da's geen antwoord op mijn vraag, zo moelijk is het toch niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is te hopen, dan kan hij zijn eerste WK meepakken
Als jij me zegt of hij weggaat bij Monaco/Benfica dan zal ik de vraag beantwoordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's geen antwoord op mijn vraag, zo moelijk is het toch niet?
Nee ik vraag juist iets anders. Maar die vind je te moeilijk?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als jij me zegt of hij weggaat bij Monaco/Benfica dan zal ik de vraag beantwoorden
Nee hoor dat denk ik nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Franse, Spaanse, Italaanse, Nederlandse, Duitse, Porugeze of Griekse subtop
De clubs staan echt niet in de rij, al denk jij misschien van wel
quote:Not in the 18 against academica BUT dont worry spoke with the coach and all is good.Wants to take it slow for first couple games.StepBYstep
aldus wikiquote:On August 31, 2009, it was announced that Adu will spend the 2009-10 season on loan at Belenenses.[21] On October 13, Adu made his first league start in Portugal, a 1–0 loss to Nacional. Adu was injured just before half time, and was substituted at the half time interval.[22] On December 29, 2009, the Portuguese daily Record reported that newly-appointed coach Toni released Adu from Beleneses.[23]
Nee volgens mij heeft hij nog geen minuut gespeeld daarquote:Op maandag 4 januari 2010 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft ie al voor Benfica gespeeld?
Twente, Groningen of zo zou hem best kunnen halen voor een half jaar met een optie voor een 2e jaar
\Ik gok dat hij niet voor een minimum salaris komt ballen dus voor Groningen zal het al een brug te ver zijn, die hebben geen geld over. En ik zie niet in waarom Twente een speler zou willen halen die eigenlijk nauwelijks meer scoort.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft ie al voor Benfica gespeeld?
Twente, Groningen of zo zou hem best kunnen halen voor een half jaar met een optie voor een 2e jaar
Je huurt hem, dus je bepaald zelf hoeveel je betaaldquote:Op maandag 4 januari 2010 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
\Ik gok dat hij niet voor een minimum salaris komt ballen dus voor Groningen zal het al een brug te ver zijn, die hebben geen geld over. En ik zie niet in waarom Twente een speler zou willen halen die eigenlijk nauwelijks meer scoort.
Hj heeft trouwens no 11 wedstrijden gebald bij Benfica waarbij hij 2 keer scoorde, daarna kwamen de 2 verhuur periodes
Benfica moet het er nog wel mee eens zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je huurt hem, dus je bepaald zelf hoeveel je betaald
quote:Benfica verhuurt Freddy Adu tot 2011 aan Aris Saloniki
Freddy Adu (foto) vervolgt zijn loopbaan in Griekenland. De twintigjarige Amerikaan wordt tot medio 2011 door Aris Saloniki gehuurd van Benfica. ‘Signed a 18month loan deal with Aris FC. A lot of thought and research went into this. Thanks for the support,’ laat de aanvaller weten op zijn Twitterpagina.
Als tiener werd Adu een grote toekomst toegedicht, maar zijn loopbaan verloopt niet helemaal volgens plan. Een stage bij Manchester United resulteerde in 2006 niet in een arbeidsovereenkomst, waarna Benfica hem een jaar later rekruteerde. In Lissabon kwam Adu nooit uit de verf. Benfica leende het voormalige kindsterretje eerder uit aan AS Monaco en Belenenses.
Die had bij PSV nog wel een redelijk goed seizoenquote:
Gaat wel lang duren zo...quote:Op maandag 4 januari 2010 00:52 schreef Gabbylicious het volgende:
AduWord niks meer met die gast. Misschien ergens nog twee goeie seizoenen.
Het ging ook over de manier waarop, het leek meer een slavenkeuringquote:Op zondag 10 januari 2010 10:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ajax (Jan Pruijn) kreeg destijds nogal wat commentaar nav de docu Daar hoorden zij engelen zingen waarin jonge jongens werden onderworpen aan een zgn. bottentest, maar misschien is dat wel de enige goede manier.
Dat is het feitelijk ook hequote:Op maandag 11 januari 2010 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het ging ook over de manier waarop, het leek meer een slavenkeuring
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hij moet in ieder geval flink opschieten als hij de 1000 goals wil halen nog.
Terug naar benficaquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:50 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wat is de bedoeling voor volgend seizoen met onze vriend?
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=133801quote:Voormalig wonderkind Adu gaat op proef bij 2. Bundesliga-club Ingolstadt
Hij werd de nieuwe Pelé genoemd, maar bij onder meer Benfica, AS Monaco en Aris Thessaloniki wist hij nooit echt te overtuigen. De 21-jarige Freddy Adu gaat het nu proberen bij FC Ingolstadt 04, een club uit de 2. Bundesliga. De Duitsers verblijven in Turkije voor een trainingskamp en Adu krijgt de kans zich te bewijzen.
“Ik ben blij dat ik in Turkije de tijd krijg om Ingolstadt van mijn kwaliteiten te overtuigen”, merkt de Amerikaan op tegenover Die Zeit. Adu speelt sinds het seizoen 2007/08 bij Benfica maar kon maar weinig indruk achterlaten.
De Portugezen verhuurden hem achtereenvolgens aan Monaco, Belenenses en Aris Thessaloniki. Adu heeft inmiddels vijftien interlands gespeeld voor de nationale ploeg van de Verenigde Staten, waarin hij twee treffers wist te produceren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |