Ik dacht al, wat breken er tegenwoordig veel Amerikanen door in de grote league's in Engeland, Spanje, Duitsland....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat het niveau van de jeugdploegen niet lager ligt dan in Nederland, eerder hoger dan lager
Het gaat dan ook om jeugdvoetbal en niet om het A voetbalquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed uiteindelijk zegt dat niet zoveel. De gouden generatie van Nederland '98/2000 heeft nooit wat klaargemaakt op jeugdtoernooien. En de gouden generatie van Portugal heeft ook niks gewonnen.
Uiteindelijk is er maar een ding dat telt en dat is A voetbal.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om jeugdvoetbal en niet om het A voetbal
Wanneer hebben ze de halve finale gehaald dan, check your facts als je zo bijdehand doet. Ze zijn gewoon in de kwartfinale uitgeschakeld door Oostenrijk in 2007... In 2005 vlogen ze er in de achtste finale uit (Nederland kwam tot de kwartfinale)... Niet echt heel bijzondere resultaten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan de halve finale of finale halen.
Of had je dat nog niet door?
Het gaat erom hoever hij nu is, niet wat voor een (nietszeggende) prestaties hij heeft neergezet in jeugd-WK's of in de Verenigde Staten, in een competitie die vergelijkbaar is met de Nederlandse eerste klasse od hoofdklasse. Op dit moment is hij achttien jaar en heeft hij géén basisplaats bij Benfica, wat is zijn verleden dan waard? Veel spelers hadden op hun achttiende wel al een basisplaats, dus vandaar mijn opmerking dat hij nogal overrated is en velen al verder waren op dezelfde leeftijd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niemand tot op heden die er een kon noemen in deze topic
Er zijj n meer jeugdteamsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:20 schreef Fides het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze de halve finale gehaald dan, check your facts als je zo bijdehand doet. Ze zijn gewoon in de kwartfinale uitgeschakeld door Oostenrijk in 2007... In 2005 vlogen ze er in de achtste finale uit (Nederland kwam tot de kwartfinale)... Niet echt heel bijzondere resultaten.
Nee MLS iis niet vergelijkbaar met de hoofdklasse dus je verhaal gaat niet opquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het gaat erom hoever hij nu is, niet wat voor een (nietszeggende) prestaties hij heeft neergezet in jeugd-WK's of in de Verenigde Staten, in een competitie die vergelijkbaar is met de Nederlandse eerste klasse od hoofdklasse. Op dit moment is hij achttien jaar en heeft hij géén basisplaats bij Benfica, wat is zijn verleden dan waard? Veel spelers hadden op hun achttiende wel al een basisplaats, dus vandaar mijn opmerking dat hij nogal overrated is en velen al verder waren op dezelfde leeftijd.
dat bedoel ik door aan te geven dat die jeugdtoernooien nooit een garantie geven. Terwijl jij ze aanhaalt als voorbeelden van hoe goed hij is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om jeugdvoetbal en niet om het A voetbal
?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijk maar eens wie de beste voetballers waren van het WK onder 17 waar hij uitblonk
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik begrijp je niet, probeer het in het Nederlands
Ik zie dat je ook al op jezelf reageertquote:Op donderdag 1 november 2007 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Adu scoorde op dat zelfde toernooi ook een op een terwijl hij 2 jaar en 2 jaar jonger is
Adu heeft nog een jaar of 4 de tijd om hem te winnenquote:Op donderdag 1 november 2007 19:17 schreef DAMH het volgende:
In december 2006 werd Francesc Fàbregas door de Italiaanse sportkrant Tuttosport uitgeroepen tot beste jongeling van 2006. Hij ontving hiervoor de Gouden Bal Onder-21, die eerder gewonnen werd door Rafael van der Vaart, Wayne Rooney en zijn voormalige ploeggenoot Lionel Messi.
Misschien nu wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |