quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:33 schreef SnowBite het volgende:
Yeah! Ik ben afgestudeerd
Binnenkort maar eens solliciteren bij KLM.
Schijtzure manquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:33 schreef SnowBite het volgende:
Yeah! Ik ben afgestudeerd
Binnenkort maar eens solliciteren bij KLM.
Dûh, hij heeft een tulband en een baard!quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:09 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Wie is die vent?
Vliegtuig sloper?
Je mag mensen niet over één kam scheren sir. However de kans is wel groot ja.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dûh, hij heeft een tulband en een baard!
Ja die heb ik weggefotoshopt.quote:Op zondag 2 december 2007 08:12 schreef cheukert het volgende:
ik zie geen baard
Als ze tieten hebben mag het:quote:Op zondag 2 december 2007 01:21 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Je mag mensen niet over één kam scheren sir. However de kans is wel groot ja.
Deze daarentegen behoort denk ik niet tot die groep.
[afbeelding]
Nee mooi tochquote:Op zondag 2 december 2007 15:00 schreef SnowBite het volgende:
volgens mij heeft het gros hier geen flauw idee waar het over gaat
lols is dat datzelfde mens?quote:Op zondag 2 december 2007 17:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ze tieten hebben mag het:
[ afbeelding ]
Nee nog niet gedaan.quote:Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef Public_NME het volgende:
He snowbite, vlieg jij wel eens over D.M. op je vrije Zondag? (zie vaak mensen cirkelen)
quote:Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef Public_NME het volgende:
(zie vaak mensen cirkelen)
http://www.youtube.com/watch?v=InZNBcJTmWs&eurl=quote:Op maandag 3 december 2007 18:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[ afbeelding ] CHEMTRAILS ALERT!!!
Hij doet het gewoon?quote:Op maandag 3 december 2007 23:42 schreef mcDavid het volgende:
Hoe moeilijk is het om een youtube link te posten?
-edit-
wedden dat ze gesprayed zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |