Dan is er hoop voor mij........bedankt voor deze enorme oppepper.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
En mooie mannen zijn vaak leeghoofden terwijl je als 'lelijke' man gewoon carriere kunt maken en een teringlekker wijf met enorme neptieten aan de haak kunt slaan.![]()
Ligt eraan hoe groot je haak is...quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
En mooie mannen zijn vaak leeghoofden terwijl je als 'lelijke' man gewoon carriere kunt maken en een teringlekker wijf met enorme neptieten aan de haak kunt slaan.![]()
NEIN!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb jij die lelijke teringsmile gemaakt eigenlijk?![]()
Brinta, slome!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, ik val namelijk echt niet op mooie vrouwen, althans dat wat de kalenders haalt. Mijn favo vrouw op dit moment is die advocate, die Gritta Bohler..... Die is absoluut niet mooi, maar ze heeft voor mij iets onweerstaanbaars ....
quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je haak is...![]()
Nou, geweldig.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
NEIN!
Ik produceer kwaliteitssmileys.
Ooit. [ afbeelding ]
Je kunt dan toch weer een kunsthaak nemen.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je haak is...![]()
Wurgen met bretels zou de uitzending gehaald hebben vermoedelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee.
Ik doe altijd verbaal geweld gebruiken![]()
Ligt standaard onder mijn kussen....quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt dan toch weer een kunsthaak nemen.....![]()
Foei, dat is oneigenlijk gebruik van......quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Wurgen met bretels zou de uitzending gehaald hebben vermoedelijk.
STERF!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik sterf nog liever dan dat ik een compliment geef.
Je hebt weleens, gewoon in het leven, dat je zo rond loopt. Je weet niet precies waar je naar op zoek bent. Je denkt wat na over het leven en de mensen die je hebt leren kennen. Je weegt de mensen tegen elkaar af. Zet iedereen op volgorde. Of je denkt bijvoorbeeld na over hoe gelukkig je bent en of je dat nog zou kunnen verbeteren. Op dat soort momenten komt het weleens voor dat je een willekeurige richting in gaat slenteren. Dat je een kant oploopt zonder dat het echt de bedoeling is als het ware. En dan wil het wel eensch gebeuren dat je bijvoorbeeld uitkomt op een station. Een station waar treinen de hele dag aankomen en wegrijden. Maar dat zijn meestal de stoptreinen. Er bestaat ook zoiets als een sneltrein of intercity. Die staan erom bekend dat ze érg hard door zo'n station rijden.quote:
Kom je daar van, zo'n ding onder je kussenquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ligt standaard onder mijn kussen....![]()
Van wie ben jij eigenlijk een kloonquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:22 schreef -Lacrimosa- het volgende:
[..]
Welterusten. Laten we eerst eens afspreken...![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je die gaat proberen te koppen.
Niet voor jou, gok ik!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag ook....maar aantrekkingskracht heeft ze!
Van een teringuser.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar iemand dood wensen siert je weer niet...quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dan toch een doodsverwensing doet.
Doe het dan zoals ik hierboven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |