Sorry, ik snap niets van Nowlive.... en ben alweer daar mijn wachtwoord kwijt...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:33 schreef Varen het volgende:
[..]
Linkje naar dit berichtje, ik ken het niet
Ik zat net heel even te kijken en inderdaad lijkt het nergens op...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef milk-shake het volgende:
amanda is aan t oefenen voor haar dansje..............ik vind dat ze het niet echt in zich heeft voor een teaserdanseres...![]()
Neem een biertje Roevka en maak je niet zo druk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Duidelijk dus dat Huub hier weer de zwartepiet krijgt toegespeeld. Kutfebo .:r
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zat net heel even te kijken en inderdaad lijkt het nergens op...
ik dans beter![]()
Heb je daar een filmpje van?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zat net heel even te kijken en inderdaad lijkt het nergens op...
ik dans beter![]()
mannenquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
Huub hoopt dat er een mooie gastspeelster voor hem in komt.
Zo, de liefde is ook gauw over.
Zei hij dat letterlijk?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:43 schreef Varen het volgende:
bericht van Nowlive gevonden:
Regie stuurt aan op vrijwillig vertrek van Huub?
Geplaatst op 29-10 om 18:57
Uit zeer betrouwbare bron hebben wij het volgende vernomen. Zoals jullie weten was Huub de laatste dagen erg boos door dat er dingen achter de schermen gebeuren waar hij totaal niet blij mee is. Het schijnt dat de buren van Huub af willen waardoor er een wijziging heeft plaats gevonden achter de schermen. De opzet is Huub opdrachten te gaan geven waar hij niet blij mee is en die niet leuk zijn waardoor hij uiteindelijk zelf de villa gaat verlaten. Hoe betrouwbaar deze bronnen zijn zullen wij zien. Wat wel duidelijk is, is dat Huub een paar dagen geleden al aangaf dat hij misschien de villa wil verlaten. In een gesprek met Jaap een paar dagen geleden zei Huub heel erg teleurgesteld en down te zijn over een aantal personen bij de buren. Zijn de ruzies met Lieke dan misschien ook gestuurde opdrachten vanaf de buren die Huub vrijwillig doen vertrekken. Als dit daadwerkelijk het geval is sluit Nowlive vreedzame acties niet uit omdat vast staat dat de winnaar al bekend is vanaf het begin. Dus in het kort, de regie wil van Huub af.
De bron is zo betrouwbaar dat wij besloten hebben het bericht te plaatsen.
Nee, ik wacht nog steeds op een goede danspartner...quote:
Misselijke opmerking.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
Het wordt moeilijk voor me als er een mooie vrouwelijke gastspeler in komt. Ik ken mezelf.quote:
Alles voor de show.Huub en Jaap zijn echt zo gek dat ze er alles voor doen.En achter maar zeggen dat de kijkcijfers omhoog gaan.Huub is echt gek als hij overal intrapt en aan het spelletje mee doet.Laat eerst Amanda en Brian maar eens show gaan maken.Maar nee die moeten heilig blijven en echt elk gesprek wat maar verkeerd kan uitpakken van Brian word gewoon weggedraaid.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
Tijdens laatste ruzie was hij bij mij al flink door de mand gevallen,dit soort opmerkingen ..bahquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
daar zat ik op te wachten ...hap hapquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Scheer niet alles over één kam..![]()
boontje-loontje / schuld-bult ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:50 schreef Clank het volgende:
Huub kan van alles gaan roepen.. maar hij zit naar mijn idee behoorlijk stuk.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:51 schreef milk-shake het volgende:
[..]
daar zat ik op te wachten ...hap hap![]()
klopt dit is wat het er letterlijk gezegd werdquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Het wordt moeilijk voor me als er een mooie vrouwelijke gastspeler in komt. Ik ken mezelf.
Ik kan het me voorstellen, ze moeten nu om 1 uur op bed liggen. Waar gaat dit over!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:54 schreef Desii het volgende:
Huub wil gaan praten over de bedtijd, hij is het er niet mee eens....
Hoezo?? Is het Huub's schuld dat de relatie niet werkt in DGK??quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
boontje-loontje / schuld-bult ?
Volgens mij zij hij dat hj het dan ook wel eens moelijk zou kunnen krijgen en iets van "Je kent me toch?".quote:
wat kan ie er aan doen...denk je...........ze hebben ze allemaal waar ze hun hebben willen , hoor, dmv contracten enz...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:54 schreef akveor het volgende:
Precies Huub, volgende week om negen uur naar bedje toe. Maar ook jij bent te laf om daar tegenin te gaan. Ook jij pikt alles maarvan die kutfebo
Ze moeten steeds meer en mogen steeds minder.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, ze moeten nu om 1 uur op bed liggen. Waar gaat dit over!!!
Over dat veel mensen die vroeg hun nest in moeten niet gaan zitten streamen tot drie uur.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, ze moeten nu om 1 uur op bed liggen. Waar gaat dit over!!!
die hebben een aan en uit knopje op hun pcquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over dat veel mensen die vroeg hun nest in moeten niet gaan zitten streamen tot drie uur.![]()
![]()
Pardon? Huub zit dag en nacht op de streams en zal veel steun en support krijgen... Als ie niet protesteerd en iets van aktie gaat ondernemen is ie wat mij betreft precies hetzelfde als die lamlul.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:57 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wat kan ie er aan doen...denk je...........ze hebben ze allemaal waar ze hun hebben willen , hoor, dmv contracten enz...
Gewoon weggaan,Huub kan alleen nog maar verliezen inplaats van winnen.Hoe moet je daar ooit nog winnen.Het gaat wie het langst blijft zitten,nou die regel is ook zo krom.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:57 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wat kan ie er aan doen...denk je...........ze hebben ze allemaal waar ze hun hebben willen , hoor, dmv contracten enz...
en lieke tikt hem weer op zijn vingers daarover,quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:54 schreef Ziet het volgende:
huub moppert over de nieuwe bedtijden
Het bashen om 5.30 uur 's morgens lijkt heel lang geleden ja....en toch was het zo...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze moeten steeds meer en mogen steeds minder.
Zeg dat! Dit is niet meer de "gouden kooi", maar de "gouden regeltjes"quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze moeten steeds meer en mogen steeds minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |