da's geen antwoord op mijn vraag, zo moelijk is het toch niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is te hopen, dan kan hij zijn eerste WK meepakken
Als jij me zegt of hij weggaat bij Monaco/Benfica dan zal ik de vraag beantwoordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's geen antwoord op mijn vraag, zo moelijk is het toch niet?
Nee ik vraag juist iets anders. Maar die vind je te moeilijk?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als jij me zegt of hij weggaat bij Monaco/Benfica dan zal ik de vraag beantwoorden
Nee hoor dat denk ik nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Franse, Spaanse, Italaanse, Nederlandse, Duitse, Porugeze of Griekse subtop
De clubs staan echt niet in de rij, al denk jij misschien van wel
quote:Not in the 18 against academica BUT dont worry spoke with the coach and all is good.Wants to take it slow for first couple games.StepBYstep
aldus wikiquote:On August 31, 2009, it was announced that Adu will spend the 2009-10 season on loan at Belenenses.[21] On October 13, Adu made his first league start in Portugal, a 1–0 loss to Nacional. Adu was injured just before half time, and was substituted at the half time interval.[22] On December 29, 2009, the Portuguese daily Record reported that newly-appointed coach Toni released Adu from Beleneses.[23]
Nee volgens mij heeft hij nog geen minuut gespeeld daarquote:Op maandag 4 januari 2010 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft ie al voor Benfica gespeeld?
Twente, Groningen of zo zou hem best kunnen halen voor een half jaar met een optie voor een 2e jaar
\Ik gok dat hij niet voor een minimum salaris komt ballen dus voor Groningen zal het al een brug te ver zijn, die hebben geen geld over. En ik zie niet in waarom Twente een speler zou willen halen die eigenlijk nauwelijks meer scoort.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft ie al voor Benfica gespeeld?
Twente, Groningen of zo zou hem best kunnen halen voor een half jaar met een optie voor een 2e jaar
Je huurt hem, dus je bepaald zelf hoeveel je betaaldquote:Op maandag 4 januari 2010 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
\Ik gok dat hij niet voor een minimum salaris komt ballen dus voor Groningen zal het al een brug te ver zijn, die hebben geen geld over. En ik zie niet in waarom Twente een speler zou willen halen die eigenlijk nauwelijks meer scoort.
Hj heeft trouwens no 11 wedstrijden gebald bij Benfica waarbij hij 2 keer scoorde, daarna kwamen de 2 verhuur periodes
Benfica moet het er nog wel mee eens zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je huurt hem, dus je bepaald zelf hoeveel je betaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |