Neuh, niet mijn soort leedvermaak.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je hoopte dat je kon toekijken hoe ik afging.![]()
Wel het mijne, vandaar dat ik het dacht.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, niet mijn soort leedvermaak.
In dat geval hoop ik dat je dichtklapt, struikelt, wordt verbeterd en keihard uitgelachen wordt!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel het mijne, vandaar dat ik het dacht.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat je dichtklapt, struikelt, wordt verbeterd en keihard uitgelachen wordt!
Nee, je verdiende loon zou zijn dat je met je hoofd vol in het kruis van jouw minister valt en dat je je been breekt...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat zou wel mijn verdiende loon zijn.
Niet overdrijven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, je verdiende loon zou zijn dat je met je hoofd vol in het kruis van jouw minister valt en dat je je been breekt...
Daar zou ik dan overigens wel weer hartelijk om kunnen lachen als jij met je neus in dat stoffige kruis belandt...quote:
Het blijft een ambtenaar natuurlijk, dus ik verwacht niet dat er buiten werktijd in enen wel heel actief wordt gedaan...quote:
Goed over nagedachtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het blijft een ambtenaar natuurlijk, dus ik verwacht niet dat er buiten werktijd in enen wel heel actief wordt gedaan...
Jij doet de aanname dat ze überhaupt over enige vorm van energie beschikken?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed over nagedacht
Alhoewel hij na het werk nog wel al zijn energie over heeft![]()
Parkeerwachters en agenten hebben altijd veel te veel energiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doet de aanname dat ze überhaupt over enige vorm van energie beschikken?
Die hebben vooral een kwantitatieve doelstelling die goed te meten is. Daarom moeten zij nog wel enige vorm van activiteit uitoefenen...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Parkeerwachters en agenten hebben altijd veel te veel energie
Mja, anders krijgen ze niet de kwartaalbonus natuurlijk!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben vooral een kwantitatieve doelstelling die goed te meten is. Daarom moeten zij nog wel enige vorm van activiteit uitoefenen...
Ja, sorry... mijn foutquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doet de aanname dat ze überhaupt over enige vorm van energie beschikken?
Het wachten is tot een genie besluit om ze op commissiebasis te gaan betalenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, anders krijgen ze niet de kwartaalbonus natuurlijk!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo.
Kwestie van tijd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het wachten is tot een genie besluit om ze op commissiebasis te gaan betalen.
Het is de logische volgende stap in decentralisatie van lokale overheden.quote:
Oh Annie, mocht je ooit de gelegenheid krijgen om de band Sqy te zien, ga sudoku's of iets anders spannends doen. Deze band is zo ontzettend generic in het kwadraat, het zou makkelijk een Iron Maiden voorprogramma kunnen zijn. De laatste keer dat ik zo weinig reactie van het publiek zag (de enige mensen die bewogen deden dat in de richting van de bar) was toen men het onzalige idee had gehad een locale tweemans R&B band voor The Bangles te plaatsenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo.
Gaan we ze verplaatsen naar Irak?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is de logische volgende stap in decentralisatie van lokale overheden.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh Annie, mocht je ooit de gelegenheid krijgen om de band Sqy te zien, ga sudoku's of iets anders spannends doen. Deze band is zo ontzettend generic in het kwadraat, het zou makkelijk een Iron Maiden voorprogramma kunnen zijn. De laatste keer dat ik zo weinig reactie van het publiek zag (de enige mensen die bewogen deden dat in de richting van de bar) was toen men het onzalige idee had gehad een locale tweemans R&B band voor The Bangles te plaatsen.
Dat zuigtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgen.
Ik ben ziek [afbeelding]
Yup. Vandaag maar even uitzieken want heb morgen een solicitatiegesprekquote:
Drukke dagen gaan snel voorbijquote:
Nice, bij een bekend bedrijf ?!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Yup. Vandaag maar even uitzieken want heb morgen een solicitatiegesprek
Ik verwachtte het ook niet van mezelf... en zowaar voldeed ik aan mijn verwachtingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:08 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ben vanmorgen al erg productief geweest, dat had ik helemaal niet van mezelf verwacht.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:48 schreef jackson het volgende:
Nice, bij een bekend bedrijf ?!
niet echt bekend, ook niet zo groot. Maar het lijkt mij een ambitieus bedrijf, daar houd ik wel vanquote:
Heb ik laatst nog gehad.quote:
Helleuquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:11 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen allen!
Klinkt primaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
niet echt bekend, ook niet zo groot. Maar het lijkt mij een ambitieus bedrijf, daar houd ik wel van
Ik volg gewoon zowaar mijn planning...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik verwachtte het ook niet van mezelf... en zowaar voldeed ik aan mijn verwachting![]()
Spoiled rottenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
Heb ik laatst nog gehad.![]()
Liggend in zwembroek op het strand met de heerlijke temp van rond de 30 graden.
Wat mag jij vandaag allemaal doen (ook afstuderen toch?)?quote:
Ik heb ook bij zo'n bedrijf stage gelopen. Ze waren qua organisatie klein maar hadden echt grote ideeën. Achteraf konden ze natuurlijk niet alles waarmaken, maar wel ruim boven de verwachting van de zakenpartners.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
niet echt bekend, ook niet zo groot. Maar het lijkt mij een ambitieus bedrijf, daar houd ik wel van
Ik zie dat je Godt al aardig begint te kennenquote:
Goeiemorgen Lquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:19 schreef Litpho het volgende:
Ik zie dat je Godt al aardig begint te kennen.
Hey Mquote:
had je geen mogelijkheid er te blijven, of wilde je niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:17 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik heb ook bij zo'n bedrijf stage gelopen. Ze waren qua organisatie klein maar hadden echt grote ideeën. Achteraf konden ze natuurlijk niet alles waarmaken, maar wel ruim boven de verwachting van de zakenpartners.
Nee, ik heb vakantiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:56 schreef jackson het volgende:
Kuuk!
Weer @ work of niet?
Gister nog een beetje de dag door gekomen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |