Dat is het hem juist, dan is er geen verschil meer.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp hebben de mensen die vroeg op moeten leuke streams en de mensen die uit kunnen slapen ook....
snap het verschil niet![]()
En net tegen Huub zeggen van wel, en dan raar vinden dat fans Amanda waarschuwen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:25 schreef Clank het volgende:
Nadia doet nu tegen Nadia haar beklag over Dennis.. dat hij dus idd niets doet!! Ze maakt Amanda ook nog maar even duidelijk dat ze hem er niet ingehouden heeft voor dekking.
Ik haat wintertijd....quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, dan is er geen verschil meer.![]()
Good luck, typo's zijn je bij voorbaat vergeven.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:24 schreef loisie het volgende:
Ziezo! in het bezit van een nieuw toetsenbord.........ff wennen.........en in bezit van nieuwe streams voor 1 maand............ook ff wennen............tss
dan mag ze wel opschieten ...1 januari is het programma van de buisquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:28 schreef Prospera het volgende:
Naad heeft aangevraagd:
Videoclips met Amanda
presentatiecursus
visagie
make-up
acteerlessen
stylistecursus, een hele opleiding
Journalistieke opleiding
en nog een paar vergeten.
quote:
Dat weten zij waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dan mag ze wel opschieten ...1 januari is het programma van de buis![]()
Dan mag hij op gaan schieten want om 01.00 uur moet ie in z'n bedje liggenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:30 schreef diedirk het volgende:
Begrijp ik nu goed at Dennis VANDAAG?VANAVOND nog Brian gaat confronteren?
Hoop dat Brian gelijk iedereen erbij haalt!
en wat geeft de = ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
kan alvast mijnvraagteken niet vinden op mijn nieuwe toetsenbord= geeft dus de = HUH
staat de taal instelling van je toetsenbord wel goed ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
kan alvast mijnvraagteken niet vinden op mijn nieuwe toetsenbord= geeft dus de = HUH
Ze heeft al moeite met het onthouden van 5 danspasjes......ik lig in een deuk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dan mag ze wel opschieten ...1 januari is het programma van de buis![]()
Het is wintertijd dus gevoelsmatig is het 02.00 uur....geen gezeik dus...quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:34 schreef KimiK het volgende:
[..]
Dan mag hij op gaan schieten want om 01.00 uur moet ie in z'n bedje liggen![]()
een DELLetje met Amerikaans toetsenbord soms?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
CRTL en Shift 1x tegelijk indrukken. Daarna krijg je weer gewoon je vraagteken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef loisie het volgende:
beetj gezeik hoor....het bed is groot genoeg tochquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:42 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke wil apart slapen.........Huub moet bij Jaap liggen....
Huub moeilijk.......... wat een nonsensquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:43 schreef arneaux het volgende:
Huub doe s nou niet zo moeiiilijk.
precies, en ruimte voor jezelf zit in je hoofd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:43 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
beetj gezeik hoor....het bed is groot genoeg toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |