Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hij moet in ieder geval flink opschieten als hij de 1000 goals wil halen nog.
Terug naar benficaquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:50 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wat is de bedoeling voor volgend seizoen met onze vriend?
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=133801quote:Voormalig wonderkind Adu gaat op proef bij 2. Bundesliga-club Ingolstadt
Hij werd de nieuwe Pelé genoemd, maar bij onder meer Benfica, AS Monaco en Aris Thessaloniki wist hij nooit echt te overtuigen. De 21-jarige Freddy Adu gaat het nu proberen bij FC Ingolstadt 04, een club uit de 2. Bundesliga. De Duitsers verblijven in Turkije voor een trainingskamp en Adu krijgt de kans zich te bewijzen.
“Ik ben blij dat ik in Turkije de tijd krijg om Ingolstadt van mijn kwaliteiten te overtuigen”, merkt de Amerikaan op tegenover Die Zeit. Adu speelt sinds het seizoen 2007/08 bij Benfica maar kon maar weinig indruk achterlaten.
De Portugezen verhuurden hem achtereenvolgens aan Monaco, Belenenses en Aris Thessaloniki. Adu heeft inmiddels vijftien interlands gespeeld voor de nationale ploeg van de Verenigde Staten, waarin hij twee treffers wist te produceren.
Volgens mij deed hij niet mee aan het WK 2006, vraag me zelfs af of hij dan al voor de USA speeldequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Zo'n 5tal jaar geleden was het al kleine aantal voetbalfans in Amerika gek van hem.Op het wk 2006 zou ie zogezeg dan dé revelatie wezen maar daar heeft ie net als de rest van het Amerikaanse voetbalteam niet veel gebracht. Beetje overhyped speler vind ik maar komt mede omdat ie uitkwam in de Amerikaanse league waar spelers die zogezegd top zijn op Amerikaanse bodem gelijk zijn aan de doorsnee voetballer hier in Europa.
Hadden we toch bijna de nieuwe Pele in de Eredivisie..quote:Freddy Adu afgetest bij AZ
zo 13 jul 2014, 13:34
ALKMAAR - Freddy Adu is er niet in geslaagd om een contract af te dwingen bij AZ. De Amerikaan liep de afgelopen week stage in Alkmaar. Maar de technische staf vond de 25-jarige linkspoot geen aanvulling op de selectie. Dat maakte de club zondag op de website bekend.
Adu gold in de Verenigde Staten al op jonge leeftijd als groot talent. Als 14-jarige maakte hij bij DC United zijn profdebuut in de Major League Soccer. Na zijn periode in Washington speelde hij bij Real Salt Lake (VSt), Benfica (Por), AS Monaco (Fra), Belenenses (Por), Aris (Gri), Rizespor (Tur), Philadelphia Union (VSt) en EC Bahia (Bra). Tot een echte doorbraak in het topvoetbal kwam het niet. De 17-voudig international zat zonder club na zijn vertrek bij het Braziliaanse Bahia.
http://www.telegraaf.nl/t(...)getest_bij_AZ__.html
Vooruitziende blik..quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef fathank het volgende:
Zodra die gozer "25" is heeft ie versleten knieën omdat ie stiekem al 35 is. Hij is zeker op 1 januari geboren.
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Het was gewoon een vraag.
Als we het over het nut van posts gaan hebben, mag jij redelijk achteraan aansluiten.
Goed weekend gewenst.
Meer dan een beetje inderdaad.quote:
Hij post nog steeds zie ik, alleen niet meer in de voetbaltopics. Heel verstandig.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke speler speelt op zijn 18e:
Regelmatig bij een Europees subtop niveau?
Heeft al ruim meer dan 100 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld?
Heeft meegedaan aan 3 jeugd WK´s?
Welke speler debuteert op z'n 16e bij Ajax en wordt een wereldtopper met 4 europacups 1 met 3 verschillende clubs ?quote:
Uhhhquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke speler debuteert op z'n 16e bij Ajax en wordt een wereldtopper met 4 europacups 1 met 3 verschillende clubs ?
Welke speler scoort op z'n 17e de winnende treffer in een CL finale voor Ajax ?
Welke speler debuteert op z'n 17e bij Ajax en wordt gekozen tot beste speler ooit in europa ?
Welke speler debuteert bij Ajax op z'n 17e en wordt later europees kampioen met het Nederlands-elftal ?
Welke speler scoort bij zijn debuut op 17jarige leeftijd bij Ajax één van de mooiste doelpunten uit hun historie en speelt later op het WK-94 ?
O.a. Nu de rest nogquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |