quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat het nog kan tegenwoordig hè
[..]
Jo
Moet je nog ff iets langer meedraaien saraquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:42 schreef sararaats het volgende:
mag ik aub in de OP ?yvonne
(moest er heel even uit)
ik ga lekker badderen
Dan blijf ik ook meedoen... want mijn avatar hoort gewoon ergens in een OP thuisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je nog ff iets langer meedraaien sara
Wat ik al zei, als jullie langer meedraaien, komen ze vanzelfquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blijf ik ook meedoen... want mijn avatar hoort gewoon ergens in een OP thuis.
Moet je ff water met zout snuiven!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja redelijk. Ben verkouden
En ik voelde die verkoudheid al aankomen, dat was het naarste
Water met zout snuiven?! Ben je leip ofzo!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:12 schreef sassa het volgende:
[..]
Moet je ff water met zout snuiven!
Kut he verkouden zijn. Ik haat dat echt ZO erg!
Ja, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Water met zout snuiven?! Ben je leip ofzo!![]()
Verkouden zijn zuigt
Ja op die fietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:25 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, dat weet je toch.![]()
Nee maar serieus. Beetje water koken, laten afkoelen. Beetje zout erdoor roeren en snuiven maar. Best een beetje vies, maar bij mij werkt t altijd wel
Jij denkt echt dat ik heel slecht ben en maar aan 1 ding denk hequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja op die fietsHet kwam nogal vaag over namelijk
![]()
Ik kom zeker op tijd, geen zin om langer te blijven en weer met de bus terug te moetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef sassa het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik heel slecht ben en maar aan 1 ding denk he![]()
Kom je morgen wel op tijd?![]()
Echt he!! Alleen daarom! Tssk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kom zeker op tijd, geen zin om langer te blijven en weer met de bus terug te moeten
Let's go haaaaaand in haaaaaaaaand into a looooooovelyyyyyyy laaaaaaaaandquote:
Collega van Tim/Fritsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef sassa het volgende:
[..]
Echt he!! Alleen daarom! Tssk.
[..]
Let's go haaaaaand in haaaaaaaaand into a looooooovelyyyyyyy laaaaaaaaand
jahaajaaaaaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef sassa het volgende:
No Shit!quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef sassa het volgende:
[..]
Echt he!! Alleen daarom! Tssk.
[..]
Goed hè, helemaal zelf gedaanquote:
Collega!quote:
Sassa, jij bent best tof hoor!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef sassa het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik ben niet zo tof![]()
Oi
Moest vandaag wweer eens omreizen via roermondquote:
Ik ben trots op jequote:
Collegaquote:
Frits zegt van welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef sassa het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik ben niet zo tof [afbeelding]
[afbeelding] Oi
Jij ook!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sassa, jij bent best tof hoor!
Ja, Frits kan zoveel zeggen! Misschien heeft hij wel helemaal geen mensenkennis en denkt hij dat ik best tof ben terwijl verder iedereen denkt dat ik een of ander debiel mens ben. Je weet nooit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Moest vandaag wweer eens omreizen via roermond
[..]
Ik ben trots op je
[..]
Collega
[..]
Frits zegt van wel
je komt in de buurt met Dunequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef sassa het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik ben niet zo tof![]()
Oi
Collega Frits draait hier al zo lang mee dat ik wel op zijn oordeel durf te vertrouwen in deze kwestiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:28 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, Frits kan zoveel zeggen! Misschien heeft hij wel helemaal geen mensenkennis en denkt hij dat ik best tof ben terwijl verder iedereen denkt dat ik een of ander debiel mens ben. Je weet nooit. [afbeelding]
Maargoed. [afbeelding]
Dank je wel!quote:
HEE! Watch it!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:28 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, Frits kan zoveel zeggen! Misschien heeft hij wel helemaal geen mensenkennis en denkt hij dat ik best tof ben terwijl verder iedereen denkt dat ik een of ander debiel mens ben. Je weet nooit.
Maargoed.![]()
Dank je wel voor de erkenningquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Collega Frits draait hier al zo lang mee dat ik wel op zijn oordeel durf te vertrouwen in deze kwestie![]()
Gelukkig.quote:
Nouja. Ik denk dat je m langer kent dan ik, dus het is dan maar zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Collega Frits draait hier al zo lang mee dat ik wel op zijn oordeel durf te vertrouwen in deze kwestie![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
[..]
HEE! Watch it!
'Kennen' via de KSC is wel een relatief begrip hè!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:33 schreef sassa het volgende:
[..]
Gelukkig.
Nog zon mooie: http://youtube.com/watch?v=wIvus-LWTjA
[..]
Nouja. Ik denk dat je m langer kent dan ik, dus het is dan maar zo.
[..]
Mja ok, das waar. Maar toch kent ie je langer denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
'Kennen' via de KSC is wel een relatief begrip hè!![]()
yes babyquote:
Maar ja, wij hebben ook al wat uren doorgebracht in het grote gebouw in H.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:37 schreef sassa het volgende:
[..]
Mja ok, das waar. Maar toch kent ie je langer denk ik
Ja klopt. En altijd gezellig hequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar ja, wij hebben ook al wat uren doorgebracht in het grote gebouw in H.
En dalijk werkt ze gewoon naast ons. Dan zie je der elke dag. Hoef je niet lid voor te lbijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wil ik me afmelden voor de D-reizen nieuwsbrief (jaren geleden een keer een vakantie geboekt) kom je op een site waar je de afmelding moet bevestigen, staat er op die pagina een foto van een lekker wijf in een D-reizen winkel
Dan blijf je wel lid namelijk![]()
Nou inderdaad!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:45 schreef sassa het volgende:
[..]
En dalijk werkt ze gewoon naast ons. Dan zie je der elke dag. Hoef je niet lid voor te lbijven.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef sassa het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ezUGAZB3N30Jezus. 2 weken terug op een feestje onwijs uit mn plaat gegaan op al die happy hardcore zooi. Dat is echt zo leuk!
Al die nrs zijn heerlijk Frits!
[..]
Ja klopt. En altijd gezellig heZo zijn wij dan wel weer!
En zo te zien ben je er wel content meequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Senseo ook niet?
* Sjowhan heeft een bakkie cappucino-senseo van Nescafé
nope, zit op een hotelkamer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Senseo ook niet?
* Sjowhan heeft een bakkie cappucino-senseo van Nescafé
Nou inderdaad! Er zijn grenzenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
nope, zit op een hotelkamer.
wel een waterkoker en een zakje oploskoffie, maar dat gaat me te ver![]()
Hier heb je de allerbeste: http://youtube.com/watch?v=NYbxCOtcKskquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
"So if you see the stars tonight, then tell me what they say"
JAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:57 schreef sassa het volgende:
[..]
Hier heb je de allerbeste: http://youtube.com/watch?v=NYbxCOtcKsk
morgenochtend weer verse koffiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Er zijn grenzen
Hoe is de cursus? Zoiets had je toch?
Altijd mooi, rivaliteit op de werkvloer!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
morgenochtend weer verse koffie
De cursus is mwah,beetje leerzaam maar vooral slaperig,
maar mijn tafel staat wel voor met De Quiz![]()
Was die pitch echt zo laag joh?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:57 schreef sassa het volgende:
[..]
Happy Hardcore... 90's disco... Sentiment...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef sassa het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ezUGAZB3N30 [afbeelding] Jezus. 2 weken terug op een feestje onwijs uit mn plaat gegaan op al die happy hardcore zooi. Dat is echt zo leuk!
Al die nrs zijn heerlijk Frits!
[..]
Ja klopt. En altijd gezellig he [afbeelding] Zo zijn wij dan wel weer!
Ja, vroeg ik me ook al af! Er staat er nog wel 1 op youtube en dies veeeeel sneller. Maar ik weet niet of dat de echte is. Eigenlijk. Dus. Maar dit klinkt veel leuker!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Was die pitch echt zo laag joh?!
wat is vet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:01 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, vroeg ik me ook al af! Er staat er nog wel 1 op youtube en dies veeeeel sneller. Maar ik weet niet of dat de echte is. Eigenlijk. Dus. Maar dit klinkt veel leuker!Ik vind m vet.
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:57 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja echt. Heerlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Happy Hardcore... 90's disco... Sentiment...
Oiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:00 schreef eer-ik het volgende:
joi
karel laaglawaai en mentale theoquote:
zolang er maar een leuke prijs tegenover staat, en niet een bodywarmer of zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd mooi, rivaliteit op de werkvloer!
oh, ja, sorry, ik ben 0% in de mood voor die muziek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:03 schreef sassa het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=NYbxCOtcKsk Dit
bodywarmerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
zolang er maar een leuke prijs tegenover staat, en niet een bodywarmer of zo
Ja, dat moet je zelf weten he. Maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ja, sorry, ik ben 0% in de mood voor die muziek.
zit hier met kaarsjes, wijntje, en lounge aan
Nee, 't zou ook nogal wat zijn als het je wel uit zou makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:10 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, dat moet je zelf weten he. Maakt mij niet uit
Nou eigenlijk...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, 't zou ook nogal wat zijn als het je wel uit zou maken
ook als er in koeienletters de naam van mn bedrijf op staat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een bodywarmer.
Ideaal voor deze temperaturen.
Dat soort dingen maken me echt niet uit, ik ga ook in badjas naar de supermarktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
ook als er in koeienletters de naam van mn bedrijf op staat?
Voor mij is het te koud voor een bodywarmer!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een bodywarmer.
Ideaal voor deze temperaturen.
Tot morgen sassaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:14 schreef sassa het volgende:
[..]
Nou eigenlijk...
Ik ben weg! Dag mensen! Frits tot morgen!![]()
![]()
Bedrijfsnamen op kleding neigt naar studentenverenigingen met truien enzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat soort dingen maken me echt niet uit, ik ga ook in badjas naar de supermarkt
Maar ok, als ik echt weg zou gaan ofzo, naar school toe, zou ik 't niet dragen.
Kan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor mij is het te koud voor een bodywarmer!![]()
[..]
Tot morgen sassa
Ook daar zie ik het probleem niet van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bedrijfsnamen op kleding neigt naar studentenverenigingen met truien enzo
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En zo te zien ben je er wel content mee
Ja het scheelt ook nogal veelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan.
Hier verder landinwaarts is het net effe warmer he
Geen id om naar beneden te gaan danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
nope, zit op een hotelkamer.
wel een waterkoker en een zakje oploskoffie, maar dat gaat me te ver![]()
Het gaat bij jou niet kriebelen als je van die dispuutsletjes ziet, die allemaal dezelfde trui aan hebben met daarop de naam van hun vereniging, jaarclub en nickname?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook daar zie ik het probleem niet van.
Nee, stoort me niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het gaat bij jou niet kriebelen als je van die dispuutsletjes ziet, die allemaal dezelfde trui aan hebben met daarop de naam van hun vereniging, jaarclub en nickname?
Ik ga echtdaarvan
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:57 schreef sassa het volgende:
[..]
Joquote:
Wat ik bedoel wordt mooi aangevuld door wat jij zegt, die lui zitten ook vaak te lullen over hoe lam ze wel niet waren en hoeveel man er wel niet over hun heen is gegaan de avond ervoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, stoort me niet.
Ik erger me er meer aan als er studenten in pak over straat lopen te schreeuwen in die studententaal.
Dat is toch niet zo raarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jo
[..]
Wat ik bedoel wordt mooi aangevuld door wat jij zegt, die lui zitten ook vaak te lullen over hoe lam ze wel niet waren en hoeveel man er wel niet over hun heen is gegaan de avond ervoor.
Kijk, dat die meiden bij jou voor de deur daar nou over praten oke, dat is gewoon 'werk' maar die dispuuthoertjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar
Ik heb het als ik gezopen ook vaak over hoe lam iedereen wel niet was en wat er gebeurd is.
Dat ze het uitgebreid hebben over dat er 1308934 man over hun heengegaan is, vind ik ook onzin, maar goed, dat moeten ze zelf weten.
Meiden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk, dat die meiden bij jou voor de deur daar nou over praten oke, dat is gewoon 'werk' maar die dispuuthoertjes
we hebben niet gegetenquote:
Faaaaaaaalquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, stoort me niet.
Ik erger me er meer aan als er studenten in pak over straat lopen te schreeuwen in die studententaal.
wat hebben jullie dan uitgevreten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
we hebben niet gegeten [afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik voel me zo stout
Je hebt toch niet Muckie en mij nagedaan hequote:
ik weet toch niet wat jullie doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt toch niet Muckie en mij nagedaan he?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
we hebben niet gegeten [ afbeelding ]
oohh XTC you got what i neeeeed !quote:
Ja, laat ons maar weer met die vraag zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar bennen jullie dan ook vroeg mee!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
jaaaaahaaaaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
TO MAKE ME FEEL ALLRIGHT, TO MAKE ME FEEL NICE
Goed nummer
Laat ik het erop houden dat ik ondanks het kijken naar "The green mile" niet weet hoe deze aflooptquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat jullie doen [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar bennen jullie dan ook vroeg mee! [afbeelding] Jullie laten er geen gras over groeien [afbeelding]
Dat komt omdat jullie 'm de 2e keer niet aangezet hebben Mquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat ik ondanks het kijken naar "The green mile" niet weet hoe deze afloopt![]()
![]()
yes baby !quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Was dat xtc nummer niet van rob gee?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat ik ondanks het kijken naar "The green mile" niet weet hoe deze afloopt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Ja,quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Was dat xtc nummer niet van rob gee?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie 'm de 2e keer niet aangezet hebben M
Als we dat wel gedaan hadden waren we nu 15 minuten verder geweest denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie 'm de 2e keer niet aangezet hebben M [afbeelding]
[afbeelding]
heb de Bounzzz serie in winamp geknalled ! Bounzzzzz 1, 2 en 3quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:56 schreef eer-ik het volgende:
D
[..]
Dat is dat nog weet
Is echt 12 jaar geleden ofzo dat ik naar dat nummer luisterde
Haha, wel vermaakt dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Als we dat wel gedaan hadden waren we nu 15 minuten verder geweest denk ik![]()
Dudequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, wel vermaakt dus.
Welk honk heb je gehaald?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, wel vermaakt dus.
Welk honk heb je gehaald? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:23 schreef Houniet het volgende:
anders komt mijn moetie even warme sjookiemel brengen
sukkeltjequote:
heb je je knuppel nog nooit gebruiktquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je je knuppel nog nooit gebruikt
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je je knuppel nog nooit gebruikt
quote:
Ik zou 'm zo in kunnen parkeren nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan hejje je wel heul veel honger
nou ik zou )(@^&_(*@^ laat maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan hejje je wel heul veel honger
Waar slaat dit opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je je knuppel nog nooit gebruikt [afbeelding]
vanwege de opmering van eer over het honk wat je geslagen hebtquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
vanwege de opmering van eer over het honk wat je geslagen hebt [afbeelding]
Ik ken er maar 4quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag ome E zijn honken wel eens definiëren, want daar heb ik vaker tegenstrijdige definities van gehoord![]()
Goed uiteengezetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken er maar 4
zoenen
vingeren
beffen
naaien
Die ken ik
honkballenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef Aarti het volgende:
waar gaat dit over?
picsquote:
Muckiequote:
quote:
MPGquote:
quote:
subtiliteit ftw.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG![]()
wat zijn jullie ook heerlijk subtiel
Oi!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je een TT? [afbeelding]
[afbeelding]
hoi hounietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:14 schreef Houniet het volgende:
hoi muck
sexyquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
19 inch, met refreshrate van 2 MS.
Was wel nodig ook, want het beeld van de oude CRT werd zo onrustig, dat het net was alsof je naar de branding van de Noordzee bij windkracht 10 staarde.
ik spring zo wel even op de fietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:17 schreef Muck het volgende:
[..]
hoi houniet
ja, M is in de buurt, dus laten we het rustig houden
Ohja, stiekem achter de rug van je vent om he....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:17 schreef Muck het volgende:
[..]
hoi houniet
ja, M is in de buurt, dus laten we het rustig houden
Ja he...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG [afbeelding] [afbeelding]
wat zijn jullie ook heerlijk subtiel [afbeelding]
truequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
pak je precies de goeie TT.
Die vorige was helemaal een ral ding
zeer sexy Martquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
19 inch, met refreshrate van 2 MS.
Was wel nodig ook, want het beeld van de oude CRT werd zo onrustig, dat het net was alsof je naar de branding van de Noordzee bij windkracht 10 staarde.
Ik ga al hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:17 schreef Muck het volgende:
[..]
hoi houniet
ja, M is in de buurt, dus laten we het rustig houden [afbeelding]
das goedquote:
vindt ie wel goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, stiekem achter de rug van je vent om he....
dus....quote:
Geeft niet, wilde eer alleen niet jaloers makenquote:
ja, bel jij je zusje eens op, die wilt hier niet wegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mad
Whehe, laat hem maar fietsen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
das goed
ik ben in wijk, dus je moet flink doortrappen
[..]
vindt ie wel goed [afbeelding]
[..]
dus.... [afbeelding]
wat ist?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mad
Ik merk het, je zegt het zelfs twee keerquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja, bel jij je zusje eens op, die wilt hier niet weg
oh ik dacht alquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Geeft niet, wilde eer alleen niet jaloers maken..
hahaha iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik merk het, je zegt het zelfs twee keer.
Bijkomend voordeel is trouwens dat mijn bureau ook weer eens opgeruimd is nu.
M'n hart gaat ook niet sneller kloppen van een audi tt,quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:27 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ik dacht al
zou zweren dat er vorige week wat anders op de oprit stond
hm heb net een foto van der gemaakt, alleen mag der hier niet postenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mijn zus doet niet aan fora /mad
jij vindt altijd alles bestquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, laat hem maar fietsen ja
Vind ik dat goed ja?
quote:...
Whehe... Ja, ik had hem vermomdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:27 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ik dacht al [afbeelding]
zou zweren dat er vorige week wat anders op de oprit stond [afbeelding]
OK, ik blijf. Aangezien H toch maar een laffe haas is, niet eens naar wijk fietsen.. tssskquote:
he, weet je waar die bruiloft van gisteren was?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:26 schreef Houniet het volgende:
muck ik ga niet naar wijk fietsen dat begrijp je zelf ook wel he
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
hm heb net een foto van der gemaakt, alleen mag der hier niet posten
BIJNA alles....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:28 schreef Muck het volgende:
[..]
jij vindt altijd alles best [afbeelding]
quote:
het ging me ook om het wuppie dat erin zatquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n hart gaat ook niet sneller kloppen van een audi tt,
doe es PMmenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
hm heb net een foto van der gemaakt, alleen mag der hier niet posten [afbeelding]
tof, ik date met een trekkiequote:
dan is het goedquote:[..]
OK, ik blijf. Aangezien H toch maar een laffe haas is, niet eens naar wijk fietsen.. tsssk![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:30 schreef Muck het volgende:
[..]
het ging me ook om het wuppie dat erin zat [afbeelding]
er blijven morgen 3 mannen slapen, dat vindt je toch ook goed?quote:
quote:[..]
wat doet lenny's zusje half ontkleed voor een raam?quote:
dat meen jequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
he, weet je waar die bruiloft van gisteren was?
bij ome ko
hihiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
tof, ik date met een trekkie [afbeelding]
cloaking deviiiiiiice
quote:
quote:
hmmm.... tja, ik heb denk ik weinig keus he...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:32 schreef Muck het volgende:
[..]
er blijven morgen 3 mannen slapen, dat vindt je toch ook goed? [afbeelding]
quote:
geweldigquote:
het feit dat ik van het bestaan van cloaking devices weet pleit ook niet echt voor me geloof ikquote:
hihiquote:![]()
![]()
jaquote:
zegh dat wel!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:36 schreef Nitros het volgende:
ooh wat is het al laat
In eerste instantie las ik 'lekkere wijfen'quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
daar hebben ze keilekkere witte wijn
Whehe... Is dat iets ergs dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:35 schreef Muck het volgende:
[..]
het feit dat ik van het bestaan van cloaking devices weet pleit ook niet echt voor me geloof ik [afbeelding]
quote:[..]
hihi
daar heb ik dan weer bar weinig meequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In eerste instantie las ik 'lekkere wijfen'
Wat doet u zo laat nog? Heeft u wel voldoende verlichting? De gloeilamp is immers van NA uwen tijd...quote:
als je bedenkt dat ik mijn informatie uit star trek haal welquote:
Pollyquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef crossover het volgende:
[afbeelding] avond!
Lekker gegeten bij Lenny [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
als je bedenkt dat ik mijn informatie uit star trek haal wel [afbeelding]
Doe es foto dan, als je denkt het beter te wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig ziet mijn zus er wat beter uit. Ook wat slimmer en grotere voorgevel.
[afbeelding]
Wat attent van u jonkheer!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat doet u zo laat nog? Heeft u wel voldoende verlichting? De gloeilamp is immers van NA uwen tijd...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe es foto dan, als je denkt het beter te weten![]()
dan heeft zei geliegd tegen mijn !!!!!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig ziet mijn zus er wat beter uit. Ook wat slimmer en grotere voorgevel.
2 potjes erwtjes/worteltjesquote:
maar uw vrouw heet toch Cornelia?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:42 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Wat attent van u jonkheer!
Welzeker heb ik genoeg licht, mijn Femke heeft enkele kaarschen in den blaker naast mij geplaatst
Ho is, lennert ken 'koken'quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:43 schreef crossover het volgende:
[..]
2 potjes erwtjes/worteltjes
gehaktballen
en iets van aardappeldingen uit de oven.
en bier.
Tuurlijkquote:
klinkt eetbaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:43 schreef crossover het volgende:
[..]
gehaktballen
en bier.
Helder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:44 schreef crossover het volgende:
[..]
TuurlijkAls je zelf kan koken eet je altijd lekker. (mits je kan koken)
14quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:43 schreef crossover het volgende:
[..]
gehaktballen
en bier.
Femke? U marcheert schuins?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:42 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Wat attent van u jonkheer!
Welzeker heb ik genoeg licht, mijn Femke heeft enkele kaarschen in den blaker naast mij geplaatst
zonde van die 106quote:
wat is er mis meequote:
Die bumpertquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat is er mis mee [afbeelding] [afbeelding]
zo zag ik laatst een panda met van die flappers aan de ruitenwissersquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Die bumpert
Die booskijkers
"Optisch tunen"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Die bumpert
Die booskijkers
"Optisch tunen"![]()
![]()
Ik heb al moeite om mezelf aan te zetten tot koken, dus dat weet ik ngo nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:44 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt eetbaar
wanneer gaan jullie voor mij koken?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
zo zag ik laatst een panda met van die flappers aan de ruitenwissers![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb al moeite om mezelf aan te zetten tot koken, dus dat weet ik ngo niet
ik ken ook een lennartquote:
Dat is zooo sneuquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
zo zag ik laatst een panda met van die flappers aan de ruitenwissers![]()
ja, van die.... díngetjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |