:
[..]
Dan mag hij op gaan schieten want om 01.00 uur moet ie in z'n bedje liggen![]()
een DELLetje met Amerikaans toetsenbord soms?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
CRTL en Shift 1x tegelijk indrukken. Daarna krijg je weer gewoon je vraagteken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
beetj gezeik hoor....het bed is groot genoeg tochquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:42 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke wil apart slapen.........Huub moet bij Jaap liggen....
Huub moeilijk.......... wat een nonsensquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:43 schreef arneaux het volgende:
Huub doe s nou niet zo moeiiilijk.
precies, en ruimte voor jezelf zit in je hoofd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:43 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
beetj gezeik hoor....het bed is groot genoeg toch
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan in deze Huub wel volgen....Een beetje voldongen feit voor Huub...
Huub is niet de god van de gouden kooi, tijd om in te binden voor Huub. Next PP zal hem tegenvallen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Lieke wil dat Huub naast Jaap gaat slapen. Als excuus moet hij aan voeren dat hij protesteert tegen de nieuwe regel van de slaaptijden.
Huub zegt dat ze dan maar zelf ergens anders moet gaan liggen, Huub gaat zijn bed niet uit.![]()
Als Huub niet het bed uit gaat dan gaat Lieke ergens anders liggenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub moeilijk.......... wat een nonsens
Moet tie voor haar uit zijn bed.... laat haar zelf op de bank gaan slapen.
Huub gaat dus toch bij Jaap slapen, jammer dat. Zo geeft hij Lieke behoorlijk wat macht.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:46 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, en ruimte voor jezelf zit in je hoofd.
Next PP zal niet veel verschillen van de laatste of ik moet me sterk vergissen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub is niet de god van de gouden kooi, tijd om in te binden voor Huub. Next PP zal hem tegenvallen.
(![]()
)
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub gaat dus toch bij Jaap slapen, jammer dat. Zo geeft hij Lieke behoorlijk wat macht.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:52 schreef Maria44 het volgende:
Nee, Lieke Huub vond het stom van het bed en niet van jouw ruimte.
Ze doet het erom hoor, ze zoekt ruzie.
nee, naast Japiequote:Op maandag 29 oktober 2007 21:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus Huub gaat net als Nix op een stretcher liggen.....?
![]()
Je gaat Huub toch niet vergelijken met D, pulease.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus Huub gaat net als Nix op een stretcher liggen.....?
![]()
Tering! Zeg dat!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:49 schreef Kaleddis het volgende:
Jezus, ik word zoooo moe van Lieke ....
Mwah volgens mij heeft Lieke er niet veel moeite mee dat ze gedumpt is door Huub. Volgens mij is Lieke al een tijdje aan het aansturen op een breuk en als die er dan is dan moet ze niet zeuren. Wat een gelul trouwens dat de man maar een ander bed op moet zoeken. In deze tijd van emancipatie moet een zelfstandige vrouw als Lieke toch prima haar eigen weg kunnen gaan. Ze kan ook naast Dennis of Luc gaan liggen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:53 schreef Tissik het volgende:
Ehm... Huub heeft het zelf uitgemaakt toch?
Dan gaat hij ook maar zelf lekker op de bank liggen.
Ik snap lieke wel. Als mijn vriendje (om maar in DGK termen te blijven) het uitmaakt, zou ik me ook niet mijn bed uit laten bonjouren. En als mijn vriendje zo nodig van me af wil, dan heeft hij ook niets in mijn bed te zoeken.
Waarom zou Lieke het Huub comfortabel maken, als hij haar net heeft gedumpt? Een beetje vent snapt zelf ook nog wel dat hij dan niet meer bij een vrouw met enig gevoel van zelfrespect in bed kan kruipen. Tenzij die vrouw Amande of Nadia heet natuurlijk, die kunnen het woord zelfrespect niet eens spellen.
Uhm, wat Huub betreft kunnen ze gewoon in 1 bed slapen. Lieke wil dat niet omdat ze haar ruimte nodig heeft (maar zit dat niet in je hoofd ?). Maar nee, Huub moet er dan maar uitquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:53 schreef Tissik het volgende:
Ehm... Huub heeft het zelf uitgemaakt toch?
Dan gaat hij ook maar zelf lekker op de bank liggen.
Ik snap lieke wel. Als mijn vriendje (om maar in DGK termen te blijven) het uitmaakt, zou ik me ook niet mijn bed uit laten bonjouren. En als mijn vriendje zo nodig van me af wil, dan heeft hij ook niets in mijn bed te zoeken.
Waarom zou Lieke het Huub comfortabel maken, als hij haar net heeft gedumpt? Een beetje vent snapt zelf ook nog wel dat hij dan niet meer bij een vrouw met enig gevoel van zelfrespect in bed kan kruipen. Tenzij die vrouw Amande of Nadia heet natuurlijk, die kunnen het woord zelfrespect niet eens spellen.
Lijkt me een heel goede ontwikkeling. Kan dus weer nachtelijk gezellig worden op MB.quote:
Nix liet zich ook het bed uitsturen.....tot grote hilariteit van de streamersquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat Huub toch niet vergelijken met D, pulease.![]()
Dat ligt toch echt aan Lieke......drammen, drammen en nog eens drammen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat huub nu ook aardig loopt te zeiken.
Nee, niet de man. Degene die die beslissing neemt. Ik ben opgevoed met het het gegeven dat je de consequenties van je eigen handelen moet dragen, en die niet moet afschuiven op een ander. Als Lieke het had uitgemaakt, dan was de bank voor haar geweest. En ik heb zomaar het idee, dat Lieke dat in dat geval ook zo gedaan zou hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:56 schreef marky het volgende:
[..]
Mwah volgens mij heeft Lieke er niet veel moeite mee dat ze gedumpt is door Huub. Volgens mij is Lieke al een tijdje aan het aansturen op een breuk en als die er dan is dan moet ze niet zeuren. Wat een gelul trouwens dat de man maar een ander bed op moet zoeken. In deze tijd van emancipatie moet een zelfstandige vrouw als Lieke toch prima haar eigen weg kunnen gaan. Ze kan ook naast Dennis of Luc gaan liggen.
Je bent niet de enige die dat denkt hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat huub nu ook aardig loopt te zeiken.
Dus jij denkt dat Huub als een hond naast haar bed op de grond gaat liggen??quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nix liet zich ook het bed uitsturen.....tot grote hilariteit van de streamers
en nu Huub dus ook...dat is wel hetzelfde![]()
Nee, Huub had al aan haar verzoek voldaan, maar toch wilde ze daar nog steeds over verder discuzeurenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke is een zeikwijf, maar nu toch even niet. Ze gaf aan nog niet aan een gesprek toe te zijn. Huub heeft weinig respect voor die houding en blijft net zolang vissen totdat ze hapt en dan krijg je dit soort discussies......
Ik heb vandaag alleen mee gelezen en zet net pas mijn streams aan, zoals ik het nu hoor, vind ik juist dat huub zit te drammen over wat Lieke gisteren wilde en wat ze nu wilquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan Lieke......drammen, drammen en nog eens drammen.
Nu pas ??quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is Lieke eigenlijk een zeikwijf.....
mijn ogen gaan nu pas open![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |