Jij nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je je uitlaat ook aan de achterkant?
Dat pleit dan wel weer voor die Ajax fans........quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, dat zijn meestal Ajax-fans die 'anders' willen zijn.![]()
Jazeker en toen vroeg ik om een foto.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had ik je al verteld over een bos hout?![]()
Werd ook wel eens tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
Maarre AZ heeft vandaag ook gewonnen...
Wat is er mis met de keeper van Vitessequote:Op maandag 29 oktober 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind het Nederlandse voetbal al een hele tijd niet meer te pruimen. Punt.
Dat 'ie uit Boedapest komt....quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is er mis met de keeper van Vitesse
Vond het ook wel een flex aanbod......maar je weet het, niets voor niets bij die vrouwen. Vermoedelijk eerst een schuur in de verf zetten en het tuintje aanharken......quote:
Die zit op de bank.quote:
Loop maar weer weg!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Die zit op de bank.
Anyways, drank is op
Doei! [ afbeelding ]
Slaap lekker.......quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Die zit op de bank.
Anyways, drank is op
Doei! [ afbeelding ]
Neem je je teringkloon mee?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Die zit op de bank.
Anyways, drank is op
Doei! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |