Koploperkopper | vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:07 |
![]() ![]() Vorig deel: Vliegeniers topic deel 15: Waar wingtips het gras maaien.. Jetslets: nsfw, Mojave, Alternate Turbopulp: The_stranger Basisscholieren: Snowbite, YellowBedWetter, Domai Lollercopter: ChopperMick, Lightning_NL Joyriders: Zweefnurts: cheukert, McDavid, MutZ, Autoreply, YellowLedBetter ![]() Overige deelnemers zijn neukbare stewardessjes, of homofiele stewards. [ Bericht 3% gewijzigd door Koploperkopper op 26-10-2007 16:28:33 ] | |
Index | vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:17 |
11: September![]() | |
Lucifer_Doosje | vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:27 |
Airbussen zijn niet stom ![]() Ok, behalve de A380 dan ![]() | |
Koploperkopper | vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:28 |
quote:Goed dat je het zegt, ff aangepast. | |
cheukert | vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:09 |
oehja ben vanaf maandag ook zo'n kutscholier ![]() ![]() koplopelkoppel: had je nog vragen? edit: tevens een tvp dusssssss [ Bericht 11% gewijzigd door cheukert op 26-10-2007 17:17:01 ] | |
Koploperkopper | vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:17 |
quote:Ja ik had je toch toegevoegd enzo, of ben je online? ff kijken. ![]() | |
cheukert | vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:38 |
roger roger, vector for victor and clearance to clarence ![]() | |
Koploperkopper | vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:24 |
quote:We have clearance, Clarence. Roger, Roger. What's our vector, Victor? ![]() | |
Koploperkopper | zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:24 |
http://www.luchtvaartnieuws.nl/News/?id=22892quote:Pursers. ![]() | |
Public_NME | zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:29 |
quote:Hehe mooi bericht; die purser had ook niet zelf het lef om even naar de piloot te stappen. Die mannelijke stewards zijn sowieso enge mannetjes.... | |
Tecnix | zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:02 |
quote: ![]() | |
Koploperkopper | maandag 29 oktober 2007 @ 11:42 |
Mythbusters doen eindelijk de vliegtuig/lopende band combo Wat een topic. ![]() | |
SnowBite | maandag 29 oktober 2007 @ 14:51 |
er is niets mis met airbus (a310) tvp | |
mcDavid | maandag 29 oktober 2007 @ 18:47 |
quote:Heerlijk ![]() | |
YellowLedbetter | maandag 29 oktober 2007 @ 18:50 |
tvp, wanneer ga je A310 vliegen snowbite? of zit je daar al op? | |
SnowBite | maandag 29 oktober 2007 @ 21:29 |
ja die vlieg ik al | |
mcDavid | maandag 29 oktober 2007 @ 22:18 |
http://www.dumpert.nl/med(...)ghter_vs_veyron.html Tering, die's toch wel wat gaver dan die [veel te standaard] F1 tegen F16 1-kilometer horizontaal! | |
GoodGawd | maandag 29 oktober 2007 @ 23:47 |
Hi simmer in that house, Airbus vlieg lekker hoor ![]() | |
Lightning_NL | dinsdag 30 oktober 2007 @ 01:53 |
TVP | |
Lucifer_Doosje | dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:50 |
quote:(c) Luchtvaartnieuws Wat een drama ![]() | |
Koploperkopper | dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:59 |
Anders wordt natuurlijk zo'n bloedmooi aziatisch mokkeltje zo'n cabientje ingetrokken en bruutverkracht. ![]() ![]() | |
mcDavid | dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:28 |
Waarom zou je regels stellen als je ze onmogelijk kunt handhaven? Wat wouden ze doen, onverwachtte inspectie rondes houden? Camera bewaking in alle hutten? | |
Lucifer_Doosje | dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:41 |
quote:En de captain lekker toekijken via de webcam als hij op final zit ![]() | |
Koploperkopper | woensdag 31 oktober 2007 @ 00:24 |
vliegtuig/lopende band combo #2 Echt, wie heeft de deur open laten staan? | |
mcDavid | woensdag 31 oktober 2007 @ 01:06 |
quote:ze zijn bíjna net zo intelligent als die chemtrail huilies. Sommigen dan. ![]() | |
Koploperkopper | woensdag 31 oktober 2007 @ 01:07 |
quote:Ik vind het wel vermaak opzich, ik ga me er nu buiten houden en kijken met wat voor geniale theorieën ze nu komen. ![]() ![]() | |
mcDavid | woensdag 31 oktober 2007 @ 01:08 |
quote:Wat boeit dat? Die joysticks in dat apparaat zitten er alleen maar in omdat de passagiers anders lastige vragen gaat stellen als ze een foto van de cockpit zien! ![]() | |
mcDavid | woensdag 31 oktober 2007 @ 01:11 |
quote:Ik was het eerst wel met die gozert eens dat de techniek meer iets voor de ingenieurs is. Maargoed zo te zien weet hij zelf amper wat het verschil is tussen een schroevendraaier en een kapzaag... dus dan houdt het snel op ![]() | |
Koploperkopper | woensdag 31 oktober 2007 @ 01:17 |
quote: ![]() Ik kan het niet echt bevatten wat in dat topic daar gebeurt, wat denken ze dat er ineens gebeurt, dat een vliegtuig verticaal opstijgt? Ze lijken daar te denken dat zodra de wieltjes van het landingsgestel V1 bereiken dat ding ineens de lucht in gaat. Die vleugels zijn zeker voor de sier! | |
mcDavid | woensdag 31 oktober 2007 @ 01:30 |
quote:volgens mij denken de meesten dat het vliegtuig op zijn plaats blijft staan, en dus NIET zal opstijgen. En dan raken ze compleet in de war als ze zien dat andere mensen zeggen dat het vliegtuig WEL opstijgt. ![]() | |
mcDavid | woensdag 31 oktober 2007 @ 01:48 |
quote:Dém! | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 31 oktober 2007 @ 01:49 |
kansloze discussie inderdaad maar wel grappig ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 31 oktober 2007 @ 01:56 |
Alsof de motoren de wielen aandrijven ![]() "Het vliegtuig moet dan 1900 km/u rijden ![]() | |
Koploperkopper | woensdag 31 oktober 2007 @ 01:58 |
Misschien kunnen we ze wijs maken dat de versnellingsbak dat niet aan kan ofzo. ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 31 oktober 2007 @ 01:59 |
quote: ![]() de versnellingsbak van de V1 rotater die het landingsgestel aandrijft. ![]() Waarom hangen die motoren tegenwoordig überhaupt nog aan de vleugels eigenlijk? ![]() | |
Koploperkopper | woensdag 31 oktober 2007 @ 02:06 |
quote:Goeie vraag, die V8 TDI in het landingsgestel zou immers sterk genoeg moeten zijn zou je denken! | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 31 oktober 2007 @ 02:07 |
quote:Ik weet het! Het is allemaal voor de chemtrails!! ![]() | |
Koploperkopper | woensdag 31 oktober 2007 @ 02:09 |
quote:Oja. ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 31 oktober 2007 @ 02:14 |
quote:Wisten jullie al dat je moet bijsturen met je "wielen" als je op take off speed zit!! | |
DaMook | woensdag 31 oktober 2007 @ 02:15 |
Doe toch gvd niet zo minderwaardig over mensen die minder begaafd zijn in aerodynamica als jullie ![]() ![]() ![]() Dat jullie gelijk hebben staat vast, maar zelfs dan die in godsnaam niet zo minderwaardig ![]() ![]() Owjah chemtrails zijn onzin ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 31 oktober 2007 @ 02:15 |
Zo zijn "wij" gewoon.. ![]() | |
Koploperkopper | woensdag 31 oktober 2007 @ 02:17 |
quote:Waarom zouden we ze 'lekker laten discussieren'? Ze hebben het gewoon fout, of moeten ze over iets fouts gaan praten? Hoe fouter de fout kan! Maar ik snap het wel, je moet met autistische mensen voorzichtig om gaan. Dat blijkt maar weer! | |
APK | woensdag 31 oktober 2007 @ 02:17 |
quote:Geef eens een voorbeeld. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 31 oktober 2007 @ 02:20 |
quote: ![]() Dat is het doel van die chemtrails, dat we uiteindelijk allemaal autisten worden.. ![]() | |
mcDavid | woensdag 31 oktober 2007 @ 02:21 |
quote:gast, het is kwart over 2 's nachts. Laat ons lekker. Als ik in een topic waar ik de ballen verstand van heb ga posten dat alles wat er de voorgaande 8 pagina's geroepen is onzin is, mogen ze mij ook afzeiken. Maargoed, ik ben over het algemeen verstandig genoeg dat niet te doen. ![]() | |
Koploperkopper | woensdag 31 oktober 2007 @ 02:47 |
Slaapzeit. | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 31 oktober 2007 @ 02:56 |
Voor mij ook ![]() | |
DaMook | woensdag 31 oktober 2007 @ 03:14 |
Dat zei ik al ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
DaMook | woensdag 31 oktober 2007 @ 03:15 |
Dit was trouwens onder andere een tvp ![]() ![]() ![]() | |
borbit | woensdag 31 oktober 2007 @ 03:19 |
ik heb absoluut geen enkel verstand van aerodynamica. Heb zelf nog nooit een voldoende voor natuurkunde gehaald. Maar dat een vliegtuig niet op zou stijgen als de wielen harder draaien ![]() | |
Koploperkopper | woensdag 31 oktober 2007 @ 11:00 |
Ik denk dat ik nu weet waar de denkfout wordt gemaakt, ze denken dat het landingsgestel geen winkelwagenwieltjes zijn, dat is het. | |
mcDavid | woensdag 31 oktober 2007 @ 11:07 |
quote:Ga eens zweefvliegen! ![]() | |
mcDavid | woensdag 31 oktober 2007 @ 11:08 |
en laten we die lopende band discussie alsjeblieft in dat andere topic houden! ![]() | |
Mojave | woensdag 31 oktober 2007 @ 12:36 |
hoi | |
YellowLedbetter | woensdag 31 oktober 2007 @ 17:58 |
Damn, wat zijn wij arrogant!! | |
Tecnix | woensdag 31 oktober 2007 @ 22:03 |
Heeey waar is mijn andere post gebleven ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 31 oktober 2007 @ 22:50 |
quote:Heerlijk hè ![]() | |
YellowLedbetter | donderdag 1 november 2007 @ 11:37 |
zkrrrrs | |
mcDavid | donderdag 1 november 2007 @ 11:45 |
Boeiend, die gast met zijn miraculeuze krachten-verdwijntruck staat in ieder geval mooi met zijn mond vol tanden! ![]() | |
nsfw | vrijdag 2 november 2007 @ 13:27 |
TVP. Ik heb ghet ook veel te druk om dit topic te volgen ![]() | |
Mojave | vrijdag 2 november 2007 @ 16:34 |
iuk ook man | |
cheukert | vrijdag 2 november 2007 @ 17:48 |
ik ook gek, net mijn intro gehad morgen richting Adelaide alweer ![]() | |
Koploperkopper | vrijdag 2 november 2007 @ 18:06 |
Wel zelf vliegen he. | |
cheukert | vrijdag 2 november 2007 @ 18:27 |
zelf vliegen? mallert die je bent ![]() | |
Koploperkopper | vrijdag 2 november 2007 @ 20:35 |
ALI KAPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111111elfeinz | |
Koploperkopper | vrijdag 2 november 2007 @ 21:08 |
![]() ![]() | |
Mojave | vrijdag 2 november 2007 @ 22:15 |
hey die ken ik | |
nsfw | zaterdag 3 november 2007 @ 00:02 |
Is dat die ene dan? | |
Mojave | zaterdag 3 november 2007 @ 08:15 |
quote:Nee, ze is wel ini genoot van haar. | |
Koploperkopper | zaterdag 3 november 2007 @ 13:22 |
quote: ![]() | |
nsfw | zaterdag 3 november 2007 @ 13:28 |
quote:Ik ben er bij natuurlijk! | |
Tommy_Kuklinski | zaterdag 3 november 2007 @ 13:42 |
quote: ![]() | |
Koploperkopper | zaterdag 3 november 2007 @ 15:51 |
quote: ![]() | |
nsfw | zaterdag 3 november 2007 @ 18:02 |
http://www.worteldrie.com/flash/emer_dutch.html![]() | |
Lightning_NL | zaterdag 3 november 2007 @ 18:52 |
Hahahahaa, wat een aap. Die moet wel heel weinig te doen hebben gehad. | |
cheukert | zondag 4 november 2007 @ 10:42 |
Wat een paupert ![]() ![]() Net verhuisd trouwens ![]() | |
Koploperkopper | zondag 4 november 2007 @ 23:10 |
nsfw wordt nog beroemd ook, nu staat-ie ook al op nu.nl samen met een Ryanair toestel! ![]() ![]() | |
mcDavid | zondag 4 november 2007 @ 23:19 |
En dan die muizen ernaast om de knopjes te kunnen bedienen! ![]() | |
mcDavid | maandag 5 november 2007 @ 01:25 |
Zoh, nieuwe giropas besteld!![]() | |
cheukert | maandag 5 november 2007 @ 11:54 |
quote:zoiets heb ik in t zwart ![]() | |
mcDavid | maandag 5 november 2007 @ 12:25 |
Ik heb nog even getwijfeld over groen, maar blauw leek me toch mooier ![]() Anyway tis weer eens wat anders als me vorige pas. | |
Autoreply | maandag 5 november 2007 @ 12:41 |
quote:Dat dus. Zaad-mods ![]() | |
Public_NME | dinsdag 6 november 2007 @ 23:51 |
Dit is pas zweven ![]() http://www.dumpert.nl/med(...)rgasso_airlines.html | |
mcDavid | woensdag 7 november 2007 @ 00:10 |
Gast. Een ultralight. ![]() Waarom in hemelsnaam zou je zo'n ding kopen? ![]() | |
Public_NME | woensdag 7 november 2007 @ 00:23 |
quote:Ultralight zwevert ![]() | |
mcDavid | woensdag 7 november 2007 @ 00:41 |
quote:Ik snap het echt niet. - Je loopt nog steeds met een vliegtuig te zeulen (ipv een rugzak zoals parapenters) - Je zit gewoon binnen net als in een zwever - Alleen je kunt de glijhoek halveren, en veel harder dan 100km/h zal het zaakje niet gaan! WAT IS HET VOORDEEL VAN ZO'N APPARAAT? | |
Koploperkopper | woensdag 7 november 2007 @ 18:08 |
Tie-tie-tieten. | |
SnowBite | donderdag 8 november 2007 @ 01:00 |
nou mijn frozen-ATPL is binnen, nu nog de bridgecourse en ik ben klaar! p.s. er moet meer gezopen worden | |
Koploperkopper | donderdag 8 november 2007 @ 01:02 |
quote: ![]() p.s. Mee eens. ![]() | |
The_stranger | donderdag 8 november 2007 @ 09:12 |
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=23092quote: ![]() ![]() Zit je ook raar te kijken als je een windowseat hebt als pax ![]() | |
Public_NME | donderdag 8 november 2007 @ 09:54 |
Zeau, leg daar maar neer! ![]() | |
SnowBite | donderdag 8 november 2007 @ 11:41 |
da's pas een N-1 ![]() | |
Tecnix | donderdag 8 november 2007 @ 17:40 |
ZCZC SA081555 EHAM CCA METAR COR EHAM 081555Z 25020KT 220V280 7000 -RA FEW012 SCT016 BKN022 12/10 Q1007 TEMPO 28024G40KT= ZCZC SA081555 EHBK METAR EHBK 081555Z AUTO 23014KT 200V260 9999NDV FEW017 11/08 Q1011 NOSIG= ZCZC SA081555 EHDL METAR EHDL 081555Z AUTO 22015KT 9999NDV -RA FEW012/// SCT014/// BKN057/// 10/09 Q1008 GRN= ZCZC SA081555 EHEH METAR EHEH 081555Z 23012KT 9999 -DZ FEW015 BKN035 11/09 Q1010 BLU BLU TEMPO WHT= ZCZC SA081555 EHFD METAR EHFD 081555Z AUTO 29043KT 9999NDV SCT032/// SCT038/// 11/05 Q1000= ZCZC SA081555 EHFS METAR EHFS 081555Z AUTO 24024KT 9999NDV 13/09 Q1010= ZCZC SA081555 EHFZ METAR EHFZ 081555Z AUTO 30042KT 9999NDV FEW031/// 12/05 Q1001= ZCZC SA081555 EHGG METAR EHGG 081555Z AUTO 24015KT 9999NDV FEW015 BKN019 OVC023 11/09 Q1004 TEMPO 24018G28KT 7000 RA= ZCZC SA081555 EHGR METAR EHGR 081555Z AUTO 24010KT 9999NDV FEW031/// BKN036/// OVC042/// 12/08 Q1009 BLU= ZCZC SA081555 EHKD METAR EHKD 081555Z 25021KT 9999 FEW010 SCT020 BKN027 11/10 Q1005 WHT WHT TEMPO GRN= ZCZC SA081555 EHKV METAR EHKV 081555Z AUTO 27043KT 7000NDV -RADZ SCT017/// BKN020/// BKN024/// ///// Q1003= ZCZC SA081555 EHLW METAR EHLW 081555Z AUTO 24019KT 8000NDV -SHRA FEW011/// SCT015/// BKN019/// 11/09 Q1004 REDZ WHT= ZCZC SA081555 EHMA METAR EHMA 081555Z AUTO 26026KT 8000NDV -RA FEW007/// SCT009/// BKN017/// 11/10 Q1003= ZCZC SA081555 EHMG METAR EHMG 081555Z AUTO 26032KT 7000NDV -RA FEW014/// SCT020/// BKN037/// ///// Q1001 REDZ= ZCZC SA081555 EHRD METAR EHRD 081555Z 25019KT 220V280 7000 -RA FEW011 SCT020 BKN040 11/09 Q1008 BECMG 9999= ZCZC SA081555 EHSB METAR EHSB 081555Z AUTO 23012KT 9999 11/10 Q1007= ZCZC SA081555 EHTW METAR EHTW 081555Z AUTO 22013KT 9999 10/09 Q1007= ZCZC SA081555 EHVB METAR EHVB 081555Z AUTO 24021KT 6000NDV DZRA FEW015/// BKN020/// OVC025/// 12/09 Q1007 WHT= ZCZC SA081555 EHVK METAR EHVK 081555Z AUTO 23013KT 9999 DZ FEW047 SCT055 BKN060 11/09 Q1009 BLU= ZCZC SA081555 EHVL METAR EHVL 081555Z AUTO 25031KT 9999NDV FEW024/// SCT028/// BKN036/// 12/10 Q1003 BLU= ZCZC SA081555 EHWO METAR EHWO 081555Z AUTO 23010KT 9999NDV -SHRA OVC034/// 11/09 Q1010 BLU= ZCZC SA081555 EHJR RRA METAR EHJR 081555Z AUTO 31038G43KT //// 13/07 Q1004 W13/S5= ZCZC SA081555 EHSA RRC METAR EHSA 081555Z AUTO 25034G39KT 9999 13/10 Q1007 W14/S4= ZCZC SA081555 EHSC RRB METAR EHSC 081555Z AUTO 25034G40KT 9999 13/09 Q1008 W13/S4= ![]() | |
Tecnix | donderdag 8 november 2007 @ 17:40 |
ZCZC FC081500 EHDL TAF EHDL 081455Z 081601 23015G25KT 9999 SCT020 BKN035 TEMPO 1719 25018G28KT 5000 -SHRA FEW010 SCT018CB BKN030 PROB30 TEMPO 1719 26020G35KT 4000 SHRA TSRA SCT008 SCT015CB BKN025 BECMG 1921 31015G25KT SCT025 TEMPO 2201 34020G30KT 4000 SHRAGS SCT010 FEW018CB BKN020 PROB30 TEMPO 2201 34025G40KT 3000 TSRAGS SCT007 SCT015CB BKN020= ZCZC FC081500 EHEH TAF EHEH 081455Z 081601 24012G22KT 9999 SCT020 BKN040 TEMPO 1821 30018G35KT 6000 SHRA RA SCT012 FEW018CB BKN020 PROB40 TEMPO 1801 31020G40KT 5000 TSRAGS SHRA SCT010 SCT015CB BKN018 BECMG 1922 29015G30KT= ZCZC FC081500 EHGR TAF EHGR 081455Z 081601 23010KT 9999 FEW020 BKN050 BECMG 1618 24015G25KT SCT020 BKN035 TEMPO 1820 25018G28KT 5000 -SHRA FEW010 SCT018CB BKN030 PROB40 TEMPO 1820 27020G30KT 4000 TSRA SCT008 SCT015CB BKN025 BECMG 2022 31015G25KT SCT025 PROB40 TEMPO 2301 34025G35KT 3500 TSRAGS SCT007 SCT015CB BKN020= ZCZC FC081500 EHKD TAF EHKD 081450Z 081601 25022KT 7000 -RA -SHRA SCT012 SCT015CB BKN020 BECMG 1618 30020KT 9999 NSW SCT025 SCT030 TEMPO 1801 32030G45KT 7000 -SHRA FEW012 SCT015CB BKN030 BECMG 1921 32025G35KT PROB30 TEMPO 2101 4000 SHRA TSRAGS SCT008 BKN015CB= ZCZC FC081500 EHLW TAF EHLW NIL= ZCZC FC081500 EHTW TAF EHTW 081455Z 081601 22012G22KT 9999 SCT014 BKN040 TEMPO 1821 29018G35KT 6000 SHRA RA SCT012 FEW018CB BKN020 PROB40 TEMPO 1801 30020G40KT 5000 TSRAGS SHRA SCT010 SCT015CB BKN018 BECMG 1922 27015G30KT= ZCZC FC081500 EHVK TAF EHVK 081455Z 081601 24012G22KT 9999 SCT015 BKN040 TEMPO 1821 30018G35KT 6000 SHRA RA SCT012 FEW018CB BKN020 PROB40 TEMPO 1801 31020G40KT 4000 TSRAGS SHRA SCT010 SCT015CB BKN018 BECMG 1922 29015G30KT= ZCZC FC081500 EHWO TAF EHWO NIL= ZCZC FC081500 EHAM TAF EHAM 081507Z 081601 24018G28KT 9999 FEW015 BKN070 BECMG 1618 30020G30KT TEMPO 1601 31025G40KT 6000 SHRA FEW012 SCT018CB BKN020= ZCZC FC081500 EHBK TAF EHBK 081501Z 081601 24015KT 9999 FEW015 BKN018 BECMG 1922 26015G27KT TEMPO 2001 27020G33KT 6000 SHRA SCT008 BKN012 SCT018CB= ZCZC FC081500 EHGG TAF EHGG 081457Z 081622 24015G25KT 9999 FEW015 BKN018 BECMG 1618 30018G28KT TEMPO 1622 31022G37KT 6000 SHRA SCT008 BKN012 SCT018CB= ZCZC FC081500 EHRD TAF EHRD 081507Z 081601 24018G28KT 9999 FEW015 BKN070 BECMG 1618 30020G30KT TEMPO 1601 31025G40KT 6000 SHRA FEW012 SCT018CB BKN020= ZCZC FC081500 EHSB AAA TAF AMD EHSB 081555Z 081601 23015G25KT 9999 SCT020 BKN035 TEMPO 1619 25018G28KT 5000 -SHRA FEW010 SCT018CB BKN030 PROB30 TEMPO 1619 26020G35KT 4000 SHRA TSRA SCT008 SCT015CB BKN025 BECMG 1921 31015G25KT SCT025 TEMPO 2201 34020G30KT 4000 SHRAGS SCT010 FEW018CB BKN020 PROB30 TEMPO 2201 34025G40KT 3000 TSRAGS SCT007 SCT015CB BKN020= ![]() | |
mcDavid | donderdag 8 november 2007 @ 17:55 |
Ja keiboeiend. Hier is het donker en miezert het. | |
Autoreply | donderdag 8 november 2007 @ 20:42 |
quote:Precies. 40 knopen max, who gives a fuck, da's nét windkracht 8 oid ![]() | |
mcDavid | donderdag 8 november 2007 @ 21:45 |
en dat in nog geen 300 pixels schermhoogte. | |
Autoreply | vrijdag 9 november 2007 @ 12:08 |
ZCZC FBNL50 EHDB 090809 . WEERBULLETIN VOOR DE LUCHTVAART . GELDIG 090900/091500 UTC . SITUATIE: EEN KRACHTIGE NW-LIJKE STROMING VOERT HELDERE, VRIJ KOUDE EN ONSTABIELE LUCHT AAN. . SIGNIFICANT WEER: MATIGE, MET NAME IN DE KUSTGEBIEDEN LOKAAL ZWARE TURBULENTIE. BUIEN, LOKAAL MET HAGEL, NATTE SNEEUW EN/OF ONWEER. . WIND: WESTELIJK 10-18 KN IN DE WESTELIJKE HELFT NOORDWEST 15-22 KN, AAN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER 22-32 KN, VLAK AAN ZEE 32-42 KN. AAN HET EIND VAN DE PERIODE OVERAL 3-6 KN AFNEMENDE WIND. UITSCHIETERS LANDINWAARTS BIJ BUIEN TOT 40 KN, IN DE KUSTGEBIEDEN 50-55 KN. . BEWOLKING: SCT CU/SC 2000-3000 VT EN SCT/BKN SC 3500-5500 VT. BIJ EEN BUI OOK FEW/SCT CB ROND 2000 VT EN FEW/SCT ST/SC 1000-1500 VT, IN ZUID LIMBURG EERST NOG FEW/SCT ST 500-1000 VT. TOPPEN BOVEN FL100. . ZICHT: MEER DAN 10 KM. IN EEN BUI MEEST 5-8 KM, LOKAAL 3-5 KM, IN EEN HAGELBUI MOGELIJK 1500-3000 M. . NULGRADEN NIVEAU: ROND 2500 VT. . HOOGTEWINDEN EN TEMPERATUREN: 09 UTC: 15 UTC: 0500VT 310/25-35 +06 1500VT 320/35-45 +03 320/30-40 3000VT 330/45-55 -01 320/35-45 FL 050 330/45-55 -04 320/40-50 FL 100 330/45-55 -16 330/40-50 BOVEN HET WADDENGEBIED 5-10 KN MEER WIND OP ALLE NIVEAUS. . MAX. TEMPERATUUR: ROND 8 GRADEN. . VOORUITZICHTEN VOOR DE PERIODE VAN 091500/092100: MET NAME IN HET NOORDELIJK KUSTGEBIED AFNEMENDE WIND. . DAGLICHTPERIODE: 06.33 TOT 16.14 UTC.= NNNN Now we're talking shit ![]() | |
GoodGawd | vrijdag 9 november 2007 @ 15:28 |
Waarom is airbus stom? | |
mcDavid | vrijdag 9 november 2007 @ 15:30 |
quote:Waarom niet? | |
The_stranger | vrijdag 9 november 2007 @ 15:42 |
quote:In ieder geval shit genoeg om mij weer een dagje ongepland vrij te bezorgen.... | |
Mojave | vrijdag 9 november 2007 @ 17:46 |
gelukkig hebben we een seperation checklist, niks aan 't handje dus ![]() | |
GoodGawd | vrijdag 9 november 2007 @ 19:37 |
quote:Omdat de cockpit´s van Airbus allemaal uniform zijn. Kan je van Boeing niet zeggen. ![]() | |
Mojave | vrijdag 9 november 2007 @ 20:07 |
bier | |
mcDavid | vrijdag 9 november 2007 @ 20:47 |
quote:Die van LS ook. ![]() | |
Koploperkopper | vrijdag 9 november 2007 @ 20:59 |
quote:In FS2k4 zijn ze allemaal uniform, ha! Daar gebruik je voor alle vliegtuigen jezelfde knuppel, ha! | |
GoodGawd | vrijdag 9 november 2007 @ 21:28 |
Pfft, Eat this:![]() Zoveel zicht heb je in een echt vliegtuig nog niet eens ![]() | |
mcDavid | vrijdag 9 november 2007 @ 22:01 |
quote:Die joystick aan die stoel. ![]() Wel een zwever, overigens ![]() ![]() | |
Koploperkopper | vrijdag 9 november 2007 @ 22:19 |
quote:Dat is voor contact met de toren jeweet! ![]() | |
mcDavid | vrijdag 9 november 2007 @ 22:21 |
quote:Ja even oproepen of je langer weg mag blijven met je computerspelletje. ![]() | |
Mojave | vrijdag 9 november 2007 @ 23:09 |
![]() | |
Autoreply | zaterdag 10 november 2007 @ 02:36 |
quote:Ze zijn lelijk. Zie A380 vs 747 of Dreamliner vs A350. De Eurofighter daarentegen is dan wel weer übergeil ![]() | |
Public_NME | zaterdag 10 november 2007 @ 11:15 |
Aribus ![]() A330/A345-6 vind ik dan wel weer oké op zich. | |
Koploperkopper | zaterdag 10 november 2007 @ 11:43 |
![]() ![]() ![]() ![]() Cartoonvliegtuigje ![]() | |
Tecnix | zaterdag 10 november 2007 @ 12:25 |
http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20071109-0 ![]() Zonde van die mooie airbus ![]() | |
Koploperkopper | zaterdag 10 november 2007 @ 17:30 |
Wat roep je tegen meneer de toren als je geen Transponder aanboord hebt? Kan het nergens vinden in dit rotboek. | |
The_stranger | zaterdag 10 november 2007 @ 17:36 |
quote:Kun je op je vliegplan aangeven, anders gewoon hoe je het wil? (tis alweer een tijdje geleden dat ik RT moest doen volgens de regels ipv de dagelijkse praktijk) | |
Koploperkopper | zaterdag 10 november 2007 @ 17:44 |
Daar kan ik uit kiezen, idiote vraag vind ik 't sowieso, maargoed, de ambtenaren willen het. Welke "pilot transmission" moet worden gebruikt bij het bevestigen van de opdracht "ADVISE TRANSPONDER CAPABILITY" in het geval het luchtvaartuig niet is uitgerust met een transponder? A) NO TRANSPONDER AVAILABLE. B) NEGATIVE TRANSPONDER. C) NOT TRANSPONDER EQUIPPED. D) NO TRANSPONDER. En nog een vraag waar ik niet helemaal uit kom. Welke omstandigheid maakt het spellen van namen, afkortingen en woorden noodzakelijk? A) De naam, de afkorting of het woord heeft betrekking op een getal. B) Ernstige verstoringen van de radioverbinding. C) Twijfel over de juistheid van de spelling. D) De namen, afkortingen of woorden zijn delen van een noodbericht. Verder is R/T een eitje. ![]() | |
The_stranger | zaterdag 10 november 2007 @ 17:53 |
beide B | |
Autoreply | zaterdag 10 november 2007 @ 17:55 |
Niet C bij de tweede? | |
The_stranger | zaterdag 10 november 2007 @ 17:57 |
quote:Zou ook kunnen ja... Denk zelfs dat het inderdaad C moet zijn. Bij slechte verbinding is het herhalen van woorden dacht ik de bedoeling, Dus B en C voor vraag 1 en 2 ![]() | |
Koploperkopper | zaterdag 10 november 2007 @ 18:15 |
Dank. ![]() | |
Public_NME | zaterdag 10 november 2007 @ 19:57 |
E) Hey Hoerrrrr! Ik heb geen transponderrrrttttt! ![]() | |
SnowBite | zondag 11 november 2007 @ 04:29 |
quote:Ja dat lijkt me ook. Bij slechte verbinding geldt "Words twice", dus alle woorden herhalen. En bij (onbekende) VOR's o.i.d. is het handig als ze even gespeld worden... | |
Mojave | zondag 11 november 2007 @ 10:31 |
Onder welk antwoord valt de Egyptische ATC dan? | |
Alternate | zondag 11 november 2007 @ 14:53 |
Chinese is pas top. Daar kun je gewoon Nederlands tegen praten, begrijpen ze net zo goed als Engels. | |
SnowBite | zondag 11 november 2007 @ 15:41 |
En ik vind de Franse al verschrikkelijk... | |
mcDavid | zondag 11 november 2007 @ 15:46 |
quote:"Niet" ? | |
The_stranger | zondag 11 november 2007 @ 16:01 |
quote:Do you want coffee or tea? Yes, yes..... Do you know how to operate the emergency exit? Yes, yes.... | |
mcDavid | zondag 11 november 2007 @ 16:27 |
Iemand die F16's nog gehoord? | |
The_stranger | zondag 11 november 2007 @ 16:45 |
quote:nope ![]() ![]() | |
mcDavid | zondag 11 november 2007 @ 16:52 |
Bij mij was er in delft wel een raam opengewaaid, maar niet stuk! Denk dat ik net te vroeg weg ben gegaan bij mijn ouders om het te kunnen horen! ![]() | |
mcDavid | zondag 11 november 2007 @ 16:55 |
quote:http://www.milspotters.nl/nieuwslezen.php?id=66 | |
Mojave | zondag 11 november 2007 @ 23:08 |
tja | |
Koploperkopper | zondag 11 november 2007 @ 23:35 |
![]() | |
Mojave | maandag 12 november 2007 @ 00:13 |
die is stuk | |
Autoreply | maandag 12 november 2007 @ 10:57 |
WTF, wat is het verhaal daarachter? | |
Koploperkopper | maandag 12 november 2007 @ 10:58 |
Er lag een bananenschil op de baan. | |
Koploperkopper | maandag 12 november 2007 @ 11:00 |
En verder:quote:Dat. ![]() | |
Autoreply | maandag 12 november 2007 @ 11:19 |
http://www.youtube.com/watch?v=DVkB7V-JybY Dat kán simpelweg niet ![]() | |
The_stranger | maandag 12 november 2007 @ 11:22 |
quote:Zeker wel, is vaker gebeurd zelfs... | |
cheukert | maandag 12 november 2007 @ 11:38 |
quote:Schotse ATC weleens gehoord ![]() | |
mcDavid | maandag 12 november 2007 @ 11:39 |
quote:WTF! ![]() sja ik denk dat als je genoeg aeleron tegen geeft en voor de rest inderdaad vliegt op de straalstroom uit de motor, dat het allemaal wel te doen is. En sja 't is algemeen protocol: éérst kijken of je de boel nog kunt besturen, en pas springen als je zeker weet dat dat niet meer gaat! | |
The_stranger | maandag 12 november 2007 @ 11:44 |
quote:De romp van een F15 is ook een mooi voorbeeld van een lifting body. Wekt blijkbaar praktisch genoeg lift op om het gevaarte in de lucht te houden. Schijnt ook een artikel gestaan te hebben in de flight international. | |
mcDavid | maandag 12 november 2007 @ 11:52 |
Dan zou de F16 het ook moeten kunnen. Die heeft ook een lifting body. Nu nog iemand die het wil proberen ![]() | |
cheukert | maandag 12 november 2007 @ 12:22 |
ik heb ook een lifting body, ik vlieg alleen nooit hard genoeg | |
mcDavid | maandag 12 november 2007 @ 12:23 |
quote:Probeer ook je afterburner eens! ![]() | |
cheukert | maandag 12 november 2007 @ 12:38 |
quote:Werkt niet, krijg heel de tijd afterfiring | |
mcDavid | maandag 12 november 2007 @ 12:39 |
Backfire-ende afterburner ![]() | |
Public_NME | maandag 12 november 2007 @ 17:00 |
http://www.youtube.com/watch?v=AKX2SubH7DM Politie komt gelijk die foutparkeerder bekeuren! ![]() ![]() | |
Koploperkopper | maandag 12 november 2007 @ 17:28 |
quote:"Tyfus, straks moet ik m'n Porsche inleveren." Waarom zet-ie de elektriciteit niet uit? Die strobes/beacons blijven nog lang aan. ![]() | |
Koploperkopper | maandag 12 november 2007 @ 17:44 |
Nog meer van hetzelfde Iberia drama. ![]() ![]() | |
Lucifer_Doosje | maandag 12 november 2007 @ 19:03 |
Zonde van die -600 ![]() | |
Lucifer_Doosje | maandag 12 november 2007 @ 19:06 |
quote:"Kut, hoe vertel ik dit mijn baas?" | |
mcDavid | maandag 12 november 2007 @ 19:13 |
"och, even uitdeuken zonder spuiten" | |
Public_NME | maandag 12 november 2007 @ 19:47 |
quote:Zal mij benieuwen wat ze gaan doen met die kist. Repareren uit UIO zal niet zo makkelijk zijn, en hij is ook niet makkelijk te verplaatsen. Schijnt erg veel schade te zijn aan 3 v/d engines, 1 vleugel, main gears, frontgear... | |
mcDavid | maandag 12 november 2007 @ 19:54 |
't is altijd nog een flinke bups spare-parts. | |
mcDavid | dinsdag 13 november 2007 @ 16:29 |
http://nl.youtube.com/watch?v=WBMbTrAjLbs | |
GoodGawd | dinsdag 13 november 2007 @ 17:16 |
Gegroet piloten, Hoewel sommige onder jullie erg bekakt zijn heb ik toch respect voor jullie en je baan. Daarom stel ik u een vraag als dat goed is. Daar komt het. Stel je rijd lekker met je kist op schiphol rond, en je moet taxieen van 36L naar de hele andere kant van het vliegveld. Dan krijg natuurlijk een Taxi route van hier tot tokyo. Ik heb een tijdje op LiveATC geluisterd en dan hoor ik me soms toch een taxi routes, je word er niet goed van. Vraag: Onthouden jullie dat in één keer? ![]() Dank u wel ! ![]() | |
mcDavid | dinsdag 13 november 2007 @ 17:19 |
Ik roep altijd gewoon "Euy startofficier, waar moet'ie?" | |
Lucifer_Doosje | dinsdag 13 november 2007 @ 17:26 |
quote:Je krijgt toch wel, net als in FlightSim, zo'n stippellijn die je moet volgen naar de gate? ![]() | |
Public_NME | dinsdag 13 november 2007 @ 18:33 |
quote:Nee Autotaxipilot met TCAS ![]() | |
Koploperkopper | dinsdag 13 november 2007 @ 18:35 |
quote: ![]() | |
GoodGawd | dinsdag 13 november 2007 @ 19:16 |
Zoals ik al had verwacht nog steeds geen serieus antwoord ![]() ![]() | |
mcDavid | dinsdag 13 november 2007 @ 19:20 |
quote:Als dat zo is wil ik ook rode bolletjes in de lucht waar de thermiek zit! ![]() | |
mcDavid | dinsdag 13 november 2007 @ 19:21 |
quote:Je hebt uberhaupt nog geen antwoord van een commercieel piloot ![]() | |
Koploperkopper | dinsdag 13 november 2007 @ 19:24 |
quote:Shhhhht ![]() | |
Public_NME | dinsdag 13 november 2007 @ 19:33 |
quote:En ringen voor de glideslope! ![]() | |
mcDavid | dinsdag 13 november 2007 @ 19:34 |
ik bedoel hoe makkelijk wil je het hebben?![]() | |
Koploperkopper | dinsdag 13 november 2007 @ 19:35 |
quote:Ik mis de rolband om te take-offen nog. ![]() | |
mcDavid | dinsdag 13 november 2007 @ 19:45 |
Zou je die bolletjes niet kunnen genereren d.m.v. chemtrails? | |
GoodGawd | dinsdag 13 november 2007 @ 20:17 |
quote:Sjonge jonge XD | |
GoodGawd | dinsdag 13 november 2007 @ 20:19 |
quote:Vertel... ![]() Anders moet ik het weer aan die gefaalde op latere leeftijd afgekeurde transavia piloot vragen, oftewel mijn docent Aerodynamica ![]() Die ik overigens tegenkwam op het FSweekend lol. Hij had zicht ook verlaagd tot Simmers. Hetzelfde lot dat jullie op een dag zal overkomen ![]() | |
Lucifer_Doosje | dinsdag 13 november 2007 @ 20:27 |
quote:Je hebt een aardig beeld van jezelf ![]() | |
GoodGawd | dinsdag 13 november 2007 @ 22:05 |
quote:Nee want ik heb me niet verlaagd. Ik heb nog nooit beter geweten. Stelletje kakhoofden ![]() | |
Koploperkopper | dinsdag 13 november 2007 @ 22:26 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
mcDavid | dinsdag 13 november 2007 @ 22:52 |
quote:Flightsimmen is op zich niet triest als je het gewoon als spelletje doet. Van die lui die 6000 euro uitgeven aan controllers, schermen, enz. en dan de hele dag achter hun computertje zitten en radiocommando's roepen over de teamspeach, en vervolgens naar een vliegveld gaan in de illusie dat ze zelf wel even kunnen starten en landen omdat ze geoefend hebben op de computer. Díé zijn triest | |
Koploperkopper | dinsdag 13 november 2007 @ 23:04 |
quote:Je vergat dat ze de huistelefoon pakken om announcements te doen aan de cabin crew. ![]() | |
mcDavid | dinsdag 13 november 2007 @ 23:10 |
Ohja. En dat ze op verjaardagen vertellen dat ze vorige week nog naar New York 'gevlogen' zijn. ![]() | |
GoodGawd | dinsdag 13 november 2007 @ 23:53 |
Geef nou antwoord op mijn vraag inplaats van die mislukte grappen ![]() ![]() | |
Koploperkopper | dinsdag 13 november 2007 @ 23:57 |
quote:Waren het maar grappen, de verschrikking van die Flight Simmerts documentaire op Discovery Channel kom ik nooit meer te boven. | |
GoodGawd | woensdag 14 november 2007 @ 00:04 |
quote:WAAT!? Een documentaire ![]() | |
Alternate | woensdag 14 november 2007 @ 22:11 |
quote:Het antwoord is JA. Want ten eerste weet je als het goed is waar je heen moet en ten tweede weet je of de center in gebruik is. Als je bv van het B platform naar 36L moet met landend verkeer op de 36C dan weet je dat je via Y moet en dan krijg je iets in de richting van. Via Q B,C en Y naar 36L Als de center dicht is krijg je taxi 36L via Q, cross 36C W5 Verder zitten hier meer wannabee's dan echte piloten en wannabee's doen graag stoer zonder dat ze gehinderd worden door kennis ![]() | |
GoodGawd | woensdag 14 november 2007 @ 22:50 |
quote:Ah ok dat maakt het duidelijk. Dus ze hebben van tevoren nog geen taxi route op papier die ze kunnen verwachten? Maar ze weten ongeveer hoe ze moeten. En wat dat laatste betreft, haha wat een losers ![]() | |
Public_NME | woensdag 14 november 2007 @ 22:57 |
quote:Zegt iemand met zo'n ondertitel ![]() En sowieso heeft volgens mij niemand van de niet-piloten gezegd dat ze veel kennis hebben, dus wat een onzin. | |
mcDavid | woensdag 14 november 2007 @ 23:05 |
quote:Wow, hoeveel centimeter groeide je internetpenis na het invoeren van deze post? ![]() ![]() | |
Koploperkopper | woensdag 14 november 2007 @ 23:20 |
VECHTEH!!!!!!!!!!!111111111 VECVECHTEH!!!!!!!!!!!111111111 VECHTEUH!!!1111111111VECHTEH!!!!!!!!!!!111111111 VECHTEUH!!!1111111111 | |
GoodGawd | donderdag 15 november 2007 @ 10:06 |
quote:Ik heb nooit beweert dat ik een piloot ben. En die ondertitel slaat op mijn boot in de singel. Wannabe ![]() | |
The_stranger | donderdag 15 november 2007 @ 16:52 |
quote:Uiteraard hebben ze/we kaarten. Hier staan enkele kaarten die van Amsterdam beschikbaar zijn, waaronder ook een kaart met taxiroutes: ![]() Met deze kaart (of variant erop) kun je dus al aardig uitvogelen hoe te rijden. Verder zit er een logica in. Taxiway B is altijd met de klok mee, taxiway A tegen de klok in. Ook zullen ze je de meeste tijd de kortste/meest logische route laten rijden, indien mogelijk met baangebruik. Dus als je voor de 10de keer die week met je fokker 50 van je parkeerplek (B platform) naar de polderbaan moet, dan weet je al dat het of inderdaad via Q en Z naar de 36l is, of via W5 als je geluk hebt. Vel meer varianten zijn er niet, tenzij je pech hebt en je via Y moet. Maar een cargovlieger die voor het eerst op SPL is, hoor je nog wel eens twijfelen en zie je wel eens de verkeerde kant op draaien. quote:Vliegers zijn met regelmaat wat minder als gezelschap, gelukkig zijn er uitzonderingen.... ![]() ![]() | |
mcDavid | donderdag 15 november 2007 @ 17:30 |
quote:Ja want pax vliegers rijden de eerste keer altijd gelijk goed heh! | |
Koploperkopper | donderdag 15 november 2007 @ 17:32 |
quote:Ik denk dat-ie het als voorbeeld bedoelde. | |
Public_NME | donderdag 15 november 2007 @ 17:45 |
quote:Ik? Totaal niet; bewust gekozen om een MSc te gaan doen ipv vliegschool. Hoewel vliegen wel een passie blijft, pretendeer ik totaal geen piloot te zijn. | |
GoodGawd | donderdag 15 november 2007 @ 17:50 |
MSc? | |
The_stranger | donderdag 15 november 2007 @ 17:59 |
quote:Uiteraard was het een voorbeeld, totaal niet representatief voor de totale vrachtvliegpopulatie. Het had ook een pax vlucht kunnen zijn, maar toevallig hoorde ik twee dagen geleden een vrachtbak die "over de brug" bijna de eerste links nam, in plaats van de tweede voor 36c. Zodoende mijn opmerking... (en mijn excuses voor mijn gedachte dat vliegers zo'n opmerking wel zouden doorgronden als een op zich zelf staand voorbeeld) Zo goed? ![]() | |
mcDavid | donderdag 15 november 2007 @ 18:11 |
Als marokkanen voor het eerst in de kroeg komen willen ze nog wel eens ruzie schoppen. Ohja das gewoon een voorbeeldje verder, heeft niets met marokkanen te maken! ![]() | |
Public_NME | donderdag 15 november 2007 @ 18:13 |
quote:Master of Science aka Doctorandus ![]() | |
The_stranger | donderdag 15 november 2007 @ 18:16 |
quote:Nee, klopt, dat heeft alleen met die Marokkaan te maken, inderdaad. Net zoals het met die ene vrachtvlieger te maken heeft, ik zag immers een KLM vracht 747 wel de juiste afslag nemen, het gaat dus ook wel eens goed. (heel soms).. En waar kun je je druk over maken... ![]() | |
mcDavid | donderdag 15 november 2007 @ 18:22 |
quote:Nee dat is het niet! ![]() ![]() | |
The_stranger | donderdag 15 november 2007 @ 19:06 |
quote:Ok, laat ik maar voor uitkomen, vrachtvliegers zijn nu eenmaal een inferieure groep vliegers, die een bepaalde selectie niet gehaald hebben en daarom pallets over de wereld mogen rondsjouwen, omdat ze de hogere finesses en kennis nu eenmaal ontberen om met het edele produkt, genaamd passagiers, om te gaan. Ook zijn het vaak dermate onontwikkelde personen, dat ze de benodigde omgangsvormen met cabine personeel totaal niet begrijpen en wederom ongeschikt zijn om op een passagiersvliegtuig hun werk uit te oefenen. Vracht vliegen is dan het afvalputje waar dat soort neanderthalers terecht komen. Zo, blij dat dat eindelijk eruit is, zat me al zo lang dwars.. Oh ja, vrachtboeren kunnen ook geen kaart lezen, natuurlijk... ![]() | |
Koploperkopper | vrijdag 16 november 2007 @ 10:52 |
![]() Stuque! | |
mcDavid | vrijdag 16 november 2007 @ 12:57 |
quote:1, 2, 3... WAT EEN LUL!! | |
Autoreply | vrijdag 16 november 2007 @ 14:02 |
quote:DRS ben je alleen na een cursus, psychologie bijvoorbeeld. MSc is vergelijkbaar met IR, Master met ING | |
Public_NME | vrijdag 16 november 2007 @ 14:10 |
quote:Nee hoor, MSc staat gelijk aan Drs; het is gewoon een doctoraal examen. Dat ze het beestje nu anders noemen, tja. Ik ben straks echt geen IR in de Bedrijfskunde ![]() Ontopic: Dat is de 2e A346 in één week, lekker die extra spareparts! | |
Dr_Flash | vrijdag 16 november 2007 @ 14:14 |
quote:Doe de TT even aanpassen iemand? ![]() Kromme Airbus | |
mcDavid | vrijdag 16 november 2007 @ 14:21 |
quote:Misschien kunnen ze van die twee stukke weer één hele maken? ![]() | |
The_stranger | vrijdag 16 november 2007 @ 14:27 |
quote:Van de eerste zijn zijn vooral de motoren naar hun grootje, die zijn bij de tweede nog heel... 10% korting wegens waterschade (brandweer) en voila, opgelost... | |
Dr_Flash | vrijdag 16 november 2007 @ 14:32 |
Onder het motto "PUR en kit is waar die kist mee aan elkaar zit" ![]() | |
Public_NME | vrijdag 16 november 2007 @ 14:33 |
quote:En die vleugel dan? (van die IB kist) Wil je net als die F15 met 1 wing gaan vliegen ![]() | |
Lucifer_Doosje | vrijdag 16 november 2007 @ 17:31 |
quote:Dat ding stond op punt om afgeleverd te worden. ![]() Zou Etihad nog iets in het aankoopcontract hebben staan over ontstane schade door de fabrikant? ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Lucifer_Doosje op 16-11-2007 18:32:16 ] | |
The_stranger | vrijdag 16 november 2007 @ 17:33 |
quote:Pak je die vleugel van die etihad bak, sowieso makkelijk als je toch al de motoren wilt gebruiken. Stukkie speedtape en klaar is Klara... | |
Autoreply | zaterdag 17 november 2007 @ 00:53 |
quote:Nee Drs ben je als je geen Ir én geen Meester bent. MSc is Ir; MA is een Drs, LLM een Meester ![]() AR wil niet vergeleken worden met sociologiestudenten ![]() | |
GoodGawd | zaterdag 17 november 2007 @ 00:55 |
Mensen volgens mijn calculaties, kan er niet meer in gevlogen worden ![]() | |
Public_NME | zaterdag 17 november 2007 @ 11:33 |
quote:Er staat toch echt; drs. doctorandus Titel na voltooiing universiteit (niet zijnde juridisch en niet zijnde aan een technische universiteit). Ik doe een gamma studie, een MScBA, met een groot gedeelte toegepaste wiskunde en statistiek, accounting etc. (maar geen technische bedrijfskunde) Ik weet gewoon vanuit de faculteit uit dat dit een Doctoraal programma was, en geen Ir. ofzo. Het staat echt gelijk aan Drs. ![]() Maarja, nu weer ontopique. | |
Public_NME | zaterdag 17 november 2007 @ 11:34 |
quote:Welke calculaties als ik vragen mag? | |
cheukert | zaterdag 17 november 2007 @ 12:00 |
GE90 ftw | |
cheukert | zaterdag 17 november 2007 @ 12:01 |
tieten ook | |
Autoreply | zaterdag 17 november 2007 @ 13:31 |
quote:Ah, dan is het een van de weinige uitzonderingen. Ik gaf alleen maar aan dat een Drs niet (zelden dus, niet niet) gelijk is aan een MSc ![]() | |
Public_NME | zaterdag 17 november 2007 @ 14:17 |
quote:Dat zeg ik, Gamma! ![]() | |
GoodGawd | zondag 18 november 2007 @ 01:25 |
quote:Die gaan jouw pet te boven, ik zal je er dan ook niet mee vervelen. | |
Autoreply | zondag 18 november 2007 @ 09:45 |
quote:Gamma's überhaupt ![]() ![]() | |
Public_NME | zondag 18 november 2007 @ 11:08 |
quote:Mooi om een oordeel te vellen op basis van een internetaccount. Ik vraag me alleen af waar je de data vandaan haalt om te bepalen dat ie niet meer kan vliegen. ![]() quote:Wedje afsluiten wie er straks een beter betaalde baan heeft? ![]() | |
GoodGawd | zondag 18 november 2007 @ 12:31 |
quote:Uit dat plaatje. | |
Public_NME | zondag 18 november 2007 @ 12:55 |
quote:Wat een lulkoek! ![]() | |
GoodGawd | zondag 18 november 2007 @ 17:18 |
quote:Yummieee ![]() | |
Public_NME | zondag 18 november 2007 @ 17:31 |
quote:gayyyy ![]() | |
Autoreply | zondag 18 november 2007 @ 17:47 |
quote:Accepteer je een onderzoek van Elsevier? If yes: 2 kratten bier ![]() SPOILER | |
Public_NME | zondag 18 november 2007 @ 18:21 |
quote:http://rankings.ft.com/european-business-school-rankings kijk even bij het kopje salary today; dat is dan nog de meest algemene richting van de faculteit. Sowieso snap ik niet waarom je als ingenieur in de business wereld zou willen werken. Vaak snappen jullie het technisch wel, maar de echte economische achtergrond niet... Anyway, dit is een discussie waar we toch niet uit zullen komen ![]() | |
Autoreply | zondag 18 november 2007 @ 19:43 |
quote:De geringe interesse voor "echte" techniek bij studiegenoten verbaasd mij ook vaak. quote:Ik las laatst ergens dat "ingenieurs in de financien en consultancy het meeste verdiende van alle starters" Ik ben nu president van een studentenvereniging en ik moet zeggen dat met name banken en consultancybureau's extreem hard mensen aan het lubben zijn bij ons. Dat zal vast niet zijn omdat al die techneuten mislukken. Wel zijn het natuurlijk de betere en sociaal vaardiger studenten, niet de dichtgetikte nerds ![]() Qua offtopic, dit zijn ook best interessante verhalen ![]() | |
Koploperkopper | zondag 18 november 2007 @ 20:05 |
In conclusie, mijn piemel is het grootst. | |
mcDavid | zondag 18 november 2007 @ 22:45 |
quote:Een hoop mensen studeren techniek niet omdat ze het leuk vinden, maar gewoon omdat ze het écht nodig hebben. | |
Autoreply | zondag 18 november 2007 @ 23:38 |
quote:Dat sowieso. Ik gebruik andere zaken om dat te compenseren: ![]() | |
APK | zondag 18 november 2007 @ 23:41 |
quote: ![]() | |
mcDavid | zondag 18 november 2007 @ 23:44 |
quote:Warm wijvenbier? ![]() | |
Autoreply | maandag 19 november 2007 @ 00:03 |
quote:Hoi lieve simmert, van harte welkom ![]() quote:ICM je username is die opmerking zeker een ![]() ![]() | |
Alternate | maandag 19 november 2007 @ 10:14 |
quote:Maar toch staan vrachtvliegers nog steeds ruim boven zweefvliegers. | |
The_stranger | maandag 19 november 2007 @ 10:37 |
quote:Ik heb dat niet vermeld, omdat dat zo verschrikkelijk duidelijk is.... | |
SnowBite | maandag 19 november 2007 @ 17:18 |
sjeezus, wat een hoop testosteron weer in dit topic! | |
cheukert | dinsdag 20 november 2007 @ 03:13 |
heulemaal niet, Airbus is absoluut geen tosteteron! | |
The_stranger | dinsdag 20 november 2007 @ 08:20 |
quote:Airbus staat gelijk aan een boel vrouwelijke hormonen, als je het mij vraagt.... | |
Autoreply | dinsdag 20 november 2007 @ 12:14 |
quote: ![]() | |
Koploperkopper | vrijdag 23 november 2007 @ 17:44 |
Leuke bezigheid. ![]() | |
GoodGawd | vrijdag 23 november 2007 @ 23:33 |
quote:Die tijd heb ik al gehad. | |
The_stranger | zondag 25 november 2007 @ 09:05 |
Alleen jammer dat vaak als de "crash" goed verloop, de meeste slachtoffers vallen bij de evacuatie Gebrioken enkels enzo ![]() | |
cheukert | dinsdag 27 november 2007 @ 10:36 |
hmmz mn tvp werkte niet meer | |
Koploperkopper | dinsdag 27 november 2007 @ 10:38 |
Onwillige TVP's. ![]() Oh ja, ik kan alle theorie opnieuw gaan doen. ![]() ![]() | |
Lucifer_Doosje | dinsdag 27 november 2007 @ 12:36 |
quote:Zijn ze nu nog aan het evacueren? ![]() | |
Alternate | dinsdag 27 november 2007 @ 14:00 |
quote:Heb je zoveel examens niet gehaald dan? | |
Koploperkopper | dinsdag 27 november 2007 @ 16:00 |
quote:3 stuks. ![]() Had de 1.5 jaar niet echt in de gaten gehouden. ![]() | |
cheukert | woensdag 28 november 2007 @ 10:28 |
Roadtrip is hier op tv. Best goeie tieters heeft dat grietje ![]() | |
The_stranger | woensdag 28 november 2007 @ 10:33 |
Deze? http://www.metacafe.com/watch/218573/amy_smart_road_trip/ | |
SnowBite | vrijdag 30 november 2007 @ 20:33 |
Yeah! Ik ben afgestudeerd ![]() Binnenkort maar eens solliciteren bij KLM. | |
Koploperkopper | zaterdag 1 december 2007 @ 01:02 |
quote: ![]() Tof! Gefeliciteerd! ![]() | |
nsfw | zaterdag 1 december 2007 @ 10:12 |
quote:Schijtzure man ![]() | |
GoodGawd | zaterdag 1 december 2007 @ 17:09 |
quote:Wie is die vent? Vliegtuig sloper? | |
mcDavid | zaterdag 1 december 2007 @ 20:32 |
Oi, ik ga een vleugeltje overhaulen. | |
SnowBite | zaterdag 1 december 2007 @ 22:47 |
quote: ![]() | |
mcDavid | zaterdag 1 december 2007 @ 23:26 |
quote:Dûh, hij heeft een tulband en een baard! ![]() | |
GoodGawd | zondag 2 december 2007 @ 01:21 |
quote:Je mag mensen niet over één kam scheren sir. However de kans is wel groot ja. Deze daarentegen behoort denk ik niet tot die groep. ![]() | |
cheukert | zondag 2 december 2007 @ 08:12 |
ik zie geen baard | |
GoodGawd | zondag 2 december 2007 @ 11:30 |
quote:Ja die heb ik weggefotoshopt. | |
SnowBite | zondag 2 december 2007 @ 15:00 |
volgens mij heeft het gros hier geen flauw idee waar het over gaat ![]() | |
Public_NME | zondag 2 december 2007 @ 15:38 |
He snowbite, vlieg jij wel eens over D.M. op je vrije Zondag? (zie vaak mensen cirkelen) | |
mcDavid | zondag 2 december 2007 @ 17:10 |
quote:Als ze tieten hebben mag het: ![]() | |
Alternate | zondag 2 december 2007 @ 17:36 |
quote:Nee mooi toch ![]() | |
GoodGawd | zondag 2 december 2007 @ 19:15 |
quote:lols is dat datzelfde mens? | |
mcDavid | zondag 2 december 2007 @ 20:02 |
quote:Zo moeilijk was ze niet te vinden! ![]() | |
SnowBite | maandag 3 december 2007 @ 17:10 |
quote:Nee nog niet gedaan. In januari ga ik weereens vliegen denk ik... | |
mcDavid | maandag 3 december 2007 @ 18:05 |
quote: ![]() | |
Public_NME | maandag 3 december 2007 @ 22:49 |
quote:http://www.youtube.com/watch?v=InZNBcJTmWs&eurl= | |
mcDavid | maandag 3 december 2007 @ 23:42 |
Hoe moeilijk is het om een youtube link te posten? -edit- wedden dat ze gesprayed zijn? ![]() | |
Public_NME | dinsdag 4 december 2007 @ 10:37 |
quote:Hij doet het gewoon? ![]() | |
nsfw | donderdag 6 december 2007 @ 20:14 |
Chemtrails rulen!![]() ![]() | |
Koploperkopper | vrijdag 7 december 2007 @ 17:56 |
![]() ![]() | |
Tecnix | zaterdag 8 december 2007 @ 15:30 |
http://www.youtube.com/watch?v=-5g-mKvjzHE | |
cheukert | zaterdag 8 december 2007 @ 17:00 |
http://www.youtube.com/watch?v=65KLN5gDHzI deuze is veul stoerder man | |
Koploperkopper | zaterdag 8 december 2007 @ 20:24 |
![]() Check die FO die spotter spotten. | |
Lucifer_Doosje | zaterdag 8 december 2007 @ 22:16 |
Toch heeft zo'n F50 een te grote neus. | |
Tecnix | zaterdag 8 december 2007 @ 22:47 |
quote:die is ook wel nice | |
Mojave | zondag 9 december 2007 @ 00:55 |
hoi | |
GoodGawd | zondag 9 december 2007 @ 01:54 |
quote:hoi | |
YellowLedbetter | zondag 9 december 2007 @ 06:17 |
hoi | |
cheukert | zondag 9 december 2007 @ 07:20 |
dag | |
Tecnix | zondag 9 december 2007 @ 10:30 |
![]() | |
The_stranger | zondag 9 december 2007 @ 10:48 |
quote:Hé, niets verkeerds over de F50, dragqueen of the skies.. | |
mcDavid | zondag 9 december 2007 @ 14:06 |
quote:In je gezicht! ![]() | |
mcDavid | zondag 9 december 2007 @ 14:11 |
quote:"Onze" sleeppipert is van zo'n ex-sprayvlieger... Ik weet nog steeds niet of die gast nou een briljant piloot of gewoon een volslagen idioot is ![]() | |
GoodGawd | zondag 9 december 2007 @ 17:07 |
Ik heb een technisch vraagje, waarschijnlijk ben ik dan aan het verkeerder adres. Maar mischien lopen hier ook technische piloten rond. Dus: Zoals jullie natuurlijk wel weten heeft een degelijk vliegtuig ook onderhoud nodig. Hiervoor zijn 4 soorten checks, namelijk de A B C en D check. Nu wil ik weten na hoeveel vlieguren de de A B C en de check is. Dank. -edit- Ah kijk eens aan lieve captains. USAir is authorized to use a continuous airworthiness maintenance program for their Boeing 737 fleet. The maintenance time limitations for the Boeing 737 are: Wheel/Oil Check-To be accomplished once every operating day. Transit Check -To be accomplished every 35 hours/7 calendar days. "A" Check -To be performed at a time in service not to exceed 200 hours. "B" Check -To be performed at a time in service not to exceed 1150 hours. "C" Check -To be performed at a time in service not to exceed 4600 hours. The "C" check is broken down into four visits at 1,150 hour intervals. "Q" Check -To be performed at a time in service not to exceed 11,000 hours or 42 months. The initial "Q" Check is not required until 20,000 hours or 80 months. The "Q" Check is an approved alternative to the structural inspection ("D" Check). Oftewel ik weet het nu voor een 737 iemand voor een 747 ![]() [ Bericht 60% gewijzigd door GoodGawd op 09-12-2007 19:04:54 ] | |
Autoreply | zondag 9 december 2007 @ 21:44 |
Dat verschilt nogal. Wellicht moet je de EASA regulations 's doorspitten en dan ff selecteren voor grote kisten. | |
YellowLedbetter | dinsdag 11 december 2007 @ 03:16 |
Whehe technische piloten....grapjas! Nja, soms zijn ze er volgens mij | |
mcDavid | dinsdag 11 december 2007 @ 03:18 |
quote:Dude, ga slapen ofzo ![]() | |
YellowLedbetter | dinsdag 11 december 2007 @ 04:49 |
Dude, moet jij zeggen! Hier in Amerika is het nog gewoon avond, jij post echt midden in de nacht ![]() | |
cheukert | dinsdag 11 december 2007 @ 12:06 |
En hier is het nu avond ![]() | |
Koploperkopper | dinsdag 11 december 2007 @ 13:29 |
Ik krijg een beetje een slappe plasser van het airliners.net forum. ![]() How Many Chances Do We Have To Fly An MD11! quote: quote: quote:Ik bedoel, wtf. Ga je lekker 600-700 euro door de plee spoelen alleen maar omdat je graag opgevouwen wil zitten in een MD-11 zodat je tegen je spottervriendjes kunt zeggen dat je op een MD-11 hebt gevlogen? ![]() En dan de enige goeie reactie in dat topic: quote: | |
The_stranger | dinsdag 11 december 2007 @ 13:38 |
quote:Spotters zijn en blijven een vreemd volkje... Kijk, een fokker 50 moet je gewoon een keer gevlogen hebben, als passagier of als piloot, maar daar houdt het ook wel mee op..... ![]() | |
Koploperkopper | dinsdag 11 december 2007 @ 13:44 |
quote: ![]() | |
Tecnix | dinsdag 11 december 2007 @ 16:43 |
![]() Stond vandaag bij de TD van de KLM | |
The_stranger | dinsdag 11 december 2007 @ 17:00 |
quote:Wie of wat stond bij de TD van de KLM? | |
Tecnix | dinsdag 11 december 2007 @ 17:02 |
quote:http://www.airliners.net/open.file/1116075/M/ ![]() | |
Mojave | dinsdag 11 december 2007 @ 22:19 |
en toen? | |
Tecnix | dinsdag 11 december 2007 @ 22:45 |
Niks, verveelde me dus dacht laat ik dit zeggen ![]() | |
cheukert | woensdag 12 december 2007 @ 01:51 |
Ik stond vanochtend in de douche |