In ieder geval shit genoeg om mij weer een dagje ongepland vrij te bezorgen....quote:
Omdat de cockpit´s van Airbus allemaal uniform zijn. Kan je van Boeing niet zeggen.quote:
Die van LS ook.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:37 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Omdat de cockpit´s van Airbus allemaal uniform zijn. Kan je van Boeing niet zeggen. [afbeelding]
In FS2k4 zijn ze allemaal uniform, ha! Daar gebruik je voor alle vliegtuigen jezelfde knuppel, ha!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:37 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Omdat de cockpit´s van Airbus allemaal uniform zijn. Kan je van Boeing niet zeggen.![]()
Die joystick aan die stoel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:28 schreef GoodGawd het volgende:
Pfft, Eat this:
[afbeelding]
Zoveel zicht heb je in een echt vliegtuig nog niet eens [afbeelding]
Dat is voor contact met de toren jeweet!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die joystick aan die stoel..
Wel een zwever, overigens. Alleen jammer van dat éne schermpje met MSN erbovenop
Ja even oproepen of je langer weg mag blijven met je computerspelletje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:19 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat is voor contact met de toren jeweet! [afbeelding]
Ze zijn lelijk. Zie A380 vs 747 of Dreamliner vs A350. De Eurofighter daarentegen is dan wel weer übergeilquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:28 schreef GoodGawd het volgende:
Waarom is airbus stom?
Kun je op je vliegplan aangeven, anders gewoon hoe je het wil? (tis alweer een tijdje geleden dat ik RT moest doen volgens de regels ipv de dagelijkse praktijk)quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:30 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat roep je tegen meneer de toren als je geen Transponder aanboord hebt? Kan het nergens vinden in dit rotboek.
Zou ook kunnen ja... Denk zelfs dat het inderdaad C moet zijn. Bij slechte verbinding is het herhalen van woorden dacht ik de bedoeling, Dus B en C voor vraag 1 en 2quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:55 schreef Autoreply het volgende:
Niet C bij de tweede?
Ja dat lijkt me ook.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:57 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja... Denk zelfs dat het inderdaad C moet zijn. Bij slechte verbinding is het herhalen van woorden dacht ik de bedoeling, Dus B en C voor vraag 1 en 2
"Niet" ?quote:Op zondag 11 november 2007 14:53 schreef Alternate het volgende:
Chinese is pas top. Daar kun je gewoon Nederlands tegen praten, begrijpen ze net zo goed als Engels.
Do you want coffee or tea? Yes, yes.....quote:
nopequote:Op zondag 11 november 2007 16:27 schreef mcDavid het volgende:
Iemand die F16's nog gehoord?
http://www.milspotters.nl/nieuwslezen.php?id=66quote:QRA Scramble
Leeuwarden, 11 november 2007
Leeuwarden - In de middag zijn er 2 F-16 straaljagers vanaf Leeuwarden opgestegen om een niet geindentificeerde helikopter te onderscheppen. De vliegtuigen zijn hierbij door de geluidsbarriere gegaan.
De 2 F-16's AJ61 en AJ14 waren opgestegen nadat ze van de gevechtsleiding een bericht hadden gekregen over een ongeidentificeerd vliegtuig in de buurt van Gouda. De vliegtuigen zijn op hun weg hier naartoe door de geluidsbarriere gegaan. De knal is gehoord in grote delen van midden Nederland. Volgens de laatste berichten zijn er in omgeving Almere ramen geklapt door de knal.
Toen de vliegtuigen eenmaal bij het doel aankwamen vloog deze zeer laag (200ft) en bleek het om een helikopter te gaan. Deze blauwe helikopter was aan het landen in de omgeving van Bergen op Zoom.
Kort hierna zijn de F-16's terug gegaan naar Leeuwarden.
Dat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:25 schreef Tecnix het volgende:
http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20071109-0![]()
Zonde van die mooie airbus![]()
Zeker wel, is vaker gebeurd zelfs...quote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef Autoreply het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DVkB7V-JybY
Dat kán simpelweg niet![]()
Schotse ATC weleens gehoordquote:Op zondag 11 november 2007 15:41 schreef SnowBite het volgende:
En ik vind de Franse al verschrikkelijk...
WTF!quote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef Autoreply het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DVkB7V-JybY
Dat kán simpelweg niet [afbeelding]
De romp van een F15 is ook een mooi voorbeeld van een lifting body. Wekt blijkbaar praktisch genoeg lift op om het gevaarte in de lucht te houden. Schijnt ook een artikel gestaan te hebben in de flight international.quote:Op maandag 12 november 2007 11:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
WTF!
sja ik denk dat als je genoeg aeleron tegen geeft en voor de rest inderdaad vliegt op de straalstroom uit de motor, dat het allemaal wel te doen is.
En sja 't is algemeen protocol: éérst kijken of je de boel nog kunt besturen, en pas springen als je zeker weet dat dat niet meer gaat!
Probeer ook je afterburner eens!quote:Op maandag 12 november 2007 12:22 schreef cheukert het volgende:
ik heb ook een lifting body, ik vlieg alleen nooit hard genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |