Goed zoquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Het is meer dat ik sowieso al dat gekut over "mooie mensen" spuugzat ben.
Met al die smerige anorexia horken in die boulimia kledinglijnen van overbetaalde homo's.
Overal loopt men maar te gillen wat zogenaamd "mooi" is en daardoor vergeten écht mooie vrouwen hoe mooi ze eigenlijk zijn.
Tief de godvergeten tering op met je teringschoonheidsideaal en ga ergens anders mensen hun leven naar de klote helpen met je semi-intellectuele übermensch-achtige gebrabbel over uiterlijk.
Ah gut, Ian probeert puntjes te scoren bij de fokkers van het vrouwelijke geslacht.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Overal loopt men maar te gillen wat zogenaamd "mooi" is en daardoor vergeten écht mooie vrouwen hoe mooi ze eigenlijk zijn.
Dan ben jij op je best..quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, ik ben kwaad!![]()
Iedereen heeft natuurlijk het recht om mooi te vinden wat hij mooi vindt. Dat het aangepraat wordt ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[quote]Nee, dat niet.
Het is meer dat ik sowieso al dat gekut over "mooie mensen" spuugzat ben.
Met al die smerige anorexia horken in die boulimia kledinglijnen van overbetaalde homo's.
Ik neem aan dat je dit niet tegen mij had?quote:Tief de godvergeten tering op met je teringschoonheidsideaal en ga ergens anders mensen hun leven naar de klote helpen met je semi-intellectuele übermensch-achtige gebrabbel over uiterlijk.
Ja hoor, dat is precies wat ik wil.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ah gut, Ian probeert puntjes te scoren bij de fokkers van het vrouwelijke geslacht.![]()
Kom op zeg, als je eruit ziet als de achterkant van een bus dan heb je gewoon pech.
Live with it.
Als je mazzel hebt bestaat reincarnatie en kom je de volgende keer terug als Jolie of Piit.![]()
Dat is wel de realiteit. Mooie vrouwen verdienen meer, maken meer carriere en leven daardoor ook nog eens langer.......naar, raar, maar 100 procent waar.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ah gut, Ian probeert puntjes te scoren bij de fokkers van het vrouwelijke geslacht.![]()
Kom op zeg, als je eruit ziet als de achterkant van een bus dan heb je gewoon pech.
Live with it.
Als je mazzel hebt bestaat reincarnatie en kom je de volgende keer terug als Jolie of Piit.![]()
Absoluut niet tegen jou.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk het recht om mooi te vinden wat hij mooi vindt. Dat het aangepraat wordt ben ik wel met je eens.
[..]
Ik neem aan dat je dit niet tegen mij had?
Volgens mij wel!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik neem aan dat je dit niet tegen mij had?
Heb jij die lelijke teringsmile gemaakt eigenlijk?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij wel!
Relluh! [ afbeelding ]
Moet je een plastic doorzichtig zakje op je toetsenbord leggen, joh! Echt doen, hoor!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, speeksel! Ik kwijl nogal bij het lezen van sommige teksten......![]()
Ga je ze wurgen met je bretels ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut niet tegen jou.
Dat is waar ik meestal de fout in ga.![]()
Ik ga altijd tegen "mensen in het algemeen" schreeuwen als ik eenmaal bezig ben en mensen voelen zich dan aangesproken.
Ik kots op mensen als die hoeren van de "modepolitie".
Ik hoop zo dat die wijven mij een keer aanhouden op straat.
Dat gaat de uitzending niet halen.
Mooi, ik val namelijk echt niet op mooie vrouwen, althans dat wat de kalenders haalt. Mijn favo vrouw op dit moment is die advocate, die Gritta Bohler..... Die is absoluut niet mooi, maar ze heeft voor mij iets onweerstaanbaars ....quote:
Brittaquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, ik val namelijk echt niet op mooie vrouwen, althans dat wat de kalenders haalt. Mijn favo vrouw op dit moment is die advocate, die Gritta Bohler..... Die is absoluut niet mooi, maar ze heeft voor mij iets onweerstaanbaars ....
Goodbye everybody,quote:
En mooie mannen zijn vaak leeghoofden terwijl je als 'lelijke' man gewoon carriere kunt maken en een teringlekker wijf met enorme neptieten aan de haak kunt slaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is wel de realiteit. Mooie vrouwen verdienen meer, maken meer carriere en leven daardoor ook nog eens langer.......naar, raar, maar 100 procent waar.
Wellus, Neo!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut niet tegen jou.
Dat is waar ik meestal de fout in ga.![]()
Ik ga altijd tegen "mensen in het algemeen" schreeuwen als ik eenmaal bezig ben en mensen voelen zich dan aangesproken.
Ik kots op mensen als die hoeren van de "modepolitie".
Ik hoop zo dat die wijven mij een keer aanhouden op straat.
Dat gaat de uitzending niet halen.
Zeg ehm.....zit je iets dwars of zo?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:15 schreef -Lacrimosa- het volgende:
[..]
Moet je een plastic doorzichtig zakje op je toetsenbord leggen, joh! Echt doen, hoor!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |