Ik kijk stream 4, jij?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, Huub had al aan haar verzoek voldaan, maar toch wilde ze daar nog steeds over verder discuzeuren![]()
Ja duh.......hoor je wat Lieke allemaal zegt. Ik zou never nooir meer naast dat wijf willen slapen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nix liet zich ook het bed uitsturen.....tot grote hilariteit van de streamers
en nu Huub dus ook...dat is wel hetzelfde![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:00 schreef loisie het volgende:
? hebbes!
niet slim van d'r....die gaat natuurlijk de volle laag krijgen van de andere groepquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:00 schreef arneaux het volgende:
Overigens vraag ik me wel af wat Lieke precies wil als ze drek alleen in bed ligt.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:58 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. de wil is er maar het lukt gewoon niet.
Eerlijk?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Huub als een hond naast haar bed op de grond gaat liggen??![]()
IK luister er niet naarquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja duh.......hoor je wat Lieke allemaal zegt. Ik zou never nooir meer naast dat wijf willen slapen.![]()
Of voor Liekequote:Op maandag 29 oktober 2007 22:03 schreef cobain94 het volgende:
Donkere dagen voor huub...
Morgen slapen ze weer samen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:03 schreef cobain94 het volgende:
Dat is goed voor ze, daar groeien ze van.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:04 schreef arneaux het volgende:
Wat is de uitleg van die brief eigenlijk? Waarom moeten ze vroeger naar bedje toe?
De Huub waar ik van hou, zou vannacht samen met Jaap bij Dennix in bed stappenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Eerlijk?
Ik zou Gaby bestellen en nog een paar van die snollen......en lekker in de jacuzzi gaan zitten...![]()
Met 50% is dat moeilijk voor hem (en voor vele fans) om dat te geloven, maar de man met de hamer staat heel dicht bij....quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:03 schreef cobain94 het volgende:
Dat hele vrienschapgedoe zal voor geen meter werken, in het begin even om mekaar te pleazen ...maar dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:06 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Morgen slapen ze weer samen.
Maar nu is het vriendschap.
Huub spreekt nog net niet uit en sex dan.
Die kan toch gewoon naast die loser.... heeft die andere loser meteen geen andere keus meer en moet naast Luc blijven liggen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Huub als een hond naast haar bed op de grond gaat liggen??![]()
Ja....dat is gekquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Is het echt zo gek dat Lieke even niet het bed wil delen met degene waar ze sinds een uurtje of 6 geen relatie meer mee heeft?
ik snap er geen ruk meer van, en vanmiddag zei ze dat Huub haar beste vriend was en maatje.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:04 schreef Maria44 het volgende:
ze hadden geen vriendschap maar een relatie.
Het zal je maar gezegd worden.
Lieke![]()
Natuurlijk gaat dat niet werken, want het enige wat dan veranderd zou zijn is dat ze geen sex meer hebben. Ze blijven bovenop elkaars lip zitten en denken aanspraak op elkaar te kunnen maken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:09 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dat hele vrienschapgedoe zal voor geen meter werken, in het begin even om mekaar te pleazen ...maar dan?
Ah ze willen dus kosten besparen. Ik vind t alleen een beetje raar dat het donderdag dan weer niet hoeft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is goed voor ze, daar groeien ze van.![]()
En bovendien kan de nachtploeg dan wat vroeger hun oogjes dicht doen.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Is het echt zo gek dat Lieke even niet het bed wil delen met degene waar ze sinds een uurtje of 6 geen relatie meer mee heeft?
Precies... slappe hap die Huub.... accepteert ook weer gewoon die bedtijd... die gast slikt ook alles.... aktie aktie aktie...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
De Huub waar ik van hou, zou vannacht samen met Jaap bij Dennix in bed stappen![]()
Vrouwen..................quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:11 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap er geen ruk meer van, en vanmiddag zei ze dat Huub haar beste vriend was en maatje.![]()
Nee.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Ja want ze deelde ook het bed met hem toen ze nog geen relatie hadquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Dat ze even het bed niet wil delen met Huub, is niet gek.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Ik zou het gekker vinden als ze nu lekker gezellig naast hem kroop.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Ligt er aan op wat voor een manier het uit gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Dat komt wel want nu is het blok aan zijn been wegquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... slappe hap die Huub.... accepteert ook weer gewoon die bedtijd... die gast slikt ook alles.... aktie aktie aktie...![]()
Huub is niet meer... dit is slecht politiek correct gedrag... iest wat hij verafschuwde.... de FEBOquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
TOEDELEDOKIEquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:15 schreef loisie het volgende:
Ik schakel over naar bed...........................lees het morgen wel...........STOM TOETSENBORD! TOEDELOE
' t Kind staat buiten af te luisteren aka knallenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
N maakt maar weer eens duidelijk dat ze D niet weg mocht stemmen.
Ik begrijp geen yota van het hokje....waai is die loser nu er gesprekken gevoerd worden? Houden ze in het hokje zijn handje weer vast?
Allemachtig.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:04 schreef Maria44 het volgende:
ze hadden geen vriendschap maar een relatie.
Het zal je maar gezegd worden.
Lieke![]()
OMG.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:19 schreef Scandalous het volgende:
Luc laat het Kluun boek aan A+N zien. Ze kijken naar de schoenen op de voorkant en Amanda zegt "Gucci. Leuk!" en geeft het weer terug![]()
Ik hoop dat Brian nu gaat stijgen.Heeft hij wel verdiend.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:17 schreef coldstar het volgende:
Ik ben net thuis en heb de COS even door gelezen. De relatie tussen Lieke en Huub is einde verhaal. Ik ben reuze benieuwd wat dit met de popu poul gaat doen.
Heb je hem zien afluisteren, ik niet, daar is hij te laf voor en kan niks met die info, gebruikt het toch niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef mootie het volgende:
Hhhhhhhhhmmmmmm ik zit niet te luisteren, maar bashed Nadia Dennis?
(hij luistert namelijk af)
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub is niet meer... dit is slecht politiek correct gedrag... iest wat hij verafschuwde.... de FEBOis het gelukt om Huub te temmen....
geen alcohol, bedtijd..... zelfs mijn neefje van 15 zou dit niet pikken.
Ik heb t ook gezien.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je hem zien afluisteren, ik niet, daar is hij te laf voor en kan niks met die info, gebruikt het toch niet.
Inmiddels begrijp ik dat N D er de volgende stemminsronde uit wil stemmen........![]()
Wat verwacht Huub nou, dat zij vannacht weer lekker bij hem komt liggen zodat hij weer onder de deken verder kan praten. Lieke wil gewoon een nacht goed slapen, is zo gek toch niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zou het gekker vinden als ze nu lekker gezellig naast hem kroop.
Wat is het soms toch ook een heerlijk wijf...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
Naad en Amanda zouden het boek van Kluun - Komt een vrouw bij de dokter - nooit kopen, het heeft een saaie "kaft."
Luc attendeert ze op de Gucci schoenen, die ook op de omslag staan.
Amanda - Is dat Gucci? Oh cool!![]()
Ik had die cap speciaal voor jou gemaakt Desii....quote:
morgen zegt ze weer wat anders en overmogen weer iets anders.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je hem zien afluisteren, ik niet, daar is hij te laf voor en kan niks met die info, gebruikt het toch niet.
Inmiddels begrijp ik dat N D er de volgende stemminsronde uit wil stemmen........![]()
OMG, wat een leeghoofden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:19 schreef Scandalous het volgende:
Luc laat het Kluun boek aan A+N zien. Ze kijken naar de schoenen op de voorkant en Amanda zegt "Gucci. Leuk!" en geeft het weer terug![]()
Palma en haar gevolg kennende weten die anderen er morgen binnen no time van de breuk af.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat verwacht Huub nou, dat zij vannacht weer lekker bij hem komt liggen zodat hij weer onder de deken verder kan praten. Lieke wil gewoon een nacht goed slapen, is zo gek toch niet.
Palma zal dit overigens allemaal wel lezen, dus die weet het toch wel morgenochtend en het is dan aan de 'almachtige Palm' om het voor zich te houden of het aan Brian te vertellen. We zullen zien morgen.....
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
Wat is Huub opvallend hyper!
Lijkt wel of hij wat gesnoven heeft
lulkoekverhaal natuurlijk wat ze zal volhouden tot vlak voor de volgende stemmingsronde. Tot die tijd "zit ze goed".quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Lieke een fles azijn leeg had gedronken, wat een zure muts is dat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
Krijgen we dat verhaal weer...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
tuurlijk. gooi er een paar lekkere wijfen in, huub en japio moeten veel lol hebben en dan byby lieke, alleen een beetje jammer dat jaap niet zo betrouwbaar is en huub en jaap beide geen dubbele dekking hebben. dus dag lieke en dan de ontslagronde's veranderen op de laatste twee van de popoll stemmenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:24 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja ik zat ook al te denken...
maar het kan ook gewoon opluchting en bevrijding zijn omdat het uit is
Hij is een beetje controle kwijt, dat zint hem niet....quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
Zou nog ff teruggaan, nix komt er nu opgefokt bijzittenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia zit Nix weer zwart te maken bij Luc............
en verder trek ik het even niet....
Het zal de terugslag zijn van het heerlijke gesprek van afgelopen zaterdag.... die openheid is haar allemaal wat te veel geworden...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:26 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Lieke een fles azijn leeg had gedronken, wat een zure muts is dat.
Dat zei ze meteen al. Een keer of 10.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:22 schreef Mokum020 het volgende:
Het niet naast Lieke slapen is maar 1 nachtje.....![]()
zegt ze nu....
en hij zit weer ijs te kauwenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou nog ff teruggaan, nix komt er nu opgefokt bijzitten![]()
En kauwt weer op ijsklontjes.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:29 schreef Stupidisco het volgende:
haha, heeft ie nou al zijn moed bijeen geraapt om er bij te gaan zitten....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |