Oh, ik dacht dat je doelde op 'wordT ik.'quote:Op donderdag 22 november 2007 00:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, het is ook in de context (of klik je die linkjes nooit?)
Hij keurt af dat blanke meisjes seks hebben met zwarte jongens, en dat is nogal onpasselijk.
Verkeerd verbonden, kennelijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die gedragscode is niet verbindend.
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:09 schreef snadrem het volgende:
Een paar maanden geleden heeft hij zijn zolen gelicht
Bijen zijn met velen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
De relativiteitstheorie is niet compleet, net als de quantumfysica dat niet is. Ze hebben allerbij grote toegepaste waarde, maar dat maakt ze natuurlijk nog niet correct. In de theoretische fysica bestaan veel verschillende theorieën naast elkaar die allemaal wel enige waarde hebben, maar ook aanwijsbare gebreken hebben.
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:37 schreef slaapvaak het volgende:
Sinds ik op boksen zit, voel ik vaker de drang om te 'vechten'. Zal ook wel samenhangen met de krachttraining die ik doe, al dit verhoogd je testosteron peil. Soms merk ik ook wel dat bepaalde oerinstincten tijdens uitgaan de kop opduiken, gelukkig is mijn ratio/geest zo goed als altijd sterker, maar de (dierlijke) drang is aanwezig. Ik denk wel dat je die drang alleen met pijn en uitputting kan bestrijden, oftewel bij een vechtsport.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:10 schreef ivosnivo het volgende:
Pleace help!
quote:Dat is verkeersinzicht, en dat moet je gewoon leren. Dat komt van eigens wel.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:11 schreef ursel het volgende:
Dat is niet relevant in dit topic. Daarnaast heb ik geen zin om iemand hier publiekelijk op de schandpaal te zetten.
![]()
quote:Op zondag 25 november 2007 11:26 schreef TheChemeng het volgende:
Persoonlijk vind ik het verschil veel te groot (jij staat al minstens 5 jaar op eigen voeten en zij zit nog op de middelbare school).
Hoe komt het dat mannen op mooie dames vallen ?quote:Volgens een wetenschapper uit Canada is de man die zijn fallushaartjes scheert een metropool
Van eige(n)s is dialect.quote:Op zondag 25 november 2007 10:14 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Ik wist dat Hollanders het woord 'zelf' niet kennen, maar ik dacht dat dat zich beperkte tot het wederkerend voornaamwoord ("ik zei tegen m'n eigen"). Toch niet, blijkbaar:
[..]
Dat maakt het niet minder fout als het in een Nederlandse tekst wordt gebruikt.quote:
Je mag toch wel eens wat dialect door je Nederlands mengen? Jij zult het toch ook wel eens over Fryslân hebben als je tegen een Nederlander praat?quote:Op zondag 25 november 2007 16:48 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Dat maakt het niet minder fout als het in een Nederlandse tekst wordt gebruikt.
Je kan ook ergens anders gaan trollen, achterlijke gladiool.quote:Op zondag 25 november 2007 17:00 schreef Rasing het volgende:
[..]
Je mag toch wel eens wat dialect door je Nederlands mengen? Jij zult het toch ook wel eens over Fryslân hebben als je tegen een Nederlander praat?
quote:Op zondag 25 november 2007 18:35 schreef Floripas het volgende:
Je kan ook ergens anders gaan trollen, achterlijke gladiool.
quote:Op zondag 25 november 2007 18:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je kan ook ergens anders gaan trollen, achterlijke gladiool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |