Ligt er aan op wat voor een manier het uit gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Is het echt zo gek dat Lieke even niet het bed wil delen met degene waar ze sinds een uurtje of 6 geen relatie meer mee heeft?
Dat komt wel want nu is het blok aan zijn been wegquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... slappe hap die Huub.... accepteert ook weer gewoon die bedtijd... die gast slikt ook alles.... aktie aktie aktie...![]()
Huub is niet meer... dit is slecht politiek correct gedrag... iest wat hij verafschuwde.... de FEBOquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Is het echt zo gek dat Lieke even niet het bed wil delen met degene waar ze sinds een uurtje of 6 geen relatie meer mee heeft?
TOEDELEDOKIEquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:15 schreef loisie het volgende:
Ik schakel over naar bed...........................lees het morgen wel...........STOM TOETSENBORD! TOEDELOE
' t Kind staat buiten af te luisteren aka knallenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
N maakt maar weer eens duidelijk dat ze D niet weg mocht stemmen.
Ik begrijp geen yota van het hokje....waai is die loser nu er gesprekken gevoerd worden? Houden ze in het hokje zijn handje weer vast?
Allemachtig.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:04 schreef Maria44 het volgende:
ze hadden geen vriendschap maar een relatie.
Het zal je maar gezegd worden.
Lieke![]()
OMG.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:19 schreef Scandalous het volgende:
Luc laat het Kluun boek aan A+N zien. Ze kijken naar de schoenen op de voorkant en Amanda zegt "Gucci. Leuk!" en geeft het weer terug![]()
Ik hoop dat Brian nu gaat stijgen.Heeft hij wel verdiend.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:17 schreef coldstar het volgende:
Ik ben net thuis en heb de COS even door gelezen. De relatie tussen Lieke en Huub is einde verhaal. Ik ben reuze benieuwd wat dit met de popu poul gaat doen.
Heb je hem zien afluisteren, ik niet, daar is hij te laf voor en kan niks met die info, gebruikt het toch niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef mootie het volgende:
Hhhhhhhhhmmmmmm ik zit niet te luisteren, maar bashed Nadia Dennis?
(hij luistert namelijk af)
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub is niet meer... dit is slecht politiek correct gedrag... iest wat hij verafschuwde.... de FEBOis het gelukt om Huub te temmen....
geen alcohol, bedtijd..... zelfs mijn neefje van 15 zou dit niet pikken.
Ik heb t ook gezien.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je hem zien afluisteren, ik niet, daar is hij te laf voor en kan niks met die info, gebruikt het toch niet.
Inmiddels begrijp ik dat N D er de volgende stemminsronde uit wil stemmen........![]()
Wat verwacht Huub nou, dat zij vannacht weer lekker bij hem komt liggen zodat hij weer onder de deken verder kan praten. Lieke wil gewoon een nacht goed slapen, is zo gek toch niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zou het gekker vinden als ze nu lekker gezellig naast hem kroop.
Wat is het soms toch ook een heerlijk wijf...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
Naad en Amanda zouden het boek van Kluun - Komt een vrouw bij de dokter - nooit kopen, het heeft een saaie "kaft."
Luc attendeert ze op de Gucci schoenen, die ook op de omslag staan.
Amanda - Is dat Gucci? Oh cool!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |