Nah, ik doe niet aan koffie. Als ik straks op werk ben neem ik wel een kop theequote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:51 schreef Kuukske het volgende:
Tijd voor een tweede kop koffie zul je bedoelen.
heb een wiener melange maar bedankt~!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:33 schreef Frutsel het volgende:
Shifto![]()
![]()
ook koffie?
tis nog erg stil hier
bij mij werkt die gewoonquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:33 schreef shifto het volgende:
[..]
heb een wiener melange maar bedankt~!
Rustig idd. ik ook nog fqr loos
dat is idd erg "ghey"..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
mjah, ik ben er ook geen voorstander van, maar bepaalde modfuncties zijn in silver uitgeschakeld
Hmm, dus verplicht "de kale opperhoofd" je tot gebruik van de baggerlayout?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
mjah, ik ben er ook geen voorstander van, maar bepaalde modfuncties zijn in silver uitgeschakeld [afbeelding]
Min of meer wel... als je het zo bekijkt..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, dus verplicht "de kale opperhoofd" je tot gebruik van de baggerlayout?
Hmm, en die header is natuurlijk nog steeds 'nsfw' neem ik aanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[afbeelding]
[..]
Min of meer wel... als je het zo bekijkt..
al moet ik zeggen dat ik er al aardig aan gewend ben hoor [afbeelding]
Dat was met silver toch ook al zo?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, en die header is natuurlijk nog steeds 'nsfw' neem ik aan
Ik weet het nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat was met silver toch ook al zo?
Erik! Benne gaij da?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Big Lebowski ftw [afbeelding]
[afbeelding]
Het forum was weer enigszins snelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 23 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 212 eer-ik
003. 191 Houniet
005. 177 vrolijke-frits
007. 151 Muck
014. 098 MPG
021. 092 motorbloempje
022. 086 Kuukske
029. 073 Sjowhan
035. 066 Papierversnipperaar
052. 050 DaMart
055. 049 JortK
081. 041 buzzer
109. 035 Jo0Lz
156. 027 Aarti
169. 026 Memento-Mori
231. 021 sassa
246. 020 Lenny_Leonard
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Ik draai het al een hele tijd, en ik wil echt niet anders meerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Min of meer wel... als je het zo bekijkt..
al moet ik zeggen dat ik er al aardig aan gewend ben hoor
Ik snap die ophef over deheaders echt niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, en die header is natuurlijk nog steeds 'nsfw' neem ik aan
schijnt zoquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Het forum was weer enigszins snel
meteen te merken....![]()
In mijn optiek ook niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik draai het al een hele tijd, en ik wil echt niet anders meer
[..]
Ik snap die ophef over deheaders echt niet.
In mijn ogen is er niet zoveel nsfw aan
quote:
Spamz0rquote:
goed puntquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
.
quote:
Tofquote:
Dat die nog maar heeeeeeeeel lang wegblijft... Donderdag mag van mij voor eeuwig durenquote:
Als u nu nog twee dagen hard werkt, is het zo vrijdag.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
Hoi, ik was bijna dood. En ik maak niet eens een grap.
jaquote:
zoiets had ik ook al jaquote:[..]
Dat die nog maar heeeeeeeeel lang wegblijft... Donderdag mag van mij voor eeuwig duren![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
Hoi, ik was bijna dood. En ik maak niet eens een grap.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:20 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een sentimenteel gedoe [afbeelding]
Ik had vorige week dinsdag wat buikpijn. Woensdag trok dat van navel tot rechtsonder. En begon toch echt wat te steken. Donderdag huisarts. Verschijnselen blinde darm, maar na bloedprikken toch niets gevonden. vrijdag koorts, terug. Weer niets te vinden. Ik heb de huisarts om me toch door te sturen, maar hij zei dat de pijn qua sterkte eigenlijk hoger moest zijn. Maar toch gedaan.quote:
ik ga "op de koffie" bij Muckquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:18 schreef schoonOA het volgende:
Heer MPG, wat heeft u voor, aankomende donderdag?
ik zei gister al tegen M:quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had vorige week dinsdag wat buikpijn. Woensdag trok dat van navel tot rechtsonder. En begon toch echt wat te steken. Donderdag huisarts. Verschijnselen blinde darm, maar na bloedprikken toch niets gevonden. vrijdag koorts, terug. Weer niets te vinden. Ik heb de huisarts om me toch door te sturen, maar hij zei dat de pijn qua sterkte eigenlijk hoger moest zijn. Maar toch gedaan.
Na een echo kwamen ze er toch achter (ook weer niet na bloedprikken). 2 uur later geopereerd en aan een fikse antibiotoica gezet sindsdien. 4 dagen later, de opererende arts kwam langs: ja, hij was ook nog eens geperforeerd en was dus al in de buikholte gekomen...had ik niet naar het ziekenhuis gekomen dan had het wel eens anders hebben kunnen lopen.
Das niet zo best Ph. Maar goed dat je nog op tijd in het ziekenhuis was en dat ze daar wel kordaad gehandeld hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had vorige week dinsdag wat buikpijn. Woensdag trok dat van navel tot rechtsonder. En begon toch echt wat te steken. Donderdag huisarts. Verschijnselen blinde darm, maar na bloedprikken toch niets gevonden. vrijdag koorts, terug. Weer niets te vinden. Ik heb de huisarts om me toch door te sturen, maar hij zei dat de pijn qua sterkte eigenlijk hoger moest zijn. Maar toch gedaan.
Na een echo kwamen ze er toch achter (ook weer niet na bloedprikken). 2 uur later geopereerd en aan een fikse antibiotoica gezet sindsdien. 4 dagen later, de opererende arts kwam langs: ja, hij was ook nog eens geperforeerd en was dus al in de buikholte gekomen...had ik niet naar het ziekenhuis gekomen dan had het wel eens anders hebben kunnen lopen.
En daar ben ik het nog mee eens ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zei gister al tegen M:
als wij wij niet waren maar iemand anders, had ik ons allang geslagen [afbeelding]
*checkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:25 schreef Pheno het volgende:
Kortom, ik heb een verdomd hoge pijngrens
*checkquote:en rotbloed om te prikken
oeh mag ik?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zei gister al tegen M:
als wij wij niet waren maar iemand anders, had ik ons allang geslagen
ik leg M morgen wel over de kniequote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:29 schreef Muck het volgende:
oh ja M....
mijn pubers willen vanavond pannenkoeken
en taart bakken
chocoladetaart
wee mij [afbeelding]
KWOOTVERKLOOTERTquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee [afbeelding]
Duurt nog veel te lang.
jij zit morgen ook in de zooi die ze veroorzaken hoorquote:
Verhip! Ick kan het oock!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:31 schreef schoonOA het volgende:
Ik heb weer iets ontdekt! Ik kan gezichtjes plaatsen
Door op die plaatjes beneden in mn scherm te klikken
woehoe, als dat zo is, ben ik morgen jarigquote:
Ik heb je gezien in tokyo. Natuurlijk een foto van genomen, dus die zal ik nog eens posten.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
jij zit morgen ook in de zooi die ze veroorzaken hoor [afbeelding]
weet je dat ik heel goed ben in het aanleggen daarvan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
Oh, en een catheder in je plasbuis is freaking...maar een liter crap in je blaas ook, dus ik heb het maar laten doen. Narcose deden ze niet aan. The horror!
Ja, bah, dat lijkt me ook echt arelaxed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
Oh, en een catheder in je plasbuis is freaking...maar een liter crap in je blaas ook, dus ik heb het maar laten doen. Narcose deden ze niet aan. The horror!
tinypicquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb je gezien in tokyo. Natuurlijk een foto van genomen, dus die zal ik nog eens posten.
Welke freehosting picturesite laat zich nog wel zien op fok?
Koffie dates ftwquote:
Bent U DE Antoni van Leeuwenhoek?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Verhip! Ick kan het oock!
![]()
www.xs.toquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb je gezien in tokyo. Natuurlijk een foto van genomen, dus die zal ik nog eens posten.
Welke freehosting picturesite laat zich nog wel zien op fok?
Teh horrorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
Afwachten, ben nog aan een kuur en over een week controle. De infectie zou (kleine kans, maar ach, je weet maar nooit) terug kunnen komen. Maar een paar uur na de operatie liep ik al. Wat ze vreemd vonden. Hoge pijngrens ftw, al moet je niet vragen hoe en hoe snel ik liep. maar ik probeerde maar te plassen omdat mijnblaas zo vol zat. En ik kon maar niet....Uit bed komen zelf kon ik ook niet, ze hebben door mijn buikspieren gesneden. Die zich erg snel geheeld hebben, want vanmorgen kon ik mezelf in een flits weer van lig naar zitstand krijgen. De arts op zijn neo's "Wow".quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:32 schreef Frutsel het volgende:
lekker Pheno![]()
weer aardig opgeknapt nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |