Lange leve de stijgende lijn!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Driebergen was trouwens tof vanmorgen.
Ik ben nu zo ver dat ik zelf mag/kan inschatten wanneer ik me minder aan mijn slaap/waak ritme hoef te houden. Voorlopig houd ik me dus nog even goed vast aan dat ritme, want het gaat me nog niet stabiel genoeg. Mijn god wat ik toch verstandig.
Wellicht is het wat voor de fotoshoot die we nog moeten doen. Ooit, nog steeds liever wanneer ik me weer wat beter voel in m'n eigen lichaam. (wat de goede kant op begint te gaan trouwens).quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed, heb je al een gemeenschappelijke afspraak in gedachten wanneer ik jou daarin kan bewonderen?
Zeker. Ik was tot de conclusie gekomen dat dergelijke dipjes zelfs belangrijk zijn omdat ik daarmee nu ervaring opdoe dat het dipjes zijn en geen terugvallen. Dat het overkomelijk is. Dat was ze met me eens, het is een zeer goed teken dat ik er nu zelf een ander label aan begin te geven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lange leve de stijgende lijn!
Nog gesproken over je dipje van afgelopen week?
Euh.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
TD kom je morgen ook even langs bij de rockmeet?
vanaf 20uur in de stairway.en eten vanaf 18 in broadway, zou leuk zijn kuuk en jdude komen o.a ook en Q natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Euh.
Zou kunnen, misschien.
Dat ligt er aan hoe ik me morgen voel. Maandag heb ik een tentamen, dus ik wil niet teveel vermoeiende dingen doen dit weekend.
Het is in de stairway neem ik aan?
Vanaf hoe laat?
Leuk, we hebben de tijd... Komt goed!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wellicht is het wat voor de fotoshoot die we nog moeten doen. Ooit, nog steeds liever wanneer ik me weer wat beter voel in m'n eigen lichaam. (wat de goede kant op begint te gaan trouwens).
Goed zo! Ik krijg er zelf helemaal een blij gevoel van. Het is je echt van harte gegund!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zeker. Ik was tot de conclusie gekomen dat dergelijke dipjes zelfs belangrijk zijn omdat ik daarmee nu ervaring opdoe dat het dipjes zijn en geen terugvallen. Dat het overkomelijk is. Dat was ze met me eens, het is een zeer goed teken dat ik er nu zelf een ander label aan begin te geven.
Als ik me net zo voel als vandaag dan kan ik wel even naar de stairway komen denk ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vanaf 20uur in de stairway.en eten vanaf 18 in broadway, zou leuk zijn kuuk en jdude komen o.a ook en Q natuurlijk
Jij ook niet... dus houdoequote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb jij niet... Opzouten dus!![]()
zou gezellig zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als ik me net zo voel als vandaag dan kan ik wel even naar de stairway komen denk ik.
Oh halloween whehe. volgens mij heb ik niet echt iets halloweenerigs.
Thnx.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed zo! Ik krijg er zelf helemaal een blij gevoel van. Het is je echt van harte gegund!
Onderhand heb ik wel een A cupje hoor...quote:
Ik noem een AOP.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:07 schreef AirwiN het volgende:
De beginselen van het programmeren zullen echter niet wezenlijk veranderd zijn.
Meer trainen dan kan het wellicht een klein b-tje wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderhand heb ik wel een A cupje hoor...![]()
Na jarenlang ermee gelopen te hebben, kan ik wel begrijpen dat je zelf geen oplossing ziet. Wat dat betreft is het des te toffer dat je zo snel al merkbaar resultaat boekt. Het kan alleen maar nòg beter worden zeg maar...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Het begint nu ook steeds minder onwerkelijk te worden, ik vond beter worden eerst namelijk maar een raar idee, het leek iets utopisch.
L, doe me een lolquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:44 schreef Litpho het volgende:
Ik noem een AOP.
Aspect Georiënteerd Programmeren, vergelijkbaar dus met Object Georiënteerd Programmeren, je kijkt alleen vanuit een andere hoek!quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:43 schreef AirwiN het volgende:
Onderhand heb ik wel een A cupje hoor...![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:45 schreef jackson het volgende:
Meer trainen dan kan het wellicht een klein b-tje worden![]()
Ik ben blij dat jullie er zo 'scherp' van worden, dat doet me deugdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:51 schreef AirwiN het volgende:
Aspect Georiënteerd Programmeren, vergelijkbaar dus met Object Georiënteerd Programmeren, je kijkt alleen vanuit een andere hoek!![]()
Als het om borsten gaat is jackson waarschijnlijk meer van de praktische invulling wat hij ermee kan doen dan over de theoretische achtergrond van hoe ze werken...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:54 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
(jackson, borsten worden kleiner (!) van trainen, of ze blijven gelijk)
Zeg, ga eens ergens anders zonder kennis de motivator uithangen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aspect Georiënteerd Programmeren, vergelijkbaar dus met Object Georiënteerd Programmeren, je kijkt alleen vanuit een andere hoek!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |