Welzecker.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:35 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Bent U DE Antoni van Leeuwenhoek?
En terechtquote:
Voor een katheter hoeft dat ook niet, dat is niets vergeleken met wat ik net beschreef...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:35 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je dat ik heel goed ben in het aanleggen daarvan? [afbeelding]
en nee, daarvoor geven we geen verdoving [afbeelding]
Bitches zijn het. Dat er een jonge zuster aan je penis zit, daar kan ik niet mee zitten, maar wel dat ze tegen de stroom in gaat.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:35 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je dat ik heel goed ben in het aanleggen daarvan?
en nee, daarvoor geven we geen verdoving
eentje is er een kop groter dan ik, en draagt spikes waar een stekelvarken een minderwaardigheidscomplex van zou krijgen, maar toch wordt ik elke dinsdag geknuffeld en luisteren ze gewoon naar mequote:
ik wil het niet eens wétenquote:[..]
Voor een katheter hoeft dat ook niet, dat is niets vergeleken met wat ik net beschreef...![]()
Jazeker, de enige echte.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:37 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Welzecker.
Bent U dé schoonOA?
Wat dacht je van een dokter van middelbare leeftijd die er hele operatie-instrumenten door naar binnen schuiftquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bitches zijn het. Dat er een jonge zuster aan je penis zit, daar kan ik niet mee zitten, maar wel dat ze tegen de stroom in gaat.....
dat zeggen ze nou ook altijd tegen mijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bitches zijn het. Dat er een jonge zuster aan je penis zit, daar kan ik niet mee zitten, maar wel dat ze tegen de stroom in gaat.....
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
eentje is er een kop groter dan ik, en draagt spikes waar een stekelvarken een minderwaardigheidscomplex van zou krijgen, maar toch wordt ik elke dinsdag geknuffeld en luisteren ze gewoon naar me [afbeelding]
Whehe...quote:
Het ghenoegen is geheel aan mijnes zijdequote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:40 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Jazeker, de enige echte.
Aangenaam kennis te maken.
ik zal proberen foto's van ze te makenquote:
en jij dat je nooit een uitstrijkje hoeft te laten makenquote:[..]
Whehe...wees maar blij dat het je bespaard blijft
quote:
oeh leuk! succes!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goed topic!![]()
Ik ga vanavond solliciteren voor een helpdesk functie bij UPC.
bijnaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Geen fuck te doen. Is het al 9 uur?
Succesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goed topic!![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goed topic!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |