Dat verkochten ze ook op lowlands. Maar moijito drinken met tonnen bier in de buurt, dat is gewoon blasfemie!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:51 schreef MNR het volgende:
Moijito, my first and final love!
waarover?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
Ik moet morgen een lezing geven voor honderd mensen: wens me succes!
Inderdaad, daar zou steniging op moeten staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat verkochten ze ook op lowlands. Maar moijito drinken met tonnen bier in de buurt, dat is gewoon blasfemie!
Ik werk bij een ministerie en daar heeft het mee te maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
waarover?
werkte jij niet bij het ministerie van justitie?
Succes Plato!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
Eigenlijk wel, ik ben ook helemaal niet zenuwachtig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Succes Plato!
Maar dat gaat je vast goed af
Mag ik weten wat het onderwerp is?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik werk bij een ministerie en daar heeft het mee te maken.![]()
Ik dacht er komen tien mensen op dat onderwerp af als ik geluk heb maar het is een uitverkocht huis.![]()
Nee, ik wil Plato graag gescheiden houden van mijzelf.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mag ik weten wat het onderwerp is?
http://www.leoslyrics.com(...)6?hid=oxVh2Auztpk%3Dquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef Aarti het volgende:
Abrace-me, abrace-me e beija-me, deseja-me
Aperte-me berm forte contra ti.
Abrace-me, abrace-me e beija-me, deseja-me
E deixa-me um pouco morrer por ti
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik wil Plato graag geschieden houden van mijzelf.![]()
Mooi he...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
http://www.leoslyrics.com(...)6?hid=oxVh2Auztpk%3D
Ben ik nog niet over uitquote:
heb het gister voor de eerste keer gehoord. Ik laat muziek vaak wat zinken en tot me doordringen voordat ik zeg of het goed of slecht is.quote:
wat toevallig dat je het gisteren hebt gehoord, het is niet een heel bekend nummerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
heb het gister voor de eerste keer gehoord. Ik laat muziek vaak wat zinken en tot me doordringen voordat ik zeg of het goed of slecht is.
Tenzij het techno of gangta-rap is. Dan komt er bij mij niet in...
blof-fan op het werk. We mogen om de beurt een album draaien wat we goed vinden. Dat is ons pactquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat toevallig dat je het gisteren hebt gehoord, het is niet een heel bekend nummer
Het is zo gevoelig en de tekst is zo mooi![]()
goeie regelingquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
blof-fan op het werk. We mogen om de beurt een album draaien wat we goed vinden. Dat is ons pact![]()
sleep tightquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:22 schreef Aarti het volgende:
[..]
goeie regeling
ik ga naar bed, doei!
hoe erg?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:27 schreef Q. het volgende:
Dat was een stuk dramatischer dan de vorige keer.
haha dat sowiesoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:33 schreef Q. het volgende:
Mogelijk hadden we totaal iets van twee dingen goed. Volgende keer hoeven we iig niet aan de winnaarstafel te zitten. Die was ook veel te klein.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:41 schreef Q. het volgende:
Slapen.
samequote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:48 schreef G.Fawkes het volgende:
weltrusten. Ik ga mijn bed opzoeken
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:41 schreef Q. het volgende:
De volgende keer moet Litpho weer mee, zonder hem zijn we nergens
Boven verwachting.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:49 schreef CherryLips het volgende:
7e.
Dat zou ik best eens willen zien hoe jij dat doet!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
Interwebs ftw!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:34 schreef Q. het volgende:
Jij hebt tenminste internet.
Gelukkig wel; wij zijn een webhostingcompanyquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:34 schreef Q. het volgende:
Jij hebt tenminste internet.
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou ik best eens willen zien hoe jij dat doet!
Dat vermoeden heb ik ook wel, vandaar dat ik wel benieuwd ben...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:43 schreef Plato1980 het volgende:
Maar nee, dat komt wel goed, zulke dingen kan ik eigenlijk wel heel behoorlijk.![]()
Ow, ik dacht dat je hoopte dat je kon toekijken hoe ik afging.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook wel, vandaar dat ik wel benieuwd ben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |