Ja und, moet 'ie maar tegen kunnen...quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet het ook wat anders inkleden........je bent zo tering direct af en toe....
Ja, niet dus...van schrik duikt ie onder het dekbed nu......quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja und, moet 'ie maar tegen kunnen...
Gaat lukken!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, ik ga ook nog een paar uur slapen voordat om acht uur die wekker weer gaat.....veel plezier nog...
Stilte is heilzaam....het brengt je bij jezelf, tot jezelf........slaap lekker straks Ian en Lobas.....quote:
Sterf de fucking hoerepleuris stel tering COS/PM hoeren die achter ieders rug om over iedereen lullen!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maak jij eensch herrie in de tent!![]()
Wie zijn dat dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sterf de fucking hoerepleuris stel tering COS/PM hoeren die achter ieders rug om over iedereen lullen!
Mhoah, klinkt een beetje als een doodgeslagen biertje..quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo goed, Lobasca?
Ik vind dat zo'n neverendingstory praatje en waarschijnlijk is het ook nog zo dat degene die er het hardst hun afschuw over uitbrullen, er zelf het actiefst aan deelnemen.quote:
Ian mag ik een dagje jou zijn ?quote:
Absoluut, hoezo?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ian mag ik een dagje jou zijn ?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sterf de fucking hoerepleuris stel tering COS/PM hoeren die achter ieders rug om over iedereen lullen!
Omdat ik dan op FOK! een geest heb die slimmer, scherper, oprechter en gevoeliger is dan ik ooit in staat ben om virtueel te kunnen zijn.quote:
Ik heb nog nooit een ban gevangen voor mijn eerlijkheid.quote:Op maandag 29 oktober 2007 03:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ik dan op FOK! een geest heb die slimmer, scherper, oprechter en gevoeliger is dan ik ooit in staat ben om virtueel te kunnen zijn.
Het oprecht en eerlijk blijven naar mezelf zonder ban, was voor mij een nog mooier geschenk. Iets wat ik aan ( bijna) niemand kan uitleggen................... en ( bijna) niemand zal snappen...............quote:Op maandag 29 oktober 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gevangen voor mijn eerlijkheid.
Jij wel.
Daarvoor zou ik graag even in uw richting buigen, schone jonkvrouwe.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 03:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het oprecht en eerlijk blijven naar mezelf zonder ban, was voor mij een nog mooier geschenk. Iets wat ik aan ( bijna) niemand kan uitleggen................... en ( bijna) niemand zal snappen...............
Het verlogenen van mn postgedrag en mn eigens stijl................... is me elke BAN waard.............. dat weet ik nu zeker. Daarvoor is FOK! mij niet dierbaar genoeg, maar wel mn eigen leven en mn kracht.............zijn te waardevol om te verliezen.
Trustequote:Op maandag 29 oktober 2007 03:06 schreef Lobasca het volgende:
Weltruste luitjes!
Mooi gesprokenquote:Op maandag 29 oktober 2007 03:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het oprecht en eerlijk blijven naar mezelf zonder ban, was voor mij een nog mooier geschenk. Iets wat ik aan ( bijna) niemand kan uitleggen................... en ( bijna) niemand zal snappen...............
Het verlogenen van mn postgedrag en mn eigens stijl................... is me elke BAN waard.............. dat weet ik nu zeker. Daarvoor is FOK! mij niet dierbaar genoeg, maar wel mn eigen leven en mn kracht.............zijn te waardevol om te verliezen.
KZ blijft trouw aan haarzelf, om het even wat een ander denkt. Dat toont kracht en sterkte. Ik heb daar bewondering voor om het even of ik het met haar eens ben. Dus dat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 03:59 schreef doka het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar als jij het zegt![]()
Aha. Als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 29 oktober 2007 04:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
KZ blijft trouw aan haarzelf, om het even wat een ander denkt. Dat toont kracht en sterkte. Ik heb daar bewondering voor om het even of ik het met haar eens ben. Dus dat.![]()
Dan zou men leven leeg en zinloos zijnquote:
Truste, likkerquote:Op maandag 29 oktober 2007 04:23 schreef doka het volgende:
[..]
Dan zou men leven leeg en zinloos zijn![]()
Nog even een muziekje http://stage6.divx.com/us(...)in-The-Wall-(part-2)
en dan slapie
Trusten
Klikquote:Op maandag 29 oktober 2007 05:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan het licht uit?
ik kots tvp's tegenwoordigquote:
weer eens wat anders dan projectiel-brakenquote:
Kortsluiting?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:07 schreef debuurvrouw het volgende:
hey Doka!
viel hier gewoon de stroom uit...zit je dan te koekeloeren. en je kan niks
![]()
nee, "gewoon" stroomstoring.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:18 schreef doka het volgende:
[..]
Kortsluiting?
Ik had het laatst ook. Dan merk je pas dat alles op stroom werkt. Heel irritant.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |