Natuurlijke tetjesquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:42 schreef -Lacrimosa- het volgende:
Lekker kind, alleen heeft ze een borstprothese nodig op rechts...
Geef mij wat dat betreft dan maar Sophietje van Gertmeneerdemod.
Neptieten zijn lelijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Kun je voor 4K een paar nieuwe tieten kopen?
Dat siert je!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik keek slechts naar haar ogen en haar mond.![]()
Beter dan niks.quote:
Weesch blij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Beter dan niks.![]()
Ik heb helaas nog niet de mogelijkheid gehad om eens lekker in een paar keiharde neptieten te mogen knijpen.![]()
Afhankelijk van welke maat, zit de prijs tussen de 3,5 en 5 k. Bij de gamma heb je een tube siliconen voor 10 euroquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Kun je voor 4K een paar nieuwe tieten kopen?
Onzekere trendgevoelige mutsen mogen ze wezen, maar geil moet ze zijn!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:49 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Weesch blij.
Neptieten zijn voor onzekere trendgevoelige mutsen.
Voelt hetzelfde.........het sabbelt hetzelfde........het komt wel beter klaar (als je er tussendoor zit te raggen)quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Beter dan niks.![]()
Ik heb helaas nog niet de mogelijkheid gehad om eens lekker in een paar keiharde neptieten te mogen knijpen.![]()
Jij bent gewoon gauw tevredenquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Onzekere trendgevoelige mutsen mogen ze wezen, maar geil moet ze zijn!![]()
Die shit spuit ik altijd in deur-, fiets- en autosloten van mijn exvriendinnen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afhankelijk van welke maat, zit de prijs tussen de 3,5 en 5 k. Bij de gamma heb je een tube siliconen voor 10 euro
D heb je er wel voor.........Vind je de jouwe echt te klein?quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Die shit spuit ik altijd in deur-, fiets- en autosloten van mijn exvriendinnen.![]()
Maar voor 4K krijg je dus een redelijke C-cup?![]()
En daarnaast, het oog wil ook wat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voelt hetzelfde.........het sabbelt hetzelfde........het komt wel beter klaar (als je er tussendoor zit te raggen)
van horen vertellen
Hebt u ook een paar?quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke maat, zit de prijs tussen de 3,5 en 5 k. Bij de gamma heb je een tube siliconen voor 10 euro
Die rechtse!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:53 schreef -Lacrimosa- het volgende:
Neptieten zijn inderdaad heel sneu. Al is een meid nog zo lief, lekker en kan ze goed goochelen, als d'r borsten nep zouden zijn, zou ik er niet blij van worden
denk ik...
Yep, en ik heb 4K gewonnen omdat Alves blijft scoren voor Heerenveen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D heb je er wel voor.........Vind je de jouwe echt te klein?![]()
Gaat het eindelijk een keer op een 'leuke' manier over borsten, komt die geilaard weer een smet werpen op het geheel. Smeerdeken, scheer je weg!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voelt hetzelfde.........het sabbelt hetzelfde........het komt wel beter klaar (als je er tussendoor zit te raggen)
van horen vertellen
Dan draai je haar toch gewoon omquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jah, maar met die memmen voor je ogen zie je geen fuck meer.......
Tattoos en piercings horen in mijn lijstje van neptietenquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van mij hoeven neptieten ook niet, maar die weerstand begrijp ik ook weer niets. Kunstbenen, kunsgebitten, lenzen, brillen, tattoos, piercings, etc. alles kan en mag. Bij kunsttieten zit de weerstand hoger.....hoe komt dat?
Geilaardquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:57 schreef -Lacrimosa- het volgende:
[..]
Gaat het eindelijk een keer op een 'leuke' manier over borsten, komt die geilaard weer een smet werpen op het geheel. Smeerdeken, scheer je weg!
Ze kan toch gewoon andersom bovenop zitten?quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan niet, schuren de tepels stuk op het tapijt of het laminaat...![]()
Wat is jouw cupmaat?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
Met de winter voor de deur, is een bos hout best lekker...
Tja, maar ik begrijp al die beugels in die kinderbekkies weer niet. Gemartel om twee ietwat scheve tanden recht te trekken......quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tattoos en piercings horen in mijn lijstje van neptieten
En het verschil met de rest is: zonder de nepversie kan je ook gewoon je gang gaan.
Kunstbenen/kunstgebitten en dergelijke zijn meer nodig dan om je schoonheid te upgraden.
Fucking onzin.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, maar ik begrijp al die beugels in die kinderbekkies weer niet. Gemartel om twee ietwat scheve tanden recht te trekken......
Piercings snap ik idd echt niet, maar tattoo's en een beetje extra vulling heb ik geen problemen mee.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Tattoos en piercings horen in mijn lijstje van neptieten
Jah, maar dan zie je ze weer niet, zonde van de investering lijkt mij.......quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kan toch gewoon andersom bovenop zitten?![]()
1 liter afgetapt hersenvocht?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
GeilaardDzjee, dat valt best wel mee, ik ben goed voor hooguit één liter per twee maanden.....
En dat is je goed recht.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Piercings snap ik idd echt niet, maar tattoo's en een beetje extra vulling heb ik geen problemen mee.![]()
Omdat ze géén foto van haar hoofd wil plaatsen denk jij: een foto van haar tetten doet ze vast wél!quote:
Spiegel kost een tientje bij de Gamma.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, maar dan zie je ze weer niet, zonde van de investering lijkt mij.......![]()
Hoe komt dat? (en dat is een serieuze vraag btw). Heeft het te maken met het feit dat je dan denkt dat ze alleen maar met uiterlijk bezig is?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En dat is je goed recht.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik meteen uitgekeken ben op een dame als ze neptieten zegt te hebben.
Echt waar?quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik meteen uitgekeken ben op een dame als ze neptieten zegt te hebben.
Nee, dat niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe komt dat? (en dat is een serieuze vraag btw). Heeft het te maken met het feit dat je dan denkt dat ze alleen maar met uiterlijk bezig is?
Ik heb een 17" scherm, maar met de extended desktop op de tv ernaast moet het te zien zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft ze al eens geprobeerd te sturen, heb je een 21 inch scherm?![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Het is meer dat ik sowieso al dat gekut over "mooie mensen" spuugzat ben.
Met al die smerige anorexia horken in die boulimia kledinglijnen van overbetaalde homo's.
Overal loopt men maar te gillen wat zogenaamd "mooi" is en daardoor vergeten écht mooie vrouwen hoe mooi ze eigenlijk zijn.
Tief de godvergeten tering op met je teringschoonheidsideaal en ga ergens anders mensen hun leven naar de klote helpen met je semi-intellectuele übermensch-achtige gebrabbel over uiterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |