Huub en Lieke zijn al pissed.. kunnen ze het op Dennis afreageren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:39 schreef rooie3 het volgende:
Dennis gaat zo knallen tewgen Huub en Lieke.En luc is een vuile verrader.
Ja en? Da's Huub de kutkabouter... blij dat ie weer (even?) terug is....quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:39 schreef Verida het volgende:
[..]
niet echt slim van Huub, als ze dat leuk op de tv neerzetten kost hem dat stemmen.
Eigenaardig, de reden dat Huub Lieke dumpt is dat hij getrouwd is met dgk en er dus geen relatie bij kan hebben.
Nu Lieke niet in tranen vraagt of hij haar terug wil nemen voelt hij zich afgewezen en gaat heel puberaal doen.
Is hij nu al vergeten dat hij 'het spel' weer alleen wilde spelen of heeft hij toch een beetje spijt. Of voelt hij zich door het gedrag van Lieke op zijn tuinkabouterpikkie getrapt?![]()
Allemaal Amanda's hier?quote:
Heel goed dat jij D volgt, dan missen we nix.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vaar blind op jullie posts dus ik juich maar mee.![]()
Ik volg de sorry ass van een D.
loserloverquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vaar blind op jullie posts dus ik juich maar mee.![]()
Ik volg de sorry ass van een D.
Ach hij hoeft nu nog maar tot 01.00u te wachten tot in naar bed kan...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:42 schreef T-lex het volgende:
Dit gaat leuk worden...ze stoken Nix gewoon op dat hij straks naar huub gaat. En daat zal die hem wel weer om z'n oren krijgen...vette setup dit. Brian probeerd hem nog ff een veer in z'n reet te stopen. En lacht zich straks helemaal suf.
Wat een knallerquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:43 schreef misslady83 het volgende:
o mijn god volgens mij is dennis vrij verlegen lijkt wel hij moet t echt wat brutaler aanpakken!
En hij doet het ook gewoon allemaal, letterlijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:40 schreef petraa het volgende:
Ze gaan alle woorden in Dennis mond leggen, zodat hij nog niet szelf hoef te doen.
Nee natuurlijk niet....quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
En Dennis is nergens meer, dit loopt totaal niet zoals hij dacht.
Eigenlijk zou die op het moment dat hij vind dat die aan het knallen is, een bordje omhoog moeten houden waar op staat dat die aan het knallen is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:45 schreef Maria44 het volgende:
Huub is gewoon rustig maar D zal wel denken dat ie aan het knallen is nu![]()
het leukste van dit alles was dat zodra Dennis op pad ging de rest hem hartelijk zat uit te lachen omdat ze prima deze gang van zken vermoeddenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En hij doet het ook gewoon allemaal, letterlijkHuub geeft gewoon antwoord en vertelt hoe het ging.
Hij knalt door het indrukken van het knopje van zijn ballpoint en vraagt hoe Huub omgaat met Lieke.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:43 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een stumperd die Nix......
hij laat zich sturen door de anderen met tekst voor Huub.....en gaat ook nog...
hij gaat knallen....![]()
Ja ik vind het schitterend. Nu met Lieke erbij is hij helemaal kansloos. Ik vind het echt apart dat Huub zó eerlijk antwoord geeft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En hij doet het ook gewoon allemaal, letterlijkHuub geeft gewoon antwoord en vertelt hoe het ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |