Die had ik zelf even opgezocht om em ertussen te zetten..quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik was ook al bezig, maar met 1 hand en 'n touchpad wilde 't niet zo vlotten
In de wiki was deel 2 overigens nog niet toegevoegd
Ik ga zometeen in de return van de semi CL op eigen terrein Roma uitschakelen, uit is 't al 1-3 geworden
die blessures is wel iets waar ik echt niet goed van wordt.. dat is echt sinds die nieuwe patch.. daarvoor had ik nooit problemen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een bug is ook dat keepers zo snel klagen dat ze niet spelen.
haha ook lekker inderdaad.. welk systeem gebruik je met welke spelers?.. wat me wel opvalt als ik bij confidence kijk.. dan zijn de fans meer tevreden met een 3 - 0 op Feyenoord of een 4 - 2 tegen Celtic dan een 7 - 1 tegen Roda..quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
Zoiets had ik ook met PSV
[ afbeelding ]
![]()
Ahaah, zo speel ik met PSV in mijn game ook. Werkt erg kan ik wel zeggenquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:11 schreef Wurdsje het volgende:
Net de grootste overwinning in FM2008 behaald tegen Roda JC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooralsnog gaat het ook erg voortvarend moet ik zeggen.. Op de bergen met blessures na..
3 - 2 winst in de Johan Fruitschaal, in de competitie nog ongeslagen met 5 overwinningen uit 5 wedstrijden (waaronder 3 - 0 tegen Feyenoord).. doelsaldo van 19 voor en 2 tegen..
Eerste groepsfasewedstrijd in CL tegen Celtic met 4 - 2 gewonnen..
Hopelijk kan ik dit vasthouden..
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:18 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
haha ook lekker inderdaad.. welk systeem gebruik je met welke spelers?.. wat me wel opvalt als ik bij confidence kijk.. dan zijn de fans meer tevreden met een 3 - 0 op Feyenoord of een 4 - 2 tegen Celtic dan een 7 - 1 tegen Roda..
Offtopic: welke capriolen heb je uitgehaald?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:40 schreef Mike.Strutter het volgende:
Sinds gistermiddag zit ik met mijn been in het gipseen goede gelegenheid om eens te starten met FM.
Ik moet alleen nog een leuk team zien te vinden om mee te spelen. Is de engelse competitie nog steeds het meest uitgebreid qua mogelijkheden?
ja precies.. ik had van der Leegte ook noodgedwongen in de basis aangezien Simons bij mij ook geblesseerd is en ik Mendez heb verkocht...quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van der Leegte noodgedwongen omdat Biglia niet speelgerechtigd was en Simons geblesseerd. Dat ze met 3 - 0 op Feyenoord meer tevreden zijn dan over een 7 - 1 tegen Roda is nog wel te begrijpen. Alleen dat ze al beginnen te klagen over oefenwedstrijdjes is belachelijk.
Strakke maatregelen nemen tegen onacceptabel gedrag. Komen ze niet op de training? 2 weken salaris inhouden. Spelen ze slecht? Zeg maar een keer dat je teleurgesteld bent. Tot op heden hebben ze altijd die 2 weken salaris als boete geaccepteerd en geen klachten over de manier waarop ik ze toespreek gehad.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:24 schreef GeneraalUli het volgende:
Iemand een idee om de spelers die vinden dat je geen discipline hebt weer gelukkig te maken? Irriteert me een beetje.
Mika Ääritaloquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:52 schreef martjin het volgende:
wat is zeg maar de Millan van fm08?
nou idd.. ik vind em nog beter dan Ääritalo..quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
piatti mag er anders ook wel wezen!!
Dank!quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:53 schreef Rumille het volgende:
X = gelijkspel maar wel gescoord
G = 0-0
W = gewonnen
L = verloren.
Welke club heb je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:59 schreef magic_dreamer het volgende:
De belangrijkste aankopen deze zomer:
Van der Vaart AMC gratis
Breno (wonderkind) VC voor 9,75 miljoen overgekomen van Ajax
Ignacio Camacho (wonderkind) VMC gratis
Kwam bij Camacho pas achter dat die een wonderkind was toen ik hem verhuurde aan Sunderland en hem ging bekijken
Geplaatst voor de groepsronde van de CL door Brugge uit te schakelen
al mijn 4 competitiewedstrijden gewonnen dankzij van der vaart gast lijkt wel een cheat 4x MVW en 8 goals
Voor het eerst manager van de maand nadat ik vorig seizoen stuk of 5x 2de werd.
Ik hoop dat dit seizoen zo doorgaat om mijn eerste echte prijzen te pakken in FM08.
haha.. Ik zat in een poule met Inter (ITA), Celtic (SCO) en Olympiakos (GRE) stukje makkelijker dus..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:13 schreef Rumille het volgende:
Bij mij werkt het best goed. Enige gekke is dat ik in een CL poule zat met Toulouse (FRA), Schalke (GER) en Real Madrid.
Stand:
1. Ajax
2. Toulouse
3. Schalke
4. Real Madrid
Real Madrid heeft alles verloren. Van Toulouse dus ook 2x.. Krijg je ervan als Sneijder geblesseerd is
![]()
Newcastle United dit word mijn 4e seizoen als manger maar mijn 2de echte seizoen met Newcastlequote:
Gelukkig kon ik een transfer parreren door hem snel een nieuw contract aan te bieden dat ie accepteerde.. Ik heb zn transferprijs maar even belachelijk hoog gezet, zodat clubs eerst komen vragen wat ik voor em wil hebben..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:07 schreef Wurdsje het volgende:
Godver de godver...
Mn voorzitter accepteert zomaar een bod van 'slechts' 8,5 miljoen voor Farfan... Mn beste spits.. de klootzak..
Finishing en composure hebben sowieso niets met afstandsschoten te maken. Die gelden alleen in het strafschopgebied.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:44 schreef ethiraseth het volgende:
Afstandsschoten zijn beetje te goed in het spel volgens mij. Twee van mijn basisspelers op het middenveld hebben beide long shots 19 en ze schieten er gemiddeld 15-20 per persoon in in een seizoen, meestal vanaf 20-30 meter afstand.![]()
Finishing en Composure lijke ook niet echt mee te tellen bij afstandsschoten, beide hebben voor die twee stats maar 10-12.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Men o men, als ik dit 1e seizoen de uefa of beker .. en de NL competitie win flikker ik het spel in de magnetron.
Ik sta op dit moment 1e in de competitie, en ben de poule fase van de uefa cup doorgekomen. Volgende tegenstander is Anderlecht!
Serieus, ik vind dit spel een van de weinigen leuke games die ik altijd gespeeld heb. Footie managers was mn verslaving, jaar in jaar uit. En dan met name in de zomer of tijdens de kerst enzo.quote:
euh.. okequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Men o men, als ik dit 1e seizoen de uefa of beker .. en de NL competitie win flikker ik het spel in de magnetron.
Ik sta op dit moment 1e in de competitie, en ben de poule fase van de uefa cup doorgekomen. Volgende tegenstander is Anderlecht!
geen last van, bij mij werkt het spel eindelijk wel sneller. Normaliter speelde ik alleen met Nederland, nu heb ik er meerdere bij! Werkt uitstekend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:38 schreef Afwezig het volgende:
Het spel is wel mooi multi-core geprogrammeerd, ik pomp m'n 2 cores bijna structureel vol.
Alleen het spel is weer trager geworden.
Nu moet ik een QuadCore kopen om degelijk te blijven spelen
Ik heb alleen Engeland aan en ik ga kapot van al die wachttijden, en ik heb best aardige specs al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
geen last van, bij mij werkt het spel eindelijk wel sneller. Normaliter speelde ik alleen met Nederland, nu heb ik er meerdere bij! Werkt uitstekend.
plaatjes kan wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:20 schreef Zinton het volgende:
Gutentag!
Hier even een voorbeeld van een nieuw Newcastle avontuur. Hiervoor was ik ook al bezig maar dacht dat er een soort van bug was met het uit en thuis speel systeem...Wat blijkt? Het hoort gewoon in het spel te zitten.
Thuis gaat et echt heel goed en uit heel erg matig.
*KNIP*
Dit zijn mijn instellingen ongeveer, als jullie tips hebben, heel graag! Ik heb nog niet echt veel spelers aangekocht, ik had in het begin maar 10 miljoen maar ondertussen zit het budget op 35 zag ik toenstraks, daar ga ik nog wel een vedette voor halen maar daar moet ik nog even voor rondkijken.
Ik speel 4-4-2 Diamond, thuis nog ongeslagen en alleen gelijk gespeeld tegen Chelsea en Blackburn Rovers, verder gewonnen van Arsenal, Everton, Wigan etc.. Niet verkeerd dus, maar als ik uit speel krijg ik altijd een tegengoal en heb alleen gewonnen bij Fulham uit, verder alles verloren of net gelijkgespeeld. Ook een bug denk ik, HOOP ik.
Ik heb bij TEAMINSTRUCTIES aangevinkt:
- Korte mandekking
- Spelmaker
Toevoer targetman is gevarieerd en passes ook. De dekking is Zonedekking, verder heb ik alles eenbeetje in het midden gelaten (de schuifbalken). Alleen passingstylen, breedte en tijd winnen zijn een beetje naar links, verder hangt het allemaal rond het midden.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen want plaatjes kan ik op dit forum blijkbaar niet gooien...
Of kan dit wel op een manier?
Om daarom nou je spel weg te doen. Ga lekker met een conference league club beginnen in Engeland en probeer die binnen 20 jaar naar de premier league te krijgen ofzo. Beginnen met groningen en klagen dat je het een beetje goed doet is een beetje slap.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Serieus, ik vind dit spel een van de weinigen leuke games die ik altijd gespeeld heb. Footie managers was mn verslaving, jaar in jaar uit. En dan met name in de zomer of tijdens de kerst enzo.
Toen ik met fm06/07 begon werd ik het 1e seizoen direct met Fc Groningen ontslagen. Terwijl ik dacht dat ik het wel redelijk deed, ik ben altijd iemand die heel secuur en perfectionistisch werkt. Ik begon met Groningen met fm08, vriendschappelijke wedstrijden gingen echt RUK!, de rest gaat alleen fantastisch! Mn tactiek werkt en ik scoor aan de lopende band met Groningen. Maar het gaat gewoon 'te easy' op dit moment![]()
Mja, snap ik, misschien dat ik dat na dit avontuur met grunn nog wel even ga proberen. Eerst nog even dit seizoen uitspelen, ik ben nog geen kampioen, sta wel 1equote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Om daarom nou je spel weg te doen. Ga lekker met een conference league club beginnen in Engeland en probeer die binnen 20 jaar naar de premier league te krijgen ofzo. Beginnen met groningen en klagen dat je het een beetje goed doet is een beetje slap.
ik upload het plaatje naar tinypic.. en die link ik hier weer naar fokquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:29 schreef Zinton het volgende:
En weer zo'n wedstrijd. Uit bij Middlesbrough. Met 0-2 de rust in, dus dat is lekker! Complimenten gegeven en iets minder op de aanval gaan spelen, krijg ik in de 2e helft er nog 3 om men oren in de laatste 20 minuten....
Kutzooi!
@ Elfling
Hoe post je hier pictures dan? Ik krijg het na een kwartier niet voor elkaar, dus uit veiligheid voor mijn laptop ben ik er maar mee gestopt
Vette shit speel je met Shaktar? Hoe gaat het in de competitie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef Jasza het volgende:
1-2 winnen van Real in Bernabeu met Shakhtar
Gadver, Shakhtar. Dat is mijn aartsvijand in het spel. Ik kan om een of andere reden nooit van ze winnen in de laatste paar versies. Geen idee wat het is, maar hoe ik ook tegen ze speel en hoe vaak ik ook restart, ik verlies altijd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef Jasza het volgende:
1-2 winnen van Real in Bernabeu met Shakhtar
Altijd al vriend, en ja Kiev wint alles en ik begon kut aan de competitie dus sta 6 punten achterquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Altijd al vriend, en ja Kiev wint alles en ik begon kut aan de competitie dus sta 6 punten achter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |