abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54228304
SI Games FM2008 @ Wikipedia [EN]FM2008 TrailerFM Live [verwacht in 2008]

• FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

SI Downloads

Hulpprogramma's

| 01 |
    | 02 |
    | 03 |

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco. © donroyco (met dank aan sjimz, EnGCatjuh en al die anderen)
  • pi_54228370
    *zucht* is er een mogelijkheid om de topictitel nog aan te passen.. Het nr mist zie ik nu..
    pi_54228377
    Ik was ook al bezig, maar met 1 hand en 'n touchpad wilde 't niet zo vlotten

In de wiki was deel 2 overigens nog niet toegevoegd

Ik ga zometeen in de return van de semi CL op eigen terrein Roma uitschakelen, uit is 't al 1-3 geworden
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_54228412
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 18:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Ik was ook al bezig, maar met 1 hand en 'n touchpad wilde 't niet zo vlotten

In de wiki was deel 2 overigens nog niet toegevoegd

Ik ga zometeen in de return van de semi CL op eigen terrein Roma uitschakelen, uit is 't al 1-3 geworden
    Die had ik zelf even opgezocht om em ertussen te zetten..

Heeft iedereen ook zo belachelijk veel last van blessures? Ik heb elke wedstrijd wel een blessure..
    pi_54228421
    Feyenoord had van marwijk ontslagen en deze pipo nam het over. Hij hield het exact 2 dagen vol

pi_54228563
    tvp.. wacht dus echt op een patch
      zondag 28 oktober 2007 @ 18:58:45 #7
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_54228661
    Toch maar de patch eens installeren zometeen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_54228804
    Zojuist PL-kampioen geworden terwijl ik zelf op de tribune zat vanwege 'n schorsing Nog 2 wedstrijden te spelen, dus behoorlijk ruim met concurrentie Chelsea en Arsenal

Nu tegen Roma voor de halve finale CL en de FA-cup finale tegen Reading ook nog voor de boeg, de treble in zicht
    pi_54228919
    Cantona jij bent manager van Man UTD neem ik aan?
    En in het hoeveelste jaargang speel je
    pi_54228989
    Man Utd inderdaad, 1e seizoen
    pi_54229043
    Ah nice ja ik ben Arsenal ook 1e seizoen :p vandaar mijn intresse. Want hoe kan united nou hoger als Arsenal komen
    pi_54229109
    Omdat ze veel meer goeie voetballers hebben

Ik krijg Rooney trouwens veel beter aan 't voetballen in FM 08, hij scoort nu aan de lopende band. Ook v.d. Sar lijkt wat beter te zijn ingeschat, pakt nu punten voor me terwijl in FM 07 hij af en toe echt slecht speelde.
      Redactie Games zondag 28 oktober 2007 @ 19:22:33 #13
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_54229115
    tvp
    .....Kennedy
    pi_54229191
    Zelfde met Lehman, in 07 was hij echt de blunderkeeper en was het verstandig als je met Arsenal begon gelijk een nieuwe 1e doelman te halen. En nu presteert hij zeer goed
    pi_54229287
    Tja, vanwege de leeftijd heb ik toch Ochoa al gehaald. Ook omdat Zieler nu niet 't toptalent lijkt die hij in vorige edities wel was. Kuszcak kan bij mij sowieso vertrekken, paar wedstrijden de kans gehad maar blunders .. Foster ben ik ook niet zo kapot van.
    pi_54229413
    Fabianski zijn stats stijgen redelijk gestaag maar ik denk dat ik hem een kans kan geven. En ook almunia doet het zeker niet slecht vergeleken met de vorige editie. En denilson is ook heer een meester in 08 dus een jong centraal middenveld is verzekerd.

Is/zijn nani/anderson nog zo goed in deze versie?
      zondag 28 oktober 2007 @ 19:47:54 #17
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_54229602
    Wachten..wachten..wachten...
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_54229626
    Nani zeker, voor Anderson heb ik niet echt 'n plek op zijn favoriete positie
      zondag 28 oktober 2007 @ 20:05:05 #19
    16851 Afwezig
    Tuig van de richel
    pi_54229989
    Pfff .. wat een zooi. Sinds de patch is het een groot blessure drama bij mij. Voor de patch had ik minder blessures.
    Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
    pi_54231850
    League Cup 2de ronde

Swansea City - Middlesbrough

Inderdaad een lekkere loting. Hoop je op een stunt in 1 van de bekers moet je in de 2de ronde gelijk tegen een Premier League team. Ach, alles achterin op slot gooien en loeren op de counter, dat was de doelstelling en vreemd genoeg, het werkte ook nog

De tacktiek en de spelers waarmee ik het resultaat bereikte en die van Middlesbrough ernaast.

pi_54233664
    De treble binnengehaald door met 3-0 Reading te verslaan en 4-2 (2-2 reg. speeltijd) Inter naar huis te sturen.

Rooney ontving de gouden schoen voor z'n 14 doelpunten in de CL en werd beste speler. Op 2 en 3 kwamen Ronaldo en Johnson.

CL-elftal van 't seizoen:

Op naar seizoen 2 met weer wat nieuwe gezichten
    pi_54234451
    Een bug is ook dat keepers zo snel klagen dat ze niet spelen.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_54234570
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Een bug is ook dat keepers zo snel klagen dat ze niet spelen.
    die blessures is wel iets waar ik echt niet goed van wordt.. dat is echt sinds die nieuwe patch.. daarvoor had ik nooit problemen...
    pi_54234665
    tvp voor mijn nieuwe River Plate game!
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_54235623
    Net de grootste overwinning in FM2008 behaald tegen Roda JC

Vooralsnog gaat het ook erg voortvarend moet ik zeggen.. Op de bergen met blessures na..
    3 - 2 winst in de Johan Fruitschaal, in de competitie nog ongeslagen met 5 overwinningen uit 5 wedstrijden (waaronder 3 - 0 tegen Feyenoord).. doelsaldo van 19 voor en 2 tegen..

Eerste groepsfasewedstrijd in CL tegen Celtic met 4 - 2 gewonnen..

Hopelijk kan ik dit vasthouden..
    pi_54235735
    Zoiets had ik ook met PSV

Ik typ straat.
    Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
    pi_54235780
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
    Zoiets had ik ook met PSV

[ afbeelding ]
    haha ook lekker inderdaad.. welk systeem gebruik je met welke spelers?.. wat me wel opvalt als ik bij confidence kijk.. dan zijn de fans meer tevreden met een 3 - 0 op Feyenoord of een 4 - 2 tegen Celtic dan een 7 - 1 tegen Roda..
    pi_54237744
    Tvp. Gister weinig kunnen spelen. Heb tot nu toe geen last van de pressing bug. Win mede door mijn fantastische spitsen in de eredivisie met 3-0 van ploegen als Roda en Vitesse.
    pi_54238304
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 00:11 schreef Wurdsje het volgende:
    Net de grootste overwinning in FM2008 behaald tegen Roda JC

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vooralsnog gaat het ook erg voortvarend moet ik zeggen.. Op de bergen met blessures na..
    3 - 2 winst in de Johan Fruitschaal, in de competitie nog ongeslagen met 5 overwinningen uit 5 wedstrijden (waaronder 3 - 0 tegen Feyenoord).. doelsaldo van 19 voor en 2 tegen..

Eerste groepsfasewedstrijd in CL tegen Celtic met 4 - 2 gewonnen..

Hopelijk kan ik dit vasthouden..
    Ahaah, zo speel ik met PSV in mijn game ook. Werkt erg kan ik wel zeggen
      maandag 29 oktober 2007 @ 09:44:54 #30
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_54238870
    Is het al bekend wanneer de échte patch te downloaden is?
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_54239427
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 00:18 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

haha ook lekker inderdaad.. welk systeem gebruik je met welke spelers?.. wat me wel opvalt als ik bij confidence kijk.. dan zijn de fans meer tevreden met een 3 - 0 op Feyenoord of een 4 - 2 tegen Celtic dan een 7 - 1 tegen Roda..

Van der Leegte noodgedwongen omdat Biglia niet speelgerechtigd was en Simons geblesseerd. Dat ze met 3 - 0 op Feyenoord meer tevreden zijn dan over een 7 - 1 tegen Roda is nog wel te begrijpen. Alleen dat ze al beginnen te klagen over oefenwedstrijdjes is belachelijk.
    Ik typ straat.
    Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
    pi_54239811
    Met PSV nu de beste seizoensstart ooit in mijn CM/FM-carrière, waarbij ik de eerste 12 wedstrijden won ofzo. Maar Ajax won ook opeens alles en nu ben ik nog maar 3 punten los.
      maandag 29 oktober 2007 @ 10:40:13 #33
    184899 Mike.Strutter
    Am I The Only One?...
    pi_54239887
    Sinds gistermiddag zit ik met mijn been in het gips een goede gelegenheid om eens te starten met FM.

Ik moet alleen nog een leuk team zien te vinden om mee te spelen. Is de engelse competitie nog steeds het meest uitgebreid qua mogelijkheden?
    pi_54239982
    De beta patch heeft het in ieder een stuk draaglijker gemaakt, vermaak me nu wel met FC Utrecht.

Sta 10e na 12 wedstrijden ofzo, dicht bij de subtop nog wel qua punten.

Intertoto had ik gewonnen, en voorronde UEFA Cup ook, maar in de eerste ronde werd ik uitgeschakeld door Standaard Luik.

Maar 2 aankopen gedaan, een jonge doelman van Genk, en 1 of andere Zweedse AM RLC, die niet populair is bij de supporters omdat ie Utrecht als een tussenstap naar de top ziet. :’)
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_54240375
    tvp
      maandag 29 oktober 2007 @ 11:08:00 #36
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_54240402
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 10:40 schreef Mike.Strutter het volgende:
    Sinds gistermiddag zit ik met mijn been in het gips een goede gelegenheid om eens te starten met FM.

Ik moet alleen nog een leuk team zien te vinden om mee te spelen. Is de engelse competitie nog steeds het meest uitgebreid qua mogelijkheden?
    Offtopic: welke capriolen heb je uitgehaald?

Ontopic: Engeland is altijd leuk om te starten, veel mogelijkheden en de enigste denk ik...
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_54240809
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 10:15 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Van der Leegte noodgedwongen omdat Biglia niet speelgerechtigd was en Simons geblesseerd. Dat ze met 3 - 0 op Feyenoord meer tevreden zijn dan over een 7 - 1 tegen Roda is nog wel te begrijpen. Alleen dat ze al beginnen te klagen over oefenwedstrijdjes is belachelijk.
    ja precies.. ik had van der Leegte ook noodgedwongen in de basis aangezien Simons bij mij ook geblesseerd is en ik Mendez heb verkocht...
      maandag 29 oktober 2007 @ 11:30:23 #38
    122179 m0ri
    Ik kwam, ik zag, ik faalde.
    pi_54240875
    godver, constant errors... XML Parsing Error, bij alles wat k doe :|
    kutg0thics ook altijd.
    pi_54244237
    Hoe is de nieuwe versie?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      maandag 29 oktober 2007 @ 14:36:43 #40
    168777 Rave_NL
    Obey the Dance Commander!
    pi_54244548
    En we gaan hier weer verder

Gaat wel snel heur
    Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
    EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
    Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
    pi_54246702
    Met Newcastle bezig en het valt me op dat het uit en thuis verschil wel erg groot is in dit spel. Thuis win ik bijvoorbeeld van Arsenal, Everton, Spurs, speel gelijk tegen Chelsea en Liverpool maar uit.....Uit verlies ik alles en win met moeite bij Fulham uit. Ik verlies zelfs kansloos tegen Bolton met 3-0 en bij Aston Villa met 3-1.

Er is zeker een verschil in het feit of je uit of thuis speelt, zeker in Engeland. Maar dit is echt overdreven, ook een bug-achtig iets vind ik....
    pi_54246721
    Wee diegene die een tweebenige middenvelder met een goed schot in de benen verdedigt door hem op zijn zwakkere been te zetten..
    Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
    pi_54246761
    Godver zeg.. gisteravond zat ik met PSV echt in een flow en won ik alles met gemak alleen tegen Inter was het 0 - 0 .. en nu start ik het spel weer op.. en gaat het echt dik drama niet normaal..
    pi_54246801
    ben op zoek naar een leuk team waar ik in de stijl van mijn Dynamo Dresden carriere door kan gaan. Denk aan Olympique Nimes
    pi_54247432
    Ik zou wachten tot de financiele gedeelte is gefixed want volgens mij klopt er geen bal van, ik raak elke keer maar in de min per maand, maakt niet uit welke club ik speel :S

bij Arsenal kreeg ik 55 milj transfergeld, dat kan toch niet kloppen?
      maandag 29 oktober 2007 @ 17:39:55 #46
    168777 Rave_NL
    pi_54247687
    Had met Leeds verloren van Everton in de derde ronde van de Leaugue Cup...
    Maar die heeft een ronde verder ManU opgerold, dus zo'n schande is het niet
    pi_54248003
    in het 2de seizoen ontslagen bij Willem 2 dom van hun want mijn tacktiek begon net goed te werken maar verloor 6-1 van ajax

Toen werd ik aangenomen door Newcastle die maar 15e stonden in de laatste 5 wedstrijden nog kunnen stijgen naar de 10e plaats.

in het 3e seizoen van mijn carriere werd ik 4e met Newcastle tacktiek werkt wel goed alleen tegen Manchtester en Arsenal verlies ik steeds dik.

En giles Barnes(AM RC) is echt een aanrader ik kan mooi van dit groeibriljantje genieten doordat de vorige manager hem had gehaald.
    pi_54248520
    Iemand een idee om de spelers die vinden dat je geen discipline hebt weer gelukkig te maken? Irriteert me een beetje.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_54249017
    wat is zeg maar de Millan van fm08?
    pi_54249027
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 18:24 schreef GeneraalUli het volgende:
    Iemand een idee om de spelers die vinden dat je geen discipline hebt weer gelukkig te maken? Irriteert me een beetje.
    Strakke maatregelen nemen tegen onacceptabel gedrag. Komen ze niet op de training? 2 weken salaris inhouden. Spelen ze slecht? Zeg maar een keer dat je teleurgesteld bent. Tot op heden hebben ze altijd die 2 weken salaris als boete geaccepteerd en geen klachten over de manier waarop ik ze toespreek gehad.
    pi_54249136
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 18:52 schreef martjin het volgende:
    wat is zeg maar de Millan van fm08?
    Mika Ääritalo

Zelf niet gekocht, maar iedereen is lyrisch over hem.
    pi_54249545
    piatti mag er anders ook wel wezen!!
    pi_54250017
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
    piatti mag er anders ook wel wezen!!
    nou idd.. ik vind em nog beter dan Ääritalo..
      maandag 29 oktober 2007 @ 19:41:35 #54
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_54250093
    Ben nu bezig met m'n 5e seizoen Vibonese , sta na 5 wedstrijden 2e (en nog steeds in de serie C2) , dit seizoen moet het hopelijk gebeuren.

Echt realistisch is het allemaal niet , kijk net wie er champions league sppelt , zie ik ineens Heracles er tussen staan
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_54250210
    Ik vraag me nou al een paar versies van FM af waar die vormletters voor staan. W, L, G en X. Die eerste drie lijken me duidelijk, maar die X. Iemand een idee?
    pi_54250253
    Goddomme, concurrent Arsenal troeft me af op de transfermarkt Aaritalo en Menez kapen ze voor m'n neus weg. Dan Ribéry maar es halen, ben benieuwd of ie wat kan voetballen
    pi_54250311
    X = gelijkspel maar wel gescoord
    G = 0-0
    W = gewonnen
    L = verloren.
    pi_54250612
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 19:53 schreef Rumille het volgende:
    X = gelijkspel maar wel gescoord
    G = 0-0
    W = gewonnen
    L = verloren.
    Dank!

Ik speel nu met St. Gallen in de Zwitserse competitie. Ben nu aanbeland in de winterstop, waar ik 5e sta in de competitie.
    pi_54253893
    Met de nieuwe patch wederom een nieuwe game opgestart, dit keer met River Plate maar er blijven bugs inzitten. Schoten van 30 mtr die in de kruising vliegen, afgekeurde buitenspelgoals en onbegrijpelijke uitslagen.
    Ik pak FM2007 weer op!
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_54257642
    Bij mij werkt het best goed. Enige gekke is dat ik in een CL poule zat met Toulouse (FRA), Schalke (GER) en Real Madrid.

Stand:
    1. Ajax
    2. Toulouse
    3. Schalke
    4. Real Madrid

Real Madrid heeft alles verloren. Van Toulouse dus ook 2x.

. Krijg je ervan als Sneijder geblesseerd is
    pi_54259237
    Net mijn eerste grote transfer met Hull City weten te forceren.
    Radoslav Kovac heb ik weten los te weken van Spartak Moskou.
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:04:53 #62
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_54259269
    Heeft iemand een leuke uitdaging voor me, maar wel één die haalbaar is?
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_54260072
    De belangrijkste aankopen deze zomer:
    Van der Vaart AMC gratis
    Breno (wonderkind) VC voor 9,75 miljoen overgekomen van Ajax
    Ignacio Camacho (wonderkind) VMC gratis
    Kwam bij Camacho pas achter dat die een wonderkind was toen ik hem verhuurde aan Sunderland en hem ging bekijken

Geplaatst voor de groepsronde van de CL door Brugge uit te schakelen
    al mijn 4 competitiewedstrijden gewonnen dankzij van der vaart gast lijkt wel een cheat 4x MVW en 8 goals
    Voor het eerst manager van de maand nadat ik vorig seizoen stuk of 5x 2de werd.

Ik hoop dat dit seizoen zo doorgaat om mijn eerste echte prijzen te pakken in FM08.
    pi_54260160
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 10:59 schreef magic_dreamer het volgende:
    De belangrijkste aankopen deze zomer:
    Van der Vaart AMC gratis
    Breno (wonderkind) VC voor 9,75 miljoen overgekomen van Ajax
    Ignacio Camacho (wonderkind) VMC gratis
    Kwam bij Camacho pas achter dat die een wonderkind was toen ik hem verhuurde aan Sunderland en hem ging bekijken

Geplaatst voor de groepsronde van de CL door Brugge uit te schakelen
    al mijn 4 competitiewedstrijden gewonnen dankzij van der vaart gast lijkt wel een cheat 4x MVW en 8 goals
    Voor het eerst manager van de maand nadat ik vorig seizoen stuk of 5x 2de werd.

Ik hoop dat dit seizoen zo doorgaat om mijn eerste echte prijzen te pakken in FM08.
    Welke club heb je?
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_54260189
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 08:13 schreef Rumille het volgende:
    Bij mij werkt het best goed. Enige gekke is dat ik in een CL poule zat met Toulouse (FRA), Schalke (GER) en Real Madrid.

Stand:
    1. Ajax
    2. Toulouse
    3. Schalke
    4. Real Madrid

Real Madrid heeft alles verloren. Van Toulouse dus ook 2x.

. Krijg je ervan als Sneijder geblesseerd is
    haha.. Ik zat in een poule met Inter (ITA), Celtic (SCO) en Olympiakos (GRE) stukje makkelijker dus..
    Eindstand:
    1. PSV
    2. Inter
    3. Celtic
    4. Olympiakos

Ik heb 1 keer gelijkgespeeld tegen Inter, verder alles gewonnen..
    pi_54260210
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 11:03 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Welke club heb je?
    Newcastle United dit word mijn 4e seizoen als manger maar mijn 2de echte seizoen met Newcastle
    ohwjah heb me eerste satelietclub uit China
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:42:09 #67
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_54260830
    Heb al 12 wedstrijden op rij verloren met Fortuna, het gaat echt geweldig.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:44:12 #68
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_54260880
    Afstandsschoten zijn beetje te goed in het spel volgens mij. Twee van mijn basisspelers op het middenveld hebben beide long shots 19 en ze schieten er gemiddeld 15-20 per persoon in in een seizoen, meestal vanaf 20-30 meter afstand.

Finishing en Composure lijke ook niet echt mee te tellen bij afstandsschoten, beide hebben voor die twee stats maar 10-12.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_54261277
    Godver de godver...

Mn voorzitter accepteert zomaar een bod van 'slechts' 8,5 miljoen voor Farfan... Mn beste spits.. de klootzak..
    pi_54261598
    Op dit moment speel ik met MK Dons..
    niet echt een zeer goeie club, maar kans op promotie is er..
    Heb net een samenwerkings verband afgesloten met chelsea.. kreeg meteen 2 spelers die niet eens me echt kunnen helpen..
    hopelijk komt de echte patch snel..
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_54261666
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 12:07 schreef Wurdsje het volgende:
    Godver de godver...

Mn voorzitter accepteert zomaar een bod van 'slechts' 8,5 miljoen voor Farfan... Mn beste spits.. de klootzak..
    Gelukkig kon ik een transfer parreren door hem snel een nieuw contract aan te bieden dat ie accepteerde.. Ik heb zn transferprijs maar even belachelijk hoog gezet, zodat clubs eerst komen vragen wat ik voor em wil hebben..

Kromkamp was echter niet te houden en is voor 10 miljoen vertrokken naar Bayern.. Ivanovic heb ik als vervanger daarvoor aangetrokken voor 7 miljoen.. (toch weer 3 winst )
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:32:03 #72
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_54261717
    Zucht, dit is nu de 14e keer in 31 wedstrijden dat ik binnen 5 minuten na het begin van de tweede helft een doelpunt tegenkrijg. Echt bizar. Het gebeurd ook alleenmaar als ik 2-0 of meer voorsta, en wat ik ook doe, ik kan er niks tegen doen. niet dat het echt uitmaakt, ik win toch wel, maar toch.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_54261798
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 11:44 schreef ethiraseth het volgende:
    Afstandsschoten zijn beetje te goed in het spel volgens mij. Twee van mijn basisspelers op het middenveld hebben beide long shots 19 en ze schieten er gemiddeld 15-20 per persoon in in een seizoen, meestal vanaf 20-30 meter afstand.

Finishing en Composure lijke ook niet echt mee te tellen bij afstandsschoten, beide hebben voor die twee stats maar 10-12.
    Finishing en composure hebben sowieso niets met afstandsschoten te maken. Die gelden alleen in het strafschopgebied.
    pi_54263593
    Tof Voetbal Spel?
    pi_54263726
    Whehehe, ik ben net aan mn 1e seizoen met Fc Groningen begonnen.

Slechts 3 aankopen gedaan, ene Restrepo die voor mn assists zorgt, Richiard Witschge en Van der Wiel.
    Ik heb Dembele van AZ geleend, en Bakkal van psv.

Sta op dit moment 2e in de competitie met 2 punten achterstand op Ajax, na 13 wedstrijden gespeeld.
    In de voorronde van de uefa cup heb ik Galatasary verslagen met 2-1 thuis en 3-2 uit en in de uefa cup zelf heb ik de 1e 2 wedstrijden gewonnen, tegen empoli en Bordeaux.

Het gaat lekkkkkkkkkkkkkkkker !
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_54265092
    Men o men, als ik dit 1e seizoen de uefa of beker .. en de NL competitie win flikker ik het spel in de magnetron.
    Ik sta op dit moment 1e in de competitie, en ben de poule fase van de uefa cup doorgekomen. Volgende tegenstander is Anderlecht!
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:10:24 #77
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_54265155
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 16:07 schreef sitting_elfling het volgende:
    Men o men, als ik dit 1e seizoen de uefa of beker .. en de NL competitie win flikker ik het spel in de magnetron.
    Ik sta op dit moment 1e in de competitie, en ben de poule fase van de uefa cup doorgekomen. Volgende tegenstander is Anderlecht!
    pi_54265328
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 16:10 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Serieus, ik vind dit spel een van de weinigen leuke games die ik altijd gespeeld heb. Footie managers was mn verslaving, jaar in jaar uit. En dan met name in de zomer of tijdens de kerst enzo.

Toen ik met fm06/07 begon werd ik het 1e seizoen direct met Fc Groningen ontslagen. Terwijl ik dacht dat ik het wel redelijk deed, ik ben altijd iemand die heel secuur en perfectionistisch werkt. Ik begon met Groningen met fm08, vriendschappelijke wedstrijden gingen echt RUK!, de rest gaat alleen fantastisch! Mn tactiek werkt en ik scoor aan de lopende band met Groningen. Maar het gaat gewoon 'te easy' op dit moment
    pi_54265516
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 16:07 schreef sitting_elfling het volgende:
    euh.. oke
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:38:31 #80
    16851 Afwezig
    Tuig van de richel
    pi_54265636
    Het spel is wel mooi multi-core geprogrammeerd, ik pomp m'n 2 cores bijna structureel vol.

Alleen het spel is weer trager geworden.

Nu moet ik een QuadCore kopen om degelijk te blijven spelen
    pi_54265751
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 16:38 schreef Afwezig het volgende:
    Het spel is wel mooi multi-core geprogrammeerd, ik pomp m'n 2 cores bijna structureel vol.

Alleen het spel is weer trager geworden.

Nu moet ik een QuadCore kopen om degelijk te blijven spelen
    geen last van, bij mij werkt het spel eindelijk wel sneller. Normaliter speelde ik alleen met Nederland, nu heb ik er meerdere bij! Werkt uitstekend.
    pi_54265794
    Ik heb iets van 20 competities geselecteerd
    pi_54266253
    Gutentag!

Hier even een voorbeeld van een nieuw Newcastle avontuur. Hiervoor was ik ook al bezig maar dacht dat er een soort van bug was met het uit en thuis speel systeem...Wat blijkt? Het hoort gewoon in het spel te zitten.

Thuis gaat et echt heel goed en uit heel erg matig.

*KNIP*

Dit zijn mijn instellingen ongeveer, als jullie tips hebben, heel graag! Ik heb nog niet echt veel spelers aangekocht, ik had in het begin maar 10 miljoen maar ondertussen zit het budget op 35 zag ik toenstraks, daar ga ik nog wel een vedette voor halen maar daar moet ik nog even voor rondkijken.

Je kan blijkbaar geen plaatjes linken hier dus zal ik het even uitleggen.

Ik speel 4-4-2 Diamond, thuis nog ongeslagen en alleen gelijk gespeeld tegen Chelsea en Blackburn Rovers, verder gewonnen van Arsenal, Everton, Wigan etc.. Niet verkeerd dus, maar als ik uit speel krijg ik altijd een tegengoal en heb alleen gewonnen bij Fulham uit, verder alles verloren of net gelijkgespeeld. Ook een bug denk ik, HOOP ik.

Ik heb bij TEAMINSTRUCTIES aangevinkt:
    - Korte mandekking
    - Spelmaker

Toevoer targetman is gevarieerd en passes ook. De dekking is Zonedekking, verder heb ik alles eenbeetje in het midden gelaten (de schuifbalken). Alleen passingstylen, breedte en tijd winnen zijn een beetje naar links, verder hangt het allemaal rond het midden.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen want plaatjes kan ik op dit forum blijkbaar niet gooien...

Of kan dit wel op een manier?

[ Bericht 15% gewijzigd door Zinton op 30-10-2007 17:34:57 ]
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:25:38 #84
    168777 Rave_NL
    pi_54266340
    3 kikkers
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:29:11 #85
    16851 Afwezig
    Tuig van de richel
    pi_54266408
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 16:46 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

geen last van, bij mij werkt het spel eindelijk wel sneller. Normaliter speelde ik alleen met Nederland, nu heb ik er meerdere bij! Werkt uitstekend.
    Ik heb alleen Engeland aan en ik ga kapot van al die wachttijden, en ik heb best aardige specs al zeg ik het zelf
    pi_54267080
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 17:20 schreef Zinton het volgende:
    Gutentag!

Hier even een voorbeeld van een nieuw Newcastle avontuur. Hiervoor was ik ook al bezig maar dacht dat er een soort van bug was met het uit en thuis speel systeem...Wat blijkt? Het hoort gewoon in het spel te zitten.

Thuis gaat et echt heel goed en uit heel erg matig.

*KNIP*

Dit zijn mijn instellingen ongeveer, als jullie tips hebben, heel graag! Ik heb nog niet echt veel spelers aangekocht, ik had in het begin maar 10 miljoen maar ondertussen zit het budget op 35 zag ik toenstraks, daar ga ik nog wel een vedette voor halen maar daar moet ik nog even voor rondkijken.

Je kan blijkbaar geen plaatjes linken hier dus zal ik het even uitleggen.

Ik speel 4-4-2 Diamond, thuis nog ongeslagen en alleen gelijk gespeeld tegen Chelsea en Blackburn Rovers, verder gewonnen van Arsenal, Everton, Wigan etc.. Niet verkeerd dus, maar als ik uit speel krijg ik altijd een tegengoal en heb alleen gewonnen bij Fulham uit, verder alles verloren of net gelijkgespeeld. Ook een bug denk ik, HOOP ik.

Ik heb bij TEAMINSTRUCTIES aangevinkt:
    - Korte mandekking
    - Spelmaker

Toevoer targetman is gevarieerd en passes ook. De dekking is Zonedekking, verder heb ik alles eenbeetje in het midden gelaten (de schuifbalken). Alleen passingstylen, breedte en tijd winnen zijn een beetje naar links, verder hangt het allemaal rond het midden.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen want plaatjes kan ik op dit forum blijkbaar niet gooien...

Of kan dit wel op een manier?
    plaatjes kan wel.
    Persoonlijk denk ik zelf ook wel eens, wtf hoe kan dat nou! Ik speel ruk, dan toch maar drastische dingen veranderen, en het gaat weer goed!

Ik zelf speel op deze manier
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:02:08 #87
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_54268123
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 16:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Serieus, ik vind dit spel een van de weinigen leuke games die ik altijd gespeeld heb. Footie managers was mn verslaving, jaar in jaar uit. En dan met name in de zomer of tijdens de kerst enzo.

Toen ik met fm06/07 begon werd ik het 1e seizoen direct met Fc Groningen ontslagen. Terwijl ik dacht dat ik het wel redelijk deed, ik ben altijd iemand die heel secuur en perfectionistisch werkt. Ik begon met Groningen met fm08, vriendschappelijke wedstrijden gingen echt RUK!, de rest gaat alleen fantastisch! Mn tactiek werkt en ik scoor aan de lopende band met Groningen. Maar het gaat gewoon 'te easy' op dit moment
    Om daarom nou je spel weg te doen. Ga lekker met een conference league club beginnen in Engeland en probeer die binnen 20 jaar naar de premier league te krijgen ofzo. Beginnen met groningen en klagen dat je het een beetje goed doet is een beetje slap.
    pi_54268266
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 19:02 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Om daarom nou je spel weg te doen. Ga lekker met een conference league club beginnen in Engeland en probeer die binnen 20 jaar naar de premier league te krijgen ofzo. Beginnen met groningen en klagen dat je het een beetje goed doet is een beetje slap.
    Mja, snap ik, misschien dat ik dat na dit avontuur met grunn nog wel even ga proberen. Eerst nog even dit seizoen uitspelen, ik ben nog geen kampioen, sta wel 1e
    pi_54268693
    En weer zo'n wedstrijd. Uit bij Middlesbrough. Met 0-2 de rust in, dus dat is lekker! Complimenten gegeven en iets minder op de aanval gaan spelen, krijg ik in de 2e helft er nog 3 om men oren in de laatste 20 minuten....

Kutzooi!

@ Elfling
    Hoe post je hier pictures dan? Ik krijg het na een kwartier niet voor elkaar, dus uit veiligheid voor mijn laptop ben ik er maar mee gestopt
    pi_54268910
    1-2 winnen van Real in Bernabeu met Shakhtar
    pi_54268982
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 19:29 schreef Zinton het volgende:
    En weer zo'n wedstrijd. Uit bij Middlesbrough. Met 0-2 de rust in, dus dat is lekker! Complimenten gegeven en iets minder op de aanval gaan spelen, krijg ik in de 2e helft er nog 3 om men oren in de laatste 20 minuten....

Kutzooi!

@ Elfling
    Hoe post je hier pictures dan? Ik krijg het na een kwartier niet voor elkaar, dus uit veiligheid voor mijn laptop ben ik er maar mee gestopt
    ik upload het plaatje naar tinypic.. en die link ik hier weer naar fok
    pi_54269018
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef Jasza het volgende:
    Vette shit speel je met Shaktar? Hoe gaat het in de competitie?

Morgen ook maar is Fm kopen
    pi_54269070
    Ben ehm nu aant binnenhalen...

ik hoop dat hij weer heerlijk is
    pi_54269078
    Jasper speul jij ook FM joh?
    pi_54269116
    Jaaaaaaah ben met groningen door in de uefa 1 seizoen. 2-0 thuis van anderlecht gewonnen en uit 2-1 verloren
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:52:40 #96
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_54269119
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef Jasza het volgende:
    Gadver, Shakhtar. Dat is mijn aartsvijand in het spel. Ik kan om een of andere reden nooit van ze winnen in de laatste paar versies. Geen idee wat het is, maar hoe ik ook tegen ze speel en hoe vaak ik ook restart, ik verlies altijd.
    pi_54269146
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 19:50 schreef VlaDje het volgende:
    Jasper speul jij ook FM joh?
    Altijd al vriend, en ja Kiev wint alles en ik begon kut aan de competitie dus sta 6 punten achter
    pi_54269224
    Ik ga met Helsinki ofzo..
    Vindt kleine voetbal landjes wel te pruimen meestal op FM
    pi_54269251
    lol ik moet nu tegen psv in de nederlandse beker, kwartfinale. En dan krijgen we deze jostie als scheids
    pi_54269549
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 19:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

Altijd al vriend, en ja Kiev wint alles en ik begon kut aan de competitie dus sta 6 punten achter

Ik heb een bug gevonden jaap stam zit nog bij Ajax Zijn ze echt zo dom bij SI?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')