abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 oktober 2007 @ 02:03:21 #51
6941 APK
Factual, I think.
pi_54276487
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

En dat het niveau van de jeugdploegen niet lager ligt dan in Nederland, eerder hoger dan lager
Ik dacht al, wat breken er tegenwoordig veel Amerikanen door in de grote league's in Engeland, Spanje, Duitsland....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_54277094
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 01:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maargoed uiteindelijk zegt dat niet zoveel. De gouden generatie van Nederland '98/2000 heeft nooit wat klaargemaakt op jeugdtoernooien. En de gouden generatie van Portugal heeft ook niks gewonnen.
Het gaat dan ook om jeugdvoetbal en niet om het A voetbal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54277321
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 05:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Uiteindelijk is er maar een ding dat telt en dat is A voetbal.
pi_54277572
Ja maar de vraag was wie meer bewezen had op 18 jaar en 4 maanden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54278407
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan de halve finale of finale halen.

Of had je dat nog niet door?
Wanneer hebben ze de halve finale gehaald dan, check your facts als je zo bijdehand doet. Ze zijn gewoon in de kwartfinale uitgeschakeld door Oostenrijk in 2007... In 2005 vlogen ze er in de achtste finale uit (Nederland kwam tot de kwartfinale)... Niet echt heel bijzondere resultaten.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:45:46 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54278814
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niemand tot op heden die er een kon noemen in deze topic
Het gaat erom hoever hij nu is, niet wat voor een (nietszeggende) prestaties hij heeft neergezet in jeugd-WK's of in de Verenigde Staten, in een competitie die vergelijkbaar is met de Nederlandse eerste klasse od hoofdklasse. Op dit moment is hij achttien jaar en heeft hij géén basisplaats bij Benfica, wat is zijn verleden dan waard? Veel spelers hadden op hun achttiende wel al een basisplaats, dus vandaar mijn opmerking dat hij nogal overrated is en velen al verder waren op dezelfde leeftijd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54278981
Manucharyan (uit januari 1987) had voor zijn 18e al een indrukwekkend scoresheet:

2002 Pyunik Erevan Armenië Premier League 10 2
2003 Pyunik Erevan Armenië Premier League 17 12
2004 Pyunik Erevan Armenië Premier League 22 21
2005 Pyunik Erevan Armenië Premier League 4 5

Topscorer, 3 maal kampioen, 2 maal de nationale beker, interlands voordat hij 18 en een half was. De nieuwe Maradona.
pi_54280977
Voor hetzelfde geld is het een laatbloeier, wie weet

Alleen jamemr dat hij zo ongelovelijk gehyped is door de yankees.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_54284345
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:20 schreef Fides het volgende:

[..]

Wanneer hebben ze de halve finale gehaald dan, check your facts als je zo bijdehand doet. Ze zijn gewoon in de kwartfinale uitgeschakeld door Oostenrijk in 2007... In 2005 vlogen ze er in de achtste finale uit (Nederland kwam tot de kwartfinale)... Niet echt heel bijzondere resultaten.
Er zijj n meer jeugdteams
pi_54284364
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het gaat erom hoever hij nu is, niet wat voor een (nietszeggende) prestaties hij heeft neergezet in jeugd-WK's of in de Verenigde Staten, in een competitie die vergelijkbaar is met de Nederlandse eerste klasse od hoofdklasse. Op dit moment is hij achttien jaar en heeft hij géén basisplaats bij Benfica, wat is zijn verleden dan waard? Veel spelers hadden op hun achttiende wel al een basisplaats, dus vandaar mijn opmerking dat hij nogal overrated is en velen al verder waren op dezelfde leeftijd.
Nee MLS iis niet vergelijkbaar met de hoofdklasse dus je verhaal gaat niet op
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 oktober 2007 @ 15:38:28 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54285079
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 05:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

dat bedoel ik door aan te geven dat die jeugdtoernooien nooit een garantie geven. Terwijl jij ze aanhaalt als voorbeelden van hoe goed hij is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54285175
Ik geef geen garantie ik zeg alleen dat er vrijwel geen spelers zijn die meer bereikt hebben dan hem tot zijn leeftijd.

Verder dan Ronaldo komt niemand, dus ik zal best gelijk hebben
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:56:03 #63
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_54285359
Fabregas had op ze 18de al een seizoen PL erop zitten bij Arsenal? das meer waard dan ontelbaar mls wedstrijden

http://nl.wikipedia.org/wiki/Francesc_F%C3%A0bregas

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_54285598
Kijk maar eens wie de beste voetballers waren van het WK onder 17 waar hij uitblonk
  donderdag 1 november 2007 @ 15:11:46 #65
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_54300843
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijk maar eens wie de beste voetballers waren van het WK onder 17 waar hij uitblonk
?
Jij wilde dat er namen werden genoemd van mense die meer hadde bereikt toch,, nahh dan denk dat Cesc daar aan voldoet...

Verder heeft die Adu idd leuke statistieken, maar de paar keer dat ik hem heb gezien dacht ik niet van wow, maartja wellicht komt dat nog
-the Dude-
pi_54301369
Dan moet je gaan kijken, dan begrijp je het
  donderdag 1 november 2007 @ 18:46:29 #67
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_54303227
Met het Spaans elftal speelde Francesc Fàbregas al op diverse jeugdtoernooien (zowel EK als WK). Op het WK Onder-17 van 2003 in Finland ontving hij de Gouden Bal voor beste speler van het toernooi en de Gouden Schoen voor topscorer van het toernooi (vijf doelpunten).

-the Dude-
pi_54303461
Adu scoorde op dat zelfde toernooi ook een op een terwijl hij 2 jaar en 2 jaar jonger is

Probeer het nog maar een keer, al begint het wel zielig te worden.
  donderdag 1 november 2007 @ 19:09:37 #69
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_54303606
Gast jij bent zielig, Fabregas werd gekroond tot beste speler,, en ja hij was 2 jaar ouder boehoe,,, fabregas speelde op ze 17de in het eerste van Arsenal en liet toen al super dingen zien,, die Adu is een gehypte gast uit amerika, en als ie in europa was geboren had niemand wat van hem geweten tot waarschijnlijk pas ze 18de ofsow.. dus ga maar wieberen jongen,, lekker laf ben je,, jij stelt een vraag,, ik geef antwoord en dan nog is het niet genoeg voor meneer,, vraag dan niks, open je eigen forum en reageer op jezelf win je nog is wat
-the Dude-
pi_54303701
Ik begrijp je niet, probeer het in het Nederlands
  donderdag 1 november 2007 @ 19:17:10 #71
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_54303720
In december 2006 werd Francesc Fàbregas door de Italiaanse sportkrant Tuttosport uitgeroepen tot beste jongeling van 2006. Hij ontving hiervoor de Gouden Bal Onder-21, die eerder gewonnen werd door Rafael van der Vaart, Wayne Rooney en zijn voormalige ploeggenoot Lionel Messi.

Misschien nu wel
-the Dude-
pi_54303799
quote:
Op donderdag 1 november 2007 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik begrijp je niet, probeer het in het Nederlands
quote:
Op donderdag 1 november 2007 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Adu scoorde op dat zelfde toernooi ook een op een terwijl hij 2 jaar en 2 jaar jonger is
Ik zie dat je ook al op jezelf reageert
pi_54699990
Altidore zal hem snel voorbij gaan streven als grootste talent van de VS.
pi_54700692
quote:
Op donderdag 1 november 2007 19:17 schreef DAMH het volgende:
In december 2006 werd Francesc Fàbregas door de Italiaanse sportkrant Tuttosport uitgeroepen tot beste jongeling van 2006. Hij ontving hiervoor de Gouden Bal Onder-21, die eerder gewonnen werd door Rafael van der Vaart, Wayne Rooney en zijn voormalige ploeggenoot Lionel Messi.

Misschien nu wel
Adu heeft nog een jaar of 4 de tijd om hem te winnen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 januari 2008 @ 13:50:08 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56361372
echt hard gaat hij volgens mij nog niet in Portugal
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')