Dat hele vrienschapgedoe zal voor geen meter werken, in het begin even om mekaar te pleazen ...maar dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:06 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Morgen slapen ze weer samen.
Maar nu is het vriendschap.
Huub spreekt nog net niet uit en sex dan.
Die kan toch gewoon naast die loser.... heeft die andere loser meteen geen andere keus meer en moet naast Luc blijven liggen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Huub als een hond naast haar bed op de grond gaat liggen??![]()
Ja....dat is gekquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Is het echt zo gek dat Lieke even niet het bed wil delen met degene waar ze sinds een uurtje of 6 geen relatie meer mee heeft?
ik snap er geen ruk meer van, en vanmiddag zei ze dat Huub haar beste vriend was en maatje.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:04 schreef Maria44 het volgende:
ze hadden geen vriendschap maar een relatie.
Het zal je maar gezegd worden.
Lieke![]()
Natuurlijk gaat dat niet werken, want het enige wat dan veranderd zou zijn is dat ze geen sex meer hebben. Ze blijven bovenop elkaars lip zitten en denken aanspraak op elkaar te kunnen maken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:09 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dat hele vrienschapgedoe zal voor geen meter werken, in het begin even om mekaar te pleazen ...maar dan?
Ah ze willen dus kosten besparen. Ik vind t alleen een beetje raar dat het donderdag dan weer niet hoeft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is goed voor ze, daar groeien ze van.![]()
En bovendien kan de nachtploeg dan wat vroeger hun oogjes dicht doen.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Is het echt zo gek dat Lieke even niet het bed wil delen met degene waar ze sinds een uurtje of 6 geen relatie meer mee heeft?
Precies... slappe hap die Huub.... accepteert ook weer gewoon die bedtijd... die gast slikt ook alles.... aktie aktie aktie...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
De Huub waar ik van hou, zou vannacht samen met Jaap bij Dennix in bed stappen![]()
Vrouwen..................quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:11 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap er geen ruk meer van, en vanmiddag zei ze dat Huub haar beste vriend was en maatje.![]()
Nee.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Ja want ze deelde ook het bed met hem toen ze nog geen relatie hadquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Dat ze even het bed niet wil delen met Huub, is niet gek.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Ik zou het gekker vinden als ze nu lekker gezellig naast hem kroop.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |