Hihi... lieve TDquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Doe jij dat maar. Heb je ook wat te doen ter vermaak.
Elke keer als ik TD zie staan hier denk ik:"technische dienst? wtf?quote:
I second that!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:58 schreef Kuukske het volgende:
Veuls te veul werk die test.
Het hoogst bij SE en daarna bij ER.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:59 schreef MNR het volgende:
Geef maar door welk vragen het hoogst zijn, type ik de uitslag wel over (ga niet heeel de uitslag overtypen als dat niet nodig is)
Nutteloos bezig vandaag, maar verder prima.quote:
Oew..... dat komt overeen met het ijs-verhaaltje van gisteravondquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:09 schreef TwistedDarling het volgende:
Het hoogst bij SE en daarna bij ER.
Zo, die tijd had ik best beter kunnen besteden, maar dat heb ik de hele dag al.
Ijsverhaaltje?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Oew..... dat komt overeen met het ijs-verhaaltje van gisteravond
SE = sensueel
ER = erotisch
Ik zal even de uitslagen voor je overtypen
*een moment geduld a.u.b.*
Elke dag is toch nutteloos?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nutteloos bezig vandaag, maar verder prima.
Niet waar!quote:
Beste match met: het sensuele type. Door uw flexibiliteit past u ook bij andere libidotypes, mits zij u duidelijk de boodschap geven dat seks ook voor hen een uiting is van liefde.
Slechtste match met: het gestreste, ongeïnteresseerde type en onthechtende type. Zij hebben weinig behoefte aan seks en dat kunt u opvatten als een gebrek aan liefde.
Beste match met: het erotische libidotype. Voor het sensuele en reactieve libidotype kunt u seksuele deuren openen, mits u het stapsgewijs en liefdesvol aanpakt.
Slechtste match met: het gestreste, ongeïnteresseerde en onthechtende type. Anders dan u hebben zijn behoefte aan spetterende vrijpartijen.
Hey, that's no probquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:16 schreef TwistedDarling het volgende:
Je hoeft niet alles helemaal voor me over te typen hoor MNR, tenzij je echt niets beters te doen hebt.
Van die actieve nuttige dagen enzo.quote:
Oh, die ken ik niet. Houden zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Van die actie nuttige dagen enzo.
Grappig om eens te lezen, al was een test niet echt nodig voor die inzichten.quote:
Ook SE en nog een ander die ik niet in het openbaar ga brengenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Grappig om eens te lezen, al was een test niet echt nodig voor die inzichten.
Toch bedankt voor al het typewerk MNR.
Wat is je eigen uitslag?
Ow LOL!!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Jammer. Waar moeten we nu dan suggestief over roddelen dan?
Net gelezenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:38 schreef G.Fawkes het volgende:
hmm fijn dat iedereen reageert om mijn column
Don't take it personnel. Voor mij geldt dat het mijn interesse niet wekt. Misschien kun je hem ergens anders op Fok! posten om reacties uit te lokken/discussieren?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:38 schreef G.Fawkes het volgende:
Je hebt gelijk. I am not taking it personnel, dont worryquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Don't take it personnel. Voor mij geldt dat het mijn interesse niet wekt. Misschien kun je hem ergens anders op Fok! posten om reacties uit te lokken/discussieren?
Daarom zei ik al: waar zijn Plato en L als je ze nodig hebt?
Het sarcasme druipt er idd vanaf. Verder heb ik niets met oorlog, weet ik niets van oorlog, dus ik heb er niet echt iets over te zeggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:38 schreef G.Fawkes het volgende:
Hai!quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow LOL!!!!
Ik heb nu wel iets. Mijn roomie komt net aan de deur met de vraag: "heb je asceton"?
Ik kijk hem aan en zeg: "nee? Wat is dat?"
Waarop hij zijn nagels laat zien en ik erachterkom dat het nagellak remover is
I was simply saying hello. Dat doe ik wel vaker in SCquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:44 schreef Emel het volgende:
Hai!ik weet het, je krijgt nog een PM van me
Die beschamende vraag heb ik maar achterwege gelatenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Whehehe.
Waarom heeft je mannelijke huisgenoot nagellak op?
Haha, het was mijn schuldgevoelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:46 schreef MNR het volgende:
[..]
I was simply saying hello. Dat doe ik wel vaker in SC
Momenteel is er bijna niemand, dus nu niet echt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:50 schreef Emel het volgende:
[..]
Haha, het was mijn schuldgevoel![]()
Ik kom hier nooitBeetje gezellig?
Hier!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Don't take it personnel. Voor mij geldt dat het mijn interesse niet wekt. Misschien kun je hem ergens anders op Fok! posten om reacties uit te lokken/discussieren?
Daarom zei ik al: waar zijn Plato en L als je ze nodig hebt?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
Hehe, eindelijk rust.
Ow, jij hier...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
Hehe, eindelijk rust.
Ik bedoelde juist dat ik nu alle tijd voor jou heb, aangezien de mensen die mij lastigvielen met allerlei stompzinnige vragen voor morgen me nu hopelijk met rust laten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik zal je niet meer lastig vallen hoor.
Dat is dan je verloofde.![]()
Als je dat erg zou vinden zou je niet overwegen om bij mij om de hoek tapas te gaan eten in de hoop mij te zien.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat ik nu alle tijd voor jou heb, aangezien de mensen die mij lastigvielen met allerlei stompzinnige vragen voor morgen me nu hopelijk met rust laten.![]()
Dat klinkt op zich niet verkeerd, al is het een open vraag of ik dat aan kan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ohja, ik ben volgens een test sensueel en erotisch in een relatie, kun je dat aan?![]()
![]()
Jij bent dan Bavaria drinken, dus je bent er niet...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je dat erg zou vinden zou je niet overwegen om bij mij om de hoek tapas te gaan eten in de hoop mij te zien.![]()
Dat klopt, maar dat wist jij niet toen je je slinkse plan bedacht.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan Bavaria drinken, dus je bent er niet...
nog 1 nachtjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
Zit je nog steeds in dat stomme hotel?
gelukkig welquote:
In de vorm van een man?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
gelukkig wel![]()
Gelukkig had ik net afleiding![]()
yup, 2 uur heen, 1 uur terug om wat lekkers te brengen. gaddver wat lief.quote:
Nu moet je hem dumpen omdat hij "te lief" is en niet genoeg "tegengas" geeftquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
yup, 2 uur heen, 1 uur terug om wat lekkers te brengen. gaddver wat lief.
Nu is het lief, als ze hem zat is wordt het als excuus gebruikt om van hem af te komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu moet je hem dumpen omdat hij "te lief" is en niet genoeg "tegengas" geeft![]()
![]()
Aahh *insert aai over de bol smiley die ik zo snel niet kan vindenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:57 schreef MNR het volgende:
Ik mis m'n broertjes...
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:57 schreef MNR het volgende:
Ik mis m'n broertjes...
Ik mis ze echt.. en ik ben ook heel blij met ze.quote:
eerst maar eens zorgen dat ik niet verliefd wordquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu moet je hem dumpen omdat hij "te lief" is en niet genoeg "tegengas" geeft![]()
![]()
Dit heb ik eerder gehoord. Enzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
eerst maar eens zorgen dat ik niet verliefd word
niet van mijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gehoord. Enzo.
Aloha.
Je bedoelt bier neem ik aan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu eerst even warme chocolademelk met slagroom.
Dat is een goede keuze, ik ga voor de Bacardi Razz met Fantaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu eerst even warme chocolademelk met slagroom.
Waarom niet uiteindelijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:26 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik had bijna bier gekocht vandaag, bijna.
1. Ik had al aardig wat boodschappen om mee te sjouwen.quote:
Ja, waarom zou je het dan kopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
1. Ik had al aardig wat boodschappen om mee te sjouwen.
2. Ik ga de komende dagen toch geen alcoholische drankjes nuttigen.
Misschien vrijdag.![]()
Dat ken ik niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:31 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een aantal flessen Gouverneur Brune gekochtdat is ook heerlijk bier
Duvel is een bier wat ik eerst niet kon waarderen, maar nu echt van kan genieten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.![]()
Ik zit nu aan de Duvel, nog een paar slokjes en dan ga ik slapen.![]()
Hup naar bed. Weltrusten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:37 schreef Plato1980 het volgende:
Alhoewel ik best nog een biertje lust, maar ik moet morgen fit en gefocust zijn.
Ja, dat moet je leren waarderen. Het is niet aan te raden voor een beginnende bierdrinker, maar voor de ervaren bierdrinker is het een delicatesse.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:38 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Duvel is een bier wat ik eerst niet kon waarderen, maar nu echt van kan genieten.
Ik kan nu toch nog niet slapen, maar ik drink geen alcohol meer.quote:
mocht het wel zo zijn, wees dan tenminste gerust dat het (nog steeds) om dezelfde man gaatquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan moet ik in mijn archief gaan graven. Nu even niet dus.
Dat verkochten ze ook op lowlands. Maar moijito drinken met tonnen bier in de buurt, dat is gewoon blasfemie!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:51 schreef MNR het volgende:
Moijito, my first and final love!
waarover?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
Ik moet morgen een lezing geven voor honderd mensen: wens me succes!
Inderdaad, daar zou steniging op moeten staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat verkochten ze ook op lowlands. Maar moijito drinken met tonnen bier in de buurt, dat is gewoon blasfemie!
Ik werk bij een ministerie en daar heeft het mee te maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
waarover?
werkte jij niet bij het ministerie van justitie?
Succes Plato!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
Eigenlijk wel, ik ben ook helemaal niet zenuwachtig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Succes Plato!
Maar dat gaat je vast goed af
Mag ik weten wat het onderwerp is?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik werk bij een ministerie en daar heeft het mee te maken.![]()
Ik dacht er komen tien mensen op dat onderwerp af als ik geluk heb maar het is een uitverkocht huis.![]()
Nee, ik wil Plato graag gescheiden houden van mijzelf.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mag ik weten wat het onderwerp is?
http://www.leoslyrics.com(...)6?hid=oxVh2Auztpk%3Dquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef Aarti het volgende:
Abrace-me, abrace-me e beija-me, deseja-me
Aperte-me berm forte contra ti.
Abrace-me, abrace-me e beija-me, deseja-me
E deixa-me um pouco morrer por ti
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik wil Plato graag geschieden houden van mijzelf.![]()
Mooi he...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
http://www.leoslyrics.com(...)6?hid=oxVh2Auztpk%3D
Ben ik nog niet over uitquote:
heb het gister voor de eerste keer gehoord. Ik laat muziek vaak wat zinken en tot me doordringen voordat ik zeg of het goed of slecht is.quote:
wat toevallig dat je het gisteren hebt gehoord, het is niet een heel bekend nummerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
heb het gister voor de eerste keer gehoord. Ik laat muziek vaak wat zinken en tot me doordringen voordat ik zeg of het goed of slecht is.
Tenzij het techno of gangta-rap is. Dan komt er bij mij niet in...
blof-fan op het werk. We mogen om de beurt een album draaien wat we goed vinden. Dat is ons pactquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat toevallig dat je het gisteren hebt gehoord, het is niet een heel bekend nummer
Het is zo gevoelig en de tekst is zo mooi![]()
goeie regelingquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
blof-fan op het werk. We mogen om de beurt een album draaien wat we goed vinden. Dat is ons pact![]()
sleep tightquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:22 schreef Aarti het volgende:
[..]
goeie regeling
ik ga naar bed, doei!
hoe erg?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:27 schreef Q. het volgende:
Dat was een stuk dramatischer dan de vorige keer.
haha dat sowiesoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:33 schreef Q. het volgende:
Mogelijk hadden we totaal iets van twee dingen goed. Volgende keer hoeven we iig niet aan de winnaarstafel te zitten. Die was ook veel te klein.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:41 schreef Q. het volgende:
Slapen.
samequote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:48 schreef G.Fawkes het volgende:
weltrusten. Ik ga mijn bed opzoeken
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:41 schreef Q. het volgende:
De volgende keer moet Litpho weer mee, zonder hem zijn we nergens
Boven verwachting.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:49 schreef CherryLips het volgende:
7e.
Dat zou ik best eens willen zien hoe jij dat doet!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
Interwebs ftw!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:34 schreef Q. het volgende:
Jij hebt tenminste internet.
Gelukkig wel; wij zijn een webhostingcompanyquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:34 schreef Q. het volgende:
Jij hebt tenminste internet.
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou ik best eens willen zien hoe jij dat doet!
Dat vermoeden heb ik ook wel, vandaar dat ik wel benieuwd ben...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:43 schreef Plato1980 het volgende:
Maar nee, dat komt wel goed, zulke dingen kan ik eigenlijk wel heel behoorlijk.![]()
Ow, ik dacht dat je hoopte dat je kon toekijken hoe ik afging.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook wel, vandaar dat ik wel benieuwd ben...
Neuh, niet mijn soort leedvermaak.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je hoopte dat je kon toekijken hoe ik afging.![]()
Wel het mijne, vandaar dat ik het dacht.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, niet mijn soort leedvermaak.
In dat geval hoop ik dat je dichtklapt, struikelt, wordt verbeterd en keihard uitgelachen wordt!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel het mijne, vandaar dat ik het dacht.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat je dichtklapt, struikelt, wordt verbeterd en keihard uitgelachen wordt!
Nee, je verdiende loon zou zijn dat je met je hoofd vol in het kruis van jouw minister valt en dat je je been breekt...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat zou wel mijn verdiende loon zijn.
Niet overdrijven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, je verdiende loon zou zijn dat je met je hoofd vol in het kruis van jouw minister valt en dat je je been breekt...
Daar zou ik dan overigens wel weer hartelijk om kunnen lachen als jij met je neus in dat stoffige kruis belandt...quote:
Het blijft een ambtenaar natuurlijk, dus ik verwacht niet dat er buiten werktijd in enen wel heel actief wordt gedaan...quote:
Goed over nagedachtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het blijft een ambtenaar natuurlijk, dus ik verwacht niet dat er buiten werktijd in enen wel heel actief wordt gedaan...
Jij doet de aanname dat ze überhaupt over enige vorm van energie beschikken?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed over nagedacht
Alhoewel hij na het werk nog wel al zijn energie over heeft![]()
Parkeerwachters en agenten hebben altijd veel te veel energiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doet de aanname dat ze überhaupt over enige vorm van energie beschikken?
Die hebben vooral een kwantitatieve doelstelling die goed te meten is. Daarom moeten zij nog wel enige vorm van activiteit uitoefenen...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Parkeerwachters en agenten hebben altijd veel te veel energie
Mja, anders krijgen ze niet de kwartaalbonus natuurlijk!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben vooral een kwantitatieve doelstelling die goed te meten is. Daarom moeten zij nog wel enige vorm van activiteit uitoefenen...
Ja, sorry... mijn foutquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doet de aanname dat ze überhaupt over enige vorm van energie beschikken?
Het wachten is tot een genie besluit om ze op commissiebasis te gaan betalenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, anders krijgen ze niet de kwartaalbonus natuurlijk!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo.
Kwestie van tijd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het wachten is tot een genie besluit om ze op commissiebasis te gaan betalen.
Het is de logische volgende stap in decentralisatie van lokale overheden.quote:
Oh Annie, mocht je ooit de gelegenheid krijgen om de band Sqy te zien, ga sudoku's of iets anders spannends doen. Deze band is zo ontzettend generic in het kwadraat, het zou makkelijk een Iron Maiden voorprogramma kunnen zijn. De laatste keer dat ik zo weinig reactie van het publiek zag (de enige mensen die bewogen deden dat in de richting van de bar) was toen men het onzalige idee had gehad een locale tweemans R&B band voor The Bangles te plaatsenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo.
Gaan we ze verplaatsen naar Irak?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is de logische volgende stap in decentralisatie van lokale overheden.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh Annie, mocht je ooit de gelegenheid krijgen om de band Sqy te zien, ga sudoku's of iets anders spannends doen. Deze band is zo ontzettend generic in het kwadraat, het zou makkelijk een Iron Maiden voorprogramma kunnen zijn. De laatste keer dat ik zo weinig reactie van het publiek zag (de enige mensen die bewogen deden dat in de richting van de bar) was toen men het onzalige idee had gehad een locale tweemans R&B band voor The Bangles te plaatsen.
Dat zuigtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgen.
Ik ben ziek [afbeelding]
Yup. Vandaag maar even uitzieken want heb morgen een solicitatiegesprekquote:
Drukke dagen gaan snel voorbijquote:
Nice, bij een bekend bedrijf ?!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Yup. Vandaag maar even uitzieken want heb morgen een solicitatiegesprek
Ik verwachtte het ook niet van mezelf... en zowaar voldeed ik aan mijn verwachtingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:08 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ben vanmorgen al erg productief geweest, dat had ik helemaal niet van mezelf verwacht.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:48 schreef jackson het volgende:
Nice, bij een bekend bedrijf ?!
niet echt bekend, ook niet zo groot. Maar het lijkt mij een ambitieus bedrijf, daar houd ik wel vanquote:
Heb ik laatst nog gehad.quote:
Helleuquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:11 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen allen!
Klinkt primaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
niet echt bekend, ook niet zo groot. Maar het lijkt mij een ambitieus bedrijf, daar houd ik wel van
Ik volg gewoon zowaar mijn planning...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik verwachtte het ook niet van mezelf... en zowaar voldeed ik aan mijn verwachting![]()
Spoiled rottenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
Heb ik laatst nog gehad.![]()
Liggend in zwembroek op het strand met de heerlijke temp van rond de 30 graden.
Wat mag jij vandaag allemaal doen (ook afstuderen toch?)?quote:
Ik heb ook bij zo'n bedrijf stage gelopen. Ze waren qua organisatie klein maar hadden echt grote ideeën. Achteraf konden ze natuurlijk niet alles waarmaken, maar wel ruim boven de verwachting van de zakenpartners.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
niet echt bekend, ook niet zo groot. Maar het lijkt mij een ambitieus bedrijf, daar houd ik wel van
Ik zie dat je Godt al aardig begint te kennenquote:
Goeiemorgen Lquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:19 schreef Litpho het volgende:
Ik zie dat je Godt al aardig begint te kennen.
Hey Mquote:
had je geen mogelijkheid er te blijven, of wilde je niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:17 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik heb ook bij zo'n bedrijf stage gelopen. Ze waren qua organisatie klein maar hadden echt grote ideeën. Achteraf konden ze natuurlijk niet alles waarmaken, maar wel ruim boven de verwachting van de zakenpartners.
Nee, ik heb vakantiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:56 schreef jackson het volgende:
Kuuk!
Weer @ work of niet?
Gister nog een beetje de dag door gekomen ?
Halverwege mijn stage hebben ze mij die mogelijkheid wel geboden, maar daar ben ik toen niet op ingegaan omdat ik nu nog graag verder wil leren. Ik ben pasgeleden 21 geworden en ik vind het nog te vroeg om het bedrijfsleven in te gaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
had je geen mogelijkheid er te blijven, of wilde je niet?
Ahhhwwww...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:21 schreef Litpho het volgende:
Hey M. Gisteren laat, vanochtend laat
, nu druk
.
Yesch, eigenlijk gewoon verder werken aan mijn opdracht. Heb vanmiddag 1 afspraak staan waar ik de voortgang bespreek. Verder weinig bijzonders. Doe het rustig aan zo naar het weekend toequote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat mag jij vandaag allemaal doen (ook afstuderen toch?)?
Zo is het!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik heb vakantie. Gisteren hebben we de boel maar om 7 uur dichtgegooid.
.
Wat jij?
Dat was precies ook bij mij. Na afronding van de opleiding was ik 20/21, en vond mezelf te jong om toen al tot mijn 65e te gaan werken; dus maar een andere opleiding nog gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:25 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Halverwege mijn stage hebben ze mij die mogelijkheid wel geboden, maar daar ben ik toen niet op ingegaan omdat ik nu nog graag verder wil leren. Ik ben pasgeleden 21 geworden en ik vind het nog te vroeg om het bedrijfsleven in te gaan.
Wat houd je afstudeeropdracht in? En in welke fase zit je?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:26 schreef jackson het volgende:
Yesch, eigenlijk gewoon verder werken aan mijn opdracht. Heb vanmiddag 1 afspraak staan waar ik de voortgang bespreek. Verder weinig bijzonders. Doe het rustig aan zo naar het weekend toe![]()
Ik denk dat dat achteraf alleen maar verstandig is, je verdiept je wat minder in dingen die je echt interesseren met een vervolgstudie. Hetgeen ik nu doe is veel te breed geörienteerd. Voor mijn gevoel heb ik nergens écht verstand van.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat was precies ook bij mij. Na afronding van de opleiding was ik 20/21, en vond mezelf te jong om toen al tot mijn 65e te gaan werken; dus maar een andere opleiding nog gedaan
Herkenbaar! Ik vertrouw er maar op dat ik het échte werk in het bedrijfsleven tegenkom en leer.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:31 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik denk dat dat achteraf alleen maar verstandig is, je verdiept je wat minder in dingen die je echt interesseren met een vervolgstudie. Hetgeen ik nu doe is veel te breed geörienteerd. Voor mijn gevoel heb ik nergens écht verstand van.
Nja, ik heb dan wel twee MBO-opleidingen gedaan (quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik vertrouw er maar op dat ik het échte werk in het bedrijfsleven tegenkom en leer.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik vertrouw er maar op dat ik het échte werk in het bedrijfsleven tegenkom en leer.
Kort gezegd het vinden van een optimale looproute door een magazijn aan de hand van een picklijst. Ik moet er dus voor zorgen dat het systeem een ideale route berekend en deze uitprint voor de orderpicker. Klinkt simpel maar is het totaal nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat houd je afstudeeropdracht in? En in welke fase zit je?
En een beetje lamballen tot aan het weekend, het is be-lach-e-lijk![]()
Ik ben straks 25 als ik begin... Ideaal, slechts 40jaar werkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik was 24 uur 20 toen ik begon met werken. Nergens spijt van.
Nou idd, ik heb op mijn stages meer geleerd dan tijdens colleges. Mijn vorige afstuderen (HBO) ging ook nergens over. In die zin dat ik in vergelijking zoveel meer had geleerd als mijn medestudenten dat ik met kop en schouders erbovenuit stak op de resultatenlijst.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:37 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, ik heb dan wel twee MBO-opleidingen gedaan () maar heb al zoveel dingen anders geleerd of bijgeleerd dan ik op de opleiding heb gehad. Af en toe heb ik echt zoiets van: "waar was die opleiding goed voor
"
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:38 schreef AirwiN het volgende:
![]()
*tranen afdroog*
Net wat ik nodig had!
Mijn vorige begeleider heeft me in ieder geval al aangeleerd om zoveel mogelijk andere mensen aan het werk te zetten en het zelf allemaal rustig aan te doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
*tranen afdroog*
Net wat ik nodig had!
"Als het makkelijk was dan deed ik het zelf wel", zei een collega van me altijdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:44 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Mijn vorige begeleider heeft me in ieder geval al aangeleerd om zoveel mogelijk andere mensen aan het werk te zetten en het zelf allemaal rustig aan te doen. "Je moet geen dingen doen die anderen ook kunnen"
Dat klinkt op het eerste gezicht best een leuke opdracht tbh. Dat het niet simpel is, kan ik wel inkomen. Heb jaartje of wat gewerkt op de accountafdeling van een internationaal, Japans transportbedrijf. Maarre.. begint al direct te kriebelen bij mij. Als er iets is wat lekker is, is het wel dat soort dingen uitzoeken en inrichtenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:39 schreef jackson het volgende:
Kort gezegd het vinden van een optimale looproute door een magazijn aan de hand van een picklijst. Ik moet er dus voor zorgen dat het systeem een ideale route berekend en deze uitprint voor de orderpicker. Klinkt simpel maar is het totaal niet.
De fase waarin ik zit is nogsteeds het bekijken/vergelijk van verschillende strategieën aan de hand van cretria. Gaan kijken welke strategieën in hoeveel procent van de gevallen sneller/langzamer zijn. Daarbij moet ik in mijn achterhoofd de mogelijkheden van het huidige systeem houden.
Tis allemaal erg kort door de bocht maargoed... je hebt een idee![]()
Voor het gemak even aannemend dat je over 40 jaar nog steeds op je 65e kunt stoppenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:40 schreef jackson het volgende:
Ik ben straks 25 als ik begin... Ideaal, slechts 40jaar werken![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:43 schreef MNR het volgende:
![]()
Helleuw AirwiN, alles goed vandaag?Ambtenaar was, toch?
Ik wil ook nog een master gaan doen, hierna. Maar ook werken. Dus dat wordt parttime werken denk ik. Kijken wat zij daarvan vinden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:25 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Halverwege mijn stage hebben ze mij die mogelijkheid wel geboden, maar daar ben ik toen niet op ingegaan omdat ik nu nog graag verder wil leren. Ik ben pasgeleden 21 geworden en ik vind het nog te vroeg om het bedrijfsleven in te gaan.
Het was een bedrijf was bijna perfect voor mij was, precies waar mijn interesses lagen en volop ruimte om mezelf nog verder te ontwikkelen. Alleen ik wil eerst mijn HBO-opleiding afronden, een Master-studie volgen en dan klop ik daar wel weer aan.
Wees niet bang.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een master gaan doen, hierna. Maar ook werken. Dus dat wordt parttime werken denk ik. Kijken wat zij daarvan vinden.
Ik heb precies hetzelfde. Ben 22 als ik afstudeer. Geen zin om daarna tot mijn 65ste te werken. Kan beter nu even doorleren naar iets beters![]()
Het is ook zeker wel leuk hoor... het valt niet mee maar dat maakt het een uitdaging vind ik welquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klinkt op het eerste gezicht best een leuke opdracht tbh. Dat het niet simpel is, kan ik wel inkomen. Heb jaartje of wat gewerkt op de accountafdeling van een internationaal, Japans transportbedrijf. Maarre.. begint al direct te kriebelen bij mij. Als er iets is wat lekker is, is het wel dat soort dingen uitzoeken en inrichten
Maar goed, onderzoeksfase (of orientatie?) is wel een van de meest belangrijke fases. De basis van je ontwerp en zo. Als die scheef is, valt alles in duigen. Succes jackson, klinkt als een leuke opdracht![]()
Dat denk ik eerlijk gezegd ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wees niet bang.
Tegen die tijd moet je tot je 75ste
Inderdaad.... wat waarschijnlijk niet zo zal zijn. Nou dan heeft deze jongen mooi rugklachten op zijn 65stequote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor het gemak even aannemend dat je over 40 jaar nog steeds op je 65e kunt stoppen.
Denk eigenlijk dat het een krappe inschatting is. Ik verwacht dat het eerder tegen de 100 gaat lopen gezien dat door (kleine) medische vooruitgangen onze levens verwachting al snel naar de 150 loopt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wees niet bang.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wees niet bang.
We vinden wel een passend werkje voor jequote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.... wat waarschijnlijk niet zo zal zijn. Nou dan heeft deze jongen mooi rugklachten op zijn 65ste![]()
Mwoh, het menselijk lichaam zit zo in elkaar dat 120 eigenlijk wel de max is, en dan moet je al extreem veel geluk hebben en heel je leven behoorlijk gezond gedaan hebben. Er is wel wat meer nodig dan een kleine medische vooruitgang om dat te overwinnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat het een krappe inschatting is. Ik verwacht dat het eerder tegen de 100 gaat lopen gezien dat door (kleine) medische vooruitgangen onze levens verwachting al snel naar de 150 loopt.
Ik ben 21 en al zwaar af aan het takelenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.... wat waarschijnlijk niet zo zal zijn. Nou dan heeft deze jongen mooi rugklachten op zijn 65ste![]()
Jij zit zeker weer te internetten onder werktijd?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
Allemaal luie allochtonen hier ofzo?![]()
Arbeid is goed voor de economie.![]()
En iets met Arbeit macht .....
Nopequote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij zit zeker weer te internetten onder werktijd?![]()
![]()
Die moet ik erin houden!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nope![]()
Lastig te zeggen ook, fokken is niet mijn werk dus kan het lastig werktijd zijn.
In de pauze ben je op z'n productiefst?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:18 schreef Mike.Strutter het volgende:
Sinds ik weer bezig ben op FOK! is mijn productiviteit weer ernstig gedaald. Straks maar eens pauze nemen dus.
120 zit je zo aan, heel veel mensen gaa nu dood omdat ze medicatie door het gehele lichaam krijgen. Dat terwijl het maar voor een specifieke plaatst bedoeld is, hierdoor slijt het lichaam onnodig. Door dit te verhelpen stijgt de levens verwachting al aanzienlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, het menselijk lichaam zit zo in elkaar dat 120 eigenlijk wel de max is, en dan moet je al extreem veel geluk hebben en heel je leven behoorlijk gezond gedaan hebben. Er is wel wat meer nodig dan een kleine medische vooruitgang om dat te overwinnen.![]()
Dan ben ik verzekerd van niet-productief zijn. Kan ik weer even op adem komenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de pauze ben je op z'n productiefst?
Het lijkt me een veilige aanname om dat niet aan te nemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor het gemak even aannemend dat je over 40 jaar nog steeds op je 65e kunt stoppen.
Nee. Ik ben iets later op mijn werk dan gepland. Verslapen zou betekenen dat mijn werk daar problemen mee zou hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ahhhwwww...
Heb jij je verslapen voor je werk?
Pauzequote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dan ben ik verzekerd van niet-productief zijn. Kan ik weer even op adem komen [afbeelding]
Vooralsnog is dat een heel wild idee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
120 zit je zo aan, heel veel mensen gaa nu dood omdat ze medicatie door het gehele lichaam krijgen. Dat terwijl het maar voor een specifieke plaatst bedoeld is, hierdoor slijt het lichaam onnodig. Door dit te verhelpen stijgt de levens verwachting al aanzienlijk.
Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat 150 jaaroud worden echt niet zo wild idee is hoor.
Och, hoeveel mensen van boven de 60 die fulltime werken ken jij irl?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het lijkt me een veilige aanname om dat niet aan te nemen.
Voorlopig had het dan ook voor de aanwezigen geen haastquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooralsnog is dat een heel wild idee.![]()
Nu of over veertig jaar?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, hoeveel mensen van boven de 60 die fulltime werken ken jij irl?
Haha, kijk hem danquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef AirwiN het volgende:
Nee, gedetacheerd bij de overheid om te helpen het personeelsbestand met 33% te verminderen. Over tien minuten een workshop. Maar met die ingesleten patronen zijn het vooral wrokshops. Jarenlange frustraties komen in één keer boven tafel. En dat is goed, want vanaf daar kunnen we weer samen verder...![]()
Heeft allemaal niks met de inhoud te maken, maar allemaal met omgaan met mensen. Als je dat kan, dan kun je in ieder vakgebied slagen...
Workshoppen!![]()
Nou, kijk maar eens rond op hogescholenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Och, hoeveel mensen van boven de 60 die fulltime werken ken jij irl?
Om maar eens aan te geven dat er nog heel wat water door de Rijn moet voordat we daadwerkelijk allemaal op ons 65e nog werken. Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren. Bedrijven zitten niet te wachten op oud personeel, en oud personeel zit niet te wachten op langer werken. Ervan uitgaande dat de wereld niet vergaat kan je er vanuit gaan dat Nederland de komende decennia steeds welvarender wordt. Combineer die welvaart met het feit dat bedrijfsleven en oude werknemers helemaal niet zo blij zijn met elkaar en ik voorzie dat het doorwerken na je 65e ook in de toekomst niet de norm wordt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu of over veertig jaar?. Ik ken er nu al een aantal, maar die doen het omdat ze het werken leuk vinden. De meeste mensen die ik ken die minder plezier hadden in hun werk zijn rond die tijd wel minder gaan werken, ja.
Als iedereen de vrije keus heeft niet, nee. Dat valt met vergrijzing nog even te bezien.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Combineer die welvaart met het feit dat bedrijfsleven en oude werknemers helemaal niet zo blij zijn met elkaar en ik voorzie dat het doorwerken na je 65e ook in de toekomst niet de norm wordt.
Veel mensen hebben geen keuze, 2009 begint de vergrijzing. Als je geen goed pensioen hebt moet je gewoon door blijven gaan. De aow enzo steeds minder wordt omdat voor de mensen die nog werken het gewoon anders onbetaalbaar wordt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om maar eens aan te geven dat er nog heel wat water door de Rijn moet voordat we daadwerkelijk allemaal op ons 65e nog werken. Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren. Bedrijven zitten niet te wachten op oud personeel, en oud personeel zit niet te wachten op langer werken. Ervan uitgaande dat de wereld niet vergaat kan je er vanuit gaan dat Nederland de komende decennia steeds welvarender wordt. Combineer die welvaart met het feit dat bedrijfsleven en oude werknemers helemaal niet zo blij zijn met elkaar en ik voorzie dat het doorwerken na je 65e ook in de toekomst niet de norm wordt.
Tuurlijk. De vaste kiezers van met name twee van de huidige regerinspartijen zouden niet graag zien dat er nu al iets aan het omslagsprincipe gedaan wordt, maar besteden dat met liefde uit aan hun kinderen. Charmantquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:28 schreef mrbox het volgende:
De vergrijzing is echt een heel groot probleem waar nu vrij luchtig over wordt gedaan![]()
Spaar me pickvolgordes. Een voormalig werkgever speelde het klaar om eerst de rolcontainers aan het eind (in plaats van aan het begin) van de pickroute neer te zetten, en vervolgens ook nog eens de artikelen (koelversproducten, dus breekbaar) van licht naar zwaar op de bon te zetten in plaats van andersom. En er dan nog op hameren dat die volgorde klopt en dat je het zo moet picken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Kort gezegd het vinden van een optimale looproute door een magazijn aan de hand van een picklijst. Ik moet er dus voor zorgen dat het systeem een ideale route berekend en deze uitprint voor de orderpicker. Klinkt simpel maar is het totaal niet.
Zoals ik al zei: bij een stijgende welvaart zal die keus er voor velen ook zijn. En anders is het waarschijnlijk de keus tussen: uitkering trekken of uitkering trekken. Het bedrijfsleven ziet het over het algemeen gewoon niet zitten in oud personeel. Boven de 50 zijn ze je meestal al liever kwijt dan rijk, laat staan boven de 65quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als iedereen de vrije keus heeft niet, nee. Dat valt met vergrijzing nog even te bezien.
Waarbij de pessimisten denken dat "enorme krapte" in de aankomende jaren nieuwe definities gaat bereikenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelfs in tijden van enorme krapte op de arbeidsmarkt willen bedrijven ze nog niet.
Niemand doet er hier luchtig over maar onwaarschijnlijke verhalen als "werken tot je 75e" of erger zijn gewoon niet reëel. Alleen al vanwege het feit dat veel ouderen gewoon niet meer meekunnen vanwege hun gezondheid.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Veel mensen hebben geen keuze, 2009 begint de vergrijzing. Als je geen goed pensioen hebt moet je gewoon door blijven gaan. De aow enzo steeds minder wordt omdat voor de mensen die nog werken het gewoon anders onbetaalbaar wordt.
De vergrijzing is echt een heel groot probleem waar nu vrij luchtig over wordt gedaan![]()
Nu? Als die 50-jarige echt een bijdrage kan leveren die het jonge spul niet kan (in de ogen van de werkgever), of als het jonge spul echt helemaal, helemaal op is. Daar op kunnen selecteren is een luxe, en een luxe die met de vergrijzing maar zo eens minder en minder te permitteren zou zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:51 schreef MNR het volgende:
Ja, maar wat is de oplossing? Wanneer prefereren we nu iemand van boven de 50 tov van jong spul?
"De" oplossing bestaat niet natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:51 schreef MNR het volgende:
Ja, maar wat is de oplossing? Wanneer prefereren we nu iemand van boven de 50 tov van jong spul?
Ik ga in een workshop nooit een inhoudelijke discussie aan. Ik ben alleen maar de begeleider, niet een belanghebbende. Dus op het moment dat iemand van afdeling A klaagt en afdeling B is het daar niet mee eens, dan reageert deze vanzelf wel. Ik zorg dat ze elkaar niet in de haren vliegen, vat regelmatig samen en bewaak dat het oorspronkelijke onderwerp niet uit het zicht verdwijnt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, kijk hem dan(afgezien van dat je helemaal gelijk hebt)
Knap van je, goeie instelling. Hoe lukt het je om objectief te blijven?
Heel veel zaken die je in je opleiding leert lijken hopeloos verouderd. Als je aan de slag gaat, merk je dat het principe van oude wijn in nieuwe zakken veel wordt gehanteerd. Het lijkt iets nieuws, maar de basis die je tijdens je studie hebt geleerd, die is nog steeds van toepassing.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:31 schreef MNR het volgende:
Ow ja, AirwiN, wat ik ook nog bedacht: kijk, voordat je ergens naartoe wilt gaan werken, zul je toch echt eerst even 'meters moeten maken' (zoals ik dat laatst zo mooi gehoord heb). En ik heb het idee dat je in het bedrijfsleven meer meters maakt qua kennis en vakinhoud dan tijdens de opleiding. En dàt hoop ik binnenkort eens te gaan doen/ondervinden.
Om mijn statement even af te maken. En als mijn beeld daarin scheef is, staat het je uiteraard vrij om mij daarin te verbeteren (of ieder ander).
Wanneer het je meer oplevert dan het kost! Zoals het nu ook al werkt eigenlijk, maar dan ten gunste van het jonge spul...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:51 schreef MNR het volgende:
Die heb jij niet... Opzouten dus!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:11 schreef jackson het volgende:
Tieten?
Over 10 jaar doen we ons uiterste best om de enorme tekorten aan personeel in sommige sectoren op te lossen en klagen we over de hondsberoerde kwaliteit van de dienstverlening van die sectoren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:02 schreef MNR het volgende:
Dus eigenlijk komt het er gewoon op neer dat we nu niet veel kunnen doen maar dat het eigenlijk een signaal is dat er zelf voor zorgt dat je je continue blijft ontwikkelen?
En wat zal er over 10 jaar spelen? (even in het midden dat we de vergrijzing oplossen). Heeft daar iemand al een idee over?
Tieten!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb jij niet... Opzouten dus!![]()
Jij daarentegen...quote:
Daar kan ik nu geen gevatte opmerking over maken zonder mezelf in discrediet te brengenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:11 schreef jackson het volgende:
Tieten?
Ze staan ook erg goed in m'n nieuwe betaalbare, simpele doch elegante zwarte jurkje.quote:
"Ah mevrouw TD, wees welkom in onze organisatie. We zijn erg onder de indruk van uw, errrr, kwaliteiten!quote:
Klinkt goed, heb je al een gemeenschappelijke afspraak in gedachten wanneer ik jou daarin kan bewonderen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ze staan ook erg goed in m'n nieuwe betaalbare, simpele doch elegante zwarte jurkje.
Lange leve de stijgende lijn!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Driebergen was trouwens tof vanmorgen.
Ik ben nu zo ver dat ik zelf mag/kan inschatten wanneer ik me minder aan mijn slaap/waak ritme hoef te houden. Voorlopig houd ik me dus nog even goed vast aan dat ritme, want het gaat me nog niet stabiel genoeg. Mijn god wat ik toch verstandig.
Wellicht is het wat voor de fotoshoot die we nog moeten doen. Ooit, nog steeds liever wanneer ik me weer wat beter voel in m'n eigen lichaam. (wat de goede kant op begint te gaan trouwens).quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed, heb je al een gemeenschappelijke afspraak in gedachten wanneer ik jou daarin kan bewonderen?
Zeker. Ik was tot de conclusie gekomen dat dergelijke dipjes zelfs belangrijk zijn omdat ik daarmee nu ervaring opdoe dat het dipjes zijn en geen terugvallen. Dat het overkomelijk is. Dat was ze met me eens, het is een zeer goed teken dat ik er nu zelf een ander label aan begin te geven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lange leve de stijgende lijn!
Nog gesproken over je dipje van afgelopen week?
Euh.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
TD kom je morgen ook even langs bij de rockmeet?
vanaf 20uur in de stairway.en eten vanaf 18 in broadway, zou leuk zijn kuuk en jdude komen o.a ook en Q natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Euh.
Zou kunnen, misschien.
Dat ligt er aan hoe ik me morgen voel. Maandag heb ik een tentamen, dus ik wil niet teveel vermoeiende dingen doen dit weekend.
Het is in de stairway neem ik aan?
Vanaf hoe laat?
Leuk, we hebben de tijd... Komt goed!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wellicht is het wat voor de fotoshoot die we nog moeten doen. Ooit, nog steeds liever wanneer ik me weer wat beter voel in m'n eigen lichaam. (wat de goede kant op begint te gaan trouwens).
Goed zo! Ik krijg er zelf helemaal een blij gevoel van. Het is je echt van harte gegund!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zeker. Ik was tot de conclusie gekomen dat dergelijke dipjes zelfs belangrijk zijn omdat ik daarmee nu ervaring opdoe dat het dipjes zijn en geen terugvallen. Dat het overkomelijk is. Dat was ze met me eens, het is een zeer goed teken dat ik er nu zelf een ander label aan begin te geven.
Als ik me net zo voel als vandaag dan kan ik wel even naar de stairway komen denk ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vanaf 20uur in de stairway.en eten vanaf 18 in broadway, zou leuk zijn kuuk en jdude komen o.a ook en Q natuurlijk
Jij ook niet... dus houdoequote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb jij niet... Opzouten dus!![]()
zou gezellig zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als ik me net zo voel als vandaag dan kan ik wel even naar de stairway komen denk ik.
Oh halloween whehe. volgens mij heb ik niet echt iets halloweenerigs.
Thnx.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed zo! Ik krijg er zelf helemaal een blij gevoel van. Het is je echt van harte gegund!
Onderhand heb ik wel een A cupje hoor...quote:
Ik noem een AOP.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:07 schreef AirwiN het volgende:
De beginselen van het programmeren zullen echter niet wezenlijk veranderd zijn.
Meer trainen dan kan het wellicht een klein b-tje wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderhand heb ik wel een A cupje hoor...![]()
Na jarenlang ermee gelopen te hebben, kan ik wel begrijpen dat je zelf geen oplossing ziet. Wat dat betreft is het des te toffer dat je zo snel al merkbaar resultaat boekt. Het kan alleen maar nòg beter worden zeg maar...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Het begint nu ook steeds minder onwerkelijk te worden, ik vond beter worden eerst namelijk maar een raar idee, het leek iets utopisch.
L, doe me een lolquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:44 schreef Litpho het volgende:
Ik noem een AOP.
Aspect Georiënteerd Programmeren, vergelijkbaar dus met Object Georiënteerd Programmeren, je kijkt alleen vanuit een andere hoek!quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:43 schreef AirwiN het volgende:
Onderhand heb ik wel een A cupje hoor...![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:45 schreef jackson het volgende:
Meer trainen dan kan het wellicht een klein b-tje worden![]()
Ik ben blij dat jullie er zo 'scherp' van worden, dat doet me deugdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:51 schreef AirwiN het volgende:
Aspect Georiënteerd Programmeren, vergelijkbaar dus met Object Georiënteerd Programmeren, je kijkt alleen vanuit een andere hoek!![]()
Als het om borsten gaat is jackson waarschijnlijk meer van de praktische invulling wat hij ermee kan doen dan over de theoretische achtergrond van hoe ze werken...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:54 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
(jackson, borsten worden kleiner (!) van trainen, of ze blijven gelijk)
Zeg, ga eens ergens anders zonder kennis de motivator uithangen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aspect Georiënteerd Programmeren, vergelijkbaar dus met Object Georiënteerd Programmeren, je kijkt alleen vanuit een andere hoek!![]()
Als ik over DP begin ben ik direct weer een seksist, dus deze leek me wel veiligquote:
Nou, die van mannen niet hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:54 schreef MNR het volgende:
![]()
(jackson, borsten worden kleiner (!) van trainen, of ze blijven gelijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |