De freule heeft de laatste dagen haar residentie betrokken op het deksel van het toilet. Zodat piesen er als volgt uitziet: freule verwijderen, deksel omhoog, ding doen, deksel omlaag, freule opnieuw installeren. Maar we doen het graag hoor, slaven als we van haar zijn.quote:
Nog effe in training dan, want je was te laat.quote:
Ik was wel de eerste V na de OP.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Nog effe in training dan, want je was te laat.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
De freule heeft de laatste dagen haar residentie betrokken op het deksel van het toilet. Zodat piesen er als volgt uitziet: freule verwijderen, deksel omhoog, ding doen, deksel omlaag, freule opnieuw installeren. Maar we doen het graag hoor, slaven als we van haar zijn.
Ehm... of bedoel je mij soms? Ik ben geen freule, ik ben een vod en voel me ook nog zo. Hele dag in bed gelegen, helemaal verfrommeld natuurlijk.
Wat een kutnummer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:42 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QCL5xfNUujE
Verwacht je nu lof?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
OP is klaar. Of het te volgen valt is een tweede.
FiPo = First Post. Okee, dat mag. Maar:quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:39 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik was wel de eerste V na de OP.![]()
Ik wacht wel even op Gert en Sophie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
FiPo = First Post. Okee, dat mag. Maar:
V = (ik ga) Vunzig (doen). En dat mag hier niet.
Dacht ik.
doe s een linkje? zoek me de tyfus zo...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:31 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je kan het uiteraard proberen.
De kwaliteit mag zo kut zijn als je zelf wil, als de grap maar goed is.
Disana is nog niet fit genoeg om een spohie te doen met witlofquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op Gert en Sophie.
Maar dat is niet Vunzig. Dat is Behoeftig. En voor zulke mensen ruimen we hier gewoon een plekje in.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op Gert en Sophie.
Het klinkt anders wel spannend. Gek dat je zelfs na tien jaar nog dingen hebt kunnen missen... kun je een stappenplan met paint illustraties voor me posten? Misschien heeft Lobasca er ook nog wel wat aan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Disana is nog niet fit genoeg om een spohie te doen met witlof![]()
BE-ELZEBUB has a devil put aside for me-eee-ee for meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 28 oktober 2007 19:48 schreef APK het volgende:
OH MAMMA MIA, MAMMA MIA, MAMMA MIA LET ME GO!![]()
Veterstiften als het plastieken uiteinden zijn, veterbeslag als het metalen of zilveren uiteinden zijn. Verder heten de ronden metalen uiteinden malieën.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:48 schreef Lobasca het volgende:
Weet alleen niet meer hoe de harde stukjes aan het uiteinde van veters heten...
Morgen naar je schoenmakerquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:48 schreef Lobasca het volgende:
Ik luisterde een aantal jaar geleden ook wekelijks naar Avro's Nachtdienst, die vrouw had zo'n heerlijke stem.
Weet alleen niet meer hoe de harde stukjes aan het uiteinde van veters heten...
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Veterstiften als het plastieken uiteinden zijn, veterbeslag als het metalen of zilveren uiteinden zijn. Verder heten de ronden metalen uiteinden malieën.![]()
nou, misschien kan je beter een paar topics teruglezen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klinkt anders wel spannend. Gek dat je zelfs na tien jaar nog dingen hebt kunnen missen... kun je een stappenplan met paint illustraties voor me posten? Misschien heeft Lobasca er ook nog wel wat aan.
De courgette!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, misschien kan je beter een paar topics teruglezen...
het stappenplan zal uhm, behoorlijk, uhm.... inzichtelijk zijn...niet geschikt voor tere zielen om 8 uur 's avonds op zondag...
![]()
Alsof ik niet de hele SC onderspam als ik een topic opengooi.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doe s een linkje? zoek me de tyfus zo...![]()
anders weet ik niet eens waarover ik grappig moet zijn.uberhaupt grappig zijn kost de nodige inspanning.
![]()
Ah, de tijdsprongsektebijeenkomstquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
BE-ELZEBUB has a devil put aside for me-eee-ee for meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Was al op dezelfde pagina als jij aan het speuren....hahaha internetwijsheidquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Veterstiften als het plastieken uiteinden zijn, veterbeslag als het metalen of zilveren uiteinden zijn. Verder heten de ronden metalen uiteinden malieën.![]()
Nestels.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
Zoals Lobasca die APK wel heel erg lief lijkt te vinden en zijn warme lijf mist
Heet jij toevallig Sophie?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:57 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Gut....wat een gedoe met APK en Lobasca![]()
Nou he? Vooral in de hoofden van anderen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:57 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Doe is vertellen danquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou he? Vooral in de hoofden van anderen...![]()
Ja wat wil je... ik drijf af en toe mijn bed uit en dan schrijf jij dat je een warm lijf mist...quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou he? Vooral in de hoofden van anderen...![]()
Ja maar...ja maar....jij zat aan de snert...en dan blaas je mij zo het bed uit....quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wat wil je... ik drijf af en toe mijn bed uit en dan schrijf jij dat je een warm lijf mist...
... maar niet het mijne![]()
Yeah baby, give 'em HELL !quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:57 schreef Calimero_31het volgende:
[..]
Een half kopje en een boterham... Wat ben jij hardquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar....jij zat aan de snert...en dan blaas je mij zo het bed uit....![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
Ik ga ER kijken, en als ik terugkom, hoop ik dat de haai zijn werk heeft gedaan.
[ afbeelding ]
Nee, dit is geen verdwaalde COS post.
Is dit blauwe toestemming?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah baby, give 'em HELL ! [ afbeelding ]
is dit een vraag me wat er is gebeurd post ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:50 schreef Jappie het volgende:
Ik ben een enorme suffert
![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeee Jappertquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:50 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
Yep..alles okidoki...en nee..t is meer een statement.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
is dit een vraag me wat er is gebeurd post ?
WAZKEBEURT jappie ? alles goed ?
Wat denk je ??? ..Ik doe het vriesvak open en ???quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeee Jappert![]()
Strafregels![]()
Wrom ???
Een frikandel, over datum ???quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat denk je ??? ..Ik doe het vriesvak open en ???![]()
Stuur je ze nu? Dan kijk ik gelijk even.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk dat het tijd word voor wat nieuwe u2utjes![]()
![]()
Das nou echt een toffe opmerkingquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:56 schreef kleinzusje het volgende:
Gut, wat een gedoe met Jappie en cali![]()
En ook best wel orgineel hequote:Op zondag 28 oktober 2007 23:58 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Das nou echt een toffe opmerking![]()
quote:
Beurdquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:55 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Stuur je ze nu? Dan kijk ik gelijk even.![]()
Opgeslagen...quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze blijft ook altijd bestaan![]()
In mn vriesvakquote:
Gelukkig bestaat hier copy paste...quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:05 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Lelijk karakter![]()
Ga jij nog maar wat regeltjes schrijven.![]()
Trust KZquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
Truste Jappertlief en lekker ding, Cali en anderen..............
Morning Peter( + anderen)
Tis al 1.00 uur en ik wil morgen wat 010 gasten uit gaan lachen...............![]()
![]()
Ga jij maar lekker aan de slag met je Pritt stiftquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat hier copy paste...![]()
![]()
Ik zal aan je denken..quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:09 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker aan de slag met je Pritt stift![]()
Jij ook al?quote:
Ligt mijn bovenbuurvrouw daar te slapen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:53 schreef Jappie het volgende:
Wat denk je ??? ..Ik doe het vriesvak open en ???![]()
Ik niet, ik ben gewoon saai.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:20 schreef APK het volgende:
Zit iedereen weer te MSN-en?
Tip: Start ---> Uitvoeren: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
Goed hè, die Teletubbie vormgeving?quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Pushing Daisies is teringtof trouwens.
Geniaal inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Goed hè, die Teletubbie vormgeving?![]()
Gewoon gratis stoned worden door tv te kijken.![]()
Er zijn al vier afleveringen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad.
Jammer dat er nog maar 2 afleveringen online stonden.
Het is vrij nieuw?
Mijn onkunde met torrents in het achterhoofd houdend: dank uquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn al vier afleveringen.![]()
Zie PM voor de illegale shit.![]()
Op torrent klikken en dowloaden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Mijn onkunde met torrents in het achterhoofd houdend: dank u![]()
Ik keek slechts naar haar ogen en haar mond.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:42 schreef -Lacrimosa- het volgende:
Lekker kind, alleen heeft ze een borstprothese nodig op rechts...
Geef mij wat dat betreft dan maar Sophietje van Gertmeneerdemod.
Natuurlijke tetjesquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:42 schreef -Lacrimosa- het volgende:
Lekker kind, alleen heeft ze een borstprothese nodig op rechts...
Geef mij wat dat betreft dan maar Sophietje van Gertmeneerdemod.
Neptieten zijn lelijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Kun je voor 4K een paar nieuwe tieten kopen?
Dat siert je!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik keek slechts naar haar ogen en haar mond.![]()
Beter dan niks.quote:
Weesch blij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Beter dan niks.![]()
Ik heb helaas nog niet de mogelijkheid gehad om eens lekker in een paar keiharde neptieten te mogen knijpen.![]()
Afhankelijk van welke maat, zit de prijs tussen de 3,5 en 5 k. Bij de gamma heb je een tube siliconen voor 10 euroquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Kun je voor 4K een paar nieuwe tieten kopen?
Onzekere trendgevoelige mutsen mogen ze wezen, maar geil moet ze zijn!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:49 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Weesch blij.
Neptieten zijn voor onzekere trendgevoelige mutsen.
Voelt hetzelfde.........het sabbelt hetzelfde........het komt wel beter klaar (als je er tussendoor zit te raggen)quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Beter dan niks.![]()
Ik heb helaas nog niet de mogelijkheid gehad om eens lekker in een paar keiharde neptieten te mogen knijpen.![]()
Jij bent gewoon gauw tevredenquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Onzekere trendgevoelige mutsen mogen ze wezen, maar geil moet ze zijn!![]()
Die shit spuit ik altijd in deur-, fiets- en autosloten van mijn exvriendinnen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afhankelijk van welke maat, zit de prijs tussen de 3,5 en 5 k. Bij de gamma heb je een tube siliconen voor 10 euro
D heb je er wel voor.........Vind je de jouwe echt te klein?quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Die shit spuit ik altijd in deur-, fiets- en autosloten van mijn exvriendinnen.![]()
Maar voor 4K krijg je dus een redelijke C-cup?![]()
En daarnaast, het oog wil ook wat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voelt hetzelfde.........het sabbelt hetzelfde........het komt wel beter klaar (als je er tussendoor zit te raggen)
van horen vertellen
Hebt u ook een paar?quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke maat, zit de prijs tussen de 3,5 en 5 k. Bij de gamma heb je een tube siliconen voor 10 euro
Die rechtse!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:53 schreef -Lacrimosa- het volgende:
Neptieten zijn inderdaad heel sneu. Al is een meid nog zo lief, lekker en kan ze goed goochelen, als d'r borsten nep zouden zijn, zou ik er niet blij van worden
denk ik...
Yep, en ik heb 4K gewonnen omdat Alves blijft scoren voor Heerenveen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D heb je er wel voor.........Vind je de jouwe echt te klein?![]()
Gaat het eindelijk een keer op een 'leuke' manier over borsten, komt die geilaard weer een smet werpen op het geheel. Smeerdeken, scheer je weg!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voelt hetzelfde.........het sabbelt hetzelfde........het komt wel beter klaar (als je er tussendoor zit te raggen)
van horen vertellen
Dan draai je haar toch gewoon omquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jah, maar met die memmen voor je ogen zie je geen fuck meer.......
Tattoos en piercings horen in mijn lijstje van neptietenquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van mij hoeven neptieten ook niet, maar die weerstand begrijp ik ook weer niets. Kunstbenen, kunsgebitten, lenzen, brillen, tattoos, piercings, etc. alles kan en mag. Bij kunsttieten zit de weerstand hoger.....hoe komt dat?
Geilaardquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:57 schreef -Lacrimosa- het volgende:
[..]
Gaat het eindelijk een keer op een 'leuke' manier over borsten, komt die geilaard weer een smet werpen op het geheel. Smeerdeken, scheer je weg!
Ze kan toch gewoon andersom bovenop zitten?quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan niet, schuren de tepels stuk op het tapijt of het laminaat...![]()
Wat is jouw cupmaat?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
Met de winter voor de deur, is een bos hout best lekker...
Tja, maar ik begrijp al die beugels in die kinderbekkies weer niet. Gemartel om twee ietwat scheve tanden recht te trekken......quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tattoos en piercings horen in mijn lijstje van neptieten
En het verschil met de rest is: zonder de nepversie kan je ook gewoon je gang gaan.
Kunstbenen/kunstgebitten en dergelijke zijn meer nodig dan om je schoonheid te upgraden.
Fucking onzin.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, maar ik begrijp al die beugels in die kinderbekkies weer niet. Gemartel om twee ietwat scheve tanden recht te trekken......
Piercings snap ik idd echt niet, maar tattoo's en een beetje extra vulling heb ik geen problemen mee.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Tattoos en piercings horen in mijn lijstje van neptieten
Jah, maar dan zie je ze weer niet, zonde van de investering lijkt mij.......quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kan toch gewoon andersom bovenop zitten?![]()
1 liter afgetapt hersenvocht?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
GeilaardDzjee, dat valt best wel mee, ik ben goed voor hooguit één liter per twee maanden.....
En dat is je goed recht.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Piercings snap ik idd echt niet, maar tattoo's en een beetje extra vulling heb ik geen problemen mee.![]()
Omdat ze géén foto van haar hoofd wil plaatsen denk jij: een foto van haar tetten doet ze vast wél!quote:
Spiegel kost een tientje bij de Gamma.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, maar dan zie je ze weer niet, zonde van de investering lijkt mij.......![]()
Hoe komt dat? (en dat is een serieuze vraag btw). Heeft het te maken met het feit dat je dan denkt dat ze alleen maar met uiterlijk bezig is?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En dat is je goed recht.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik meteen uitgekeken ben op een dame als ze neptieten zegt te hebben.
Echt waar?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik meteen uitgekeken ben op een dame als ze neptieten zegt te hebben.
Nee, dat niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe komt dat? (en dat is een serieuze vraag btw). Heeft het te maken met het feit dat je dan denkt dat ze alleen maar met uiterlijk bezig is?
Ik heb een 17" scherm, maar met de extended desktop op de tv ernaast moet het te zien zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft ze al eens geprobeerd te sturen, heb je een 21 inch scherm?![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Het is meer dat ik sowieso al dat gekut over "mooie mensen" spuugzat ben.
Met al die smerige anorexia horken in die boulimia kledinglijnen van overbetaalde homo's.
Overal loopt men maar te gillen wat zogenaamd "mooi" is en daardoor vergeten écht mooie vrouwen hoe mooi ze eigenlijk zijn.
Tief de godvergeten tering op met je teringschoonheidsideaal en ga ergens anders mensen hun leven naar de klote helpen met je semi-intellectuele übermensch-achtige gebrabbel over uiterlijk.
Goed zoquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Met al die smerige anorexia horken in die boulimia kledinglijnen van overbetaalde homo's.
Overal loopt men maar te gillen wat zogenaamd "mooi" is en daardoor vergeten écht mooie vrouwen hoe mooi ze eigenlijk zijn.
Tief de godvergeten tering op met je teringschoonheidsideaal en ga ergens anders mensen hun leven naar de klote helpen met je semi-intellectuele übermensch-achtige gebrabbel over uiterlijk.
Ah gut, Ian probeert puntjes te scoren bij de fokkers van het vrouwelijke geslacht.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan ben jij op je best..quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, ik ben kwaad!![]()
Iedereen heeft natuurlijk het recht om mooi te vinden wat hij mooi vindt. Dat het aangepraat wordt ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[quote]Nee, dat niet.
Ik neem aan dat je dit niet tegen mij had?quote:Tief de godvergeten tering op met je teringschoonheidsideaal en ga ergens anders mensen hun leven naar de klote helpen met je semi-intellectuele übermensch-achtige gebrabbel over uiterlijk.
Ja hoor, dat is precies wat ik wil.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ah gut, Ian probeert puntjes te scoren bij de fokkers van het vrouwelijke geslacht.![]()
Kom op zeg, als je eruit ziet als de achterkant van een bus dan heb je gewoon pech.
Live with it.
Als je mazzel hebt bestaat reincarnatie en kom je de volgende keer terug als Jolie of Piit.![]()
Dat is wel de realiteit. Mooie vrouwen verdienen meer, maken meer carriere en leven daardoor ook nog eens langer.......naar, raar, maar 100 procent waar.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ah gut, Ian probeert puntjes te scoren bij de fokkers van het vrouwelijke geslacht.![]()
Kom op zeg, als je eruit ziet als de achterkant van een bus dan heb je gewoon pech.
Live with it.
Als je mazzel hebt bestaat reincarnatie en kom je de volgende keer terug als Jolie of Piit.![]()
Absoluut niet tegen jou.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk het recht om mooi te vinden wat hij mooi vindt. Dat het aangepraat wordt ben ik wel met je eens.
[..]
Ik neem aan dat je dit niet tegen mij had?
Volgens mij wel!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik neem aan dat je dit niet tegen mij had?
Heb jij die lelijke teringsmile gemaakt eigenlijk?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij wel!
Relluh! [ afbeelding ]
Moet je een plastic doorzichtig zakje op je toetsenbord leggen, joh! Echt doen, hoor!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, speeksel! Ik kwijl nogal bij het lezen van sommige teksten......![]()
Ga je ze wurgen met je bretels ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut niet tegen jou.
Dat is waar ik meestal de fout in ga.![]()
Ik ga altijd tegen "mensen in het algemeen" schreeuwen als ik eenmaal bezig ben en mensen voelen zich dan aangesproken.
Ik kots op mensen als die hoeren van de "modepolitie".
Ik hoop zo dat die wijven mij een keer aanhouden op straat.
Dat gaat de uitzending niet halen.
Mooi, ik val namelijk echt niet op mooie vrouwen, althans dat wat de kalenders haalt. Mijn favo vrouw op dit moment is die advocate, die Gritta Bohler..... Die is absoluut niet mooi, maar ze heeft voor mij iets onweerstaanbaars ....quote:
Brittaquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, ik val namelijk echt niet op mooie vrouwen, althans dat wat de kalenders haalt. Mijn favo vrouw op dit moment is die advocate, die Gritta Bohler..... Die is absoluut niet mooi, maar ze heeft voor mij iets onweerstaanbaars ....
Goodbye everybody,quote:
En mooie mannen zijn vaak leeghoofden terwijl je als 'lelijke' man gewoon carriere kunt maken en een teringlekker wijf met enorme neptieten aan de haak kunt slaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is wel de realiteit. Mooie vrouwen verdienen meer, maken meer carriere en leven daardoor ook nog eens langer.......naar, raar, maar 100 procent waar.
Wellus, Neo!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut niet tegen jou.
Dat is waar ik meestal de fout in ga.![]()
Ik ga altijd tegen "mensen in het algemeen" schreeuwen als ik eenmaal bezig ben en mensen voelen zich dan aangesproken.
Ik kots op mensen als die hoeren van de "modepolitie".
Ik hoop zo dat die wijven mij een keer aanhouden op straat.
Dat gaat de uitzending niet halen.
Zeg ehm.....zit je iets dwars of zo?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:15 schreef -Lacrimosa- het volgende:
[..]
Moet je een plastic doorzichtig zakje op je toetsenbord leggen, joh! Echt doen, hoor!!
Dan is er hoop voor mij........bedankt voor deze enorme oppepper.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
En mooie mannen zijn vaak leeghoofden terwijl je als 'lelijke' man gewoon carriere kunt maken en een teringlekker wijf met enorme neptieten aan de haak kunt slaan.![]()
Ligt eraan hoe groot je haak is...quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
En mooie mannen zijn vaak leeghoofden terwijl je als 'lelijke' man gewoon carriere kunt maken en een teringlekker wijf met enorme neptieten aan de haak kunt slaan.![]()
NEIN!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb jij die lelijke teringsmile gemaakt eigenlijk?![]()
Brinta, slome!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, ik val namelijk echt niet op mooie vrouwen, althans dat wat de kalenders haalt. Mijn favo vrouw op dit moment is die advocate, die Gritta Bohler..... Die is absoluut niet mooi, maar ze heeft voor mij iets onweerstaanbaars ....
quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je haak is...![]()
Nou, geweldig.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
NEIN!
Ik produceer kwaliteitssmileys.
Ooit. [ afbeelding ]
Je kunt dan toch weer een kunsthaak nemen.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je haak is...![]()
Wurgen met bretels zou de uitzending gehaald hebben vermoedelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee.
Ik doe altijd verbaal geweld gebruiken![]()
Ligt standaard onder mijn kussen....quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt dan toch weer een kunsthaak nemen.....![]()
Foei, dat is oneigenlijk gebruik van......quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Wurgen met bretels zou de uitzending gehaald hebben vermoedelijk.
STERF!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik sterf nog liever dan dat ik een compliment geef.
Je hebt weleens, gewoon in het leven, dat je zo rond loopt. Je weet niet precies waar je naar op zoek bent. Je denkt wat na over het leven en de mensen die je hebt leren kennen. Je weegt de mensen tegen elkaar af. Zet iedereen op volgorde. Of je denkt bijvoorbeeld na over hoe gelukkig je bent en of je dat nog zou kunnen verbeteren. Op dat soort momenten komt het weleens voor dat je een willekeurige richting in gaat slenteren. Dat je een kant oploopt zonder dat het echt de bedoeling is als het ware. En dan wil het wel eensch gebeuren dat je bijvoorbeeld uitkomt op een station. Een station waar treinen de hele dag aankomen en wegrijden. Maar dat zijn meestal de stoptreinen. Er bestaat ook zoiets als een sneltrein of intercity. Die staan erom bekend dat ze érg hard door zo'n station rijden.quote:
Kom je daar van, zo'n ding onder je kussenquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ligt standaard onder mijn kussen....![]()
Van wie ben jij eigenlijk een kloonquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:22 schreef -Lacrimosa- het volgende:
[..]
Welterusten. Laten we eerst eens afspreken...![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je die gaat proberen te koppen.
Niet voor jou, gok ik!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag ook....maar aantrekkingskracht heeft ze!
Van een teringuser.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar iemand dood wensen siert je weer niet...quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dan toch een doodsverwensing doet.
Doe het dan zoals ik hierboven.
Jij moet een boek gaan schrijven.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt weleens, gewoon in het leven, dat je zo rond loopt. Je weet niet precies waar je naar op zoek bent. Je denkt wat na over het leven en de mensen die je hebt leren kennen. Je weegt de mensen tegen elkaar af. Zet iedereen op volgorde. Of je denkt bijvoorbeeld na over hoe gelukkig je bent en of je dat nog zou kunnen verbeteren. Op dat soort momenten komt het weleens voor dat je een willekeurige richting in gaat slenteren. Dat je een kant oploopt zonder dat het echt de bedoeling is als het ware. En dan wil het wel eensch gebeuren dat je bijvoorbeeld uitkomt op een station. Een station waar treinen de hele dag aankomen en wegrijden. Maar dat zijn meestal de stoptreinen. Er bestaat ook zoiets als een sneltrein of intercity. Die staan erom bekend dat ze érg hard door zo'n station rijden.
Wedden dat hij met zichzelf zit te spelen terwijl hij leest dat mensen op hem reageren omdat men hem in real life niet ziet staan vanwege zijn probleemhuid en spraakgebrek?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar wedden dat hij geen spoorboekjes kan lezen?
Context, my dear, context.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
Maar iemand dood wensen siert je weer niet...![]()
En zo hoort dat! Je idool moet onbereikbaar zijn......dit om het beeld dat je hebt in stand te houden. Je begrijpt er ook echt geen flikker van hé....quote:
Gert?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wedden dat hij met zichzelf zit te spelen terwijl hij leest dat mensen op hem reageren omdat men hem in real life niet ziet staan vanwege zijn probleemhuid en spraakgebrek?
Goed gezegd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
flikker
Mooi geschreven!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt weleens, gewoon in het leven, dat je zo rond loopt. Je weet niet precies waar je naar op zoek bent. Je denkt wat na over het leven en de mensen die je hebt leren kennen. Je weegt de mensen tegen elkaar af. Zet iedereen op volgorde. Of je denkt bijvoorbeeld na over hoe gelukkig je bent en of je dat nog zou kunnen verbeteren. Op dat soort momenten komt het weleens voor dat je een willekeurige richting in gaat slenteren. Dat je een kant oploopt zonder dat het echt de bedoeling is als het ware. En dan wil het wel eensch gebeuren dat je bijvoorbeeld uitkomt op een station. Een station waar treinen de hele dag aankomen en wegrijden. Maar dat zijn meestal de stoptreinen. Er bestaat ook zoiets als een sneltrein of intercity. Die staan erom bekend dat ze érg hard door zo'n station rijden.
Ik zie alleen 'my dear' en hartjes en ben alweer gesmolten voor die lelijke rotkop van je!quote:
Oi, Gert is puickend.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dat geval adviseer ik een betonnen trap....of twee. Laat die trein maar zitten.
Die 'Heathen"was zeker een kloon van jou???quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet echt.
Geef 's toe van wie je een kloon bent![]()
Zolang je aan mij denkt als je de achterkant van een bus ziet is het goed.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie alleen 'my dear' en hartjes en ben alweer gesmolten voor die lelijke rotkop van je!![]()
Absoluut niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die 'Heathen"was zeker een kloon van jou???![]()
Nou ja, dat pleit dan nog voor hem.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hij is geloof ik voor Feyenoord?
Heb je je uitlaat ook aan de achterkant?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Zolang je aan mij denkt als je de achterkant van een bus ziet is het goed.![]()
Neuh, dat zijn meestal Ajax-fans die 'anders' willen zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, dat pleit dan nog voor hem.....
Jij nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je je uitlaat ook aan de achterkant?
Dat pleit dan wel weer voor die Ajax fans........quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, dat zijn meestal Ajax-fans die 'anders' willen zijn.![]()
Jazeker en toen vroeg ik om een foto.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had ik je al verteld over een bos hout?![]()
Werd ook wel eens tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
Maarre AZ heeft vandaag ook gewonnen...
Wat is er mis met de keeper van Vitessequote:Op maandag 29 oktober 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind het Nederlandse voetbal al een hele tijd niet meer te pruimen. Punt.
Dat 'ie uit Boedapest komt....quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is er mis met de keeper van Vitesse
Vond het ook wel een flex aanbod......maar je weet het, niets voor niets bij die vrouwen. Vermoedelijk eerst een schuur in de verf zetten en het tuintje aanharken......quote:
Die zit op de bank.quote:
Loop maar weer weg!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Die zit op de bank.
Anyways, drank is op
Doei! [ afbeelding ]
Slaap lekker.......quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Die zit op de bank.
Anyways, drank is op
Doei! [ afbeelding ]
Neem je je teringkloon mee?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Die zit op de bank.
Anyways, drank is op
Doei! [ afbeelding ]
Ja und, moet 'ie maar tegen kunnen...quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet het ook wat anders inkleden........je bent zo tering direct af en toe....
Ja, niet dus...van schrik duikt ie onder het dekbed nu......quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja und, moet 'ie maar tegen kunnen...
Gaat lukken!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, ik ga ook nog een paar uur slapen voordat om acht uur die wekker weer gaat.....veel plezier nog...
Stilte is heilzaam....het brengt je bij jezelf, tot jezelf........slaap lekker straks Ian en Lobas.....quote:
Sterf de fucking hoerepleuris stel tering COS/PM hoeren die achter ieders rug om over iedereen lullen!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maak jij eensch herrie in de tent!![]()
Wie zijn dat dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sterf de fucking hoerepleuris stel tering COS/PM hoeren die achter ieders rug om over iedereen lullen!
Mhoah, klinkt een beetje als een doodgeslagen biertje..quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo goed, Lobasca?
Ik vind dat zo'n neverendingstory praatje en waarschijnlijk is het ook nog zo dat degene die er het hardst hun afschuw over uitbrullen, er zelf het actiefst aan deelnemen.quote:
Ian mag ik een dagje jou zijn ?quote:
Absoluut, hoezo?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ian mag ik een dagje jou zijn ?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sterf de fucking hoerepleuris stel tering COS/PM hoeren die achter ieders rug om over iedereen lullen!
Omdat ik dan op FOK! een geest heb die slimmer, scherper, oprechter en gevoeliger is dan ik ooit in staat ben om virtueel te kunnen zijn.quote:
Ik heb nog nooit een ban gevangen voor mijn eerlijkheid.quote:Op maandag 29 oktober 2007 03:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ik dan op FOK! een geest heb die slimmer, scherper, oprechter en gevoeliger is dan ik ooit in staat ben om virtueel te kunnen zijn.
Het oprecht en eerlijk blijven naar mezelf zonder ban, was voor mij een nog mooier geschenk. Iets wat ik aan ( bijna) niemand kan uitleggen................... en ( bijna) niemand zal snappen...............quote:Op maandag 29 oktober 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gevangen voor mijn eerlijkheid.
Jij wel.
Daarvoor zou ik graag even in uw richting buigen, schone jonkvrouwe.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 03:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het oprecht en eerlijk blijven naar mezelf zonder ban, was voor mij een nog mooier geschenk. Iets wat ik aan ( bijna) niemand kan uitleggen................... en ( bijna) niemand zal snappen...............
Het verlogenen van mn postgedrag en mn eigens stijl................... is me elke BAN waard.............. dat weet ik nu zeker. Daarvoor is FOK! mij niet dierbaar genoeg, maar wel mn eigen leven en mn kracht.............zijn te waardevol om te verliezen.
Trustequote:Op maandag 29 oktober 2007 03:06 schreef Lobasca het volgende:
Weltruste luitjes!
Mooi gesprokenquote:Op maandag 29 oktober 2007 03:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het oprecht en eerlijk blijven naar mezelf zonder ban, was voor mij een nog mooier geschenk. Iets wat ik aan ( bijna) niemand kan uitleggen................... en ( bijna) niemand zal snappen...............
Het verlogenen van mn postgedrag en mn eigens stijl................... is me elke BAN waard.............. dat weet ik nu zeker. Daarvoor is FOK! mij niet dierbaar genoeg, maar wel mn eigen leven en mn kracht.............zijn te waardevol om te verliezen.
KZ blijft trouw aan haarzelf, om het even wat een ander denkt. Dat toont kracht en sterkte. Ik heb daar bewondering voor om het even of ik het met haar eens ben. Dus dat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 03:59 schreef doka het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar als jij het zegt![]()
Aha. Als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 29 oktober 2007 04:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
KZ blijft trouw aan haarzelf, om het even wat een ander denkt. Dat toont kracht en sterkte. Ik heb daar bewondering voor om het even of ik het met haar eens ben. Dus dat.![]()
Dan zou men leven leeg en zinloos zijnquote:
Truste, likkerquote:Op maandag 29 oktober 2007 04:23 schreef doka het volgende:
[..]
Dan zou men leven leeg en zinloos zijn![]()
Nog even een muziekje http://stage6.divx.com/us(...)in-The-Wall-(part-2)
en dan slapie
Trusten
Klikquote:Op maandag 29 oktober 2007 05:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan het licht uit?
ik kots tvp's tegenwoordigquote:
weer eens wat anders dan projectiel-brakenquote:
Kortsluiting?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:07 schreef debuurvrouw het volgende:
hey Doka!
viel hier gewoon de stroom uit...zit je dan te koekeloeren. en je kan niks
![]()
nee, "gewoon" stroomstoring.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:18 schreef doka het volgende:
[..]
Kortsluiting?
Ik had het laatst ook. Dan merk je pas dat alles op stroom werkt. Heel irritant.![]()
schoenen aan jas aan en ff lekker t bos inquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, "gewoon" stroomstoring.![]()
maar echt de meest onozele dingen werken op stroom. niet te geloven eigenlijk. Wij zijn echt nergens met een keer en flinke stroomstoring..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |