quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:29 schreef Muck het volgende:
oh ja M....
mijn pubers willen vanavond pannenkoeken
en taart bakken
chocoladetaart
wee mij [afbeelding]
KWOOTVERKLOOTERTquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee [afbeelding]
Duurt nog veel te lang.
jij zit morgen ook in de zooi die ze veroorzaken hoorquote:
Verhip! Ick kan het oock!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:31 schreef schoonOA het volgende:
Ik heb weer iets ontdekt! Ik kan gezichtjes plaatsen
Door op die plaatjes beneden in mn scherm te klikken
woehoe, als dat zo is, ben ik morgen jarigquote:
Ik heb je gezien in tokyo. Natuurlijk een foto van genomen, dus die zal ik nog eens posten.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
jij zit morgen ook in de zooi die ze veroorzaken hoor [afbeelding]
weet je dat ik heel goed ben in het aanleggen daarvan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
Oh, en een catheder in je plasbuis is freaking...maar een liter crap in je blaas ook, dus ik heb het maar laten doen. Narcose deden ze niet aan. The horror!
Ja, bah, dat lijkt me ook echt arelaxed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
Oh, en een catheder in je plasbuis is freaking...maar een liter crap in je blaas ook, dus ik heb het maar laten doen. Narcose deden ze niet aan. The horror!
tinypicquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb je gezien in tokyo. Natuurlijk een foto van genomen, dus die zal ik nog eens posten.
Welke freehosting picturesite laat zich nog wel zien op fok?
Koffie dates ftwquote:
Bent U DE Antoni van Leeuwenhoek?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Verhip! Ick kan het oock!
![]()
www.xs.toquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb je gezien in tokyo. Natuurlijk een foto van genomen, dus die zal ik nog eens posten.
Welke freehosting picturesite laat zich nog wel zien op fok?
Teh horrorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
Afwachten, ben nog aan een kuur en over een week controle. De infectie zou (kleine kans, maar ach, je weet maar nooit) terug kunnen komen. Maar een paar uur na de operatie liep ik al. Wat ze vreemd vonden. Hoge pijngrens ftw, al moet je niet vragen hoe en hoe snel ik liep. maar ik probeerde maar te plassen omdat mijnblaas zo vol zat. En ik kon maar niet....Uit bed komen zelf kon ik ook niet, ze hebben door mijn buikspieren gesneden. Die zich erg snel geheeld hebben, want vanmorgen kon ik mezelf in een flits weer van lig naar zitstand krijgen. De arts op zijn neo's "Wow".quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:32 schreef Frutsel het volgende:
lekker Pheno![]()
weer aardig opgeknapt nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |