Ik gok Freddy Adu!quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke speler speelt op zijn 18e:
Regelmatig bij een Europees subtop niveau?
Heeft al ruim meer dan 100 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld?
Heeft meegedaan aan 3 jeugd WK´s?
Seedorf en vd Vaart?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wie nog meer?
Nee dat betekent dat hij op zijn 15e al meekon met het niveau van spelers van 20.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:49 schreef BigKahuna het volgende:
Wat is meedoen aan 3 jeugd WKs nou weer voor prestatiedat zegt alleen maar dat ie hoogstwaarschijnlijk allang in de 20 is
Nii Odartey Lampteyquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:01 schreef TC03 het volgende:
Wie is de oude Pele 2?
wieber toch een eind op man, hoe kan je die wedstrijd in 2006 uberhaupt een wedstrijd noemen, was een schande, met Ronaldo en Figo voorop, gevolgd door Boulahrouz en van Bommel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Portugal is inderdaad een kut land. Was dat niet het land dat de laatste 2 keer Nederland uitschakelde?
En Benfica is inderdaad een kut club van jewelste
euhmm 100 wedstrijden in de usa is nou niet echt dat je zegt wauw,,quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Adu is echt wel beter dan Messi. Kijk maar naar zn stats!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:54 schreef DAMH het volgende:
[..]
euhmm 100 wedstrijden in de usa is nou niet echt dat je zegt wauw,,
3 jeugd wk's ,, sja ook niet echt, dat wk in NL viel die nou niet echt bepaald op ofsow..
Als je het dan toch over 'Jonge' spelers hebt die indruk maken, kom je uit bij figuren als messi en fabregas,,
Je hebt gelijk joh, Portugal is echt een kutland.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wieber toch een eind op man, hoe kan je die wedstrijd in 2006 uberhaupt een wedstrijd noemen, was een schande, met Ronaldo en Figo voorop, gevolgd door Boulahrouz en van Bommel.
ik heb tijd over, moet ik je in Jip en Janneke taal uitleggen waarom eht een schande was?, of krijg ik nu een flame terug?
Zeg ik dat dan?, maak er maar gerust 1 terechte uitschakeling van, de tweede kan je alles behalveterecht noemen ,beide partijen verdienen een opdonder na die schandalige vertoningquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je hebt gelijk joh, Portugal is echt een kutland.
Niemand tot op heden die er een kon noemen in deze topicquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
Freddy Adu is zwaar overrated, hoeveel spelers waren op hun achttiende al verder?
Kluivert was 8 maanden ouder toen hij de winnende scoorde in Wenen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:13 schreef Fides het volgende:
Kluivert had op zijn 18e al de winnende in de CL finale gemaakt, 18 doelpunten gescoord in 1 competitie, kampioen geworden, supercup gewonnen, en gekozen dat beste speler van Europa U21, hij had bovendien 4 interlands gespeeld en 1 maal gescoord.
Pelé werd op zijn 17de met zijn nationale ploeg wereldkampioen in 1958 en werd 2de in de topscoorderslijst van dat toernooi.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niemand tot op heden die er een kon noemen in deze topic
In Amerikaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat betekent dat hij op zijn 14e het al op kon nemen tegen spelers die 5-6 jaar ouder waren
Onzin. Hij zou als hij een Nederlander was nooit op zijn 14e worden opgeroepen in het onder 20 team.... Hij hoorde gewoon op zijn 14e bij de beste 20 spelers onder de 20 jaar in de VS. Niets meer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, op mondiaal jeugdniveau, waar de echte grote spelers uitblinken
afgelopen WK hielden ze als enig land Italië op een gelijkspel. zegt helemaal niks behalve dat ze goed zijn in teamsporten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan de halve finale of finale halen.
Of had je dat nog niet door?
maargoed uiteindelijk zegt dat niet zoveel. De gouden generatie van Nederland '98/2000 heeft nooit wat klaargemaakt op jeugdtoernooien. En de gouden generatie van Portugal heeft ook niks gewonnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat het niveau van de jeugdploegen niet lager ligt dan in Nederland, eerder hoger dan lager
Ik dacht al, wat breken er tegenwoordig veel Amerikanen door in de grote league's in Engeland, Spanje, Duitsland....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat het niveau van de jeugdploegen niet lager ligt dan in Nederland, eerder hoger dan lager
Het gaat dan ook om jeugdvoetbal en niet om het A voetbalquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed uiteindelijk zegt dat niet zoveel. De gouden generatie van Nederland '98/2000 heeft nooit wat klaargemaakt op jeugdtoernooien. En de gouden generatie van Portugal heeft ook niks gewonnen.
Uiteindelijk is er maar een ding dat telt en dat is A voetbal.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om jeugdvoetbal en niet om het A voetbal
Wanneer hebben ze de halve finale gehaald dan, check your facts als je zo bijdehand doet. Ze zijn gewoon in de kwartfinale uitgeschakeld door Oostenrijk in 2007... In 2005 vlogen ze er in de achtste finale uit (Nederland kwam tot de kwartfinale)... Niet echt heel bijzondere resultaten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan de halve finale of finale halen.
Of had je dat nog niet door?
Het gaat erom hoever hij nu is, niet wat voor een (nietszeggende) prestaties hij heeft neergezet in jeugd-WK's of in de Verenigde Staten, in een competitie die vergelijkbaar is met de Nederlandse eerste klasse od hoofdklasse. Op dit moment is hij achttien jaar en heeft hij géén basisplaats bij Benfica, wat is zijn verleden dan waard? Veel spelers hadden op hun achttiende wel al een basisplaats, dus vandaar mijn opmerking dat hij nogal overrated is en velen al verder waren op dezelfde leeftijd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niemand tot op heden die er een kon noemen in deze topic
Er zijj n meer jeugdteamsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:20 schreef Fides het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze de halve finale gehaald dan, check your facts als je zo bijdehand doet. Ze zijn gewoon in de kwartfinale uitgeschakeld door Oostenrijk in 2007... In 2005 vlogen ze er in de achtste finale uit (Nederland kwam tot de kwartfinale)... Niet echt heel bijzondere resultaten.
Nee MLS iis niet vergelijkbaar met de hoofdklasse dus je verhaal gaat niet opquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het gaat erom hoever hij nu is, niet wat voor een (nietszeggende) prestaties hij heeft neergezet in jeugd-WK's of in de Verenigde Staten, in een competitie die vergelijkbaar is met de Nederlandse eerste klasse od hoofdklasse. Op dit moment is hij achttien jaar en heeft hij géén basisplaats bij Benfica, wat is zijn verleden dan waard? Veel spelers hadden op hun achttiende wel al een basisplaats, dus vandaar mijn opmerking dat hij nogal overrated is en velen al verder waren op dezelfde leeftijd.
dat bedoel ik door aan te geven dat die jeugdtoernooien nooit een garantie geven. Terwijl jij ze aanhaalt als voorbeelden van hoe goed hij is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om jeugdvoetbal en niet om het A voetbal
?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijk maar eens wie de beste voetballers waren van het WK onder 17 waar hij uitblonk
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik begrijp je niet, probeer het in het Nederlands
Ik zie dat je ook al op jezelf reageertquote:Op donderdag 1 november 2007 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Adu scoorde op dat zelfde toernooi ook een op een terwijl hij 2 jaar en 2 jaar jonger is
Adu heeft nog een jaar of 4 de tijd om hem te winnenquote:Op donderdag 1 november 2007 19:17 schreef DAMH het volgende:
In december 2006 werd Francesc Fàbregas door de Italiaanse sportkrant Tuttosport uitgeroepen tot beste jongeling van 2006. Hij ontving hiervoor de Gouden Bal Onder-21, die eerder gewonnen werd door Rafael van der Vaart, Wayne Rooney en zijn voormalige ploeggenoot Lionel Messi.
Misschien nu wel
Woohoo hossana, de nieuwe Pele en Maradonnaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:58 schreef pfaf het volgende:
Hij valt elke wedstrijd zo rond de 80e minuut voor Nuno Gomez in en tegen Marítimo Funchal heeft hij zelfs de winnende gemaakt.
Dat het de nieuwe Pele niet is, was 3 jaar terug tijdens de jeugd WK al duidelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Woohoo hossana, de nieuwe Pele en Maradonna
Ongeveer net zoveel als er Nederlanders doorbrekenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat breken er tegenwoordig veel Amerikanen door in de grote league's in Engeland, Spanje, Duitsland....
In de 3.5 maand sinds mijn post heb je vast een mooi lijstje gemaakt.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ongeveer net zoveel als er Nederlanders doorbreken
En hoe harder ze het zijn gaan roepen over de jaren heen, hoe minder Adu is gaan presteren. Op het jeugd-WK dat hier twee jaar geleden gehouden werd imponeerde hij nou ook niet echt. Scoorde geloof ik een keertje uit een penalty en that's it. Vooralsnog blijft het bij Benfica ook maar bij een hoop invalbeurten. Toch vreemd voor 's werelds grootste talent. Je zou toch denken dat, als hij dat is, hij ondertussen toch wel wat meer basisplaatsen zou hebben afgedwongen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
De Amerikanen roepen al een jaar of 4-5 dat het de allergrootste ooit gaat worden.
quote:Monaco wil Freddy Adu bevrijden
Door Sander Cox
Maandag, 14 juli 2008, 12:09
AS Monaco is in de markt om Freddy Adu uit zijn lijden te verlossen bij Benfica. Voorzitter Jérôme Bontin wil met het aantrekken van Adu twee vliegen één klap slaan. Door het aantrekken van het Amerikaanse talent (19) wil Bontin ook Amerikaanse investeerders overtuigen om in zee te gaan met zijn club, zoA meldt L'Equipe.
De 19-jarige Adu speelt sinds 2007 voor het Portugse Benfica. Hij komt echter vooral aan speelminuten door middel van invalbeurten. Adu werd in 2007 voor ongeveer anderhalf miljoen euro overgekocht van het Amerikaanse Real Salt Lake.
Opmerkelijk feit is dat Adu al op 14-jarige leeftijd zijn debuut maakte bij DC United in de Amerikaanse Major Soccer League.
quote:Freddy Adu op huurbasis naar AS Monaco
AS Monaco kan komend seizoen beschikken over Freddy Adu. De Amerikaan wordt voor één seizoen gehuurd van Benfica, meldt de Portugese club op de officiële website.
De negentienjarige Adu maakte in 2007 de overstap van de MLS naar Benfica. In Portugal wist het talent echter geen vaste basisplaats te bemachtigen. De Amerikaan kwam niet verder dan elf wedstrijden waarin hij twee keer wist te scoren. Hij begon nooit in de basisopstelling van de Portugese topclub.
Adu werd meerdere jaren geleden gezien als het grootste talent van de wereld. Tot op heden wist hij de verwachtingen echter niet waar te maken.
Hoezo, kan Freddy ook zo goed dansenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
nieuwe pellé zul je bedoelen
Druk van de 2000 toeschouwers?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Op papier 19 alweer, de tijd gaat snel. En z'n volgende club is alweer een feit. Met Monaco zoekt hij opnieuw niet de luwte op, vind ik niet handig.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij is nog altijd wel de beste.
Hij kan wel verrekes ballenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:47 schreef AntonWolf het volgende:
Hij zou gewoon naar een club als Groningen of Twente moeten gaan... nog redelijk in de luwte en niet absolute top. Bij Monaco speel je al te hoog, met de hooggespannen verwachtingen daar.
quote:'Ik wil graag in Nederland spelen'
Zijn naam werd zelfs niet In de wandelgangen genoemd maar Freddy Adu staat welwillend tegenover een verblijf in de Nederlandse competitie. Dat blijkt uit een vraaggesprek van het weekblad Sportweek met de aanvaller van Benfica. De twintigjarige Amerikaan met Ghanese roots kreeg onlangs te horen dat voor komend seizoen hij niet in de plannen van hoofdtrainer Jorge Jesus voorkomt.
"Jesus heeft gezegd dat ik niet meer in zijn plannen voorkom", citeert het weekblad de Amerikaans international, die in het verleden een gouden toekomst werd voorspeld. "Maar ik wil graag spelen, ik ben nog jong, wil me ontwikkelen. I would love to play in Holland. Ik ben opgegroeid met de Nederlandse competitie."
"Voor een jonge, buitenlandse speler is de Eredivisie een uitstekend begin van z’n internationale carrière", vervolgt Adu. "Ik ga niet zeggen dat ik naar Ajax of Feyenoord wil. In dat opzicht ben ik dus niet kieskeurig. Ik zou het al schitterend vinden als ik een kans zou krijgen bij NAC of FC Groningen. Anywhere."
"Zo lang ik maar het gevoel heb dat ik me verder kan ontwikkelen door wedstrijden te spelen. Ik heb geen zin om stil te blijven staan. Ik verwacht dat Benfica medewerking zal verlenen. Als de trainer toch de voorkeur geeft aan anderen." Adu verliet Real Salt Lake in 2007 voor Benfica en werd vorig seizoen uitgeleend aan AS Monaco.
Confederations Cup gezien?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:32 schreef Doc het volgende:
Prima spits die Altidore, maar om te zeggen DE revelatie dit seizoen? Nou nee, daar heeft hij te weinig voor gepresteerd hoor- 6 wedstrijden voor Villarreal en in de tweede seizoenhelft verhuurt om te gaan spelen in de segunda division ...
Waar zei ik dat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
DAM, jij geloofde echt dat hij 15 was toen men zei dat hij 15 was? Ik dacht dat ik naief was.
Het was natuurlijk geen vraagquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Weet ik veel, je was wel aardig fan.
Het is gewoon een vraag. Leg de bokshandschoenen rustig weg, I come in peace.
Ik zie een vraagteken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het was natuurlijk geen vraag
Jij bent een vuile teringmongool vind je ook niet?quote:
vraag 1: Kloptquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij bent een vuile teringmongool vind je ook niet?
Duidelijk nu wat ik bedoel?
Wat een leven heb je dan. Zo ingewikkeld of persoonlijk is het toch niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ik heb geen zin om op zo'n vraag te reageren
Ik zou eerder zo'n antwoord van jou verwachten DAM...nu die tegen jou gesteld wordt ben je plots op je teentjes getrapt ofzo? Ik moet daarentegen wel altijd hartelijk om jou lachen zegquote:
Voor een leasebak van de zaak en een kerstpakket zou ik de gok best durven wagen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:15 schreef Smeich het volgende:
Ik zie dat hij "maar" 9 wedstrijden voor Monaco heeft gespeeld, al dan wel of niet als een wisselspeler. Wat zou Adu moeten kosten eigenlijk? Iemand enig idee?
Ja. Daar was hij redelijk. Niet geweldig. Gewoon redelijk. Maar een redelijk toernooi maakt een speler niet een topper ...quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Confederations Cup gezien?
Die wedstrijd tegen Spanje was hij meer dan redelijk. De finale weer helemaal niet. Rest: redelijk. Al met al gemiddeld over het toernooi redelijk. En in de overige competitie wedstrijden in Europa niet echt de pannen van het dak spelend als ik de cijfers zo zie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vond hem een stuk beter dan redelijk
Er zijn wel eens vaker spelers van 19 die een meer dan redelijke wedstrijd spelen op een toernooi. Het zijn daarmee nog niet meteen toppers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veel spelers van 89 die dat wel doen toch?
Je vraag is niet relevant dus die beantwoorde ik niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat vroeg ik niet
Moet ik nog een keer herhalen zodat je het heel misschien wel begrijpt?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat vroeg ik niet
Ik beantwoordde je vraag niet zoals je zelf al aangeeftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar schijnbaar wel interessant genoeg voor je om hem te proberen te beantwoorden
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
Ik beantwoordde je vraag niet zoals je zelf al aangeeft
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Er zijn wel eens vaker spelers van 19 die een meer dan redelijke wedstrijd spelen op een toernooi. Het zijn daarmee nog niet meteen toppers.
Als jij dat nu blijkbaar in tegenstelling tot eerder nu wel een antwoord op je vraag "Veel spelers van 89 die dat wel doen toch?" vindt dan mag je er wel inhoudelijk op in gaan hoorquote:
da's geen antwoord op mijn vraag, zo moelijk is het toch niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is te hopen, dan kan hij zijn eerste WK meepakken
Als jij me zegt of hij weggaat bij Monaco/Benfica dan zal ik de vraag beantwoordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's geen antwoord op mijn vraag, zo moelijk is het toch niet?
Nee ik vraag juist iets anders. Maar die vind je te moeilijk?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als jij me zegt of hij weggaat bij Monaco/Benfica dan zal ik de vraag beantwoorden
Nee hoor dat denk ik nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Franse, Spaanse, Italaanse, Nederlandse, Duitse, Porugeze of Griekse subtop
De clubs staan echt niet in de rij, al denk jij misschien van wel
quote:Not in the 18 against academica BUT dont worry spoke with the coach and all is good.Wants to take it slow for first couple games.StepBYstep
aldus wikiquote:On August 31, 2009, it was announced that Adu will spend the 2009-10 season on loan at Belenenses.[21] On October 13, Adu made his first league start in Portugal, a 1–0 loss to Nacional. Adu was injured just before half time, and was substituted at the half time interval.[22] On December 29, 2009, the Portuguese daily Record reported that newly-appointed coach Toni released Adu from Beleneses.[23]
Nee volgens mij heeft hij nog geen minuut gespeeld daarquote:Op maandag 4 januari 2010 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft ie al voor Benfica gespeeld?
Twente, Groningen of zo zou hem best kunnen halen voor een half jaar met een optie voor een 2e jaar
\Ik gok dat hij niet voor een minimum salaris komt ballen dus voor Groningen zal het al een brug te ver zijn, die hebben geen geld over. En ik zie niet in waarom Twente een speler zou willen halen die eigenlijk nauwelijks meer scoort.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft ie al voor Benfica gespeeld?
Twente, Groningen of zo zou hem best kunnen halen voor een half jaar met een optie voor een 2e jaar
Je huurt hem, dus je bepaald zelf hoeveel je betaaldquote:Op maandag 4 januari 2010 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
\Ik gok dat hij niet voor een minimum salaris komt ballen dus voor Groningen zal het al een brug te ver zijn, die hebben geen geld over. En ik zie niet in waarom Twente een speler zou willen halen die eigenlijk nauwelijks meer scoort.
Hj heeft trouwens no 11 wedstrijden gebald bij Benfica waarbij hij 2 keer scoorde, daarna kwamen de 2 verhuur periodes
Benfica moet het er nog wel mee eens zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je huurt hem, dus je bepaald zelf hoeveel je betaald
quote:Benfica verhuurt Freddy Adu tot 2011 aan Aris Saloniki
Freddy Adu (foto) vervolgt zijn loopbaan in Griekenland. De twintigjarige Amerikaan wordt tot medio 2011 door Aris Saloniki gehuurd van Benfica. ‘Signed a 18month loan deal with Aris FC. A lot of thought and research went into this. Thanks for the support,’ laat de aanvaller weten op zijn Twitterpagina.
Als tiener werd Adu een grote toekomst toegedicht, maar zijn loopbaan verloopt niet helemaal volgens plan. Een stage bij Manchester United resulteerde in 2006 niet in een arbeidsovereenkomst, waarna Benfica hem een jaar later rekruteerde. In Lissabon kwam Adu nooit uit de verf. Benfica leende het voormalige kindsterretje eerder uit aan AS Monaco en Belenenses.
Die had bij PSV nog wel een redelijk goed seizoenquote:
Gaat wel lang duren zo...quote:Op maandag 4 januari 2010 00:52 schreef Gabbylicious het volgende:
AduWord niks meer met die gast. Misschien ergens nog twee goeie seizoenen.
Het ging ook over de manier waarop, het leek meer een slavenkeuringquote:Op zondag 10 januari 2010 10:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ajax (Jan Pruijn) kreeg destijds nogal wat commentaar nav de docu Daar hoorden zij engelen zingen waarin jonge jongens werden onderworpen aan een zgn. bottentest, maar misschien is dat wel de enige goede manier.
Dat is het feitelijk ook hequote:Op maandag 11 januari 2010 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het ging ook over de manier waarop, het leek meer een slavenkeuring
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hij moet in ieder geval flink opschieten als hij de 1000 goals wil halen nog.
Terug naar benficaquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:50 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wat is de bedoeling voor volgend seizoen met onze vriend?
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=133801quote:Voormalig wonderkind Adu gaat op proef bij 2. Bundesliga-club Ingolstadt
Hij werd de nieuwe Pelé genoemd, maar bij onder meer Benfica, AS Monaco en Aris Thessaloniki wist hij nooit echt te overtuigen. De 21-jarige Freddy Adu gaat het nu proberen bij FC Ingolstadt 04, een club uit de 2. Bundesliga. De Duitsers verblijven in Turkije voor een trainingskamp en Adu krijgt de kans zich te bewijzen.
“Ik ben blij dat ik in Turkije de tijd krijg om Ingolstadt van mijn kwaliteiten te overtuigen”, merkt de Amerikaan op tegenover Die Zeit. Adu speelt sinds het seizoen 2007/08 bij Benfica maar kon maar weinig indruk achterlaten.
De Portugezen verhuurden hem achtereenvolgens aan Monaco, Belenenses en Aris Thessaloniki. Adu heeft inmiddels vijftien interlands gespeeld voor de nationale ploeg van de Verenigde Staten, waarin hij twee treffers wist te produceren.
Volgens mij deed hij niet mee aan het WK 2006, vraag me zelfs af of hij dan al voor de USA speeldequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Zo'n 5tal jaar geleden was het al kleine aantal voetbalfans in Amerika gek van hem.Op het wk 2006 zou ie zogezeg dan dé revelatie wezen maar daar heeft ie net als de rest van het Amerikaanse voetbalteam niet veel gebracht. Beetje overhyped speler vind ik maar komt mede omdat ie uitkwam in de Amerikaanse league waar spelers die zogezegd top zijn op Amerikaanse bodem gelijk zijn aan de doorsnee voetballer hier in Europa.
Hadden we toch bijna de nieuwe Pele in de Eredivisie..quote:Freddy Adu afgetest bij AZ
zo 13 jul 2014, 13:34
ALKMAAR - Freddy Adu is er niet in geslaagd om een contract af te dwingen bij AZ. De Amerikaan liep de afgelopen week stage in Alkmaar. Maar de technische staf vond de 25-jarige linkspoot geen aanvulling op de selectie. Dat maakte de club zondag op de website bekend.
Adu gold in de Verenigde Staten al op jonge leeftijd als groot talent. Als 14-jarige maakte hij bij DC United zijn profdebuut in de Major League Soccer. Na zijn periode in Washington speelde hij bij Real Salt Lake (VSt), Benfica (Por), AS Monaco (Fra), Belenenses (Por), Aris (Gri), Rizespor (Tur), Philadelphia Union (VSt) en EC Bahia (Bra). Tot een echte doorbraak in het topvoetbal kwam het niet. De 17-voudig international zat zonder club na zijn vertrek bij het Braziliaanse Bahia.
http://www.telegraaf.nl/t(...)getest_bij_AZ__.html
Vooruitziende blik..quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef fathank het volgende:
Zodra die gozer "25" is heeft ie versleten knieën omdat ie stiekem al 35 is. Hij is zeker op 1 januari geboren.
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Het was gewoon een vraag.
Als we het over het nut van posts gaan hebben, mag jij redelijk achteraan aansluiten.
Goed weekend gewenst.
Meer dan een beetje inderdaad.quote:
Hij post nog steeds zie ik, alleen niet meer in de voetbaltopics. Heel verstandig.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke speler debuteert op z'n 16e bij Ajax en wordt een wereldtopper met 4 europacups 1 met 3 verschillende clubs ?quote:
Uhhhquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke speler debuteert op z'n 16e bij Ajax en wordt een wereldtopper met 4 europacups 1 met 3 verschillende clubs ?
Welke speler scoort op z'n 17e de winnende treffer in een CL finale voor Ajax ?
Welke speler debuteert op z'n 17e bij Ajax en wordt gekozen tot beste speler ooit in europa ?
Welke speler debuteert bij Ajax op z'n 17e en wordt later europees kampioen met het Nederlands-elftal ?
Welke speler scoort bij zijn debuut op 17jarige leeftijd bij Ajax één van de mooiste doelpunten uit hun historie en speelt later op het WK-94 ?
O.a. Nu de rest nogquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2003 18:37 schreef tong80 het volgende:
Ik word altijd een beetje triest van dit soort berichten.
Over 10 jaar vraagt iedereen zich af wat er mis ging met Freddy.
5 verschillende personen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zijn het 5 verschillende vragen? over 5 verschillende personen of wat
Marco van Basten ook nog
volgens mij kan hij VBL ook niet meer inquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij post nog steeds zie ik, alleen niet meer in de voetbaltopics. Heel verstandig.
VBL-ban. Ik mis hem nog elke dagquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij post nog steeds zie ik, alleen niet meer in de voetbaltopics. Heel verstandig.
Wim Krasquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
5 verschillende personen.
Robben debuteerde trouwens ook op z'n 16e, net als Zivkovitz.
Volgens mij was van Basten "al" 18.
Je mag tegenwoordig niet meer debuteren voor je 16e.
Kom niet op zijn naam, maar een Volendammers is de jongste met 15 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |