Neuh, niet mijn soort leedvermaak.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je hoopte dat je kon toekijken hoe ik afging.![]()
Wel het mijne, vandaar dat ik het dacht.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, niet mijn soort leedvermaak.
In dat geval hoop ik dat je dichtklapt, struikelt, wordt verbeterd en keihard uitgelachen wordt!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel het mijne, vandaar dat ik het dacht.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat je dichtklapt, struikelt, wordt verbeterd en keihard uitgelachen wordt!
Nee, je verdiende loon zou zijn dat je met je hoofd vol in het kruis van jouw minister valt en dat je je been breekt...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat zou wel mijn verdiende loon zijn.
Niet overdrijven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, je verdiende loon zou zijn dat je met je hoofd vol in het kruis van jouw minister valt en dat je je been breekt...
Daar zou ik dan overigens wel weer hartelijk om kunnen lachen als jij met je neus in dat stoffige kruis belandt...quote:
Het blijft een ambtenaar natuurlijk, dus ik verwacht niet dat er buiten werktijd in enen wel heel actief wordt gedaan...quote:
Goed over nagedachtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het blijft een ambtenaar natuurlijk, dus ik verwacht niet dat er buiten werktijd in enen wel heel actief wordt gedaan...
Jij doet de aanname dat ze überhaupt over enige vorm van energie beschikken?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed over nagedacht
Alhoewel hij na het werk nog wel al zijn energie over heeft![]()
Parkeerwachters en agenten hebben altijd veel te veel energiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doet de aanname dat ze überhaupt over enige vorm van energie beschikken?
Die hebben vooral een kwantitatieve doelstelling die goed te meten is. Daarom moeten zij nog wel enige vorm van activiteit uitoefenen...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Parkeerwachters en agenten hebben altijd veel te veel energie
Mja, anders krijgen ze niet de kwartaalbonus natuurlijk!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben vooral een kwantitatieve doelstelling die goed te meten is. Daarom moeten zij nog wel enige vorm van activiteit uitoefenen...
Ja, sorry... mijn foutquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doet de aanname dat ze überhaupt over enige vorm van energie beschikken?
Het wachten is tot een genie besluit om ze op commissiebasis te gaan betalenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, anders krijgen ze niet de kwartaalbonus natuurlijk!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo.
Kwestie van tijd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het wachten is tot een genie besluit om ze op commissiebasis te gaan betalen.
Het is de logische volgende stap in decentralisatie van lokale overheden.quote:
Oh Annie, mocht je ooit de gelegenheid krijgen om de band Sqy te zien, ga sudoku's of iets anders spannends doen. Deze band is zo ontzettend generic in het kwadraat, het zou makkelijk een Iron Maiden voorprogramma kunnen zijn. De laatste keer dat ik zo weinig reactie van het publiek zag (de enige mensen die bewogen deden dat in de richting van de bar) was toen men het onzalige idee had gehad een locale tweemans R&B band voor The Bangles te plaatsenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo.
Gaan we ze verplaatsen naar Irak?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is de logische volgende stap in decentralisatie van lokale overheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |