Hihi... lieve TDquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Doe jij dat maar. Heb je ook wat te doen ter vermaak.
Elke keer als ik TD zie staan hier denk ik:"technische dienst? wtf?quote:
I second that!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:58 schreef Kuukske het volgende:
Veuls te veul werk die test.
Het hoogst bij SE en daarna bij ER.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:59 schreef MNR het volgende:
Geef maar door welk vragen het hoogst zijn, type ik de uitslag wel over (ga niet heeel de uitslag overtypen als dat niet nodig is)
Nutteloos bezig vandaag, maar verder prima.quote:
Oew..... dat komt overeen met het ijs-verhaaltje van gisteravondquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:09 schreef TwistedDarling het volgende:
Het hoogst bij SE en daarna bij ER.
Zo, die tijd had ik best beter kunnen besteden, maar dat heb ik de hele dag al.
Ijsverhaaltje?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Oew..... dat komt overeen met het ijs-verhaaltje van gisteravond
SE = sensueel
ER = erotisch
Ik zal even de uitslagen voor je overtypen
*een moment geduld a.u.b.*
Elke dag is toch nutteloos?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nutteloos bezig vandaag, maar verder prima.
Niet waar!quote:
Beste match met: het sensuele type. Door uw flexibiliteit past u ook bij andere libidotypes, mits zij u duidelijk de boodschap geven dat seks ook voor hen een uiting is van liefde.
Slechtste match met: het gestreste, ongeïnteresseerde type en onthechtende type. Zij hebben weinig behoefte aan seks en dat kunt u opvatten als een gebrek aan liefde.
Beste match met: het erotische libidotype. Voor het sensuele en reactieve libidotype kunt u seksuele deuren openen, mits u het stapsgewijs en liefdesvol aanpakt.
Slechtste match met: het gestreste, ongeïnteresseerde en onthechtende type. Anders dan u hebben zijn behoefte aan spetterende vrijpartijen.
Hey, that's no probquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:16 schreef TwistedDarling het volgende:
Je hoeft niet alles helemaal voor me over te typen hoor MNR, tenzij je echt niets beters te doen hebt.
Van die actieve nuttige dagen enzo.quote:
Oh, die ken ik niet. Houden zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Van die actie nuttige dagen enzo.
Grappig om eens te lezen, al was een test niet echt nodig voor die inzichten.quote:
Ook SE en nog een ander die ik niet in het openbaar ga brengenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Grappig om eens te lezen, al was een test niet echt nodig voor die inzichten.
Toch bedankt voor al het typewerk MNR.
Wat is je eigen uitslag?
Ow LOL!!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Jammer. Waar moeten we nu dan suggestief over roddelen dan?
Net gelezenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:38 schreef G.Fawkes het volgende:
hmm fijn dat iedereen reageert om mijn column
Don't take it personnel. Voor mij geldt dat het mijn interesse niet wekt. Misschien kun je hem ergens anders op Fok! posten om reacties uit te lokken/discussieren?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:38 schreef G.Fawkes het volgende:
Je hebt gelijk. I am not taking it personnel, dont worryquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Don't take it personnel. Voor mij geldt dat het mijn interesse niet wekt. Misschien kun je hem ergens anders op Fok! posten om reacties uit te lokken/discussieren?
Daarom zei ik al: waar zijn Plato en L als je ze nodig hebt?
Het sarcasme druipt er idd vanaf. Verder heb ik niets met oorlog, weet ik niets van oorlog, dus ik heb er niet echt iets over te zeggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:38 schreef G.Fawkes het volgende:
Hai!quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow LOL!!!!
Ik heb nu wel iets. Mijn roomie komt net aan de deur met de vraag: "heb je asceton"?
Ik kijk hem aan en zeg: "nee? Wat is dat?"
Waarop hij zijn nagels laat zien en ik erachterkom dat het nagellak remover is
I was simply saying hello. Dat doe ik wel vaker in SCquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:44 schreef Emel het volgende:
Hai!ik weet het, je krijgt nog een PM van me
Die beschamende vraag heb ik maar achterwege gelatenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Whehehe.
Waarom heeft je mannelijke huisgenoot nagellak op?
Haha, het was mijn schuldgevoelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:46 schreef MNR het volgende:
[..]
I was simply saying hello. Dat doe ik wel vaker in SC
Momenteel is er bijna niemand, dus nu niet echt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:50 schreef Emel het volgende:
[..]
Haha, het was mijn schuldgevoel![]()
Ik kom hier nooitBeetje gezellig?
Hier!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Don't take it personnel. Voor mij geldt dat het mijn interesse niet wekt. Misschien kun je hem ergens anders op Fok! posten om reacties uit te lokken/discussieren?
Daarom zei ik al: waar zijn Plato en L als je ze nodig hebt?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
Hehe, eindelijk rust.
Ow, jij hier...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
Hehe, eindelijk rust.
Ik bedoelde juist dat ik nu alle tijd voor jou heb, aangezien de mensen die mij lastigvielen met allerlei stompzinnige vragen voor morgen me nu hopelijk met rust laten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik zal je niet meer lastig vallen hoor.
Dat is dan je verloofde.![]()
Als je dat erg zou vinden zou je niet overwegen om bij mij om de hoek tapas te gaan eten in de hoop mij te zien.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat ik nu alle tijd voor jou heb, aangezien de mensen die mij lastigvielen met allerlei stompzinnige vragen voor morgen me nu hopelijk met rust laten.![]()
Dat klinkt op zich niet verkeerd, al is het een open vraag of ik dat aan kan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ohja, ik ben volgens een test sensueel en erotisch in een relatie, kun je dat aan?![]()
![]()
Jij bent dan Bavaria drinken, dus je bent er niet...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je dat erg zou vinden zou je niet overwegen om bij mij om de hoek tapas te gaan eten in de hoop mij te zien.![]()
Dat klopt, maar dat wist jij niet toen je je slinkse plan bedacht.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan Bavaria drinken, dus je bent er niet...
nog 1 nachtjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
Zit je nog steeds in dat stomme hotel?
gelukkig welquote:
In de vorm van een man?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
gelukkig wel![]()
Gelukkig had ik net afleiding![]()
yup, 2 uur heen, 1 uur terug om wat lekkers te brengen. gaddver wat lief.quote:
Nu moet je hem dumpen omdat hij "te lief" is en niet genoeg "tegengas" geeftquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
yup, 2 uur heen, 1 uur terug om wat lekkers te brengen. gaddver wat lief.
Nu is het lief, als ze hem zat is wordt het als excuus gebruikt om van hem af te komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu moet je hem dumpen omdat hij "te lief" is en niet genoeg "tegengas" geeft![]()
![]()
Aahh *insert aai over de bol smiley die ik zo snel niet kan vindenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:57 schreef MNR het volgende:
Ik mis m'n broertjes...
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:57 schreef MNR het volgende:
Ik mis m'n broertjes...
Ik mis ze echt.. en ik ben ook heel blij met ze.quote:
eerst maar eens zorgen dat ik niet verliefd wordquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu moet je hem dumpen omdat hij "te lief" is en niet genoeg "tegengas" geeft![]()
![]()
Dit heb ik eerder gehoord. Enzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
eerst maar eens zorgen dat ik niet verliefd word
niet van mijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gehoord. Enzo.
Aloha.
Je bedoelt bier neem ik aan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu eerst even warme chocolademelk met slagroom.
Dat is een goede keuze, ik ga voor de Bacardi Razz met Fantaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu eerst even warme chocolademelk met slagroom.
Waarom niet uiteindelijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:26 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik had bijna bier gekocht vandaag, bijna.
1. Ik had al aardig wat boodschappen om mee te sjouwen.quote:
Ja, waarom zou je het dan kopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
1. Ik had al aardig wat boodschappen om mee te sjouwen.
2. Ik ga de komende dagen toch geen alcoholische drankjes nuttigen.
Misschien vrijdag.![]()
Dat ken ik niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:31 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een aantal flessen Gouverneur Brune gekochtdat is ook heerlijk bier
Duvel is een bier wat ik eerst niet kon waarderen, maar nu echt van kan genieten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.![]()
Ik zit nu aan de Duvel, nog een paar slokjes en dan ga ik slapen.![]()
Hup naar bed. Weltrusten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:37 schreef Plato1980 het volgende:
Alhoewel ik best nog een biertje lust, maar ik moet morgen fit en gefocust zijn.
Ja, dat moet je leren waarderen. Het is niet aan te raden voor een beginnende bierdrinker, maar voor de ervaren bierdrinker is het een delicatesse.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:38 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Duvel is een bier wat ik eerst niet kon waarderen, maar nu echt van kan genieten.
Ik kan nu toch nog niet slapen, maar ik drink geen alcohol meer.quote:
mocht het wel zo zijn, wees dan tenminste gerust dat het (nog steeds) om dezelfde man gaatquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan moet ik in mijn archief gaan graven. Nu even niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |