De freule heeft de laatste dagen haar residentie betrokken op het deksel van het toilet. Zodat piesen er als volgt uitziet: freule verwijderen, deksel omhoog, ding doen, deksel omlaag, freule opnieuw installeren. Maar we doen het graag hoor, slaven als we van haar zijn.quote:
Nog effe in training dan, want je was te laat.quote:
Ik was wel de eerste V na de OP.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Nog effe in training dan, want je was te laat.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
De freule heeft de laatste dagen haar residentie betrokken op het deksel van het toilet. Zodat piesen er als volgt uitziet: freule verwijderen, deksel omhoog, ding doen, deksel omlaag, freule opnieuw installeren. Maar we doen het graag hoor, slaven als we van haar zijn.
Ehm... of bedoel je mij soms? Ik ben geen freule, ik ben een vod en voel me ook nog zo. Hele dag in bed gelegen, helemaal verfrommeld natuurlijk.
Wat een kutnummer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:42 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QCL5xfNUujE
Verwacht je nu lof?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
OP is klaar. Of het te volgen valt is een tweede.
FiPo = First Post. Okee, dat mag. Maar:quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:39 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik was wel de eerste V na de OP.![]()
Ik wacht wel even op Gert en Sophie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
FiPo = First Post. Okee, dat mag. Maar:
V = (ik ga) Vunzig (doen). En dat mag hier niet.
Dacht ik.
doe s een linkje? zoek me de tyfus zo...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:31 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je kan het uiteraard proberen.
De kwaliteit mag zo kut zijn als je zelf wil, als de grap maar goed is.
Disana is nog niet fit genoeg om een spohie te doen met witlofquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op Gert en Sophie.
Maar dat is niet Vunzig. Dat is Behoeftig. En voor zulke mensen ruimen we hier gewoon een plekje in.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op Gert en Sophie.
Het klinkt anders wel spannend. Gek dat je zelfs na tien jaar nog dingen hebt kunnen missen... kun je een stappenplan met paint illustraties voor me posten? Misschien heeft Lobasca er ook nog wel wat aan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Disana is nog niet fit genoeg om een spohie te doen met witlof![]()
BE-ELZEBUB has a devil put aside for me-eee-ee for meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 28 oktober 2007 19:48 schreef APK het volgende:
OH MAMMA MIA, MAMMA MIA, MAMMA MIA LET ME GO!![]()
Veterstiften als het plastieken uiteinden zijn, veterbeslag als het metalen of zilveren uiteinden zijn. Verder heten de ronden metalen uiteinden malieën.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:48 schreef Lobasca het volgende:
Weet alleen niet meer hoe de harde stukjes aan het uiteinde van veters heten...
Morgen naar je schoenmakerquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:48 schreef Lobasca het volgende:
Ik luisterde een aantal jaar geleden ook wekelijks naar Avro's Nachtdienst, die vrouw had zo'n heerlijke stem.
Weet alleen niet meer hoe de harde stukjes aan het uiteinde van veters heten...
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Veterstiften als het plastieken uiteinden zijn, veterbeslag als het metalen of zilveren uiteinden zijn. Verder heten de ronden metalen uiteinden malieën.![]()
nou, misschien kan je beter een paar topics teruglezen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klinkt anders wel spannend. Gek dat je zelfs na tien jaar nog dingen hebt kunnen missen... kun je een stappenplan met paint illustraties voor me posten? Misschien heeft Lobasca er ook nog wel wat aan.
De courgette!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, misschien kan je beter een paar topics teruglezen...
het stappenplan zal uhm, behoorlijk, uhm.... inzichtelijk zijn...niet geschikt voor tere zielen om 8 uur 's avonds op zondag...
![]()
Alsof ik niet de hele SC onderspam als ik een topic opengooi.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doe s een linkje? zoek me de tyfus zo...![]()
anders weet ik niet eens waarover ik grappig moet zijn.uberhaupt grappig zijn kost de nodige inspanning.
![]()
Ah, de tijdsprongsektebijeenkomstquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
BE-ELZEBUB has a devil put aside for me-eee-ee for meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Was al op dezelfde pagina als jij aan het speuren....hahaha internetwijsheidquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Veterstiften als het plastieken uiteinden zijn, veterbeslag als het metalen of zilveren uiteinden zijn. Verder heten de ronden metalen uiteinden malieën.![]()
Nestels.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
Zoals Lobasca die APK wel heel erg lief lijkt te vinden en zijn warme lijf mist
Heet jij toevallig Sophie?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:57 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Gut....wat een gedoe met APK en Lobasca![]()
Nou he? Vooral in de hoofden van anderen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:57 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Doe is vertellen danquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou he? Vooral in de hoofden van anderen...![]()
Ja wat wil je... ik drijf af en toe mijn bed uit en dan schrijf jij dat je een warm lijf mist...quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou he? Vooral in de hoofden van anderen...![]()
Ja maar...ja maar....jij zat aan de snert...en dan blaas je mij zo het bed uit....quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wat wil je... ik drijf af en toe mijn bed uit en dan schrijf jij dat je een warm lijf mist...
... maar niet het mijne![]()
Yeah baby, give 'em HELL !quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:57 schreef Calimero_31het volgende:
[..]
Een half kopje en een boterham... Wat ben jij hardquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar....jij zat aan de snert...en dan blaas je mij zo het bed uit....![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
Ik ga ER kijken, en als ik terugkom, hoop ik dat de haai zijn werk heeft gedaan.
[ afbeelding ]
Nee, dit is geen verdwaalde COS post.
Is dit blauwe toestemming?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah baby, give 'em HELL ! [ afbeelding ]
is dit een vraag me wat er is gebeurd post ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:50 schreef Jappie het volgende:
Ik ben een enorme suffert
![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeee Jappertquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:50 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
Yep..alles okidoki...en nee..t is meer een statement.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
is dit een vraag me wat er is gebeurd post ?
WAZKEBEURT jappie ? alles goed ?
Wat denk je ??? ..Ik doe het vriesvak open en ???quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeee Jappert![]()
Strafregels![]()
Wrom ???
Een frikandel, over datum ???quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat denk je ??? ..Ik doe het vriesvak open en ???![]()
Stuur je ze nu? Dan kijk ik gelijk even.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk dat het tijd word voor wat nieuwe u2utjes![]()
![]()
Das nou echt een toffe opmerkingquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:56 schreef kleinzusje het volgende:
Gut, wat een gedoe met Jappie en cali![]()
En ook best wel orgineel hequote:Op zondag 28 oktober 2007 23:58 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Das nou echt een toffe opmerking![]()
quote:
Beurdquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:55 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Stuur je ze nu? Dan kijk ik gelijk even.![]()
Opgeslagen...quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze blijft ook altijd bestaan![]()
In mn vriesvakquote:
Gelukkig bestaat hier copy paste...quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:05 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Lelijk karakter![]()
Ga jij nog maar wat regeltjes schrijven.![]()
Trust KZquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
Truste Jappertlief en lekker ding, Cali en anderen..............
Morning Peter( + anderen)
Tis al 1.00 uur en ik wil morgen wat 010 gasten uit gaan lachen...............![]()
![]()
Ga jij maar lekker aan de slag met je Pritt stiftquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat hier copy paste...![]()
![]()
Ik zal aan je denken..quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:09 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker aan de slag met je Pritt stift![]()
Jij ook al?quote:
Ligt mijn bovenbuurvrouw daar te slapen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:53 schreef Jappie het volgende:
Wat denk je ??? ..Ik doe het vriesvak open en ???![]()
Ik niet, ik ben gewoon saai.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:20 schreef APK het volgende:
Zit iedereen weer te MSN-en?
Tip: Start ---> Uitvoeren: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
Goed hè, die Teletubbie vormgeving?quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Pushing Daisies is teringtof trouwens.
Geniaal inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Goed hè, die Teletubbie vormgeving?![]()
Gewoon gratis stoned worden door tv te kijken.![]()
Er zijn al vier afleveringen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad.
Jammer dat er nog maar 2 afleveringen online stonden.
Het is vrij nieuw?
Mijn onkunde met torrents in het achterhoofd houdend: dank uquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn al vier afleveringen.![]()
Zie PM voor de illegale shit.![]()
Op torrent klikken en dowloaden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Mijn onkunde met torrents in het achterhoofd houdend: dank u![]()
Ik keek slechts naar haar ogen en haar mond.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:42 schreef -Lacrimosa- het volgende:
Lekker kind, alleen heeft ze een borstprothese nodig op rechts...
Geef mij wat dat betreft dan maar Sophietje van Gertmeneerdemod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |