Dat denk ik eerlijk gezegd ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wees niet bang.
Tegen die tijd moet je tot je 75ste
Inderdaad.... wat waarschijnlijk niet zo zal zijn. Nou dan heeft deze jongen mooi rugklachten op zijn 65stequote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor het gemak even aannemend dat je over 40 jaar nog steeds op je 65e kunt stoppen.
Denk eigenlijk dat het een krappe inschatting is. Ik verwacht dat het eerder tegen de 100 gaat lopen gezien dat door (kleine) medische vooruitgangen onze levens verwachting al snel naar de 150 loopt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wees niet bang.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wees niet bang.
We vinden wel een passend werkje voor jequote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.... wat waarschijnlijk niet zo zal zijn. Nou dan heeft deze jongen mooi rugklachten op zijn 65ste![]()
Mwoh, het menselijk lichaam zit zo in elkaar dat 120 eigenlijk wel de max is, en dan moet je al extreem veel geluk hebben en heel je leven behoorlijk gezond gedaan hebben. Er is wel wat meer nodig dan een kleine medische vooruitgang om dat te overwinnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat het een krappe inschatting is. Ik verwacht dat het eerder tegen de 100 gaat lopen gezien dat door (kleine) medische vooruitgangen onze levens verwachting al snel naar de 150 loopt.
Ik ben 21 en al zwaar af aan het takelenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.... wat waarschijnlijk niet zo zal zijn. Nou dan heeft deze jongen mooi rugklachten op zijn 65ste![]()
Jij zit zeker weer te internetten onder werktijd?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
Allemaal luie allochtonen hier ofzo?![]()
Arbeid is goed voor de economie.![]()
En iets met Arbeit macht .....
Nopequote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij zit zeker weer te internetten onder werktijd?![]()
![]()
Die moet ik erin houden!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nope![]()
Lastig te zeggen ook, fokken is niet mijn werk dus kan het lastig werktijd zijn.
In de pauze ben je op z'n productiefst?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:18 schreef Mike.Strutter het volgende:
Sinds ik weer bezig ben op FOK! is mijn productiviteit weer ernstig gedaald. Straks maar eens pauze nemen dus.
120 zit je zo aan, heel veel mensen gaa nu dood omdat ze medicatie door het gehele lichaam krijgen. Dat terwijl het maar voor een specifieke plaatst bedoeld is, hierdoor slijt het lichaam onnodig. Door dit te verhelpen stijgt de levens verwachting al aanzienlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, het menselijk lichaam zit zo in elkaar dat 120 eigenlijk wel de max is, en dan moet je al extreem veel geluk hebben en heel je leven behoorlijk gezond gedaan hebben. Er is wel wat meer nodig dan een kleine medische vooruitgang om dat te overwinnen.![]()
Dan ben ik verzekerd van niet-productief zijn. Kan ik weer even op adem komenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de pauze ben je op z'n productiefst?
Het lijkt me een veilige aanname om dat niet aan te nemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor het gemak even aannemend dat je over 40 jaar nog steeds op je 65e kunt stoppen.
Nee. Ik ben iets later op mijn werk dan gepland. Verslapen zou betekenen dat mijn werk daar problemen mee zou hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ahhhwwww...
Heb jij je verslapen voor je werk?
Pauzequote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dan ben ik verzekerd van niet-productief zijn. Kan ik weer even op adem komen [afbeelding]
Vooralsnog is dat een heel wild idee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
120 zit je zo aan, heel veel mensen gaa nu dood omdat ze medicatie door het gehele lichaam krijgen. Dat terwijl het maar voor een specifieke plaatst bedoeld is, hierdoor slijt het lichaam onnodig. Door dit te verhelpen stijgt de levens verwachting al aanzienlijk.
Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat 150 jaaroud worden echt niet zo wild idee is hoor.
Och, hoeveel mensen van boven de 60 die fulltime werken ken jij irl?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het lijkt me een veilige aanname om dat niet aan te nemen.
Voorlopig had het dan ook voor de aanwezigen geen haastquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooralsnog is dat een heel wild idee.![]()
Nu of over veertig jaar?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, hoeveel mensen van boven de 60 die fulltime werken ken jij irl?
Haha, kijk hem danquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef AirwiN het volgende:
Nee, gedetacheerd bij de overheid om te helpen het personeelsbestand met 33% te verminderen. Over tien minuten een workshop. Maar met die ingesleten patronen zijn het vooral wrokshops. Jarenlange frustraties komen in één keer boven tafel. En dat is goed, want vanaf daar kunnen we weer samen verder...![]()
Heeft allemaal niks met de inhoud te maken, maar allemaal met omgaan met mensen. Als je dat kan, dan kun je in ieder vakgebied slagen...
Workshoppen!![]()
Nou, kijk maar eens rond op hogescholenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Och, hoeveel mensen van boven de 60 die fulltime werken ken jij irl?
Om maar eens aan te geven dat er nog heel wat water door de Rijn moet voordat we daadwerkelijk allemaal op ons 65e nog werken. Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren. Bedrijven zitten niet te wachten op oud personeel, en oud personeel zit niet te wachten op langer werken. Ervan uitgaande dat de wereld niet vergaat kan je er vanuit gaan dat Nederland de komende decennia steeds welvarender wordt. Combineer die welvaart met het feit dat bedrijfsleven en oude werknemers helemaal niet zo blij zijn met elkaar en ik voorzie dat het doorwerken na je 65e ook in de toekomst niet de norm wordt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu of over veertig jaar?. Ik ken er nu al een aantal, maar die doen het omdat ze het werken leuk vinden. De meeste mensen die ik ken die minder plezier hadden in hun werk zijn rond die tijd wel minder gaan werken, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |