Beurdquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:55 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Stuur je ze nu? Dan kijk ik gelijk even.![]()
Opgeslagen...quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze blijft ook altijd bestaan![]()
In mn vriesvakquote:
Gelukkig bestaat hier copy paste...quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:05 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Lelijk karakter![]()
Ga jij nog maar wat regeltjes schrijven.![]()
Trust KZquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
Truste Jappertlief en lekker ding, Cali en anderen..............
Morning Peter( + anderen)
Tis al 1.00 uur en ik wil morgen wat 010 gasten uit gaan lachen...............![]()
![]()
Ga jij maar lekker aan de slag met je Pritt stiftquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat hier copy paste...![]()
![]()
Ik zal aan je denken..quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:09 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker aan de slag met je Pritt stift![]()
Jij ook al?quote:
Ligt mijn bovenbuurvrouw daar te slapen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:53 schreef Jappie het volgende:
Wat denk je ??? ..Ik doe het vriesvak open en ???![]()
Ik niet, ik ben gewoon saai.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:20 schreef APK het volgende:
Zit iedereen weer te MSN-en?
Tip: Start ---> Uitvoeren: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
Goed hè, die Teletubbie vormgeving?quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Pushing Daisies is teringtof trouwens.
Geniaal inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Goed hè, die Teletubbie vormgeving?![]()
Gewoon gratis stoned worden door tv te kijken.![]()
Er zijn al vier afleveringen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad.
Jammer dat er nog maar 2 afleveringen online stonden.
Het is vrij nieuw?
Mijn onkunde met torrents in het achterhoofd houdend: dank uquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn al vier afleveringen.![]()
Zie PM voor de illegale shit.![]()
Op torrent klikken en dowloaden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Mijn onkunde met torrents in het achterhoofd houdend: dank u![]()
Ik keek slechts naar haar ogen en haar mond.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:42 schreef -Lacrimosa- het volgende:
Lekker kind, alleen heeft ze een borstprothese nodig op rechts...
Geef mij wat dat betreft dan maar Sophietje van Gertmeneerdemod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |