quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij is nog altijd wel de beste.
Hij kan wel verrekes ballenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:47 schreef AntonWolf het volgende:
Hij zou gewoon naar een club als Groningen of Twente moeten gaan... nog redelijk in de luwte en niet absolute top. Bij Monaco speel je al te hoog, met de hooggespannen verwachtingen daar.
quote:'Ik wil graag in Nederland spelen'
Zijn naam werd zelfs niet In de wandelgangen genoemd maar Freddy Adu staat welwillend tegenover een verblijf in de Nederlandse competitie. Dat blijkt uit een vraaggesprek van het weekblad Sportweek met de aanvaller van Benfica. De twintigjarige Amerikaan met Ghanese roots kreeg onlangs te horen dat voor komend seizoen hij niet in de plannen van hoofdtrainer Jorge Jesus voorkomt.
"Jesus heeft gezegd dat ik niet meer in zijn plannen voorkom", citeert het weekblad de Amerikaans international, die in het verleden een gouden toekomst werd voorspeld. "Maar ik wil graag spelen, ik ben nog jong, wil me ontwikkelen. I would love to play in Holland. Ik ben opgegroeid met de Nederlandse competitie."
"Voor een jonge, buitenlandse speler is de Eredivisie een uitstekend begin van z’n internationale carrière", vervolgt Adu. "Ik ga niet zeggen dat ik naar Ajax of Feyenoord wil. In dat opzicht ben ik dus niet kieskeurig. Ik zou het al schitterend vinden als ik een kans zou krijgen bij NAC of FC Groningen. Anywhere."
"Zo lang ik maar het gevoel heb dat ik me verder kan ontwikkelen door wedstrijden te spelen. Ik heb geen zin om stil te blijven staan. Ik verwacht dat Benfica medewerking zal verlenen. Als de trainer toch de voorkeur geeft aan anderen." Adu verliet Real Salt Lake in 2007 voor Benfica en werd vorig seizoen uitgeleend aan AS Monaco.
Confederations Cup gezien?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:32 schreef Doc het volgende:
Prima spits die Altidore, maar om te zeggen DE revelatie dit seizoen? Nou nee, daar heeft hij te weinig voor gepresteerd hoor- 6 wedstrijden voor Villarreal en in de tweede seizoenhelft verhuurt om te gaan spelen in de segunda division ...
Waar zei ik dat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
DAM, jij geloofde echt dat hij 15 was toen men zei dat hij 15 was? Ik dacht dat ik naief was.
Het was natuurlijk geen vraagquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Weet ik veel, je was wel aardig fan.
Het is gewoon een vraag. Leg de bokshandschoenen rustig weg, I come in peace.
Ik zie een vraagteken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het was natuurlijk geen vraag
Jij bent een vuile teringmongool vind je ook niet?quote:
vraag 1: Kloptquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij bent een vuile teringmongool vind je ook niet?
Duidelijk nu wat ik bedoel?
Wat een leven heb je dan. Zo ingewikkeld of persoonlijk is het toch niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ik heb geen zin om op zo'n vraag te reageren
Ik zou eerder zo'n antwoord van jou verwachten DAM...nu die tegen jou gesteld wordt ben je plots op je teentjes getrapt ofzo? Ik moet daarentegen wel altijd hartelijk om jou lachen zegquote:
Voor een leasebak van de zaak en een kerstpakket zou ik de gok best durven wagen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:15 schreef Smeich het volgende:
Ik zie dat hij "maar" 9 wedstrijden voor Monaco heeft gespeeld, al dan wel of niet als een wisselspeler. Wat zou Adu moeten kosten eigenlijk? Iemand enig idee?
Ja. Daar was hij redelijk. Niet geweldig. Gewoon redelijk. Maar een redelijk toernooi maakt een speler niet een topper ...quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Confederations Cup gezien?
Die wedstrijd tegen Spanje was hij meer dan redelijk. De finale weer helemaal niet. Rest: redelijk. Al met al gemiddeld over het toernooi redelijk. En in de overige competitie wedstrijden in Europa niet echt de pannen van het dak spelend als ik de cijfers zo zie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vond hem een stuk beter dan redelijk
Er zijn wel eens vaker spelers van 19 die een meer dan redelijke wedstrijd spelen op een toernooi. Het zijn daarmee nog niet meteen toppers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veel spelers van 89 die dat wel doen toch?
Je vraag is niet relevant dus die beantwoorde ik niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat vroeg ik niet
Moet ik nog een keer herhalen zodat je het heel misschien wel begrijpt?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat vroeg ik niet
Ik beantwoordde je vraag niet zoals je zelf al aangeeftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar schijnbaar wel interessant genoeg voor je om hem te proberen te beantwoorden
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
Ik beantwoordde je vraag niet zoals je zelf al aangeeft
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Er zijn wel eens vaker spelers van 19 die een meer dan redelijke wedstrijd spelen op een toernooi. Het zijn daarmee nog niet meteen toppers.
Als jij dat nu blijkbaar in tegenstelling tot eerder nu wel een antwoord op je vraag "Veel spelers van 89 die dat wel doen toch?" vindt dan mag je er wel inhoudelijk op in gaan hoorquote:
da's geen antwoord op mijn vraag, zo moelijk is het toch niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is te hopen, dan kan hij zijn eerste WK meepakken
Als jij me zegt of hij weggaat bij Monaco/Benfica dan zal ik de vraag beantwoordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's geen antwoord op mijn vraag, zo moelijk is het toch niet?
Nee ik vraag juist iets anders. Maar die vind je te moeilijk?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als jij me zegt of hij weggaat bij Monaco/Benfica dan zal ik de vraag beantwoorden
Nee hoor dat denk ik nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Franse, Spaanse, Italaanse, Nederlandse, Duitse, Porugeze of Griekse subtop
De clubs staan echt niet in de rij, al denk jij misschien van wel
quote:Not in the 18 against academica BUT dont worry spoke with the coach and all is good.Wants to take it slow for first couple games.StepBYstep
aldus wikiquote:On August 31, 2009, it was announced that Adu will spend the 2009-10 season on loan at Belenenses.[21] On October 13, Adu made his first league start in Portugal, a 1–0 loss to Nacional. Adu was injured just before half time, and was substituted at the half time interval.[22] On December 29, 2009, the Portuguese daily Record reported that newly-appointed coach Toni released Adu from Beleneses.[23]
Nee volgens mij heeft hij nog geen minuut gespeeld daarquote:Op maandag 4 januari 2010 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft ie al voor Benfica gespeeld?
Twente, Groningen of zo zou hem best kunnen halen voor een half jaar met een optie voor een 2e jaar
\Ik gok dat hij niet voor een minimum salaris komt ballen dus voor Groningen zal het al een brug te ver zijn, die hebben geen geld over. En ik zie niet in waarom Twente een speler zou willen halen die eigenlijk nauwelijks meer scoort.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft ie al voor Benfica gespeeld?
Twente, Groningen of zo zou hem best kunnen halen voor een half jaar met een optie voor een 2e jaar
Je huurt hem, dus je bepaald zelf hoeveel je betaaldquote:Op maandag 4 januari 2010 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
\Ik gok dat hij niet voor een minimum salaris komt ballen dus voor Groningen zal het al een brug te ver zijn, die hebben geen geld over. En ik zie niet in waarom Twente een speler zou willen halen die eigenlijk nauwelijks meer scoort.
Hj heeft trouwens no 11 wedstrijden gebald bij Benfica waarbij hij 2 keer scoorde, daarna kwamen de 2 verhuur periodes
Benfica moet het er nog wel mee eens zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je huurt hem, dus je bepaald zelf hoeveel je betaald
quote:Benfica verhuurt Freddy Adu tot 2011 aan Aris Saloniki
Freddy Adu (foto) vervolgt zijn loopbaan in Griekenland. De twintigjarige Amerikaan wordt tot medio 2011 door Aris Saloniki gehuurd van Benfica. ‘Signed a 18month loan deal with Aris FC. A lot of thought and research went into this. Thanks for the support,’ laat de aanvaller weten op zijn Twitterpagina.
Als tiener werd Adu een grote toekomst toegedicht, maar zijn loopbaan verloopt niet helemaal volgens plan. Een stage bij Manchester United resulteerde in 2006 niet in een arbeidsovereenkomst, waarna Benfica hem een jaar later rekruteerde. In Lissabon kwam Adu nooit uit de verf. Benfica leende het voormalige kindsterretje eerder uit aan AS Monaco en Belenenses.
Die had bij PSV nog wel een redelijk goed seizoenquote:
Gaat wel lang duren zo...quote:Op maandag 4 januari 2010 00:52 schreef Gabbylicious het volgende:
AduWord niks meer met die gast. Misschien ergens nog twee goeie seizoenen.
Het ging ook over de manier waarop, het leek meer een slavenkeuringquote:Op zondag 10 januari 2010 10:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ajax (Jan Pruijn) kreeg destijds nogal wat commentaar nav de docu Daar hoorden zij engelen zingen waarin jonge jongens werden onderworpen aan een zgn. bottentest, maar misschien is dat wel de enige goede manier.
Dat is het feitelijk ook hequote:Op maandag 11 januari 2010 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het ging ook over de manier waarop, het leek meer een slavenkeuring
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |