Accepteer je een onderzoek van Elsevier? If yes: 2 kratten bierquote:Op zondag 18 november 2007 11:08 schreef Public_NME het volgende:
Wedje afsluiten wie er straks een beter betaalde baan heeft?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 november 2007 17:47 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Accepteer je een onderzoek van Elsevier? If yes: 2 kratten bier
http://rankings.ft.com/european-business-school-rankings kijk even bij het kopje salary today; dat is dan nog de meest algemene richting van de faculteit. Sowieso snap ik niet waarom je als ingenieur in de business wereld zou willen werken. Vaak snappen jullie het technisch wel, maar de echte economische achtergrond niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, dit is een discussie waar we toch niet uit zullen komenDus kunnen we beter weer ontopic gaan.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
De geringe interesse voor "echte" techniek bij studiegenoten verbaasd mij ook vaak.quote:Op zondag 18 november 2007 18:21 schreef Public_NME het volgende:
http://rankings.ft.com/european-business-school-rankings kijk even bij het kopje salary today; dat is dan nog de meest algemene richting van de faculteit. Sowieso snap ik niet waarom je als ingenieur in de business wereld zou willen werken.
Ik las laatst ergens dat "ingenieurs in de financien en consultancy het meeste verdiende van alle starters" Ik ben nu president van een studentenvereniging en ik moet zeggen dat met name banken en consultancybureau's extreem hard mensen aan het lubben zijn bij ons. Dat zal vast niet zijn omdat al die techneuten mislukken. Wel zijn het natuurlijk de betere en sociaal vaardiger studenten, niet de dichtgetikte nerdsquote:Vaak snappen jullie het technisch wel, maar de echte economische achtergrond niet...
Anyway, dit is een discussie waar we toch niet uit zullen komenDus kunnen we beter weer ontopic gaan.
Een hoop mensen studeren techniek niet omdat ze het leuk vinden, maar gewoon omdat ze het écht nodig hebben.quote:Op zondag 18 november 2007 19:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De geringe interesse voor "echte" techniek bij studiegenoten verbaasd mij ook vaak.
Dat sowieso. Ik gebruik andere zaken om dat te compenseren:quote:Op zondag 18 november 2007 20:05 schreef Koploperkopper het volgende:
In conclusie, mijn piemel is het grootst.
quote:Op zondag 18 november 2007 19:43 schreef Autoreply het volgende:
Qua offtopic, dit zijn ook best interessante verhalen![]()
Warm wijvenbier?quote:Op zondag 18 november 2007 23:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik gebruik andere zaken om dat te compenseren:
[afbeelding]
Maar toch staan vrachtvliegers nog steeds ruim boven zweefvliegers.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ok, laat ik maar voor uitkomen, vrachtvliegers zijn nu eenmaal een inferieure groep vliegers, die een bepaalde selectie niet gehaald hebben en daarom pallets over de wereld mogen rondsjouwen, omdat ze de hogere finesses en kennis nu eenmaal ontberen om met het edele produkt, genaamd passagiers, om te gaan. Ook zijn het vaak dermate onontwikkelde personen, dat ze de benodigde omgangsvormen met cabine personeel totaal niet begrijpen en wederom ongeschikt zijn om op een passagiersvliegtuig hun werk uit te oefenen. Vracht vliegen is dan het afvalputje waar dat soort neanderthalers terecht komen.
Zo, blij dat dat eindelijk eruit is, zat me al zo lang dwars..
Oh ja, vrachtboeren kunnen ook geen kaart lezen, natuurlijk...
![]()
Ik heb dat niet vermeld, omdat dat zo verschrikkelijk duidelijk is....quote:Op maandag 19 november 2007 10:14 schreef Alternate het volgende:
[..]
Maar toch staan vrachtvliegers nog steeds ruim boven zweefvliegers.
Airbus staat gelijk aan een boel vrouwelijke hormonen, als je het mij vraagt....quote:Op dinsdag 20 november 2007 03:13 schreef cheukert het volgende:
heulemaal niet, Airbus is absoluut geen tosteteron!
quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:20 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Airbus staat gelijk aan een boel vrouwelijke hormonen, als je het mij vraagt....
Die tijd heb ik al gehad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:44 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke bezigheid.
Zijn ze nu nog aan het evacueren?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:44 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke bezigheid.
Heb je zoveel examens niet gehaald dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:38 schreef Koploperkopper het volgende:
Onwillige TVP's.
Oh ja, ik kan alle theorie opnieuw gaan doen.
3 stuks.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:00 schreef Alternate het volgende:
[..]
Heb je zoveel examens niet gehaald dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |