Ja watquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:00 schreef grazygirl het volgende:
[..]
die hebben een aan en uit knopje op hun pc![]()
das jouw keuze, als jij meot werken en het is gezellig in een kroeg moet de kroeg dus ook maar dicht omdat jij anders niet aan je schoonheidsslaapje toekomt?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja watHet is toch veel leuker om iets live mee te maken op een behoorlijke tijd dan het achteraf een beetje te moeten bij te lezen.
![]()
ach dit blijf je de hele avond houden nu! Want dat is elke avond zo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:02 schreef grazygirl het volgende:
WTF ik wil HUUBniet die kwijl wannabee zanger en naat
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:01 schreef kybe het volgende:
Ergens kan ik die bedtijd wel begrijpen,de spelers vragen constant of zij overdag mogen slapen,Huub heeft een virus waardoor hij veel is afgevallen en dus volgens de dokter zoveel mogelijk rust moet zoeken.Gisteravond lag Brian al om 10 uur op bed en van de week lagen ze bijna allemaal overdag te slapen.Ze zitten vaak aan een stuk door te gapen.
Dan moeten ze overdag niet gaan liggen slapen, dan was deze regel wss nooit ingevoerd en waar klaagt Huub nu over, het geldt alleen voor maan-, dins- en woensdagen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze moeten steeds meer en mogen steeds minder.
ik denk dat ie best veel bij de febo er tegenin gaat......daarom is ie best veel boos op achter. Blijkbaar helpt het geen zak. Maar vergelijk hem niet met Dennix, zegquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Pardon? Huub zit dag en nacht op de streams en zal veel steun en support krijgen... Als ie niet protesteerd en iets van aktie gaat ondernemen is ie wat mij betreft precies hetzelfde als die lamlul.
Lieke gaf net al aan als je het niet met de regels eens ben dan zit er maar 1 ding op.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:00 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke kunnen helemaal niet samenwerken momenteel..... je voelt aan alles dat Lieke momenteel Huub wel kan schieten.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:03 schreef petraa het volgende:
[..]
ach dit blijf je de hele avond houden nu! Want dat is elke avond zo.![]()
En wat denk je dat Huub daar tegenin kan brengen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:54 schreef akveor het volgende:
Precies Huub, volgende week om negen uur naar bedje toe. Maar ook jij bent te laf om daar tegenin te gaan. Ook jij pikt alles maarvan die kutfebo
Precies en daarnaast word Huub ook belemmerd in veel van z'n akties..... Toevallig dat fluit en politie oufit zomaar in een mand voor de deur lag? Nou ik denk het niet. lamlul er nog in toevallig? Nou ik denk het niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze moeten steeds meer en mogen steeds minder.
Dat IJS kauwen, ik wordt daar gek van!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:02 schreef grazygirl het volgende:
WTF ik wil HUUBniet die kwijl wannabee zanger en naat
![]()
Staan er trouwens boetes op het zender gebruik enzo, want dat stukje heb ik gemist.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat denk je dat Huub daar tegenin kan brengen?
Wat mij stoort is het slappe hap gebeuren van het hokje, het is altijd mosterd na de maaltijd. Al maandenlang is er gezeik over het zendergebruik van N en D en nu komen ze met strikte regels alleen maar veroorzaakt door die 2.
Het is duidelijk dat ze achter het spoor totaal bijster zijn en de nieuwkomers N en D , 2 totale losers, zorgen ervoor dat het spel niet lam ligt.
Hokje, krab eens achter je oren en kijk eens wat er nu echt mis is en zoek het niet bij spelers die het spel echt willen spelen.
Leuk al die rode stippen.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja watHet is toch veel leuker om iets live mee te maken op een behoorlijke tijd dan het achteraf een beetje te moeten bij te lezen.
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:03 schreef grazygirl het volgende:
[..]
das jouw keuze, als jij meot werken en het is gezellig in een kroeg moet de kroeg dus ook maar dicht omdat jij anders niet aan je schoonheidsslaapje toekomt?![]()
Huub en Lieke kregen wat woorden en dat is niet de bedoeling in de verhaallijn toch?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:07 schreef lorence1 het volgende:
kunnen de streams terug naar huub lieke en jaap
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat IJS kauwen, ik wordt daar gek van!!
Huub was zeker te opstandig, die moegen we niet meer zien
O, nog een vieze boer van die Dennis in mijn oren![]()
Ach, hoe vaak heeft Lieke wel geen sneren gegeven van mariniers die moeten komen, echte mannen.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:04 schreef Ziet het volgende:
ik zou het echt superirritant vinden als iemand de hele dag al niet tegen me wil praten,
maar wel nog even aan een talkshow wil werken...
hij houdt zich nog netjes in
Dat was ook een van de opmerkingen van Huub. De koffieman wil dus vroeg zijn mand in.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:07 schreef Dreamboy het volgende:
Meschien willen ze wel bij het HOKJE vroeger naar bed.
Nee joh , zo bedoel ik dat nou ook weer niet. Maar voor mensen die vroeg op moeten geeft dat ook leuke streams en diegenen die er niet vroeg uit hoeven zien het dan toch ook.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:03 schreef grazygirl het volgende:
[..]
das jouw keuze, als jij meot werken en het is gezellig in een kroeg moet de kroeg dus ook maar dicht omdat jij anders niet aan je schoonheidsslaapje toekomt?![]()
Ik zie dit alleen maar als kunstmatig rekken van het programma. Het is toch de bedoeling wanneer een wannabee het niet meer trekt naar huis gaat? Of ben ik nu gek?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:08 schreef DrsH het volgende:
Heel goede actie van de FEBO, een aantal streamers moeten inderdaad tegen zichzelf in bescherming genomen worden. En niet te vergeten de bewoners worden ook steeds lamlendiger overdag als dat de bedoeling is kunnen ze met z'n allen beter een uitkering aanvragen.
Nope, alleen aanwijzingen over het zendergebruik, te gek voor woorden dat N en D dat na 4 maanden nogsteeds niet weten of expres negeren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Staan er trouwens boetes op het zender gebruik enzo, want dat stukje heb ik gemist.
nee maar lieverd, nu is het de bedtijd, en zo zijn er in het verleden al meer regels bij gekomen, straks zitten ze allemaal als makke lammetjes lief en aardig tegen elkaar te doen, neeeeee dat geeft leuke streamsquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee joh , zo bedoel ik dat nou ook weer niet. Maar voor mensen die vroeg op moeten geeft dat ook leuke streams en diegenen die er niet vroeg uit hoeven zien het dan toch ook.![]()
Waarmee, knallen 100%?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:11 schreef Dreamboy het volgende:
Mensen Dennix gaat zo beginnen hoor!
Ja ik ben boosquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
er zullen er nog veel volgen ben ik bang......![]()
Ja, alles staat nu weer lekker gemute hierquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:12 schreef lorence1 het volgende:
rot toch op met die twee wijven
Dus als ik het goed begrijp hebben de mensen die vroeg op moeten leuke streams en de mensen die uit kunnen slapen ook....quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee joh , zo bedoel ik dat nou ook weer niet. Maar voor mensen die vroeg op moeten geeft dat ook leuke streams en diegenen die er niet vroeg uit hoeven zien het dan toch ook.![]()
Lieverd, ik weet dat je er vroeg uit moet 's ochtends maar deze curfew slaat echt nergens op.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
er zullen er nog veel volgen ben ik bang......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |