vraag 1: Kloptquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij bent een vuile teringmongool vind je ook niet?
Duidelijk nu wat ik bedoel?
Wat een leven heb je dan. Zo ingewikkeld of persoonlijk is het toch niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ik heb geen zin om op zo'n vraag te reageren
Ik zou eerder zo'n antwoord van jou verwachten DAM...nu die tegen jou gesteld wordt ben je plots op je teentjes getrapt ofzo? Ik moet daarentegen wel altijd hartelijk om jou lachen zegquote:
Voor een leasebak van de zaak en een kerstpakket zou ik de gok best durven wagen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:15 schreef Smeich het volgende:
Ik zie dat hij "maar" 9 wedstrijden voor Monaco heeft gespeeld, al dan wel of niet als een wisselspeler. Wat zou Adu moeten kosten eigenlijk? Iemand enig idee?
Ja. Daar was hij redelijk. Niet geweldig. Gewoon redelijk. Maar een redelijk toernooi maakt een speler niet een topper ...quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Confederations Cup gezien?
Die wedstrijd tegen Spanje was hij meer dan redelijk. De finale weer helemaal niet. Rest: redelijk. Al met al gemiddeld over het toernooi redelijk. En in de overige competitie wedstrijden in Europa niet echt de pannen van het dak spelend als ik de cijfers zo zie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vond hem een stuk beter dan redelijk
Er zijn wel eens vaker spelers van 19 die een meer dan redelijke wedstrijd spelen op een toernooi. Het zijn daarmee nog niet meteen toppers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veel spelers van 89 die dat wel doen toch?
Je vraag is niet relevant dus die beantwoorde ik niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat vroeg ik niet
Moet ik nog een keer herhalen zodat je het heel misschien wel begrijpt?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat vroeg ik niet
Ik beantwoordde je vraag niet zoals je zelf al aangeeftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar schijnbaar wel interessant genoeg voor je om hem te proberen te beantwoorden
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
Ik beantwoordde je vraag niet zoals je zelf al aangeeft
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Er zijn wel eens vaker spelers van 19 die een meer dan redelijke wedstrijd spelen op een toernooi. Het zijn daarmee nog niet meteen toppers.
Als jij dat nu blijkbaar in tegenstelling tot eerder nu wel een antwoord op je vraag "Veel spelers van 89 die dat wel doen toch?" vindt dan mag je er wel inhoudelijk op in gaan hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |