boontje-loontje / schuld-bult ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:50 schreef Clank het volgende:
Huub kan van alles gaan roepen.. maar hij zit naar mijn idee behoorlijk stuk.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:51 schreef milk-shake het volgende:
[..]
daar zat ik op te wachten ...hap hap![]()
klopt dit is wat het er letterlijk gezegd werdquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Het wordt moeilijk voor me als er een mooie vrouwelijke gastspeler in komt. Ik ken mezelf.
Ik kan het me voorstellen, ze moeten nu om 1 uur op bed liggen. Waar gaat dit over!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:54 schreef Desii het volgende:
Huub wil gaan praten over de bedtijd, hij is het er niet mee eens....
Hoezo?? Is het Huub's schuld dat de relatie niet werkt in DGK??quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
boontje-loontje / schuld-bult ?
Volgens mij zij hij dat hj het dan ook wel eens moelijk zou kunnen krijgen en iets van "Je kent me toch?".quote:
wat kan ie er aan doen...denk je...........ze hebben ze allemaal waar ze hun hebben willen , hoor, dmv contracten enz...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:54 schreef akveor het volgende:
Precies Huub, volgende week om negen uur naar bedje toe. Maar ook jij bent te laf om daar tegenin te gaan. Ook jij pikt alles maarvan die kutfebo
Ze moeten steeds meer en mogen steeds minder.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, ze moeten nu om 1 uur op bed liggen. Waar gaat dit over!!!
Over dat veel mensen die vroeg hun nest in moeten niet gaan zitten streamen tot drie uur.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, ze moeten nu om 1 uur op bed liggen. Waar gaat dit over!!!
die hebben een aan en uit knopje op hun pcquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over dat veel mensen die vroeg hun nest in moeten niet gaan zitten streamen tot drie uur.![]()
![]()
Pardon? Huub zit dag en nacht op de streams en zal veel steun en support krijgen... Als ie niet protesteerd en iets van aktie gaat ondernemen is ie wat mij betreft precies hetzelfde als die lamlul.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:57 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wat kan ie er aan doen...denk je...........ze hebben ze allemaal waar ze hun hebben willen , hoor, dmv contracten enz...
Gewoon weggaan,Huub kan alleen nog maar verliezen inplaats van winnen.Hoe moet je daar ooit nog winnen.Het gaat wie het langst blijft zitten,nou die regel is ook zo krom.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:57 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wat kan ie er aan doen...denk je...........ze hebben ze allemaal waar ze hun hebben willen , hoor, dmv contracten enz...
en lieke tikt hem weer op zijn vingers daarover,quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:54 schreef Ziet het volgende:
huub moppert over de nieuwe bedtijden
Het bashen om 5.30 uur 's morgens lijkt heel lang geleden ja....en toch was het zo...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze moeten steeds meer en mogen steeds minder.
Zeg dat! Dit is niet meer de "gouden kooi", maar de "gouden regeltjes"quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze moeten steeds meer en mogen steeds minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |