Jij moet een boek gaan schrijven.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt weleens, gewoon in het leven, dat je zo rond loopt. Je weet niet precies waar je naar op zoek bent. Je denkt wat na over het leven en de mensen die je hebt leren kennen. Je weegt de mensen tegen elkaar af. Zet iedereen op volgorde. Of je denkt bijvoorbeeld na over hoe gelukkig je bent en of je dat nog zou kunnen verbeteren. Op dat soort momenten komt het weleens voor dat je een willekeurige richting in gaat slenteren. Dat je een kant oploopt zonder dat het echt de bedoeling is als het ware. En dan wil het wel eensch gebeuren dat je bijvoorbeeld uitkomt op een station. Een station waar treinen de hele dag aankomen en wegrijden. Maar dat zijn meestal de stoptreinen. Er bestaat ook zoiets als een sneltrein of intercity. Die staan erom bekend dat ze érg hard door zo'n station rijden.
Ik stel voor dat je die gaat proberen te koppen.
Wedden dat hij met zichzelf zit te spelen terwijl hij leest dat mensen op hem reageren omdat men hem in real life niet ziet staan vanwege zijn probleemhuid en spraakgebrek?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar wedden dat hij geen spoorboekjes kan lezen?
Context, my dear, context.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
Maar iemand dood wensen siert je weer niet...![]()
En zo hoort dat! Je idool moet onbereikbaar zijn......dit om het beeld dat je hebt in stand te houden. Je begrijpt er ook echt geen flikker van hé....quote:
Gert?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wedden dat hij met zichzelf zit te spelen terwijl hij leest dat mensen op hem reageren omdat men hem in real life niet ziet staan vanwege zijn probleemhuid en spraakgebrek?
Goed gezegd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
flikker
Mooi geschreven!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt weleens, gewoon in het leven, dat je zo rond loopt. Je weet niet precies waar je naar op zoek bent. Je denkt wat na over het leven en de mensen die je hebt leren kennen. Je weegt de mensen tegen elkaar af. Zet iedereen op volgorde. Of je denkt bijvoorbeeld na over hoe gelukkig je bent en of je dat nog zou kunnen verbeteren. Op dat soort momenten komt het weleens voor dat je een willekeurige richting in gaat slenteren. Dat je een kant oploopt zonder dat het echt de bedoeling is als het ware. En dan wil het wel eensch gebeuren dat je bijvoorbeeld uitkomt op een station. Een station waar treinen de hele dag aankomen en wegrijden. Maar dat zijn meestal de stoptreinen. Er bestaat ook zoiets als een sneltrein of intercity. Die staan erom bekend dat ze érg hard door zo'n station rijden.
Ik stel voor dat je die gaat proberen te koppen.
Ik zie alleen 'my dear' en hartjes en ben alweer gesmolten voor die lelijke rotkop van je!quote:
Oi, Gert is puickend.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dat geval adviseer ik een betonnen trap....of twee. Laat die trein maar zitten.
Die 'Heathen"was zeker een kloon van jou???quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet echt.
Geef 's toe van wie je een kloon bent![]()
Zolang je aan mij denkt als je de achterkant van een bus ziet is het goed.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie alleen 'my dear' en hartjes en ben alweer gesmolten voor die lelijke rotkop van je!![]()
Absoluut niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die 'Heathen"was zeker een kloon van jou???![]()
Nou ja, dat pleit dan nog voor hem.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hij is geloof ik voor Feyenoord?
Heb je je uitlaat ook aan de achterkant?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Zolang je aan mij denkt als je de achterkant van een bus ziet is het goed.![]()
Neuh, dat zijn meestal Ajax-fans die 'anders' willen zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, dat pleit dan nog voor hem.....
Jij nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je je uitlaat ook aan de achterkant?
Dat pleit dan wel weer voor die Ajax fans........quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, dat zijn meestal Ajax-fans die 'anders' willen zijn.![]()
Jazeker en toen vroeg ik om een foto.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had ik je al verteld over een bos hout?![]()
Werd ook wel eens tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
Maarre AZ heeft vandaag ook gewonnen...
Wat is er mis met de keeper van Vitessequote:Op maandag 29 oktober 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind het Nederlandse voetbal al een hele tijd niet meer te pruimen. Punt.
Dat 'ie uit Boedapest komt....quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is er mis met de keeper van Vitesse
Vond het ook wel een flex aanbod......maar je weet het, niets voor niets bij die vrouwen. Vermoedelijk eerst een schuur in de verf zetten en het tuintje aanharken......quote:
Die zit op de bank.quote:
Loop maar weer weg!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Die zit op de bank.
Anyways, drank is op
Doei! [ afbeelding ]
Slaap lekker.......quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Die zit op de bank.
Anyways, drank is op
Doei! [ afbeelding ]
Neem je je teringkloon mee?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Die zit op de bank.
Anyways, drank is op
Doei! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |