Natuurlijke tetjesquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:42 schreef -Lacrimosa- het volgende:
Lekker kind, alleen heeft ze een borstprothese nodig op rechts...
Geef mij wat dat betreft dan maar Sophietje van Gertmeneerdemod.
Neptieten zijn lelijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Kun je voor 4K een paar nieuwe tieten kopen?
Dat siert je!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik keek slechts naar haar ogen en haar mond.![]()
Beter dan niks.quote:
Weesch blij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Beter dan niks.![]()
Ik heb helaas nog niet de mogelijkheid gehad om eens lekker in een paar keiharde neptieten te mogen knijpen.![]()
Afhankelijk van welke maat, zit de prijs tussen de 3,5 en 5 k. Bij de gamma heb je een tube siliconen voor 10 euroquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Kun je voor 4K een paar nieuwe tieten kopen?
Onzekere trendgevoelige mutsen mogen ze wezen, maar geil moet ze zijn!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:49 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Weesch blij.
Neptieten zijn voor onzekere trendgevoelige mutsen.
Voelt hetzelfde.........het sabbelt hetzelfde........het komt wel beter klaar (als je er tussendoor zit te raggen)quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Beter dan niks.![]()
Ik heb helaas nog niet de mogelijkheid gehad om eens lekker in een paar keiharde neptieten te mogen knijpen.![]()
Jij bent gewoon gauw tevredenquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Onzekere trendgevoelige mutsen mogen ze wezen, maar geil moet ze zijn!![]()
Die shit spuit ik altijd in deur-, fiets- en autosloten van mijn exvriendinnen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afhankelijk van welke maat, zit de prijs tussen de 3,5 en 5 k. Bij de gamma heb je een tube siliconen voor 10 euro
D heb je er wel voor.........Vind je de jouwe echt te klein?quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Die shit spuit ik altijd in deur-, fiets- en autosloten van mijn exvriendinnen.![]()
Maar voor 4K krijg je dus een redelijke C-cup?![]()
En daarnaast, het oog wil ook wat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voelt hetzelfde.........het sabbelt hetzelfde........het komt wel beter klaar (als je er tussendoor zit te raggen)
van horen vertellen
Hebt u ook een paar?quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke maat, zit de prijs tussen de 3,5 en 5 k. Bij de gamma heb je een tube siliconen voor 10 euro
Die rechtse!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:53 schreef -Lacrimosa- het volgende:
Neptieten zijn inderdaad heel sneu. Al is een meid nog zo lief, lekker en kan ze goed goochelen, als d'r borsten nep zouden zijn, zou ik er niet blij van worden
denk ik...
Yep, en ik heb 4K gewonnen omdat Alves blijft scoren voor Heerenveen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D heb je er wel voor.........Vind je de jouwe echt te klein?![]()
Gaat het eindelijk een keer op een 'leuke' manier over borsten, komt die geilaard weer een smet werpen op het geheel. Smeerdeken, scheer je weg!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voelt hetzelfde.........het sabbelt hetzelfde........het komt wel beter klaar (als je er tussendoor zit te raggen)
van horen vertellen
Dan draai je haar toch gewoon omquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jah, maar met die memmen voor je ogen zie je geen fuck meer.......
Tattoos en piercings horen in mijn lijstje van neptietenquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van mij hoeven neptieten ook niet, maar die weerstand begrijp ik ook weer niets. Kunstbenen, kunsgebitten, lenzen, brillen, tattoos, piercings, etc. alles kan en mag. Bij kunsttieten zit de weerstand hoger.....hoe komt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |