degene die de 300e postquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja dacht dat jullie wel zouden openen.Laatste opent toch nieuwe?
hey lamzak, ik heb het toch al veranderdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wil je een pomper op je oog?
hoer![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:03 schreef Muck het volgende:
[..]
hey lamzak, ik heb het toch al veranderd![]()
![]()
eer-ik kloonquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hoer
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
altijd fijn om iemand gelukkigte makenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedzo.![]()
![]()
![]()
Goeie OP. Goeie TT. Goeie TS.
BAKKESquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hoer
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Als ik kon zou ik hetzelfde voor jou doen. Weet je toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
altijd fijn om iemand gelukkigte maken
Kansloosquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
zo zag ik laatst een panda met van die flappers aan de ruitenwissers [afbeelding] [afbeelding]
Das wel stoerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:51 schreef Houniet het volgende:
audio voor de wereld [afbeelding]
[afbeelding]
bezig met inbouwen
[afbeelding]
resultaat [afbeelding]
kansloos figuurquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ken ook een lennart
das de beste vriend van mijn ex
had er altijd een handje van om te bellen als we net in bed lagen [afbeelding]
hey pluizebol, ik ga zo maar eens naar bed....quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:05 schreef MPG het volgende:
[..]
BAKKES [ afbeelding ][ afbeelding ]
DAT ZEG JE NIET TEGEN MIJN MUCKIE [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
GODVERDOMME [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:06 schreef Muck het volgende:
[..]
hey pluizebol, ik ga zo maar eens naar bed....
zal mijn energie morgen hard nodig hebben met die jongens [afbeelding]
'Ik zeg het zelf maar want anders doet niemand het'?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedzo.![]()
![]()
![]()
Goeie OP. Goeie TT. Goeie TS.
Alleen Muckie maar hoor...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw Muck? Jij neukt ook iedereen in de KSC he? [afbeelding]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef crossover het volgende:
[..]
'Ik zeg het zelf maar want anders doet niemand het'?
Omdat vakantie.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:09 schreef Nitros het volgende:
lekker laat is het al jongens hoezo is het nog zo drukjes?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:05 schreef MPG het volgende:
[..]
BAKKES [ afbeelding ][ afbeelding ]
DAT ZEG JE NIET TEGEN MIJN MUCKIE [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
GODVERDOMME [ afbeelding ]
weet ik tochquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ik kon zou ik hetzelfde voor jou doen. Weet je toch?
ik moest heel hard lachen toen i ker langs liepquote:
nee, dat was mijn ex, want die nam nog op ookquote:kansloos figuur![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nouja
Ik ga wel met je mee naar bed... Heb je nu ook je nergie hard nodig
![]()
![]()
![]()
ik mag hopen van niet, anders heeft ie donderdag een blauw oogquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw Muck? Jij neukt ook iedereen in de KSC he?
Die doe ik heul nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En memento moron dan?
Waar hangt JJ trouwens uit?
oh ja:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw Muck? Jij neukt ook iedereen in de KSC he?
Daarom reageer ik ook alleen op de toffe mensen.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:10 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
weet ik toch
[..]
ik moest heel hard lachen toen i ker langs liep
[..]
nee, dat was mijn ex, want die nam nog op ook
[..]
[..]
ik mag hopen van niet, anders heeft ie donderdag een blauw oog
quote:
en terechtquote:
Wat een lompe boerquote:
quote:
Jij bent de enige hoor schatquote:
cross?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Daarom reageer ik ook alleen op de toffe mensen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Daarom reageer ik ook alleen op de toffe mensen.
3e alquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jullie hebben donderdag een date? SRSLY?
jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jullie hebben donderdag een date? SRSLY?
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:12 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja:
BAKKES [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
DAT ZEG JE NIET TEGEN MIJN MPG [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
GODVERDOMME [afbeelding]
Je komt er nauwelijks meer tussen he?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:13 schreef Nitros het volgende:
jongens hoe gaat het met jullie
Huh?quote:
gelukkig, je vindt me nog tofquote:
hihiquote:
jaquote:[..]
en terecht
dat was dezelfde als van parijs en valentijn wat ik pas verteldequote:[..]
Wat een lompe boer![]()
gelukkig maarquote:[..]
[..]
Jij bent de enige hoor schat![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:16 schreef crossover het volgende:
Godver, er schoot me wat te binnen dat ik moest opschrijven, dus ik 5 pennen geprobeerd die het allemaal niet deden en nu weet ik niet meer wat ik wilde opschrijven
* niet vergeten: nieuwe pennen kopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:16 schreef crossover het volgende:
Godver, er schoot me wat te binnen dat ik moest opschrijven, dus ik 5 pennen geprobeerd die het allemaal niet deden en nu weet ik niet meer wat ik wilde opschrijven
sorryquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:17 schreef Nitros het volgende:
ja het is lastig met dat verliefd stel haha lid crossover
ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:16 schreef Muck het volgende:
[..]
gelukkig, je vindt me nog tof [afbeelding]
quote:
quote:
KANSLOOS typjequote:dat was dezelfde als van parijs en valentijn wat ik pas vertelde [afbeelding]
quote:
ajuus muckquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:18 schreef Muck het volgende:
nou jongens, ik laat NItros aan het woord, ik ga lekker slapen![]()
wie?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:17 schreef Nitros het volgende:
ja het is lastig met dat verliefd stel haha lid crossover
WMzquote:
ik ga met je meequote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:18 schreef Muck het volgende:
nou jongens, ik laat NItros aan het woord, ik ga lekker slapen
[afbeelding] [afbeelding]
Daarom daten we ook IRLquote:
Jij hoeft dat toch helemaal niet te testen?quote:
3 bier maar vandagquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
niet zoveel drinken cross.. tast je kort termijngeheugen aan
Weet ik toch...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij hoeft dat toch helemaal niet te testen? [afbeelding]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij hoeft dat toch helemaal niet te testen?
[..]
3 bier maar vandag
Dat moet je helemaal zelf wetenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik blijf t niks vinden /mad moet ik toch zelf weten
Truequote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ik toch...
Muckie hoeft t eigenlijk toch ook niet?
Hoeveel heb jij dan nog zitten zuipen toen ik weg wasquote:
Dag lid nitros.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:23 schreef Nitros het volgende:
nou dan ben ik maar weg jongens ik ga the sims doen
Dan ga je toch de sims doen?quote:
Toch niet als je om dezelfde tijd moet opstaan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat hoe vroeger ik ga slapen, hoe moeilijker ik wakker word.
Heb ik nietquote:
Whehequote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb ik niet [afbeelding]
Binnenkort maar eens wat spellen erop pleuren.
Ik heb afgelopen weekend Football Manager 2008 gekocht... nu nog gaan spelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb ik niet
Binnenkort maar eens wat spellen erop pleuren.
Nah daar houd ik niet zo van, dat soort spellen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend Football Manager 2008 gekocht... nu nog gaan spelen.
Trustequote:
Ik wil ook de nieuwe Settlers hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Nah daar houd ik niet zo van, dat soort spellen.
[..]
Truste
Wat moet je dan doen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil ook de nieuwe Settlers hebben
Big Lebowskiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat soort dingen maken me echt niet uit, ik ga ook in badjas naar de supermarkt
Een dorp of land stichten en zorgen voor goede economie en zo, af en toe beetje met buurlanden vechten. Je kan dan boswachters aanstellen die bomen planten, houthakkers die het kappen, boerderijen omdat de werkers moeten eten, een brouwerij omdat er gezopen moet worden, een smid om de wapens te maken, etc.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen?
Ik speelde alleen america's army best veel. Verder the sims en heroes of might and magic.
Oeh dat klinkt wel leukquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een dorp of land stichten en zorgen voor goede economie en zo, af en toe beetje met buurlanden vechten. Je kan dan boswachters aanstellen die bomen planten, houthakkers die het kappen, boerderijen omdat de werkers moeten eten, een brouwerij omdat er gezopen moet worden, een smid om de wapens te maken, etc.![]()
Dat is het ook! Heb de oudere versies altijd met veel plezier gespeeld.quote:
Uit Oorlogskas Bush weer leegquote:"Voor de kosten van nog geen veertig dagen Irak kunnen we een jaar lang de ziektekosten van tien miljoen kinderen betalen,"
tja, kinderen zijn minder vaak ziek dan ouderen, vandaar dat ze liever dat getal gebruiken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Uit Oorlogskas Bush weer leeg
[afbeelding] [afbeelding]
Nah, ik doe niet aan koffie. Als ik straks op werk ben neem ik wel een kop theequote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:51 schreef Kuukske het volgende:
Tijd voor een tweede kop koffie zul je bedoelen.
heb een wiener melange maar bedankt~!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:33 schreef Frutsel het volgende:
Shifto![]()
![]()
ook koffie?
tis nog erg stil hier
bij mij werkt die gewoonquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:33 schreef shifto het volgende:
[..]
heb een wiener melange maar bedankt~!
Rustig idd. ik ook nog fqr loos
dat is idd erg "ghey"..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
mjah, ik ben er ook geen voorstander van, maar bepaalde modfuncties zijn in silver uitgeschakeld
Hmm, dus verplicht "de kale opperhoofd" je tot gebruik van de baggerlayout?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
mjah, ik ben er ook geen voorstander van, maar bepaalde modfuncties zijn in silver uitgeschakeld [afbeelding]
Min of meer wel... als je het zo bekijkt..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, dus verplicht "de kale opperhoofd" je tot gebruik van de baggerlayout?
Hmm, en die header is natuurlijk nog steeds 'nsfw' neem ik aanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[afbeelding]
[..]
Min of meer wel... als je het zo bekijkt..
al moet ik zeggen dat ik er al aardig aan gewend ben hoor [afbeelding]
Dat was met silver toch ook al zo?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, en die header is natuurlijk nog steeds 'nsfw' neem ik aan
Ik weet het nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat was met silver toch ook al zo?
Erik! Benne gaij da?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Big Lebowski ftw [afbeelding]
[afbeelding]
Het forum was weer enigszins snelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 23 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 212 eer-ik
003. 191 Houniet
005. 177 vrolijke-frits
007. 151 Muck
014. 098 MPG
021. 092 motorbloempje
022. 086 Kuukske
029. 073 Sjowhan
035. 066 Papierversnipperaar
052. 050 DaMart
055. 049 JortK
081. 041 buzzer
109. 035 Jo0Lz
156. 027 Aarti
169. 026 Memento-Mori
231. 021 sassa
246. 020 Lenny_Leonard
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Ik draai het al een hele tijd, en ik wil echt niet anders meerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Min of meer wel... als je het zo bekijkt..
al moet ik zeggen dat ik er al aardig aan gewend ben hoor
Ik snap die ophef over deheaders echt niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, en die header is natuurlijk nog steeds 'nsfw' neem ik aan
schijnt zoquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Het forum was weer enigszins snel
meteen te merken....![]()
In mijn optiek ook niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik draai het al een hele tijd, en ik wil echt niet anders meer
[..]
Ik snap die ophef over deheaders echt niet.
In mijn ogen is er niet zoveel nsfw aan
quote:
Spamz0rquote:
goed puntquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
.
quote:
Tofquote:
Dat die nog maar heeeeeeeeel lang wegblijft... Donderdag mag van mij voor eeuwig durenquote:
Als u nu nog twee dagen hard werkt, is het zo vrijdag.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
Hoi, ik was bijna dood. En ik maak niet eens een grap.
jaquote:
zoiets had ik ook al jaquote:[..]
Dat die nog maar heeeeeeeeel lang wegblijft... Donderdag mag van mij voor eeuwig duren![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
Hoi, ik was bijna dood. En ik maak niet eens een grap.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:20 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een sentimenteel gedoe [afbeelding]
Ik had vorige week dinsdag wat buikpijn. Woensdag trok dat van navel tot rechtsonder. En begon toch echt wat te steken. Donderdag huisarts. Verschijnselen blinde darm, maar na bloedprikken toch niets gevonden. vrijdag koorts, terug. Weer niets te vinden. Ik heb de huisarts om me toch door te sturen, maar hij zei dat de pijn qua sterkte eigenlijk hoger moest zijn. Maar toch gedaan.quote:
ik ga "op de koffie" bij Muckquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:18 schreef schoonOA het volgende:
Heer MPG, wat heeft u voor, aankomende donderdag?
ik zei gister al tegen M:quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had vorige week dinsdag wat buikpijn. Woensdag trok dat van navel tot rechtsonder. En begon toch echt wat te steken. Donderdag huisarts. Verschijnselen blinde darm, maar na bloedprikken toch niets gevonden. vrijdag koorts, terug. Weer niets te vinden. Ik heb de huisarts om me toch door te sturen, maar hij zei dat de pijn qua sterkte eigenlijk hoger moest zijn. Maar toch gedaan.
Na een echo kwamen ze er toch achter (ook weer niet na bloedprikken). 2 uur later geopereerd en aan een fikse antibiotoica gezet sindsdien. 4 dagen later, de opererende arts kwam langs: ja, hij was ook nog eens geperforeerd en was dus al in de buikholte gekomen...had ik niet naar het ziekenhuis gekomen dan had het wel eens anders hebben kunnen lopen.
Das niet zo best Ph. Maar goed dat je nog op tijd in het ziekenhuis was en dat ze daar wel kordaad gehandeld hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had vorige week dinsdag wat buikpijn. Woensdag trok dat van navel tot rechtsonder. En begon toch echt wat te steken. Donderdag huisarts. Verschijnselen blinde darm, maar na bloedprikken toch niets gevonden. vrijdag koorts, terug. Weer niets te vinden. Ik heb de huisarts om me toch door te sturen, maar hij zei dat de pijn qua sterkte eigenlijk hoger moest zijn. Maar toch gedaan.
Na een echo kwamen ze er toch achter (ook weer niet na bloedprikken). 2 uur later geopereerd en aan een fikse antibiotoica gezet sindsdien. 4 dagen later, de opererende arts kwam langs: ja, hij was ook nog eens geperforeerd en was dus al in de buikholte gekomen...had ik niet naar het ziekenhuis gekomen dan had het wel eens anders hebben kunnen lopen.
En daar ben ik het nog mee eens ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zei gister al tegen M:
als wij wij niet waren maar iemand anders, had ik ons allang geslagen [afbeelding]
*checkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:25 schreef Pheno het volgende:
Kortom, ik heb een verdomd hoge pijngrens
*checkquote:en rotbloed om te prikken
oeh mag ik?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zei gister al tegen M:
als wij wij niet waren maar iemand anders, had ik ons allang geslagen
ik leg M morgen wel over de kniequote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:29 schreef Muck het volgende:
oh ja M....
mijn pubers willen vanavond pannenkoeken
en taart bakken
chocoladetaart
wee mij [afbeelding]
KWOOTVERKLOOTERTquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee [afbeelding]
Duurt nog veel te lang.
jij zit morgen ook in de zooi die ze veroorzaken hoorquote:
Verhip! Ick kan het oock!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:31 schreef schoonOA het volgende:
Ik heb weer iets ontdekt! Ik kan gezichtjes plaatsen
Door op die plaatjes beneden in mn scherm te klikken
woehoe, als dat zo is, ben ik morgen jarigquote:
Ik heb je gezien in tokyo. Natuurlijk een foto van genomen, dus die zal ik nog eens posten.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
jij zit morgen ook in de zooi die ze veroorzaken hoor [afbeelding]
weet je dat ik heel goed ben in het aanleggen daarvan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
Oh, en een catheder in je plasbuis is freaking...maar een liter crap in je blaas ook, dus ik heb het maar laten doen. Narcose deden ze niet aan. The horror!
Ja, bah, dat lijkt me ook echt arelaxed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
Oh, en een catheder in je plasbuis is freaking...maar een liter crap in je blaas ook, dus ik heb het maar laten doen. Narcose deden ze niet aan. The horror!
tinypicquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb je gezien in tokyo. Natuurlijk een foto van genomen, dus die zal ik nog eens posten.
Welke freehosting picturesite laat zich nog wel zien op fok?
Koffie dates ftwquote:
Bent U DE Antoni van Leeuwenhoek?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Verhip! Ick kan het oock!
![]()
www.xs.toquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb je gezien in tokyo. Natuurlijk een foto van genomen, dus die zal ik nog eens posten.
Welke freehosting picturesite laat zich nog wel zien op fok?
Teh horrorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
Afwachten, ben nog aan een kuur en over een week controle. De infectie zou (kleine kans, maar ach, je weet maar nooit) terug kunnen komen. Maar een paar uur na de operatie liep ik al. Wat ze vreemd vonden. Hoge pijngrens ftw, al moet je niet vragen hoe en hoe snel ik liep. maar ik probeerde maar te plassen omdat mijnblaas zo vol zat. En ik kon maar niet....Uit bed komen zelf kon ik ook niet, ze hebben door mijn buikspieren gesneden. Die zich erg snel geheeld hebben, want vanmorgen kon ik mezelf in een flits weer van lig naar zitstand krijgen. De arts op zijn neo's "Wow".quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:32 schreef Frutsel het volgende:
lekker Pheno![]()
weer aardig opgeknapt nu?
Welzecker.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:35 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Bent U DE Antoni van Leeuwenhoek?
En terechtquote:
Voor een katheter hoeft dat ook niet, dat is niets vergeleken met wat ik net beschreef...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:35 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je dat ik heel goed ben in het aanleggen daarvan? [afbeelding]
en nee, daarvoor geven we geen verdoving [afbeelding]
Bitches zijn het. Dat er een jonge zuster aan je penis zit, daar kan ik niet mee zitten, maar wel dat ze tegen de stroom in gaat.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:35 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je dat ik heel goed ben in het aanleggen daarvan?
en nee, daarvoor geven we geen verdoving
eentje is er een kop groter dan ik, en draagt spikes waar een stekelvarken een minderwaardigheidscomplex van zou krijgen, maar toch wordt ik elke dinsdag geknuffeld en luisteren ze gewoon naar mequote:
ik wil het niet eens wétenquote:[..]
Voor een katheter hoeft dat ook niet, dat is niets vergeleken met wat ik net beschreef...![]()
Jazeker, de enige echte.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:37 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Welzecker.
Bent U dé schoonOA?
Wat dacht je van een dokter van middelbare leeftijd die er hele operatie-instrumenten door naar binnen schuiftquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bitches zijn het. Dat er een jonge zuster aan je penis zit, daar kan ik niet mee zitten, maar wel dat ze tegen de stroom in gaat.....
dat zeggen ze nou ook altijd tegen mijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bitches zijn het. Dat er een jonge zuster aan je penis zit, daar kan ik niet mee zitten, maar wel dat ze tegen de stroom in gaat.....
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
eentje is er een kop groter dan ik, en draagt spikes waar een stekelvarken een minderwaardigheidscomplex van zou krijgen, maar toch wordt ik elke dinsdag geknuffeld en luisteren ze gewoon naar me [afbeelding]
Whehe...quote:
Het ghenoegen is geheel aan mijnes zijdequote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:40 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Jazeker, de enige echte.
Aangenaam kennis te maken.
ik zal proberen foto's van ze te makenquote:
en jij dat je nooit een uitstrijkje hoeft te laten makenquote:[..]
Whehe...wees maar blij dat het je bespaard blijft
quote:
oeh leuk! succes!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goed topic!![]()
Ik ga vanavond solliciteren voor een helpdesk functie bij UPC.
bijnaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Geen fuck te doen. Is het al 9 uur?
Succesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goed topic!![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goed topic!![]()
hij heeft een monchichi op zijn hoedquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:48 schreef Pheno het volgende:
En japanners zijn gek:
[ afbeelding ]
Ja, die vissen waren levend....
Ik ook niet. Want vrijdag moeten we zuupen. Of nouja, zij.quote:
Er is ook een recept voor nog levende vis op je bordquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:48 schreef Pheno het volgende:
En japanners zijn gek:
[ afbeelding ]
Ja, die vissen waren levend....
ja!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook niet. Want vrijdag moeten we zuupen. Of nouja, zij.
Tss, levende vis op je bordquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is ook een recept voor nog levende vis op je bord![]()
Ik eet al amper vis, maar zo al helemaal nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, levende vis op je bord
[ afbeelding ]
levende pijlstaartinktvis is pas lekker![]()
Ding bewoog nog. He, het geeft de term spartelvers een nieuwe dimensie![]()
Ik nietquote:
Puhlease!quote:
De filets snijden ze er zachtjes af en het nog levende restant zetten ze op een coctailprikker. Ik kan dit filmpje niet zien, beschrijf het eens?quote:
Die hadden ze in dat zelfde restaurant ook. Maar ja, keuzes....Het filmpje doet het bij mij niet goed, zie alleen tomtom reclame, en daarna nog een 5 sec tom tom? vage shizzle.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De filets snijden ze er zachtjes af en het nog levende restant zetten ze op een coctailprikker. Ik kan dit filmpje niet zien, beschrijf het eens?
http://www.zoomin.tv/videoplayer/?fuseaction=videolaunch&pid=agn&id=256402&nbg=ftv
Mja, insert voorspelbare vraag.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:08 schreef crossover het volgende:
'Morge 'Middag
Damn mijn nieuwe bed slaapt lekker
Bij mij doet ie het ook niet goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hadden ze in dat zelfde restaurant ook. Maar ja, keuzes....Het filmpje doet het bij mij niet goed, zie alleen tomtom reclame, en daarna nog een 5 sec tom tom? vage shizzle.
Neukt het ook goed?quote:
Well said. Echt geen levende vis hier op mijn bordquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:58 schreef JortK het volgende:
Ik weiger levende vis te eten [afbeelding]
Met dat soort vullis hoef je bij mij echt niet aan te komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://s53.photobucket.com/albums/g68/Nethopper/?action=view¤t=SushiLeeftNog.flv
![]()
Ja, zo lag ie erbij. Mensen naast ons hadden dat gekozen. Vreemd genoeg waren er geen westerse mensen te ontdekken. We vonden dat restaurant er wel tof uit zien en gingen maar naar binnen. Alleen japanse kaart, dus wat met mijn basic japans wat kunnen regelen. We zijn de dag terug gegaan om die vis te proberen, maar dat kon die dag niet, ze hadden geen vis binnen gekregenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://s53.photobucket.com/albums/g68/Nethopper/?action=view¤t=SushiLeeftNog.flv
![]()
Dat ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
Neukt het ook goed?
Heb je tenminste een reden om terug te gaanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zo lag ie erbij. Mensen naast ons hadden dat gekozen. Vreemd genoeg waren er geen westerse mensen te ontdekken. We vonden dat restaurant er wel tof uit zien en gingen maar naar binnen. Alleen japanse kaart, dus wat met mijn basic japans wat kunnen regelen. We zijn de dag terug gegaan om die vis te proberen, maar dat kon die dag niet, ze hadden geen vis binnen gekregen![]()
Gewoon vragen. En voordat je dat aan mij doet: ja, ons bed neukt fantastisch. Slapen ook overigensquote:
in de dakgootquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met dat soort vullis hoef je bij mij echt niet aan te komen.
Knikker het zo 't raam uit
TMIquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
Gewoon vragen. En voordat je dat aan mij doet: ja, ons bed neukt fantastisch. Slapen ook overigens
Dat gaan we ook zeker een keer doen. Japan is helemaal niet zo duur als beweerd wordt. Alleen die inktvis kostte ons 15 euro voor 2 personen. Eerst de reepjes eten die uit hem genseden waren en daarna werd er van de rest nog tempura van gemaakt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je tenminste een reden om terug te gaan
Nog geen ervaring meequote:
Getverquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding]
Oké.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:29 schreef crossover het volgende:
Nog geen ervaring mee(op dat bed
)
Gewoon even doorbijten, het stopt vanzelfquote:
Als je voor die 15 euro een hele maaltijd hebt ben je lekker goedkoop uit!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gaan we ook zeker een keer doen. Japan is helemaal niet zo duur als beweerd wordt. Alleen die inktvis kostte ons 15 euro voor 2 personen. Eerst de reepjes eten die uit hem genseden waren en daarna werd er van de rest nog tempura van gemaakt.
Dude!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
Weet ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oké.
Wanneer kom je trouwens naar Breda?![]()
Tof. Dan moet je maar even MSN'n enzo. Dan verwelkom JD en ik je met bier in het centrum.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:36 schreef crossover het volgende:
Weet ik nietEen keertje als m'n kamertje af is en het uitkomt met school
Leuk!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof. Dan moet je maar even MSN'n enzo. Dan verwelkom JD en ik je met bier in het centrum.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je voor die 15 euro een hele maaltijd hebt ben je lekker goedkoop uit!
Ik wil ook![]()
Oh niet eens gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
Verwelkom moet uiteraard verwelkomen zijn.
Dat filmpje van die levende vis, was die van jouquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
De verste sushi die er te krijgen was: tokyo vismarkt. Echt nog NOOIT zo lekkere vis op. OMG ik wil nu al terug...Het smolt op je tong.....
Ik eet allesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh niet eens gezien
[..]
Dat filmpje van die levende vis, was die van jou
Ik zou dat denk ik ook niet eten hoor...
Kijk, dan heb je iig iets geprobeerd. Respect.quote:
Krab/kreeft, sushi, een halve haring en vissticks natuurlijk!quote:
Ja dat vind ik ook, je moet het wel proberen. Sowieso moet je daarop voorbereid zijn als je naar Azie gaat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen die bij voorbaat al gaan kotsen
Mensen die in japan zijn en elke dag naar westerse ketens gaan
Mensen
Kotsen
ohja, tonijn eet ik ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk, dan heb je iig iets geprobeerd. Respect.
Tip: probeer echte tonijn. zalm < tonijn
krab is ook wle goed, maar da's geen vis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Krab/kreeft, sushi, een halve haring en vissticks natuurlijk!![]()
Whehehequote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:55 schreef Pheno het volgende:
Er was overigens iemand in de groep die nog nooit van sushi gehoord had. Handig, je even inlezen als je op vakantie gaat. Ze at alleen maar rijst en broodjes
wushi...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:03 schreef Frutsel het volgende:
sushi...
Je hebt ook kindersushi, beetje westers, dat wel, maar ik heb ooit sushi met knakworst gezienquote:
Je mist wat, als ie goed gemaakt isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal wel één van de weinigen zijn die het nog nooit gegeten heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |